Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Pentru offroad cutie MANUALA SAU AUTOMATA ???


Recommended Posts

Re: automata vs manuala

 

PS: cum pana mea urcati si coborati pante de 45 - 60 grade ??? Cu masina ???
Aici tine de mai multi factori....

1- depinde de cutie.....cica aia automata e bestiala..... :ha:

2-mai depinde si de orele de geometria.....mai sunt cativa pe aici care confunda gradele lui Pitagora cu gradele alcoolului....

La 45-50 de grade urci pe roti, dar 60 cred ca numai din troliu. De fapt toti vorbesc degrade..., dar cine dracu le-a masurat??????????? Sa cum?

 

 

te uiti pe inclinometru

la mine pe inclinometru scrie sa nu depasesti 30 de grade

Toyota RJ 70 1991 2.4 b

http://www.cert-transilvania.ro/

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: automata vs manuala

 

daca tot s-a facut topicul praf, sapt asta m-am dat cu un Golf V GTI, stok 208CP dar masinutza asta e intzepata la 274CP masurati pe Dyno!!!! Are 1900 cc turbo si......cutie auttomata DSC II, schimba in modul automat vitezele la fel de precis ca Schumacher, cuplare foarte ferma a treptei de viteze , numai dupa acomodare reusesti sa pleci de pe loc normal fara sa patinezi rotile. Da cu scartz pana la tr3 de viteza la talpa moderata.Vitezele se pot sch si in regim manual de la padele de pe volan, cutia cupleaza simultan 2 tr de viteza cu doua ambreiaje separate in asa fel incat sch treptei sa nu sara peste 0,3 sec. Nu sunt in totalitate lamurit de cum lucra chestia, dar mai studiez problema! Tractiune fata , si dif lock. Bijuterie de masina, ma distrez cand intra in depasire cate un BMW si se screme fara a putea depasi. La talpa medie afiseaza 49% consum si chiar de mergi potolit consumul nu scade sub 14%. .

Peste jucaria asta exista R32 4 motion, bestie ce poate scoate 700CP daca e intzepata. Genul asta de masina pare mai atractiv, pt o femeie, decat Explorer-ul! Gresesc?

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link to comment
Share on other sites

Re: automata vs manuala

 

:ha: :ha: :ha: corect, dar topicul era despre manuala vs automata.. asa ca este on topic....

ala era un GTI stok, eu ziceam de raliu in CNR, unde cutiile de viteza asa trebuie sa fie semiautomate, caci nu prea mai ai timp sa mai calci si ambreiajul cand vrei sa castigi timp....

"Do nothing, be nothing, say nothing ...and you will avoid criticism"

Disco 2, TD5 HSE, 02

Link to comment
Share on other sites

Re: automata vs manuala

 

Intr-o explicatie empirica la cutia cu dublu-ambreiaj de la VW, e ceva de genul...

 

E cate un ambreiaj pentru 2 - 4 - 6 si unul pentru 1 - 3 - 5. Cand esti intr-o treapta, celalalt ambreiaj e "pe felie" pentru orice alta treapta ai vrea... calculatorul decide "ce ai putea sa vrei" - daca accelerezi, pregateste treapta superioara, daca franezi, cea inferioara. Cand trebuie schimbat (fie padele, fie in mod automat) se decupleaza un ambreiaj, se cupleaza celalalt si schimbul e facut! E similar cu alte cutii automate care sunt "robotizate" (au ambreiaj ce e actionat automat), doar ca sunt doua.

 

Un schimb se face in.... 8 - OPT milisecunde.

Link to comment
Share on other sites

Re: automata vs manuala

 

E foarte amuzant numai ca la raliu se folosesc cutii semiautomate slp

esti offtopic :grin:

nu contest faptul ca se folosesc semi-automate la competitiile de viteza, dar pana la automate...cale lunga din poveste....

nu cred ca vre-un pilot isi doreste ca masina sa fie condusa de o ...cutie

 

si app de scartz...celebra dacia cu 4 viteze scartaia in a3a chiar si cu 4 persoane

Link to comment
Share on other sites

Re: automata vs manuala

 

si app de scartz...celebra dacia cu 4 viteze scartaia in a3a chiar si cu 4 persoane

 

De la bancheta spate? :ha: :ha: :ha:

A mea scartaia in orice viteza. :ha:

Puch 280GE
Link to comment
Share on other sites

Re: automata vs manuala

 

Crawl ratio = 38,59:1.

