Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

M-am Mitsubishat si eu...


stefan79
 Share

Recommended Posts

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Primul verdict...cap planetara stg fata la roata...

dupa ce il schimb sa vedem daca mai are si alte zgomote.

 

ati auzit de producatorul SPIDAN? am gasit cap de planetara la 300 ron fata de un oe care este 1200 ron...

sau sa caut sa o reconditionez?

:hl

 

Am comandat capul de planetara...

 

Ma bate gandul sa arunc si un set de roti pentru ieseli...

As vrea ceva gen simex...chiar si resapate... ce jenti si ce anvelope ma sfatuiti sa achizitionez?

 

masina este stok

Edited by stefan79
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Vine si planetara...comanda dureaza 2 saptamani :(

Intre timp schimbul de ulei si filtre...

 

Intrebare...motorul de 3.0 are filtru de benzina? si filtru de polen???

 

am mai descoperit o problema...se opreste motorul in primele minute de la pornire ...la decceleratie si cam tot timpul cand merg in marsarier(si la rece si la cald)... idei de ce ar pute fi?

:tk

 

 

si inca o intrebare...exista martor luminos pentru carburant sau sa ma bazez doar pe indicatorul analogic?

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Eu la al meu 2.8 din `94 nu am martor indicator combustibil , pur si simplu indicatorul . La celelalte intrebari nu ma bag , nu cunosc. Din cate stiu 3.0 are filtru de benzina , dar nu bag mana in foc.:grin:

Mitsubishi Pajero SWB 1993 2.8

Do not go where the path may lead , go instead where there is no path and leave a trail

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

@Alex0pajero - o sa il mai caut :wink:

 

@doctoru' - multumesc; da il mai am (in cutie in portbagaj, gata sa il montez cand va fi nevoie; este dat jos pentru ca sigur as fi arat cu el pe la iesiri).

 

 

Momentan nu am rezolvat cu oprirea motorului la deccelerare :hl si am mai gasit o buba... pornesc ac-ul, baga rece 10 minute si pe urma pauza... :cr

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

V6 al meu are filtru de benzina. Il vezi in pozele postate de Bullbar pe topicul lui celebru "M-am Mitsubishat".

Mitshubishi Pajero 3000V6 Canvas Top

Off-Road PRO Pack

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Sa fie cumva butelia aia de sub masina,de langa cutia de transfer?

La deceleratie si la marsalier face balans in filtru si ajunge jegu sus,probabil.

La mine,diesel,cand luam curbele cu 90 si se inclina masina,scadea turatia. Am desfacut sonda din filtru si a iesit o cana de apa.

 

La A/C e boala mare cu astea,mai ales la 2.8. Am un prieten care a schimbat aproape toate conductele si o-ring-urile + vaporizatorul din bord +radiatorul si abia acum merge A/C-ul. Indicat ar fii sa te duci la un service,ceva, sa-ti bage aer comprimat in instalatie,vreo 10atm si pe urma cu pensulica cu apa si sapun pe conducte si vezi pe unde face bule.

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

@Sefulik - freon are, altceva se intampla; oricum chestia cu bagat aer in instalatie pica...oricum imi pare o prostie. Exista o substanta de contrast care se baga in instalatie si apoi cu niste ochelari speciali vezi absolut orice pierdere.

Aerul nu mai merge fix dupa ce incepe sa se incalzeasca motorul; poate fi un senzor eventual. Vascocuplajul si el ventilatorul suplimentar merg; ramane sa verific si daca radiatoarele au ceva pamant printre celule.

 

- filtrul sincer nu il depistez. o sa ridic masina si o sa dau probabil de el atunci

 

- balans? ce balans poate face daca o accelerez pe loc la xxxx ture si cand iau piciorul de pe acceleratie in loc sa ramana la relanty se opreste (nu mereu); posibil pozitionerul de relanty...

 

Multumesc oricum! Strang idei :tk

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

@Sefulik - freon are, altceva se intampla; oricum chestia cu bagat aer in instalatie pica...oricum imi pare o prostie. Exista o substanta de contrast care se baga in instalatie si apoi cu niste ochelari speciali vezi absolut orice pierdere.

Aerul nu mai merge fix dupa ce incepe sa se incalzeasca motorul; poate fi un senzor eventual. Vascocuplajul si el ventilatorul suplimentar merg; ramane sa verific si daca radiatoarele au ceva pamant printre celule.

 

- filtrul sincer nu il depistez. o sa ridic masina si o sa dau probabil de el atunci

 

- balans? ce balans poate face daca o accelerez pe loc la xxxx ture si cand iau piciorul de pe acceleratie in loc sa ramana la relanty se opreste (nu mereu); posibil pozitionerul de relanty...

 

Multumesc oricum! Strang idei :tk

Vezi ca sar putea sa ai prea mult freon in intalatie creste presiunea mult si declansaza mai scote cate putin din freon pana nu mai decupleza compresorul

MITSUBISHI DE FAMILIE

Toyota LJ70 - Gaganodrack de noroaie

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Ma gandeam si eu gagane la posibilitatea sa existe prea mult freon. O sa o bag pe aparat sa vedem ce zice.

Este ciudat ca 10 minute merge :(

 

Am descoperit filtrul de benzina :h5 este ascuns sub o traversa.

 

Problema cu opritul motorului am sesizat ca apare doar cand este cald afara.

Dimineata o pornesc, merg cu ea fara probleme. O las peste zi fara sa o pornesc (aproximativ 8 - 9 ore), porneste fara probleme dar dupa cativa metri de mers incepe distractia. Cum iau piciorul de pe acceleratie scade turatia (nu ramane la relanty) si moare motorul.(indiferent ca am sau nu ac-ul pornit)

 

Inca o intrebare: Ce lichid de servo se foloseste la acareturile astea?

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Substanta aia de contrast o ai in instalatie. Fa rost de o pereche de ochelari galbeni si o laterna cu ultraviolete si ai sa vezi pe unde pierde.

Eu mi-am facut aerul conditionat la masina folosind metoda de mai sus,nu mi se pare o prostie. Am incarcat instalatia de 2 ori cu freon si degeaba pentru ca ItI imprastie cand pierde si e greu sa-ti dai seama pe unde exact. La varsta masinii trebuie sa te astepti la pori in conducte si gauri prin radiator,mai ales ca sta in fata de tot,primul la atac.

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Deci...substanta se introduce in instalatie, nu este acolo!!!

Stiu foarte bine despre ce este vorba, in plus EXISTA freon in instalatie pentru ca altfel nu ar merge deloc sau nu ar face suficient rece.

In minutele in care functioneaza face bruma pe geamuri! Posibil sa aiba insa prea mult freon sau orice alta problema (nu por) O sa vad zilele astea cand o sa am timp sa pun aparatul pe ea.

Iar ca o alta idee, azi a functionat fara probleme tot timpul. este o legatura certa intre temperatura exterioara si functionarea ac-ului.

 

O sa vedem si am sa postez concluzia.

:tk

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Substanta aia de contrast o ai in instalatie.

 

Deci....substanta aia exista in instalatie de cand a iesit masina de pe poarta fabricii daca nu a fost cumva spalata toata instalatia masinii !!

 

Eu nu ma mai bag deloc,bafta!

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Nu exista ca ai prea mult freon in instalatie... nu ai CUM sa ai prea mult!!! Si cand lucreaza compresorul ai si 35 bar in instalatie, deci daca iti baga aer la 10 bar nu se vede daca pierde, proba se face cu aer la cel putin 20-25bar, dar cea mai buna e cu solutia speciala. Eu de un an ma lupt cu instalatia mea, si am rezolvat trei locuri pe unde pierdea, si tot pierde, chiar daca cu aer comprimat la 25bar in 30min nu a pierdut absolut deloc. Urmeaza sa fac si eu testul cu gazul acela special. Ai aer conditionat sau climatronic? Dupa ce nu mai baga aer rece compresorul mai cupleaza?

Edited by Tavi D.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

am avut freon prea mult in instalatie la o octavia. aparatul era defect si bagase 1,3 kg in loc de 750 grame...

Aer conditionat normal. Cupleaza aleator.

Azi cand erau 22 de grade afara a mers fara probleme.

Cel mai sfant este cu solutia de contrast si revelator. Lasata o zi doua in instalatie si apoi luat fie cu detectorul fie vizual.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Am mai rezolvat din probleme...

