Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

M-am Mitsubishat si eu...


stefan79
 Share

Recommended Posts

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

E destul de sus, cred ca trebuie sa fie apa de 1m sa ajunga la delcou.. Oricum daca ajunge apa la nivelul ala mai sunt si alte nebunii, sigurante, relee care oricum nu se impaca bine cu apa..

Din ce piese am mai cautat si schimbat eu am banuiala ca de la benzina la diesel si invers nu se potriveste nimic la motor.. iar de la benzina 12v la 24v doar o parte, poate pompa de servo e la fel, doar fulia sa fie diferita.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

@sixone

Nu e vorba de apa mare. Problema e apa dusa acolo sus de elice. Asta e marea problema la toate benzinarele (Mitsu). Sare putina apa sus la delcou si gata distractia. Tragi pe dreapta,tragi un fum,astepti sa se usuce...

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Aha.. da, aveti dreptate.. Nu m-am gandit la asta, totusi spray-urile alea dau rezultate, am dat la Oltcit cu un spray acum multi ani (nu mai tin minte cum se chema) dupa care am turnat apa pe delcou.. N-a avut nici pe dracu', a mers perfect.

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Azi am ramas pe la Cosereni fara servo... Cureaua a cedat. Ce este ciudat ca nu este rupta in totalitate (o sa ii fac poze) partea cu caneluri este rupta iar parte exterioara panzata a ramas intacta. Dar cum a sarit afara? Ea este "sub" cureaua de la ac... si ca sa o dai jos trebuie sa o dai intai pe cea de la aer...

 

 

Am invartit de fulia de la pompa de servo si merge super ok, condctele pe unde am vazut urme de lichid sunt la fel de umede, lichidul este la nivel... Oare... sa fi prins cureau ceva... a inceput sa cedeze...nu mai era suficient de intinsa si din cauza asta sa mearga volanul sacadat? Sa nu mai fi fost antrenata ok pompa?

 

Am sa incerc sa schimb cureua si sa vad ce rezolv! Poate nu mai trebuie sa iau pompa!

 

Idei?

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

am mai vazut cazuri de curele poli-V cu "dintii spartzi", ca sa zic asa, canelurile din loc in loc lipsa, dar partea exterioara intacta, e drept ca nu la auto, ci la compresoare cu surub.

 

daca si a ta a avut sectiuni de caneluri lipsa, s-ar putea explica functionarea sacadata.

 

in general, pompa de servodirectie intra in sarcina doar cand...e in sarcina, adica atunci cand rotesti de volan. in rest, un mecanism ingenios de supape o tine pe liber.

 

pune o curea urgent si fa un test. poate mai poti anula comanda de pompa...succes!

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Si am rezolvat problema cu servo!

 

Multumesc giorgel ca ai impartasit aceiasi idee cu mine (ca poate fi cureaua).

 

Da, cureaua de la servo a fost! Se rupsesera cateva caneluri, se largise, nu mai antrena ok...a sarit si .... acum am curea noua!

Am schimbat cureaua in 20 min.

 

Sa vedem ce urmeaza :grin:

 

Stiu...troliul si burlan (sper sa ajung luni la Gepe sa il iau) :ypu

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Iata si faimoasa curea pentru care eram in stare sa cumpar pompa de servo (noua :grin: ).

 

 

Acum ca ziceam ca trec la accesorizare....

 

Am sesizat azi o tendinta de crestere a tempraturii lichidului de racire... creste la relanty apoi isi revine. Am incercat sa ma uit la vasco cuplaj si ce am constatat:

 

1. la relanti pot opri elicea cu mana

2. cu motorul opit (motor cald) elicea se invarte ... nu foarte usor dar nici nu opune rezistenta

 

Sfaturi? :hl

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Vasco este ok.

Problema este mizeria din radiator si...cred ca si motor (pe circuitul de racire).

Furtunasul care trage apa din vas era infundat cu o pasta rosiatica...am curatat si am trecut la urgente spalatul instaltiei.

