Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Se naste o TUBULARA


manu-2lgp
 Share

Recommended Posts

  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Se naste o TUBULARA

 

ai reusit sa bagi in rezervor un separator gaurit ,si poate spun o prostie dar eu as mai trage o sudura dar in sens invers de cea actuala poate asa o mai intaresti putin sau eventual cu niste cornier dar atunci nu vei mai avea acces la vechea sudura in caz ca aceasta va picura . in legatura cu vapori de benzina eu spun sa nu te joci ,acestea la cea mai mica scinteie v-a sari in aer si se poate aprinde si doar din incarcare electrostatica a tubularei ,sau poate va incerca cineva sa se apropie de masina cu tigara in gura asta in cazul in care vei avea vapori de la furtunul de aerisire .iti spun din proprai experienta am facut multe rezervoare marite de dacie si implicit trebuia sa tragi niste nervuri la tabla i-ai fi crescut rezistenta la presiune ,succes in continuare si respect pt proiect

suzuki samurai 92

golf plus cross 08

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Daca vrei fibra si rasina , fibra de carbon cu rasina epoxi si alte materiale de acest gen te sfatuiesc sa iei de la rompolimer.sunt producatori de asa ceva iar pentru ce iti trebuie tie iesi infinit mai ieftin decat sa iei cu cutia de 300gr de la brico sau alte magazine auto..cu bani aia iti iei 2kg de rasina si plasa de fibra de sticla este la metru de diferite impletituri.

Bafta !

Land Rover Discovery I

Mercury Sable

LR serie III

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Se naste o TUBULARA

 

Astazi fara sa mai insist prea mult la problema arcurilor am luat arcurile care le-am mai avut in curte , am facut rapid suporti pentru arcurile spate , si m-am grabit foarte sa scot masina afara din curte pentru prima data in viata ei si a mea . A fost tare surprinzator chear si pentru mine pentru ca nu am vazut-o niciodata din lateral la asa mare distanta , a urmat o sedinta foto , multa gura casca , printre care chear si io ...

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

arata foarte bine animalul , felicitari .

oare cum te vei descurca cu imensa distanta de la scaun pana la botul masini , nu o sa vezi prea multe in traseu , eventual daca poti ridica scaunul mai sus.

Asta e doar o parere , sper ca le accepti fara sa te superi.

mai e si problema amortizorului la flexarea puntii , cum o vei remedia?

Never stop exploring
Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

arata foarte bine animalul , felicitari .

oare cum te vei descurca cu imensa distanta de la scaun pana la botul masini , nu o sa vezi prea multe in traseu , eventual daca poti ridica scaunul mai sus.

Asta e doar o parere , sper ca le accepti fara sa te superi.

mai e si problema amortizorului la flexarea puntii , cum o vei remedia?

Probabil ca prea multe nu o sa vad in traseu , as putea rezolva problema fie sa pun copilotu pe cioc in fata sau sa incerc o mini camera cu un monitor , m-am gandit si la asta , oricum plusuri si minusuri au aproape toate masinile . Amortizorul il pot rezolva apropind amortizorul spre mijlocul masini , adica sa modific suportul de sus al amortizorului ...
Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

pune scaunul lu Clau in bot langa troliu si ai rezolvat problema:ha:

 

felicitari ,frumos flex

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Din profil masina arata excelent ... e fioroasa ... totusi botul imi pare foarte inalt ... nu inteleg de ce a iesit asa pentru ca autoturismul din care provine avea capota plonjata ... eu as inalta-o mai mult de spate ca sa fie treaba buna, eventual amortizorul in partea de sus sa poata fi mutat in cateva gauri sus-jos ... si mai cred ca al doilea rand de arcuri (cele de sus) trebuie sa fie mai tari decat cele de jos si nu invers.

Oricum masina imi place la nebunie ... sa o noroiesti sanatos ! Si abia astept sa vad ce poate in teren ca la exercitii de flexare la bara fixa sta foarte bine.

Toyota Hilux Surf 3.0 TD SSR-X Limited 1994

Audi A6 Avant Quattro 2.5TDI 2003

Volkswagen Polo 1.4 TDI 2003

De mic mi-a plăcut volanu / Şi nu am iubit ghiozdanu, / Copiii-nvăţau engleză / Şi eu să bag în viteză

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Din profil masina arata excelent ... e fioroasa ... totusi botul imi pare foarte inalt ... nu inteleg de ce a iesit asa pentru ca autoturismul din care provine avea capota plonjata ... eu as inalta-o mai mult de spate ca sa fie treaba buna, eventual amortizorul in partea de sus sa poata fi mutat in cateva gauri sus-jos ... si mai cred ca al doilea rand de arcuri (cele de sus) trebuie sa fie mai tari decat cele de jos si nu invers.

Oricum masina imi place la nebunie ... sa o noroiesti sanatos ! Si abia astept sa vad ce poate in teren ca la exercitii de flexare la bara fixa sta foarte bine.

 

te salut masina nu va ramane asa cum sta acum pe arcuri vom mai face modificari am scoso pentru ca nu mai aveam rabdare arcurile din fata de jos sunt prea tari si cele din spate sunt si tari si prea scurte mai trebuie lucrat la suspensie .

arcuroile tari trebuie sa fie jos pentru ca daca ar fi sus bucsa care le centreaza ar ajunge sa iasa de pe telescop de pe partea groasa multumesc pentru sfaturi

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use