manu-2lgp Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Astazi in topicul cu Sheriful aminteam de o masina ce se naste la Timisoara, in atelierul fratilor Cernescu. Am vorbit cu claudiu c, si m-a rugat sa incep eu topicul, si sa pun ceva fotografii cu "fieroaica", cum ii place sa o alinte Costi. Deci totul pleaca de la un Nissan sport, 1.8 turbo 16 valve 170 cai. Nissanul se decupeaza, si ramine doar partea din fata, cu motorul, bordul si jumate din podul pedalier. Se iau punti de nissan, si se incepe constructia structurii din teava. Atasez citea fotografii din timpul constructiei, pe masura ce avanseaza lucrarea o sa mai punem. De asemenea claudiu c o sa posteze detalii tehnice. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scaraoscky Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Re: Se naste o TUBULARA sunt foarte curios cum o sa iasa.......astept imagini cu mare interes...Bafta la lucrare! Jeep Wrangler YJ, 2,5 litri, fab. 1992 Tel: 0742.08.02.05 mail: rosca_radu@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalttango Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Re: Se naste o TUBULARA Multa munca si bataie de cap va asteapta... :bravo :bravo Mult,mult succes :bravo :bravo Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristian Irimescu Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Re: Se naste o TUBULARA foarte interesant, asteptam sa o vedem in probe... :banana Luaz 969, Aro 244, L200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu-2lgp Posted September 30, 2009 Author Share Posted September 30, 2009 Re: Se naste o TUBULARA Da, foarte multa munca, dar speram ca rezultatele sa fie pe masura. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonzo Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Re: Se naste o TUBULARA bafta multa , dar am o rugaminte ...sa o faceti ca lumea nu ca altele pe care le-am vazut, sa iasa mai frumoasa ca a serifului Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Re: Se naste o TUBULARA Misto proiectul, asteptam dezvoltare nu numai scanteia de la baza lui! :h5 :grin: consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
claudiu c Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Re: Se naste o TUBULARA dupa cum spunea si manu masina are un motor de nissan sx200 1.8 turbo benzina 16 valve 170 cai putere, cutie de viteza 5+1 trepte tot de nissan sx200 cuplata la un reductor de suzuki samurai cu raport de 4.16-1 si punti de nissan patrol gr y60 cu raport de 4.63 . Diferential la puntea din spate blocabil din fabrica la puntea din fata ARB, roti lerma gomme(copi simex) de 36.5''x10x15 si telescoape fox de 16'' (pe drum spre romania apar cam in 6 saptamani) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfantana Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Re: Se naste o TUBULARA Da e foarte interesant proiectul. Eu cred ca pe HI nu o sa fie suficienta reductia dar pe Lo o sa mearga perfect. Asteptam cu interes evolutia proiectului :h5 Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006 KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
claudiu c Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Re: Se naste o TUBULARA Da e foarte interesant proiectul. Eu cred ca pe HI nu o sa fie suficienta reductia dar pe Lo o sa mearga perfect. Asteptam cu interes evolutia proiectului :h5 hi =1,9-1 nu stiu nici eu cum o sa mearga da o sa vedem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Re: Se naste o TUBULARA dupa cum spunea si manu masina are un motor de nissan sx200 1.8 turbo benzina 16 valve 170 cai putere, cutie de viteza 5+1 trepte tot de nissan sx200 cuplata la un reductor de suzuki samurai cu raport de 4.16-1 si punti de nissan patrol gr y60 cu raport de 4.63 . Diferential la puntea din spate blocabil din fabrica la puntea din fata ARB, roti lerma gomme(copi simex) de 36.5''x10x15 si telescoape fox de 16'' (pe drum spre romania apar cam in 6 saptamani) Voi v-ati pus intrebarea daca reductorul de samurai o sa reziste la puterea si cuplul motorului de nissan? Poate ar fi mau ok daca ati incerca cu un reductor de mercedes G. Parerea mea... :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinti Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Re: Se naste o TUBULARA cand a inceput clau proiectul acelasi lucru am zis si eu baga clau niste poze mai recente ARO M461 din '65 Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdrianZUZ Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Re: Se naste o TUBULARA FFF tare alegerea motorului :1 un topic de urmarit :h5 Sa aveti spor si bafta! :bravo FJ40 '77(vandut), HZJ74 01 HZJ80 '94, HDJ100 '98 (vandut), 120 '06 (vandut) UZJ100 03, Celica SupraMK2 82, Suzuki SJ500 88 ... si lista ramane deschisa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Re: Se naste o TUBULARA dupa cum spunea si manu masina are un motor de nissan sx200 1.8 turbo benzina 16 valve 170 cai putere, cutie de viteza 5+1 trepte tot de nissan sx200 cuplata la un reductor de suzuki samurai cu raport de 4.16-1 si punti de nissan patrol gr y60 cu raport de 4.63 . Diferential la puntea din spate blocabil din fabrica la puntea din fata ARB, roti lerma gomme(copi simex) de 36.5''x10x15 si telescoape fox de 16'' (pe drum spre romania apar cam in 6 saptamani) Incep prin a va dori succes. Totusi, ma indoiesc ca cutia de 200SX si mai ales ,reductorul de Samurai va face fata solicitarilor anvelopelor Simex de 36". O sa va urmaresc cu interes topicul. Spor la treaba! ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
claudiu c Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Re: Se naste o TUBULARA dupa cum spunea si manu masina are un motor de nissan sx200 1.8 turbo benzina 16 valve 170 cai putere, cutie de viteza 5+1 trepte tot de nissan sx200 cuplata la un reductor de suzuki samurai cu raport de 4.16-1 si punti de nissan patrol gr y60 cu raport de 4.63 . Diferential la puntea din spate blocabil din fabrica la puntea din fata ARB, roti lerma gomme(copi simex) de 36.5''x10x15 si telescoape fox de 16'' (pe drum spre romania apar cam in 6 saptamani) Incep prin a va dori succes. Totusi, ma indoiesc ca cutia de 200SX si mai ales ,reductorul de Samurai va face fata solicitarilor anvelopelor Simex de 36". O sa va urmaresc cu interes topicul. Spor la treaba! peste cateva luni vom sti ce o sa reziste si ce nu am ales motorul si reductorul asta dupa ce m-am consultat cu alte persoane (B 99 zuk) care au mai folosit cam acceleas caracteristici technice (exemplu suzukiul care a batut recordul de inaltime are motor de suzuki cu compresor 140cai accelas reductor ca si al meu si are punti de toyota si cauciucuri de 40'' ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellorunner Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Re: Se naste o TUBULARA dupa cum spunea si manu masina are un motor de nissan sx200 1.8 turbo benzina 16 valve 170 cai putere' date=' cutie de viteza 5+1 trepte tot de nissan sx200 cuplata la un reductor de suzuki samurai cu raport de 4.16-1 si punti de nissan patrol gr y60 cu raport de 4.63 . Diferential la puntea din spate blocabil din fabrica la puntea din fata ARB, roti lerma gomme(copi simex) de 36.5''x10x15 si telescoape fox de 16'' (pe drum spre romania apar cam in 6 saptamani)[/quote'] Incep prin a va dori succes. Totusi, ma indoiesc ca cutia de 200SX si mai ales ,reductorul de Samurai va face fata solicitarilor anvelopelor Simex de 36". O sa va urmaresc cu interes topicul. Spor la treaba! peste cateva luni vom sti ce o sa reziste si ce nu am ales motorul si reductorul asta dupa ce m-am consultat cu alte persoane (B 99 zuk) care au mai folosit cam acceleas caracteristici technice (exemplu suzukiul care a batut recordul de inaltime are motor de suzuki cu compresor 140cai accelas reductor ca si al meu si are punti de toyota si cauciucuri de 40'' )[/quote:3ix0svnr]Pai mai are schimbate si pinioanele in cutia de transfer, nu stiu ce rapoarte are in punti, iar cel mai important....Lucian nu se da niciodata cu masina aia in offroad. Este o masina de show room. Unde esti tu Tepes Doamne...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfantana Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Re: Se naste o TUBULARA Reductorul rezista fara probleme. Stiu 3 masini care il folosesc cu roti de 35 si motoare peste 140CP si nu sunt probleme. Mult mai important e ce raport ai in punti,cu cat ai raport mai mare cu atat sunt tensiuni mai mici pe reductor. Crinu are 4.88 Cornel 4.56 Sorin 6.1 si la toti reductorul presteaza ok. Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006 KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
