cernescucosti Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Am renuntat la figuri si am prins cilindru cu ceva mai simplu pentruca bridele s-au calit dupa taiere din cauza materialului , si nu am mai putut face filet , dar mie imi place si asa , chear daca mi-a fost greu sa renunt la ele dupa atata munca Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Re: Se naste o TUBULARA M-am apucat sa modific suportul rulmentului de la cardanul intermediar dela puntea fata . Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellorunner Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Daca tot esti la directia hidraulica...poate te inspiri.... Unde esti tu Tepes Doamne...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Daca tot esti la directia hidraulica...poate te inspiri.... Cam frumos... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Saptamana asta in timp ce pentru cilindru hidraulik directie se mai pregateau ceva piese la strungar , am reluat problema rezervorului , si de data asta cred ca am reusit ceva , daca nu la aspect prea mult , macar .. nu mai curge , si asta ma bucura Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Re: Se naste o TUBULARA A fost destul de greu sa indoi tabla , in viitor sper sa imi termin si scula de indoit tabla . Link to comment Share on other sites More sharing options...
dalmatianul Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Re: Se naste o TUBULARA ai reusit sa bagi in rezervor un separator gaurit ,si poate spun o prostie dar eu as mai trage o sudura dar in sens invers de cea actuala poate asa o mai intaresti putin sau eventual cu niste cornier dar atunci nu vei mai avea acces la vechea sudura in caz ca aceasta va picura . in legatura cu vapori de benzina eu spun sa nu te joci ,acestea la cea mai mica scinteie v-a sari in aer si se poate aprinde si doar din incarcare electrostatica a tubularei ,sau poate va incerca cineva sa se apropie de masina cu tigara in gura asta in cazul in care vei avea vapori de la furtunul de aerisire .iti spun din proprai experienta am facut multe rezervoare marite de dacie si implicit trebuia sa tragi niste nervuri la tabla i-ai fi crescut rezistenta la presiune ,succes in continuare si respect pt proiect suzuki samurai 92 golf plus cross 08 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RETI Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Daca vrei fibra si rasina , fibra de carbon cu rasina epoxi si alte materiale de acest gen te sfatuiesc sa iei de la rompolimer.sunt producatori de asa ceva iar pentru ce iti trebuie tie iesi infinit mai ieftin decat sa iei cu cutia de 300gr de la brico sau alte magazine auto..cu bani aia iti iei 2kg de rasina si plasa de fibra de sticla este la metru de diferite impletituri. Bafta ! Land Rover Discovery I Mercury Sable LR serie III Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Multumesc tuturor pt. sugesti, pareri si incurajari am tinut cont de cateva si vreau sa vedeti ce a mai crescut pe masina... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Re: Se naste o TUBULARA ...si asa continua... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Re: Se naste o TUBULARA ...si cardanul intermediar a avut parte de modificari , dupa cum am fost indrumat sper ca e mai bine acum . Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Zilele trecute am testat ceva arcuri pe puntea fata , cam asa arata , dar nu-i prea bine , mai caut ceva arcuri... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Astazi fara sa mai insist prea mult la problema arcurilor am luat arcurile care le-am mai avut in curte , am facut rapid suporti pentru arcurile spate , si m-am grabit foarte sa scot masina afara din curte pentru prima data in viata ei si a mea . A fost tare surprinzator chear si pentru mine pentru ca nu am vazut-o niciodata din lateral la asa mare distanta , a urmat o sedinta foto , multa gura casca , printre care chear si io ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Bine inteles ca sunt ceva probleme... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Re: Se naste o TUBULARA ... de restu poze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Re: Se naste o TUBULARA ...si ultima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SilenceDJ Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Re: Se naste o TUBULARA arata foarte bine animalul , felicitari . oare cum te vei descurca cu imensa distanta de la scaun pana la botul masini , nu o sa vezi prea multe in traseu , eventual daca poti ridica scaunul mai sus. Asta e doar o parere , sper ca le accepti fara sa te superi. mai e si problema amortizorului la flexarea puntii , cum o vei remedia? Never stop exploring Link to comment Share on other sites More sharing options...
rudy Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Arata mortal bestia...felicitari Costi!:br Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Re: Se naste o TUBULARA arata foarte bine animalul , felicitari . oare cum te vei descurca cu imensa distanta de la scaun pana la botul masini , nu o sa vezi prea multe in traseu , eventual daca poti ridica scaunul mai sus. Asta e doar o parere , sper ca le accepti fara sa te superi. mai e si problema amortizorului la flexarea puntii , cum o vei remedia? Probabil ca prea multe nu o sa vad in traseu , as putea rezolva problema fie sa pun copilotu pe cioc in fata sau sa incerc o mini camera cu un monitor , m-am gandit si la asta , oricum plusuri si minusuri au aproape toate masinile . Amortizorul il pot rezolva apropind amortizorul spre mijlocul masini , adica sa modific suportul de sus al amortizorului ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinti Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Re: Se naste o TUBULARA pune scaunul lu Clau in bot langa troliu si ai rezolvat problema:ha: felicitari ,frumos flex ARO M461 din '65 Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RALLYMAN Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Din profil masina arata excelent ... e fioroasa ... totusi botul imi pare foarte inalt ... nu inteleg de ce a iesit asa pentru ca autoturismul din care provine avea capota plonjata ... eu as inalta-o mai mult de spate ca sa fie treaba buna, eventual amortizorul in partea de sus sa poata fi mutat in cateva gauri sus-jos ... si mai cred ca al doilea rand de arcuri (cele de sus) trebuie sa fie mai tari decat cele de jos si nu invers. Oricum masina imi place la nebunie ... sa o noroiesti sanatos ! Si abia astept sa vad ce poate in teren ca la exercitii de flexare la bara fixa sta foarte bine. Toyota Hilux Surf 3.0 TD SSR-X Limited 1994 Audi A6 Avant Quattro 2.5TDI 2003 Volkswagen Polo 1.4 TDI 2003 De mic mi-a plăcut volanu / Şi nu am iubit ghiozdanu, / Copiii-nvăţau engleză / Şi eu să bag în viteză Link to comment Share on other sites More sharing options...
a DY 1 Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Felicitari! jos palaria ! Reality is for those who cannot face Science Fiction! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catalin.V Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Felicitari !!! Rezultatul e impresionant. Club Sportiv x3m Valcea Link to comment Share on other sites More sharing options...
claudiu c Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Din profil masina arata excelent ... e fioroasa ... totusi botul imi pare foarte inalt ... nu inteleg de ce a iesit asa pentru ca autoturismul din care provine avea capota plonjata ... eu as inalta-o mai mult de spate ca sa fie treaba buna, eventual amortizorul in partea de sus sa poata fi mutat in cateva gauri sus-jos ... si mai cred ca al doilea rand de arcuri (cele de sus) trebuie sa fie mai tari decat cele de jos si nu invers. Oricum masina imi place la nebunie ... sa o noroiesti sanatos ! Si abia astept sa vad ce poate in teren ca la exercitii de flexare la bara fixa sta foarte bine. te salut masina nu va ramane asa cum sta acum pe arcuri vom mai face modificari am scoso pentru ca nu mai aveam rabdare arcurile din fata de jos sunt prea tari si cele din spate sunt si tari si prea scurte mai trebuie lucrat la suspensie . arcuroile tari trebuie sa fie jos pentru ca daca ar fi sus bucsa care le centreaza ar ajunge sa iasa de pe telescop de pe partea groasa multumesc pentru sfaturi Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Poate ca nu-i locu potrivit sa zic , dar totusi , poate are cineva arcuri cherokee ? As cumpara ...s-au ceva donati poate le ti aruncate , si te incurca ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts