Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Se naste o TUBULARA


manu-2lgp
 Share

Recommended Posts

Astazi in topicul cu Sheriful aminteam de o masina ce se naste la Timisoara, in atelierul fratilor Cernescu.

Am vorbit cu claudiu c, si m-a rugat sa incep eu topicul, si sa pun ceva fotografii cu "fieroaica", cum ii place sa o alinte

Costi.

 

Deci totul pleaca de la un Nissan sport, 1.8 turbo 16 valve 170 cai.

 

Nissanul se decupeaza, si ramine doar partea din fata, cu motorul, bordul si jumate din podul pedalier.

Se iau punti de nissan, si se incepe constructia structurii din teava.

 

Atasez citea fotografii din timpul constructiei, pe masura ce avanseaza lucrarea o sa mai punem.

 

De asemenea claudiu c o sa posteze detalii tehnice.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Se naste o TUBULARA

 

dupa cum spunea si manu masina are un motor de nissan sx200 1.8 turbo benzina 16 valve 170 cai putere, cutie de viteza 5+1 trepte tot de nissan sx200 cuplata la un reductor de suzuki samurai cu raport de 4.16-1 si punti de nissan patrol gr y60 cu raport de 4.63 . Diferential la puntea din spate blocabil din fabrica la puntea din fata ARB, roti lerma gomme(copi simex) de 36.5''x10x15 si telescoape fox de 16'' (pe drum spre romania apar cam in 6 saptamani)

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

dupa cum spunea si manu masina are un motor de nissan sx200 1.8 turbo benzina 16 valve 170 cai putere, cutie de viteza 5+1 trepte tot de nissan sx200 cuplata la un reductor de suzuki samurai cu raport de 4.16-1 si punti de nissan patrol gr y60 cu raport de 4.63 . Diferential la puntea din spate blocabil din fabrica la puntea din fata ARB, roti lerma gomme(copi simex) de 36.5''x10x15 si telescoape fox de 16'' (pe drum spre romania apar cam in 6 saptamani)

 

Voi v-ati pus intrebarea daca reductorul de samurai o sa reziste la puterea si cuplul motorului de nissan? Poate ar fi mau ok daca ati incerca cu un reductor de mercedes G.

Parerea mea... :grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

cand a inceput clau proiectul acelasi lucru am zis si eu

baga clau niste poze mai recente

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

FFF tare alegerea motorului :1 un topic de urmarit :h5

 

Sa aveti spor si bafta! :bravo

FJ40 '77(vandut), HZJ74 01 HZJ80 '94, HDJ100 '98 (vandut), 120 '06 (vandut) UZJ100 03, Celica SupraMK2 82, Suzuki SJ500 88 ... si lista ramane deschisa
Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

dupa cum spunea si manu masina are un motor de nissan sx200 1.8 turbo benzina 16 valve 170 cai putere, cutie de viteza 5+1 trepte tot de nissan sx200 cuplata la un reductor de suzuki samurai cu raport de 4.16-1 si punti de nissan patrol gr y60 cu raport de 4.63 . Diferential la puntea din spate blocabil din fabrica la puntea din fata ARB, roti lerma gomme(copi simex) de 36.5''x10x15 si telescoape fox de 16'' (pe drum spre romania apar cam in 6 saptamani)

 

Incep prin a va dori succes. Totusi, ma indoiesc ca cutia de 200SX si mai ales ,reductorul de Samurai va face fata solicitarilor anvelopelor Simex de 36". O sa va urmaresc cu interes topicul.

Spor la treaba!

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

dupa cum spunea si manu masina are un motor de nissan sx200 1.8 turbo benzina 16 valve 170 cai putere, cutie de viteza 5+1 trepte tot de nissan sx200 cuplata la un reductor de suzuki samurai cu raport de 4.16-1 si punti de nissan patrol gr y60 cu raport de 4.63 . Diferential la puntea din spate blocabil din fabrica la puntea din fata ARB, roti lerma gomme(copi simex) de 36.5''x10x15 si telescoape fox de 16'' (pe drum spre romania apar cam in 6 saptamani)

 

Incep prin a va dori succes. Totusi, ma indoiesc ca cutia de 200SX si mai ales ,reductorul de Samurai va face fata solicitarilor anvelopelor Simex de 36". O sa va urmaresc cu interes topicul.

Spor la treaba!

 

 

peste cateva luni vom sti ce o sa reziste si ce nu am ales motorul si reductorul asta dupa ce m-am consultat cu alte persoane (B 99 zuk) care au mai folosit cam acceleas caracteristici technice (exemplu suzukiul care a batut recordul de inaltime are motor de suzuki cu compresor 140cai accelas reductor ca si al meu si are punti de toyota si cauciucuri de 40'' )

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

dupa cum spunea si manu masina are un motor de nissan sx200 1.8 turbo benzina 16 valve 170 cai putere' date=' cutie de viteza 5+1 trepte tot de nissan sx200 cuplata la un reductor de suzuki samurai cu raport de 4.16-1 si punti de nissan patrol gr y60 cu raport de 4.63 . Diferential la puntea din spate blocabil din fabrica la puntea din fata ARB, roti lerma gomme(copi simex) de 36.5''x10x15 si telescoape fox de 16'' (pe drum spre romania apar cam in 6 saptamani)[/quote']

 

Incep prin a va dori succes. Totusi, ma indoiesc ca cutia de 200SX si mai ales ,reductorul de Samurai va face fata solicitarilor anvelopelor Simex de 36". O sa va urmaresc cu interes topicul.

Spor la treaba!

 

 

peste cateva luni vom sti ce o sa reziste si ce nu am ales motorul si reductorul asta dupa ce m-am consultat cu alte persoane (B 99 zuk) care au mai folosit cam acceleas caracteristici technice (exemplu suzukiul care a batut recordul de inaltime are motor de suzuki cu compresor 140cai accelas reductor ca si al meu si are punti de toyota si cauciucuri de 40'' )[/quote:3ix0svnr]Pai mai are schimbate si pinioanele in cutia de transfer, nu stiu ce rapoarte are in punti, iar cel mai important....Lucian nu se da niciodata cu masina aia in offroad. Este o masina de show room.

Unde esti tu Tepes Doamne...???
Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Reductorul rezista fara probleme.

Stiu 3 masini care il folosesc cu roti de 35 si motoare peste 140CP si nu sunt probleme.

Mult mai important e ce raport ai in punti,cu cat ai raport mai mare cu atat sunt tensiuni mai mici pe reductor.

Crinu are 4.88 Cornel 4.56 Sorin 6.1 si la toti reductorul presteaza ok.

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Reductorul rezista fara probleme.

Stiu 3 masini care il folosesc cu roti de 35 si motoare peste 140CP si nu sunt probleme.

Mult mai important e ce raport ai in punti,cu cat ai raport mai mare cu atat sunt tensiuni mai mici pe reductor.

Crinu are 4.88 Cornel 4.56 Sorin 6.1 si la toti reductorul presteaza ok.

 

eu am 4,63 in punti si 4.16 in reductor si masina dupa cate am calculat nu va depasi 1400kg

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Dupa cum ti-am mai zis s-ar putea sa tragi mai greu decat ar trebui pe HI dar pe Lo o sa mearga brici.

Pe unul din samuraile facute de noi avem transfer 4.16,punti toyota cu 4.88 si motor de 140CP.

Masina e pe gume de 35 Silverstone(care in realitate sunt 34 daca pui ruleta pe ele),merge ok si pe Hi si pe Lo.

Tu o sa ai 4.3 in punti si gume de 37,chiar daca ai motor mai puternic matematica spune ca nu e ce trebuie :grin:

Ti-ar trebui un 5.3 in grupuri.

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Woaow!

 

An fine ceva pe gustul meu!! :1

 

Reductorul de samurai mere bine pe un proiect ca acesta, eu am pus pe ford un reductor cu set de pinioane calmini cu reductie dubla fata de cel original ,diferentialele au raportul (l-am numarat) 3,6 la 1, roti de 31 motorul meu are 2000 cmc si 120 de caluti (super de ajuns dar se poate tuna la nevoie), si cardanele le-am de pe samurai care merg bine la fel! Cu astfel de rapoarte merge bine si pe LO si pe HI, mai mult de atat vreau sa-i pun roti de 35 ca in LO urc orice rampa cu a doua chiar cu a reia treapta! Si eu am Airshockuri de 16 numai ca eu am suspensie independenta :(.

 

Succes !!

"Faca-se voia ta si sa vina imparatia mea"
Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Woaow!

 

An fine ceva pe gustul meu!! :1

 

Reductorul de samurai mere bine pe un proiect ca acesta, eu am pus pe ford un reductor cu set de pinioane calmini cu reductie dubla fata de cel original ,diferentialele au raportul (l-am numarat) 3,6 la 1, roti de 31 motorul meu are 2000 cmc si 120 de caluti (super de ajuns dar se poate tuna la nevoie), si cardanele le-am de pe samurai care merg bine la fel! Cu astfel de rapoarte merge bine si pe LO si pe HI, mai mult de atat vreau sa-i pun roti de 35 ca in LO urc orice rampa cu a doua chiar cu a reia treapta! Si eu am Airshockuri de 16 numai ca eu am suspensie independenta :(.

 

Succes !!

 

multumesc pentru incurajare buggymaker

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

salut sant nou in club ma numesc costi , nu am porecla , poate pentru ca nu am facut nici bine , nici rau prea mult , dar de curand lucrez la tubulara impreuna cu claudiu fratele meu si o sa incerc sa pun ceva poze daca iubirea mea o sa ma ajute

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

salut sant nou in club ma numesc costi , nu am porecla , poate pentru ca nu am facut nici bine , nici rau prea mult , dar de curand lucrez la tubulara impreuna cu claudiu fratele meu si o sa incerc sa pun ceva poze daca iubirea mea o sa ma ajute

 

baga poze

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use