 

 

Daca stau un pic sa calculez, cred ca si Patrol-ul tot pe acolo este ca raport (dar asta nu face din ML o masina de off-road)!

 

Oricum, as merge pe automata pentru confort, iar pe manuala pentru feeling - sunt un tip mai tehnicos. In concluzie: automata! (daca nu te duci la extrem).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...eu am manuala... :wink:

... BRAKES ARE FOR PUSSIES !..
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Guest vasilect

Pentru offroad cutie MANUALA SAU AUTOMATA ???

 

:W

Microbul offroad a intrat in mine acum 3 ani si de atunci mi-am facut de cap cu un ATV suzuki king quad...

intre timp am imbatranit, durerea de spate a aparut ... si sunt nevoit sa-mi continui dragostea de natura acoperit si la caldura.

 

Sunt hotarat sa-mi iau urgent o jucarie Vitara, insa, incepator fiind, am nevoie de ajutor !!!

Am un buget pregatit, trebuie sa iau o hotarare buna.

 

Prima intrebare pt specialistii din acest forum este ce sa aleg pentru offroad... CUTIE MANUALA SAU CUTIE AUTOMATA?

Vreau o masinuta fasneata care sa nu ma lase la greu (hard).

 

 

Va implor sa-mi dati sfaturi pertinete si rapide. Cel tarziu vineri 18 dec vreau sa cumpar masinuta si sa o modific pentru natura.

 

 

Vasile

 

 

 

PS: Daca cineva are o vitara ingrijita .... eu sunt dispus sa o cumpar !

Link to comment
Share on other sites

Re: Pentru offroad cutie MANUALA SAU AUTOMATA ???

 

Am mai scris pe undeva parerea mea despre asta.. Oricum este un subiect la care nu vei primi raspunsuri asa prompte ca la topicul cu motorizari...

Vezi ca ai PM.

Link to comment
Share on other sites

Guest vasilect

Re: Pentru offroad cutie MANUALA SAU AUTOMATA ???

 

Aha.... sunt mai destept acum...

da, abia acum sunt lamurit.

 

Deci cum???

-A, manual. DA.

 

Mai are careva o idee dau ma culc?

Link to comment
Share on other sites

Re: Pentru offroad cutie MANUALA SAU AUTOMATA ???

 

Daca vrei masina pt. natura ...si esti mai comod ...ia-ti hidramata .....daca vrei sa simti pulsul motorului ia-ti manuala ...il simti atat cat vrei :grin:

Edited by f_zoltan

tel 0763325967

 

Club Sportiv x3m

Valcea

Link to comment
Share on other sites

Guest vasilect

Re: Pentru offroad cutie MANUALA SAU AUTOMATA ???

 

Are careva idee de unde pot cumpara o jucarie VITARA, 90 - 2000, benzina, cutie AUTOMATA, ingrijita pentru a o transforma in masina de teren?

 

Este careva dintre voi care vrea sa-si schimbe masina?

Link to comment
Share on other sites

Re: Pentru offroad cutie MANUALA SAU AUTOMATA ???

 

Automata.

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Pentru offroad cutie MANUALA SAU AUTOMATA ???

 

A mea este din 92, este ingrijita, este automata, dar din pacate nu este de vanzare.

Comparativ cu un Mitsubishi din 95 care l-am condus in teren, pe ploaie si noroi, pot sa spun ca este mai comod de condus si ca nu am simtit nici un fel de piedica in calea placerii de a conduce pe noroaie.

Suzuki Vitara 1.6, 8V, swb, tr. automata --- '92 (ZUKINIO)
Link to comment
Share on other sites

Re: Pentru offroad cutie MANUALA SAU AUTOMATA ???

 

Unde sa caut detalii despre cutie AUTOMATA?

 

...PLS!

Si ce inseamna PM?

 

-First thing first : completeaza-ti locatia in "Profil", te rog, si spune-ne si doua-trei despre tine si masina ta, daca ai, la topicul "Prezentarea membrilor", unde dai pe "Reply" fara sa deschizi un topic nou ! :h5

 

-In dreapta sus exista butonul "Cautare" care e un fel de goagal.

 

-"PM" e prescurtarea de la "private message".

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use