claudiu c Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Re: Se naste o TUBULARA Reductorul rezista fara probleme. Stiu 3 masini care il folosesc cu roti de 35 si motoare peste 140CP si nu sunt probleme. Mult mai important e ce raport ai in punti,cu cat ai raport mai mare cu atat sunt tensiuni mai mici pe reductor. Crinu are 4.88 Cornel 4.56 Sorin 6.1 si la toti reductorul presteaza ok. eu am 4,63 in punti si 4.16 in reductor si masina dupa cate am calculat nu va depasi 1400kg Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfantana Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Re: Se naste o TUBULARA Dupa cum ti-am mai zis s-ar putea sa tragi mai greu decat ar trebui pe HI dar pe Lo o sa mearga brici. Pe unul din samuraile facute de noi avem transfer 4.16,punti toyota cu 4.88 si motor de 140CP. Masina e pe gume de 35 Silverstone(care in realitate sunt 34 daca pui ruleta pe ele),merge ok si pe Hi si pe Lo. Tu o sa ai 4.3 in punti si gume de 37,chiar daca ai motor mai puternic matematica spune ca nu e ce trebuie :grin: Ti-ar trebui un 5.3 in grupuri. Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006 KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
buggymaker Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Re: Se naste o TUBULARA Woaow! An fine ceva pe gustul meu!! :1 Reductorul de samurai mere bine pe un proiect ca acesta, eu am pus pe ford un reductor cu set de pinioane calmini cu reductie dubla fata de cel original ,diferentialele au raportul (l-am numarat) 3,6 la 1, roti de 31 motorul meu are 2000 cmc si 120 de caluti (super de ajuns dar se poate tuna la nevoie), si cardanele le-am de pe samurai care merg bine la fel! Cu astfel de rapoarte merge bine si pe LO si pe HI, mai mult de atat vreau sa-i pun roti de 35 ca in LO urc orice rampa cu a doua chiar cu a reia treapta! Si eu am Airshockuri de 16 numai ca eu am suspensie independenta :(. Succes !! "Faca-se voia ta si sa vina imparatia mea" Link to comment Share on other sites More sharing options...
claudiu c Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Re: Se naste o TUBULARA Woaow! An fine ceva pe gustul meu!! :1 Reductorul de samurai mere bine pe un proiect ca acesta, eu am pus pe ford un reductor cu set de pinioane calmini cu reductie dubla fata de cel original ,diferentialele au raportul (l-am numarat) 3,6 la 1, roti de 31 motorul meu are 2000 cmc si 120 de caluti (super de ajuns dar se poate tuna la nevoie), si cardanele le-am de pe samurai care merg bine la fel! Cu astfel de rapoarte merge bine si pe LO si pe HI, mai mult de atat vreau sa-i pun roti de 35 ca in LO urc orice rampa cu a doua chiar cu a reia treapta! Si eu am Airshockuri de 16 numai ca eu am suspensie independenta :(. Succes !! multumesc pentru incurajare buggymaker Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Re: Se naste o TUBULARA salut sant nou in club ma numesc costi , nu am porecla , poate pentru ca nu am facut nici bine , nici rau prea mult , dar de curand lucrez la tubulara impreuna cu claudiu fratele meu si o sa incerc sa pun ceva poze daca iubirea mea o sa ma ajute Link to comment Share on other sites More sharing options...
claudiu c Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Re: Se naste o TUBULARA salut sant nou in club ma numesc costi , nu am porecla , poate pentru ca nu am facut nici bine , nici rau prea mult , dar de curand lucrez la tubulara impreuna cu claudiu fratele meu si o sa incerc sa pun ceva poze daca iubirea mea o sa ma ajute baga poze Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Re: Se naste o TUBULARA nu pot ,nu stiu sau nu ma straduiesc destul sa pun poze Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Re: Se naste o TUBULARA aaaaa .. mers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts