Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

si eu...


yknot
 Share

Recommended Posts

Re: si eu...

 

Felicitari pentru masina. Daca mi-as cumpara un Samurai i-as face exact aceleasi operatiuni. Reparatii tinichigerie, diferentiale de Vitara, autodeblocant , bara fata cu troliu, 31-uri, alte scaune si conversie pe foi de Wrangler.

:br

Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: si eu...

 

E plin netul de conversii la arcuri de wrangler, arata aproximativ la fel ca cele de samurai, doar ca sunt mai lungi. Hai sa nu exageram cu pozele ca nu prea e mare lucru.

 

Ufff.... fie! :grin:

 

Ai mers vre-odata cu un LJ80 sau Jimny? care ar fi diferenta d.p.d.v al confortului?

  • Like 1
Nemo me impune lacessit !
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Felicitari pentru masina. Daca mi-as cumpara un Samurai i-as face exact aceleasi operatiuni. Reparatii tinichigerie, diferentiale de Vitara, autodeblocant , bara fata cu troliu, 31-uri, alte scaune si conversie pe foi de Wrangler.

:br

de pe lista ta mai am de bifat tinichigeria :grin:

4x4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: si eu...

 

Mi-am comandat in sfarsit un kit de reparatie(Spicer Style CV Center Repair Kit) pentru articulatia cardanului dublu de pe fata. Am tot cautat pe la noi si nu vinde nimeni asa ceva. Tot de la uncle Sam.

28-12-11_0930.thumb.jpg.1b551a5140080c213633596ca652d791.jpg

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

am renuntat la shackle reverse in favoarea unei conversii pe arcuri de wrangler.

 

"arcuri de wrangler" e o denumire generica. din ce am citit pe la americani sunt de 2 inch si de 2,5 inch latime si vre-o 3-4 lungimi. stii cumva de la ce versiune de wrangler provin ale tale? CJ, YJ, etc...

 

arcurile de fata sunt diferite (ca lungime) de cele de spate (ca la samurai) sau sunt egale?

 

pe fata ai pus cercei mai lungi (cit de lungi?) sau flexibili?

 

eu am gasit niste arcuri de wrangler de cumparat dar am putine informatii despre ele, iar vanzatorul este la mare distanta.

 

daca poti sa pui citeva imagini cu arcurile noi ar fi minunat. multumesc.

3x Suzuki Jimny

1x Suzuki Samurai

Dacia DoubleCab 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Mi-am comandat in sfarsit un kit de reparatie(Spicer Style CV Center Repair Kit) pentru articulatia cardanului dublu de pe fata.

Cum este cardanul dublu pe fata si ce contine kitul ? Piesa din mijloc parca seamana cu o supapa termostat.

Edited by proof
SAMURAI SJ stock
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Cardanul are 2 cruci la capatul de la transfer, iar kitul contine piesele pentru reconditionarea CV(constant velocity joint) un del de articulatie sferica cu role inauntru.

Cam asa arata un cardan dublu pe afara si pe inauntru.

23684_RubiconNew.jpg.c842f926e163588b74386a950c5bbbf9.jpg714f.jpg.d658adbabef061fee8355933b63d9866.jpg

[ATTACH=CONFIG]126377[/ATTACH]

Later edit: scuze, abia acum am vazut ca nu am scris despre cardanul dublu fata... l-am adaptat dintr-unul de Cherokee.

Edited by yknot
4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

"arcuri de wrangler" e o denumire generica. din ce am citit pe la americani sunt de 2 inch si de 2,5 inch latime si vre-o 3-4 lungimi. stii cumva de la ce versiune de wrangler provin ale tale? CJ, YJ, etc...

 

arcurile de fata sunt diferite (ca lungime) de cele de spate (ca la samurai) sau sunt egale?

 

pe fata ai pus cercei mai lungi (cit de lungi?) sau flexibili?

 

eu am gasit niste arcuri de wrangler de cumparat dar am putine informatii despre ele, iar vanzatorul este la mare distanta.

 

daca poti sa pui citeva imagini cu arcurile noi ar fi minunat. multumesc.

Arcurile sunt de YJ, si sunt aceiasi dimensiune fata-spate, iar latimea este de 2.5 inch. Cercei am fabricat missing link. Mai trebuie sa construiesti niste placute care muta prinderea fixa mai spre mijlocul masinii.

4x4
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Re: si eu...

 

Sa mai updatam un pic topicul:

Dupa ce in vara asta iar m-a scos din sarite un gunoi in carburator, am decis sa trec pe injectie... am vrut initial sa iau un motor de sami 1.3 cu pedigree, insa pe parcurs mi-a facut cu ochiul un 1.6 16v de pe un swift. Am decis sa iau taurul de coarne si sa ma apuc de swap. Asadar, am purces la imprietenirea motorului cu cutia de viteze, lucru simplu. Ulterior am fabricat o placa pentru prinderea suportului motor de pe dreapta sa imi vina unde trebuie. Schimbat volanta ca cea care a fost pe motorul de 1.3 era cu dintii de la coroana cariati, schimbat abreiajul, montat baia de ulei de la motorul de sami impreuna cu conducta si sorbul de ulei, deocamdata toate bune si frumoase, lucrarea avanseaza conform planului. In plus, stiam ca o sa am ceva nepotriviri cu pompa de servodirectie(mercedes cobra), aceasta fiind cu fulie trapezoidala iar pe motor aveam deja multicanelara. Cand am achizitionat motorul 16v banuiam ca o sa am bataie de cap cu pozitia delcoului si a iesirii de apa din spatele chiulasei insa m-am gandit ca au mai facut si altii swapul asta si o sa gasesc referinte pe net. Gresit. Nu am gasit decat referiri tangentiale prin forumurile de profil, care nu imi raspundeau nevoilor. Capac de delcou mazda 323 cu iesiri la 90 de grade nu merge pe delcoul de swift, cotul de apa la iesirea din chiulasa venea prea aproape de firewall, chiar dupa ce am modificat unul cu o curbura din scurt la 90 de grade... A mai fost o mica chichita cu galeria de evacuare care nu mergea de la swift, fiind in dreptul suportului motor. Asa ca a purces la achizitionarea unei galerii de evac de vitara 16v, unei axe cu came si delcou de vitara 16v, si la a modifica galeria de admisie, pentru a putea pune suportul termostatului cu sondele in zona unde sunt la vitara.

Am ajuns in stadiul in care motorul este sus pe masina, galeria de admisie este montata cu tot cu adaptarea pt termostat la locul lui, axa cu came schimbata, urmeaza sa mai montez cateva furtune si sa ma apuc sa insir instalatia electrica a motorului, pe care am pregatit-o si etichetat-o in urma cu deja o luna.

La prima vedere, daca recitesc ce am scris, pare simplu insa am mai pierdut pe parcurs niste celule nervoase.

Daca am fost incoerent in exprimare si nu ati inteles ceva, atrageti-mi atentia.

 

Va urma...

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Multumesc, de rabdare am cea mai mare nevoie, de tutun incerc sa ma las... iar "proiectul" cred ca nu se va termina niciodata... deja imi roade o idee in cap pentru actionare hidraulica a ambreiajului.... e clar, sunt dus, irecuperabil.

Noi sa fim sanatosi, sa le putem duce pe toate. Prietenii ma tot intreaba ce vreau sa fac pana la urma cu masina, de ce tot muncesc atat la ea si bag bani in ea si de ce nu trec la alta masina mai potenta iar eu nu pot sa le dau un raspuns exact pentru ca nici eu nu-l stiu.....

Un lucru e clar: Samuraiul e periculos, dupa ce te inoculezi cu microbul e greu sa te mai vindeci.

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Te cam inteleg!

Eu mi-am luat de o sapt un Jimny si deja am incep cu imbunatatiri si surubaritul!

dar nici pe departe cat tine!

Te sustin!!!

macar moral!

Don't drink and drive!
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Am reusit sa pornesc motorul, urmeaza sa-i fac legatura cu evacuarea de pe masina, sa pozez instalatia electrica, sa conectez vss-ul si chect engine, sa fixez borcanasele de la servo si de la apa ca au alte pozitii acum, sa pun acceleratia, sa recapitulez groaza de furtunase de la injectie, sa vad cum fac cu filtrul de aer, sa pun ulei in cutie, etc.

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Folosesti pompa de ambreiaj cu vas speparat ?

 

Daca cumva te plictisesti de astea normale si te bagi la una cu motor central vin sa te ajut ca si sclav mecanic .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Inca am ambreiajul de serie pe ea, ma bate usurel gandul la unul hidraulic pentru ca am in posesie sistemul hidraulic de pe masina donatoare, si care se poate adapta relativ usor pe samurai. Este compus din pompa cu vad, conducta de legatura si cilindru receptor care se monteaza in exterior si actioneaza levierul ambreiajului. Inca nu m-am hotarat ce o sa fac.

 

Una cu motor central.... vise taica, iar faza cu ajutorul nu poate decat sa ma onoreze.

Folosesti pompa de ambreiaj cu vas speparat ?

 

Daca cumva te plictisesti de astea normale si te bagi la una cu motor central vin sa te ajut ca si sclav mecanic .

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Am legat VSS-ul, check engine-ul(care imi da cod 12 :grin:), turometrul, am prins ecu in zona de sub torpedou, pana acum e ok. Motorul porneste perfect si la rece si la cald, trage incomparabil fata de cel vechi de 1.3. Sa fac si o estimare de consum si ma declar multumit. De fapt multumit sunt, restul sunt mofturi. Daca plec mai "nervos" de pe loc pe asfalt pierd aderenta intr-a 1-a si a 2-a, cutia mi se pare foarte scurta acum, ajung rapid la a 5-a si gata.

Urmeaza cand se va putea si un test in teren.

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Esti tare! Bravo!

Cand ajung in braila am sa te caut sa-ti vad agregatul!

 

Sigur ca da, oricand.

 

In alta ordine de idei, au inceput sa apara problemele.... am luat 2 radare :grin:

4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: si eu...

 

Multumesc, insa m-au iertat pe loc. :grin:

 

Si da, fuge trocariciul, fara sa-ti dai seama esti in a 5-a, trebuie sa ma obisnuiesc cu acceleratia sa o calc mai finut. Acum urmeaza sa fac actele pt omologarea motorului.

 

Si sa pun niste poze cu munca mea:

Ansamblu

20112012.thumb.jpg.8a38874b744231f5af177f9685cf5945.jpg

Corpul termostatului mutat in fata

20112012(001).thumb.jpg.992a59fcb836526e9c886f7308743c30.jpg

Fosa pozitie a termostatului inlocuita de un stutz de vitara care duce acum la

incalzirea galeriei de admisie si a radiatorului din bord

20112012(003).thumb.jpg.11a584bb22287ee021bf8186b93da22e.jpg

prinderea suportului pe bloc de pe dreapta modificata

20112012(005).thumb.jpg.f7316e34f7f90112da477eb4dff100dd.jpg

prinderea tamponului dreapta pe sasiu modificata

20112012(006).thumb.jpg.9d3441ab029210b398dbcc549b0c9dac.jpg

Baia de Samurai cu tot cu sorbul modificat

20112012(011).jpg.1fbd7feb62188a2de220184826701201.jpg

Edited by yknot
adaugare
4x4
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use