Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Se naste o TUBULARA


manu-2lgp
 Share

Recommended Posts

  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Se naste o TUBULARA

 

Zilele astea din lipsa de fonduri dar cu ceva tabla pe acasa m am gandit sa mi croiesc rezervorul. N a iesit chiar cum am vrut , dar o sa pun o patura ,ceva peste el sa nu se vada .. :sr Deci dupa cum spuneam na iesit prea bine , mai ales ca am lucrat pe el doua zile si nu l am terminat , am picat la proba de presiuna , sant putin dezamagit , dar hei nu i concurs de frumusete mi am zis . Sper ca maine sa am mai mult succes.

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

salut. e foarte misto proiectul tau si iti urez spor la treaba

asa se intampla la inceput. mai sudezi un pic mai probezi si in final nu o sa mai scape presiune.

noi am inceput sa sudam rezervoarele numai cu TIG si parca merge mai bine

nu am vazut ce tip de suspensii vrei sa folosesti..?

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

imi dau si eu cu parerea nu era mai bine sa comfectionezi rezervorul mai plat si sa incerci sa-l pozitionezi sub scaun si eventual mai puneai un scaun in dreapta in poze nu-mi cam dau seama poate nu incape si te ridica prea mult dar asa mai aveai optiunea sa nu te dai singur sau poate vei avea nevoie de copilot in competitii :h5

suzuki samurai 92

golf plus cross 08

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Eu am luat un rezervor din inox de pe o masina de raliu care nu curgea , dar dupa primul concurs au aparut fisuri pe care l-am reparat dar dupa mures trophy iara curgea :( , deci e greu pentru masinile noastre sa faci rezervor fara TIG (ok costa dar merita).

O observatie:la pivotul din mijlocul puntii spate ar fi bine sa-l mai intariti suportul ca e supus la niste forte enorme si se rupe cand esti in mijlocul unei urcari grele, spun dn experienta. Am invatat ca:cand cred ca o sudura, un suport e destul de groasa , il dublez si atunci e sigur!!

 

Bafta mai departe, si sper sa va vad la concursuri si nu patiti ca mine: am facut utilaj si nu-imi permit sa merg la toate concursurile organizate!

"Faca-se voia ta si sa vina imparatia mea"
Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

imi dau si eu cu parerea nu era mai bine sa comfectionezi rezervorul mai plat si sa incerci sa-l pozitionezi sub scaun si eventual mai puneai un scaun in dreapta in poze nu-mi cam dau seama poate nu incape si te ridica prea mult dar asa mai aveai optiunea sa nu te dai singur sau poate vei avea nevoie de copilot in competitii :h5

 

rezervorul sta intre scaune vor fi doua nu se vede prea bine in poza sub scaune nu era loc

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Eu am luat un rezervor din inox de pe o masina de raliu care nu curgea , dar dupa primul concurs au aparut fisuri pe care l-am reparat dar dupa mures trophy iara curgea :( , deci e greu pentru masinile noastre sa faci rezervor fara TIG (ok costa dar merita).

O observatie:la pivotul din mijlocul puntii spate ar fi bine sa-l mai intariti suportul ca e supus la niste forte enorme si se rupe cand esti in mijlocul unei urcari grele, spun dn experienta. Am invatat ca:cand cred ca o sudura, un suport e destul de groasa , il dublez si atunci e sigur!!

 

Bafta mai departe, si sper sa va vad la concursuri si nu patiti ca mine: am facut utilaj si nu-imi permit sa merg la toate concursurile organizate!

 

la anu macar la un concurs sper sa mergem altfel nu are rost toata munca asta

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

salut. e foarte misto proiectul tau si iti urez spor la treaba

asa se intampla la inceput. mai sudezi un pic mai probezi si in final nu o sa mai scape presiune.

noi am inceput sa sudam rezervoarele numai cu TIG si parca merge mai bine

nu am vazut ce tip de suspensii vrei sa folosesti..?[/qu

 

 

era frumos sa il sudam cu TIG poate urmatorul :wink:

telescoapele sunt pe drum FOX 16"

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Eu am luat un rezervor din inox de pe o masina de raliu care nu curgea , dar dupa primul concurs au aparut fisuri pe care l-am reparat dar dupa mures trophy iara curgea :( , deci e greu pentru masinile noastre sa faci rezervor fara TIG (ok costa dar merita).

O observatie:la pivotul din mijlocul puntii spate ar fi bine sa-l mai intariti suportul ca e supus la niste forte enorme si se rupe cand esti in mijlocul unei urcari grele, spun dn experienta. Am invatat ca:cand cred ca o sudura, un suport e destul de groasa , il dublez si atunci e sigur!!

 

Bafta mai departe, si sper sa va vad la concursuri si nu patiti ca mine: am facut utilaj si nu-imi permit sa merg la toate concursurile organizate!

Da ai mare dreptate va trebui sa mai intaresc multe lucruri ,dar deocamdata am fost nerabdator sa vad cum arata lucrurile puse cat de cat cap la cap ,oricum multumesc pentru observatie si nu ma supar daca mai sunt si alte observati in masura in care le pot face si consider ca sant demne de luat in calcul le voi face penrtu ca voi cu siguranta aveti mai multa practica in zonele acelea de munte

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Re: Se naste o TUBULARA

 

Frate ... ce se mai aude cu tubulara aia ? ... ca mor de curiozitate ... ori mai departe e un proiect secret ?

Toyota Hilux Surf 3.0 TD SSR-X Limited 1994

Audi A6 Avant Quattro 2.5TDI 2003

Volkswagen Polo 1.4 TDI 2003

De mic mi-a plăcut volanu / Şi nu am iubit ghiozdanu, / Copiii-nvăţau engleză / Şi eu să bag în viteză

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Pai tubulara a luat o pauza.

Costi a avut alte prioritati in ultima perioada - a devenit tatic pentru a doua oara. S-a nascut ANA.

 

La tubulara s-au mai pregatit cardanele, si sint asteptate arcurile si telescoapele sa vina din State.

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Sa-i traiasca si sa-i aduca numai bucurii !!!

Toyota Hilux Surf 3.0 TD SSR-X Limited 1994

Audi A6 Avant Quattro 2.5TDI 2003

Volkswagen Polo 1.4 TDI 2003

De mic mi-a plăcut volanu / Şi nu am iubit ghiozdanu, / Copiii-nvăţau engleză / Şi eu să bag în viteză

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Multumesc pentru urarile de bine , va doresc la fel. Intradevar am luat o pauza cam lunga , cred ca e devina si criza care nu ne+a ocolit , dar strungarul a primit mult de lucru si ne-a lungit cardanele ,mai se lucreaza pentru cilindru hidraulic directie, sper ca prin ianuarie sa fie gata si daca fotografu (manu sa te faci bine !numa sanatate si tot binele din lume, chear daca noua ne ramane mai putin...ha ha ha ) vine pela noi facem poze si ... asteptam impresi si pareri

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Am urmarit cu mare inters proiectul asta pt ca in viitorul apropiat am sa fac si eu unul asemanator.Apreciez munca si sudoarea voastra cat si spiritul de echipa,fara de care nu ar fi posibil acest proiect.Multa sanatate si putere de munca pe 2010:10

Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima..

Off-road Alyon Team

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

strungarul a primit mult de lucru si ne-a lungit cardanele

 

Ahaaaa ... acum inteleg legatura ... cu inmultirea familiei :))

Toyota Hilux Surf 3.0 TD SSR-X Limited 1994

Audi A6 Avant Quattro 2.5TDI 2003

Volkswagen Polo 1.4 TDI 2003

De mic mi-a plăcut volanu / Şi nu am iubit ghiozdanu, / Copiii-nvăţau engleză / Şi eu să bag în viteză

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Salut! Maine ma duc si eu sa imi iau presa de indoit teava, si o sa ma apuc si eu de treaba. Am o platforma de broasca, cu motor si tot ce trebuie si vreau sa fac un dune buggy, pentru ca deocamdata nu am tot ce trebuie pentru un 4x4.

Am dat mesaj, pentru a da o idee referitoare la rezervor. Dupa ce termini de lucrat la el, in sensul ca nu il mai tai deloc pentru alte modificari, pune niste dopuri de lemn pe care le ceruiesti bine inainte la toate gaurile, si toarna inauntru rasina de fibra de sticla, apoi rasuceste rezervorul pe toate partile, sa se omogenizeze in interior pe toti peretii. Faza nasoala e ca trebuie sa il tot invarzti vreo 10-15 minute pana se intareste rasina. Pentru mai multa siguranta, potzi sa faci operatia de 2 ori. Chiar daca vor aparea fisuri la suduri, nu o sa curga. Rasina o gasesti la magazine de piese auto. E un set format din plasa, intaritor si un bidon de 500 ml rasina. Costa vreo 50-60 ron. Spor la treaba! Sarbatori Fericite!

Never drive faster than your guardian angel can fly...
Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Oauuuu.. foarte tare ideea cu fibra , ma tot gandeam ce sa pun in interior sa nu se exfolieze in contact cu benzina abia astept sa ma apuc de treaba . Multumesc pentru sfat iti doresc spor la treaba si bine inteles vrem sa vedem cum arate buggul tau

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Personal, nu prea vad viabila faza cu rasina de fibra. Am lucrat cu fibra, si pot spune fara sa ma insel tare, ca rasina are o consistenta mai apropiata de gel decit de lichid. Dupa ce amestecam rasina cu intaritorul, o "bateam" cu pensula. Nici vorba sa cuga din vas, chiar daca il intorceam cu capul in jos. Plus, ca, desi o amestecam pe cintar, mai mult de 10 minute, nu se putea lucra cu ea. La cum se comporta rasina intarita, cea care nu apucam sa o intind, ma face sa cred ca doar rasina, fara armatura de fibra de sticla, este casanta. Asa ca, la o izba, riscul sa se sparga este mare.

 

O solutie viabila pt. rezervor trainic, este sudarea a doua butoaie de AL de bere la dozator. Se taie capacele si se sudeaza deolalta. Sau, se pun 2 butoaie pe sasiu, si se muta doar conductele din unul in altul cind se termina combustibilul. Daca motorul este mic, poate merge si doar un singur butoi. Asta, depinde de citi caluti sunt inhamati. Bafta mare!

I Have No Idea What You Are Talking About

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Personal, nu prea vad viabila faza cu rasina de fibra. Am lucrat cu fibra, si pot spune fara sa ma insel tare, ca rasina are o consistenta mai apropiata de gel decit de lichid. Dupa ce amestecam rasina cu intaritorul, o "bateam" cu pensula. Nici vorba sa cuga din vas, chiar daca il intorceam cu capul in jos. Plus, ca, desi o amestecam pe cintar, mai mult de 10 minute, nu se putea lucra cu ea. La cum se comporta rasina intarita, cea care nu apucam sa o intind, ma face sa cred ca doar rasina, fara armatura de fibra de sticla, este casanta. Asa ca, la o izba, riscul sa se sparga este mare.

 

O solutie viabila pt. rezervor trainic, este sudarea a doua butoaie de AL de bere la dozator. Se taie capacele si se sudeaza deolalta. Sau, se pun 2 butoaie pe sasiu, si se muta doar conductele din unul in altul cind se termina combustibilul. Daca motorul este mic, poate merge si doar un singur butoi. Asta, depinde de citi caluti sunt inhamati. Bafta mare!

 

Din pacate rezervorul pe care l-am facut este pentru a fi pus intre scaune si nu prea as vrea sa fac altul , dar daca tot veni vorba si te-ai mai jucat cu fibra , vreau sa te intreb ce parere ai daca as imbraca rezervorul cu fibra ? Multumesc .

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Poti sa-l imbraci linistit. Eu lucram cu kit-ul de la DenBraven (sper ca nu se pune reclama si ca am scris corect). Din pacate, era si cel mai scump. Fisia de fibra, daca bine imi amintesc, era 0,3m/1m. Asa ca, iti trebuie citeva.

 

Referitor la cum se comporta firba finisata in contact cu benzina ... nu stiu ce sa zic. Prefer sa ma abtin. Nu am experimentat, nu vreau sa povestesc prostii pe aici.

 

Oricum, la cum este amplasat rezervorul, nu cred ca o sa ia lovituri puternice. Nu vad de ce ar trebui sa-ti fie frica. Eventual, dupa ce il sudezi temeinic, pe muchii (daca sunt la 90 grade), poti suda ca intaritor un cornier. Va pune ceva greutate, dar e aproape sigur ca nu o sa se indoaie chiar asa de usor.

I Have No Idea What You Are Talking About

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Multumesc pentru raspuns , experienta chear si nu prea mare conteaza , pot sa spun ca rezervorul este probat le presiune , nu prea mare 0,5 atm. chear si mai mare dar la asa un volum de aer se indoaie tabla . Stiu ca se formeaza presiune , dar am lasat un stut de teava la care intentionez sa las o aerisire , un furtun ceva , tocmai ca sa scap de presiune , dar mie frica sa nu ia foc gazele care ies , tra sa recunos ca nu prea am experienta cu benzina pentru ca nu am mai avut benzinar de la dacia lu tatamiu pe care am vandut-o in nouazeci si ceva . Tra sa mentionez ca in interiorul rezervorului am sudate cateva spargatoare de valuri si care sper sa ajute la rezistenta . Lovituri nu ar trebui sa ia ca asta ar insemna sa loveasca si pasageri care stau la fel de aproape de podea , dar care va vi dublata de un scut pentru cutia de transfer si care se afa sub scaune . totusi fibra as folosi-o ca sa mai scap si de aspectul de fier vechi . AN NOU FERICIT!

Link to comment
Share on other sites

Re: Se naste o TUBULARA

 

Si au am ceva experientza cu fibra de sticla. Ideea cu rezervorul imbracat in rasina la interior mi-a venit, stiind ca un alt prieten facea niste statuete din fibra, si procedeul era cel descris mai sus. Si ieseau destul de bine. Acum depinde foarte mult si de tipul de rasina, de temeperatura la care se aplica... Oricum, ideea cu imbracatul pe afara mi se pare mai buna, fiind mai usor de pus in practica, dar e necesara si plasa de fibra de sticla. Zilele trecute am fost la Prakitiker si am gasit un alt kit de rashina, de la Nigrin de 500 ml, la 40 ron.

Presa comandata a venit defecta, nu se amorsa, asa ca se mai amana putzin lucrul la buggy. De unde ai facut rost de scaunele acelea? Sunt super. Merg si centuri bune montate pe masina, si se si spala usor de noroi.

Un an mai bun!

Never drive faster than your guardian angel can fly...
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use