stefan79 Posted June 18, 2010 Author Share Posted June 18, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... Vreau sa ridica masina de spate...sta ca o closca :( Se potrivesc la Pajero LWB(MK2), arcuri de Patrol? :tk www.singapura-cat.ro T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan79 Posted June 19, 2010 Author Share Posted June 19, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... Buna treaba ca imi raspund singur... :uameni Dar totusi...poate poate mai da si cineva cate un sfat (pertinent)... Bun...cu arcurile nu am reusit sa ma edific...dar am sa incerc totusi sa pun unele de Patrol. Ma plangeam ca pierd benzina si ca fostul..fostii "propetari" au "ciungarit" rezervorul.... azi nu am mai rabdat si am facut constatarea... Pompa de benzina se prinde in 6 "prezoane"..."prezonase :ha: "... ideea este ca cine a umblat inainte a rupt 2 dintre ele si acum pompa a ramas in 4 suruburi... doar ca la modul cum au fost rupte...pompa nu se mai poate etansa .... am purces vitejeste la confectionarea pentru moment au unei garnituri de poxilina si silicon... nu este ok dar... nu am ce face... Se potriveste rezervorul de swb (stiu ca este mai mic ca si capacitate....) ? www.singapura-cat.ro T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sefulik Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... De sudat alte "prezonase" n-ar fi greu. Sa nu te lase "garnitura" pe unde nu te astepti. Rezervorul de swb e mai scurt si tine doar 60L,daca Ii faci alte prinderi in spate,se potriveste. Cu arcurile,ai zis ca le masori diametrul? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan79 Posted June 19, 2010 Author Share Posted June 19, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... Nu am apucat sa masor arcurile... dar o sa o fac. Stiam treaba cu rezervorul de swb...dar vroiam inca o confirmare. Pana la urma nu ar avea nimic ca este mai mic :D..... oricum si in asta mare cresc paienjeni de la jumatate in sus :ha: Nu, nu ma apuce de modificari iar de repus prinderile... imi aduc aminte ce mai cositoream la rezervorul de dacie :old Sper sa tina "ganitura"... a tinut ea pana acum....cred ca avea cel putin...2 ani... Am postat un anunt pentru rezervor, o sa caut si la dezmembrari... :x www.singapura-cat.ro T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan79 Posted June 20, 2010 Author Share Posted June 20, 2010 (edited) Re: M-am Mitsubishat si eu... Garnitura a tinut...dar nu si un MRL ...stg fata a cedat azi...sau ma rog...cedeaza curand.... :( Se pare ca am schimbat degeaba capul de planetara ... sa gasesc un mrl...avm...si sa vad ce iese. Noroc ca nu se schimba greu. Edited June 20, 2010 by stefan79 www.singapura-cat.ro T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klez Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... E MRL automat, manual, sau capac fix ? Ai grija daca e automat ca mie unul automat mi-a rupt planetara st fata. Daca ai nevoie de o solutie de moment pana pica din cer AVM-uri, da-mi un PM. OMU'e inainte de toate! Link to comment Share on other sites More sharing options...
proffroad Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... În legătură cu arcurile: Eu am Pajero SWB 2.5 TDIc cu volan dreapta. Mașina era lăsată mult de spate, arcurile erau prea moi. Am primit sfaturi de pe forum să pun de Patrol. Am luat la second de la @Robert Enoiu (100 lei perechea + 40 transportul). Se potrivesc perfect la diametru, dar a fost nevoie să mai tai o spiră din ele (eu am tăiat de jos). Acum stă foarte bine mașina. Nu-mi pot da seama dacă sunt prea tari, nu am avut cu ce face comparația, dar mie mi se pare că-și fac treaba. Deci sunt mulțumit de modificare. Am mai înălțat mașina vreo 6 cm (am de la roată la aripă vreo 21 cm). Atât că al meu este modelul scurt... Mitsubishi Pajero SWB 1993 4D56TD manual Super Select Volan dreapta Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan79 Posted June 21, 2010 Author Share Posted June 21, 2010 (edited) Re: M-am Mitsubishat si eu... @ Klez- multumesc - ai PM @ 81flo - am sa incerc sa pun de patrol - am arcurile....acum sa imi fac timp :D Sper sa gasesc o solutie... Edited June 21, 2010 by stefan79 www.singapura-cat.ro T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan79 Posted June 29, 2010 Author Share Posted June 29, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... Si datorita lui Mauritzio am facut primul diagnostic la Mitzul meu. Constatarea suna cam asa: 1. rulment cu ace din fuzeta ( de aici cloncnitul la cuplarea si rularae in 4x4 ) 2. arc spate rupt :hl cu aceasta ocazie caut arcuri si amortizoare - ceva mediu ca pret 3. pivoti superiori, bucsi bascula superioara, bucsi bara stab fata si spate, tampoane cv, un simering la diferentialul sp (cel pe care lucreaza cardanul), bucsile de la caroserie pe fata, discuri frana fata (unul are o fisura) 4. un joc in grupul fata si se pare si in semicaseta dar... Planul este rezolvarea urgenta a punctelor 1 si 2, 3 si 4...luna viitoare :grin: www.singapura-cat.ro T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan79 Posted July 26, 2010 Author Share Posted July 26, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... Masina este la tratament :grin: Dar ii pregatesc o surpriza... Surpriza vine din Anglia pe 10 august (a sosit complet la prietenul meu care il va aduce cu ocazia botezului fetitei lui in Romania) www.singapura-cat.ro T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proffroad Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... Salut! Am și eu o rugăminte: poți să-mi spui de unde ai cumpărat rulmentul cu ace din fuzetă, cât te-a costat și care e procedura de înlocuire? Se