Azi am zis sa ma mai uit odata...si...acelasi furtunas era dinou plin de mizerie, mizerie pe care am regasit-o si in busonul de la radiator.

Acum dupa ce am curatat...partial...cred ca nu am aerisit instalatia corect. Dupa ce am ajuns acasa (un drum de 15 km) am constatat ca ambele furtune de la radiator erau "supte".

Acul la temperatura sta ok, are dupa o perioada tendinta de a creste apoi revine la normal.

Am comandat preventiv si termostatul.

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

@ stefan79. Mai pune si tu niste poze de actualitate,dealurile pe care te-ai cocotzat,sa vad ce ai mai mesterit la el... etc.....

Atat de rau cat imi pare dupa jeep-ul asta nu mi-a parut dupa.....toate masinile pe care le-am avut.

Am ochit unu pe autovit identic as putea spune cu WEB-ul numai ca un pic mai nou ( 96) si are si suspensia reglabila.Sa vad daca il combin cu A4-ul.

Numai bine!.....fa-mi o bucurie si posteaza niste poze de actualitate.

In Romania LEGEA E BARIERA:-peste care trec dulaii- pe sub care trec cateii- in fata careia stau PROSTII !
Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Cureaua a cedat. Ce este ciudat ca nu este rupta in totalitate (o sa ii fac poze) partea cu caneluri este rupta iar parte exterioara panzata a ramas intacta. Dar cum a sarit afara? Ea este "sub" cureaua de la ac... si ca sa o dai jos trebuie sa o dai intai pe cea de la aer...

 

 

 

De ieşit poate ieşi, a prins-o între cureaua de la AC şi fulie atunci când a sărit şi a dat-o afară.

Mitsubishi Pajero SWB 1993

4D56TD manual Super Select

Volan dreapta

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Vasco este ok.

Problema este mizeria din radiator si...cred ca si motor (pe circuitul de racire).

Furtunasul care trage apa din vas era infundat cu o pasta rosiatica...am curatat si am trecut la urgente spalatul instaltiei.

Azi am zis sa ma mai uit odata...si...acelasi furtunas era dinou plin de mizerie, mizerie pe care am regasit-o si in busonul de la radiator.

Acum dupa ce am curatat...partial...cred ca nu am aerisit instalatia corect. Dupa ce am ajuns acasa (un drum de 15 km) am constatat ca ambele furtune de la radiator erau "supte".

Acul la temperatura sta ok, are dupa o perioada tendinta de a creste apoi revine la normal.

Am comandat preventiv si termostatul.

 

 

După ce descrii tu aici, să nu fie vorba de garnitura de chiulasă arsă... Nu cumva pasta aia pe care o găseşti este ulei amestecat cu apă?

Mitsubishi Pajero SWB 1993

4D56TD manual Super Select

Volan dreapta

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

După ce descrii tu aici, să nu fie vorba de garnitura de chiulasă arsă... Nu cumva pasta aia pe care o găseşti este ulei amestecat cu apă?

 

Nu are nicio treaba cu garnitura sau garniturile :grin:. (cel putin deocamdata).

Nu are gram de ulei in apa sau apa in ulei. Mizeria este stransa in cei 280 000 km si exista sansa ca cineva...candva sa fi pus o pasta de lipt radiator (poate...nu stiu sigur).

Acum singura problema este ca deschide mai sus termostatul, dar cel nou sta cumintel in cutie si luni va "urca" pe masina. Deja am reusit sa o aerisesc mai bine si este sub control.

Inainte sa apara problema, acul de la temperatura motor statea in prima parte a ceasului, lipit de de trecerea intre zonele grafice, acum sta acolo si dupa ceva timp urca in jumatatea ceasului si dupa cateva secunde coboara dinou la veche pozitie. La fel face in mers de sosea, oras aglomerat, offroad.

 

Problema zic ca este sub control. (urmeaza sa dau jos radiatoarele si sa le sapal ca la cat noroi au vazut...)

Edited by stefan79
Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

@Sefulik - am tot ce trebuie (incepand cu oringuri, garniturile de la T-uri, coliere...)

 

Tot ce nu am este TIMP. Dar incet incet. Oricum, acum totul lucreaza ok.

Sper ca luni sa pun sus troliul, sa ajung la Gepe sa iau burlanul...:banana

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Ma plangeam ca intra apa in interior...am dus masina la :uameni si nu am cuvinte sa scriu ce a gasit... toata podeaua putreda. Si cand ma gandesc ca in anuntul prin care am cumparat masina, vanzatorul scria: "Nu are gram de rugina pe dedesubt" (am citat exact din anunt).

 

Cu ocazia acestei lucrari am montat si troliul, am ridicat si fata din barile de torsiune..

 

A prestat ceva :uameni la aceasta lucrare

Edited by stefan79
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Pana sa o scurtez (adica vreau sa achizitionez un Mitzu scurt) am mai observat o problema...

 

Aleator nu se mai aprind becurile din bord ce semnalizeaza ca am fata cuplata, se aprinde blocantul central si spate sau uneori palapie centralul...DAR...testand am observat ca atunci cand cuplez fata si nu se aprind beculetele...fata chiar este cuplata.

Ma gandesc ca ar trebui sa curat or solenoizii ori sa iau la verificat mufele...dar pe vremea asta...

Curand urmaeza sa o bulgaresc... Sigur va ramane si ea si sigur va aparea si un Mitzu scurt. Stau la panda! :grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Inainte de solenoizi, verifica becurile din bord

In general, daca ai un solenoid sau un senzor defect becurile palpaie!

Deci incepe cu becurile pana una alta

Solenoizii din cutia de transfer sunt... deasupra... adik nu vezi nimik, e pe ghicite sau un specialist.

Pe vremea cand o aveam lunga am fost la Mitsu-Berceni si acolo era un mester super care mi-a desfacut toti senzorii de la CT si grup fata i-a curatat si a mers ok!!!

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Inainte de solenoizi, verifica becurile din bord

In general, daca ai un solenoid sau un senzor defect becurile palpaie!

Deci incepe cu becurile pana una alta

Solenoizii din cutia de transfer sunt... deasupra... adik nu vezi nimik, e pe ghicite sau un specialist.

Pe vremea cand o aveam lunga am fost la Mitsu-Berceni si acolo era un mester super care mi-a desfacut toti senzorii de la CT si grup fata i-a curatat si a mers ok!!!

 

Becurile sunt ok. Ieri si azi au functionat ok. Adica am cuplat si au ramas aprinse. Problema este ca aleator, desi cupleaza...ori palpaie ori nu se aprind.

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Becurile sunt ok. Ieri si azi au functionat ok. Adica am cuplat si au ramas aprinse. Problema este ca aleator, desi cupleaza...ori palpaie ori nu se aprind.

 

Am mai avut si eu o problema de genul acesta cu becul de la diferentialul central . Se aprindea cand cuplam (palpaia , cum dealtfel este normal , la inceput pana cupla) si dupa 5-10 secunde se stingea . Si se mai aprindea cand vroia el . Problema era de la bec , eu avand un led pus . Am pus bec normal (cu filament) si problema s-a rezolvat .

 

Dupa asta mi-am luat becuri normale si am inlocuit toate ledurile din bord . :grin:

Mitsubishi Pajero SWB 1993 2.8

Do not go where the path may lead , go instead where there is no path and leave a trail

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Intre timp Mitzul meu a mai beneficiat de cateva tratamente la spitalul lui Didone :tk

 

A primit un set de praguri si am remediat sistemul de franare spate. Etrierul pe stanga se blocase definitiv :uameni Dupa indelungi lupte cu suruburile care nu se desfaceau...problema a fost rezolvata.

De curand a primit si un nou kit de ambreiaj :banana Este o adevarata schimbare, este o alta masina.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use