 

1. am inlocuit capul de planetrara stg la roata (cloncanea si trosnea); dar inlocuirea nu a fost simpla... a trebuit sa tai capul vechi cu flexul. Siguranta din interior se miscase si prinsese pe caneluri... asa ca...

2. am rezolvat cu opritul la relanti sau deccelerare...a fost simplu...am crescut relantiul pe care fostul proprietar il lasase la aprox 400 rot/min

3. fixat scuturi

 

 

Acum a mai ramas sa conving ac-ul sa mearga cum trebuie si sa rezolv o noua problema...imi face super urat esapamentul... o prindere a cedat si din cauza acelei prinderi sa miscat linia si la o imbinare rasufla.

stiti un atelier pentru reparat tobe de esapament?

:grin:

:tk

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

stiti un atelier pentru reparat tobe de esapament?

 

Cum vii dinspre Chibrit faci stanga inainte de Dinu (e un magazin de haine pentru copii imediat cum intri pe partea dreapta) mergi 50m si pe dreapta e o curte cu o spalatorie,in spate repara tobe,sudeaza in argon,sudeaza aluminiu cam orice si nu-i nici foarte scump.

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Pana la urma am de ales intre urmatoarele anvelope:

 

kumho kl71

 

http://www.paddockspares.com/pp/WHEELS_AND_TYRES/Kumho_Tyres/235/images/kumhokl71.jpg

 

 

sau

 

yokohama G001

 

http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.anvelopebucuresti.ro/imagini/produse/mici/YOE3606_mare.jpg&imgrefurl=http://www.anvelopebucuresti.ro/Anvelopa-YOKOHAMA-LT-G001-315-75R16-B3Q-CXRRL.html&usg=__Dcx_3YcP55yKnFUOXaEc80D-51g=&h=500&w=500&sz=30&hl=ro&start=1&um=1&itbs=1&tbnid=z-wW1RiJh4tHOM:&tbnh=130&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dypkohama%2Bg001%26um%3D1%26hl%3Dro%26cr%3DcountryRO%26rlz%3D1R2GFRE_ro%26tbs%3Disch:1

 

 

Ce parere aveti? Diferenta de pret este de 40 roni. Adica kumho kl71 este 555 ron bucata cu tot cu tva si yokohama G001 510 ron bucata cu tva.

 

dimensiunile sunt 265 70 15 si echivalentul 31 - fotografiile sunt exemplificative

 

 

:tk

 

Cred ca am luat decizia! Yokohama! Sper sa nu fi facut alegerea gresita!

Acum o alta intrebare si chiar sper sa ma ajutati...sa iau 4 sau 5? Rezerva va fi clar pe unul din sensurile de rotatie.... Dar cred ca este mai bine totusi sa am o rezerva de acelasi tip decat una de alte dimensiuni si implicit alt profil....

Edited by stefan79
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Cu toate ca am amortizoare old man emu heavy duty, masina mea este lasata destul de mult de spate; parca este closca.

Ce idei aveti ca sa o readuc la normal ? Amortizoarele sunt ok, au 3000 km; sa incerc sa ii schimb arcurile de spate? Ce sa caut?

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Multumesc.

Daca tot ai adus vorba.. poti detalia putin locatia?

 

Cum ai facut virajul la stanga,pe mana dreapta o sa fie magazinu ala de copii si 100m in fata,tot pe dreapta scrie mare sus pe un panou sudura argon si e o curte cu 2 intrari,spalatorie e "cu spatele" la strada. Cum intri la spalatoria vezi un atelier mic cu rampa,intrebi acolo de sudura.

 

5 anvelope ar trebui sa cumperi.

Anvelopa de rezerva o poti pune pe roata de rezerva a masinii care o sa o ai in permanenta cu tine,in caz de ceva,o schimbi.

 

Arcurile spate la Milner offroad,Unix,AlPadrino,alte arcuri mai mici in arcurile existente,distantiere poliuretan sau duramit,etc

Modificarile apar dupa caz.

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

@Sefulik - am rezolvat cu esapamentul. Multumesc. Este plina Colentina de ateliere care se ocupa de asa ceva.

 

Cu jentile..as vrea sa le vad pe cele de la tine. Am luat anvelopele (5 cum era firesc).

 

Cu inaltatul de spate..da, caut o solutie optima...fie alte arcuri fie distantiere.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use