pare că am și eu aceiași problemă. Mulțumesc! Mitsubishi Pajero SWB 1993 4D56TD manual Super Select Volan dreapta Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan79 Posted July 26, 2010 Author Share Posted July 26, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... @proffroad - inca nu stiu pretul si cum a fost montat. Maine o sa iti pot da detaliile cerute. www.singapura-cat.ro T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proffroad Posted July 30, 2010 Share Posted July 30, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... Salut! Am și eu o rugăminte: poți să-mi spui de unde ai cumpărat rulmentul cu ace din fuzetă, cât te-a costat și care e procedura de înlocuire? Se pare că am și eu aceiași problemă. Mulțumesc! Am revenit! Mulţumesc! Mitsubishi Pajero SWB 1993 4D56TD manual Super Select Volan dreapta Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan79 Posted August 4, 2010 Author Share Posted August 4, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... Probleme rezolvate. Intradevar zgomotul pe fata era de la rulmentul cu ace. Mai am un zgomot pe fata, o scartaiala dar este de la bara (o rezolv cand pun sus troliul). Multumesc Maurizio! www.singapura-cat.ro T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maurizio Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... salut, nu ai pt ce. resolvam si bara cand dam jos pt troliu.:grin: tel. 0785 366 599 (mauri) dreamservice2005@yahoo.com Ssangyong Musso 3,2 6 cil 6 trepte sonauto ex dakar ESTOTE PARATI Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan79 Posted August 20, 2010 Author Share Posted August 20, 2010 (edited) Re: M-am Mitsubishat si eu... Nu mai patisem nimic in ultima vreme...(si asteptam sa pun troliul sa iau snorkelu' ...) Azi insa am sesizat ca la viraje pe loc, volanul merge sacadat. Ma uit la lichid...completez...sper sa isi revina... dar nimic. Pun copiloata din dotare sa invarta de covrig si ce constat... pompa merge in hopuri si cureau exfoliata... Acum intrebarile: 1. pompa terminata sau a prins aer pe insalatie? 2. pompa se reconditioneaza sau ...caut alta? 3. merge pompa de la cele cu volan pe dr? 4. ce o fi cauzat stricaciunea? 5. merge pompa de la orice mk2? indiferent de motorizare? :dr3 Edited August 20, 2010 by stefan79 www.singapura-cat.ro T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 (edited) Re: M-am Mitsubishat si eu... Stefane, Nu stiu daca merita sa o reconditionezi ... Edited August 20, 2010 by Astral consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan79 Posted August 20, 2010 Author Share Posted August 20, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... Nici eu :wink: Pana la urma tot una sh sau sa vad ce gasesc pe la furnizori www.singapura-cat.ro T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sefulik Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... Verifica simeringurile de la furtunul de tur (ala cu surub in cap). Sunt 2 la numar,daca pierde presiune pe acolo,merge sacadat. Schimba si curelele. Indicat ar fi sa le schimbi pe toate,indiferent de starea lor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan79 Posted August 21, 2010 Author Share Posted August 21, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... Preventiv o sa iau un kit de reparatie...daca tot desfac...sa am ce pune la loc. O sa schimb cureaua de la servo ca este dusa... restul au 5000 de km www.singapura-cat.ro T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan79 Posted August 23, 2010 Author Share Posted August 23, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... Pe masina am aprinderea clasica cu delco... se poate monta aprinderea electronica de pe modelul mai nou ? (tot MK2, 3.0 V6 dar din 1996). In locul delcoului am vazut ca exista distribuitorul... www.singapura-cat.ro T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sixone Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... din cate am observat eu 3.0 12V are delcou, 3.0 24V are mai multe bobine, deci cred ca sunt 2 chestii diferite, dar poate fac o confuzie.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan79 Posted August 23, 2010 Author Share Posted August 23, 2010 (edited) Re: M-am Mitsubishat si eu... Cred ca ai dreptate... Totusi poate gasesc un raspuns de la Mitzubisharii cu vechime :tk Ar fi o idee super sa scap de delcou :wink: Sa vedem ce rezolv si cu servo. Am comandat kitul de reparatie pentru pompa. Poate scap asa. Edited August 23, 2010 by stefan79 www.singapura-cat.ro T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sixone Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... Cu ce te incurca delcoul? Eu n-am avut niciodata probleme cu el, la dacie odata se crapase capacul, in rest, e ok.. Altceva vroiam sa-ti spun, eu am schimbat toate curelele si am primit de la magazin setul pentru 3.0 24V, din care nu s-a potrivit decat la aer conditionat. Servo la 3.0 12V are alt tip de curea decat 3.0 24V, deci fii atent la pompa daca se potriveste, daca o iei de pe un donator 24V.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan79 Posted August 23, 2010 Author Share Posted August 23, 2010 Re: M-am Mitsubishat si eu... Nu ma incurca fizic...doar ca stau cu stresul de a nu il inunda :al Am avut o surpriza la prima iesire in teren si...am suflat si am sters apa la greu... Acum folosesc un spray cu silicon care il dau pe delcou, fise, mufe...si totul este super ok. referitor la pompa...caut informatii...nu stiu daca este la fel pompa de disesel cu benzina...benzina cu "benzina"... Dar nici pompa noua nu imi da mana sa iau... www.singapura-cat.ro T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts