Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

M-am Mitsubishat si eu...


stefan79
 Share

Recommended Posts

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Buna treaba ca imi raspund singur... :uameni

 

Dar totusi...poate poate mai da si cineva cate un sfat (pertinent)...

 

Bun...cu arcurile nu am reusit sa ma edific...dar am sa incerc totusi sa pun unele de Patrol.

 

Ma plangeam ca pierd benzina si ca fostul..fostii "propetari" au "ciungarit" rezervorul.... azi nu am mai rabdat si am facut constatarea...

 

Pompa de benzina se prinde in 6 "prezoane"..."prezonase :ha: "... ideea este ca cine a umblat inainte a rupt 2 dintre ele si acum pompa a ramas in 4 suruburi... doar ca la modul cum au fost rupte...pompa nu se mai poate etansa .... am purces vitejeste la confectionarea pentru moment au unei garnituri de poxilina si silicon... nu este ok dar... nu am ce face...

 

Se potriveste rezervorul de swb (stiu ca este mai mic ca si capacitate....) ?

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

De sudat alte "prezonase" n-ar fi greu. Sa nu te lase "garnitura" pe unde nu te astepti.

Rezervorul de swb e mai scurt si tine doar 60L,daca Ii faci alte prinderi in spate,se potriveste.

 

Cu arcurile,ai zis ca le masori diametrul?

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Nu am apucat sa masor arcurile... dar o sa o fac.

 

Stiam treaba cu rezervorul de swb...dar vroiam inca o confirmare. Pana la urma nu ar avea nimic ca este mai mic :D..... oricum si in asta mare cresc paienjeni de la jumatate in sus :ha:

 

Nu, nu ma apuce de modificari iar de repus prinderile... imi aduc aminte ce mai cositoream la rezervorul de dacie :old

 

Sper sa tina "ganitura"... a tinut ea pana acum....cred ca avea cel putin...2 ani...

 

Am postat un anunt pentru rezervor, o sa caut si la dezmembrari...

:x

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Garnitura a tinut...dar nu si un MRL ...stg fata a cedat azi...sau ma rog...cedeaza curand.... :(

 

Se pare ca am schimbat degeaba capul de planetara ... sa gasesc un mrl...avm...si sa vad ce iese. Noroc ca nu se schimba greu.

Edited by stefan79
Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

E MRL automat, manual, sau capac fix ? Ai grija daca e automat ca mie unul automat mi-a rupt planetara st fata. Daca ai nevoie de o solutie de moment pana pica din cer AVM-uri, da-mi un PM.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

În legătură cu arcurile:

Eu am Pajero SWB 2.5 TDIc cu volan dreapta. Mașina era lăsată mult de spate, arcurile erau prea moi. Am primit sfaturi de pe forum să pun de Patrol. Am luat la second de la @Robert Enoiu (100 lei perechea + 40 transportul). Se potrivesc perfect la diametru, dar a fost nevoie să mai tai o spiră din ele (eu am tăiat de jos). Acum stă foarte bine mașina. Nu-mi pot da seama dacă sunt prea tari, nu am avut cu ce face comparația, dar mie mi se pare că-și fac treaba. Deci sunt mulțumit de modificare. Am mai înălțat mașina vreo 6 cm (am de la roată la aripă vreo 21 cm).

Atât că al meu este modelul scurt...

Mitsubishi Pajero SWB 1993

4D56TD manual Super Select

Volan dreapta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Si datorita lui Mauritzio am facut primul diagnostic la Mitzul meu.

 

Constatarea suna cam asa:

 

1. rulment cu ace din fuzeta ( de aici cloncnitul la cuplarea si rularae in 4x4 )

 

2. arc spate rupt :hl cu aceasta ocazie caut arcuri si amortizoare - ceva mediu ca pret

 

3. pivoti superiori, bucsi bascula superioara, bucsi bara stab fata si spate, tampoane cv, un simering la diferentialul sp (cel pe care lucreaza cardanul), bucsile de la caroserie pe fata, discuri frana fata (unul are o fisura)

 

4. un joc in grupul fata si se pare si in semicaseta dar...

 

Planul este rezolvarea urgenta a punctelor 1 si 2, 3 si 4...luna viitoare :grin:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Salut!

Am și eu o rugăminte: poți să-mi spui de unde ai cumpărat rulmentul cu ace din fuzetă, cât te-a costat și care e procedura de înlocuire?

Se pare că am și eu aceiași problemă.

Mulțumesc!

Mitsubishi Pajero SWB 1993

4D56TD manual Super Select

Volan dreapta

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Salut!

Am și eu o rugăminte: poți să-mi spui de unde ai cumpărat rulmentul cu ace din fuzetă, cât te-a costat și care e procedura de înlocuire?

Se pare că am și eu aceiași problemă.

Mulțumesc!

 

Am revenit!

Mulţumesc!

Mitsubishi Pajero SWB 1993

4D56TD manual Super Select

Volan dreapta

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

salut,

nu ai pt ce. resolvam si bara cand dam jos pt troliu.:grin:

tel. 0785 366 599 (mauri)

dreamservice2005@yahoo.com

 

Ssangyong Musso 3,2 6 cil 6 trepte sonauto ex dakar

ESTOTE PARATI

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Nu mai patisem nimic in ultima vreme...(si asteptam sa pun troliul sa iau snorkelu' ...)

 

Azi insa am sesizat ca la viraje pe loc, volanul merge sacadat. Ma uit la lichid...completez...sper sa isi revina... dar nimic.

Pun copiloata din dotare sa invarta de covrig si ce constat... pompa merge in hopuri si cureau exfoliata...

 

Acum intrebarile:

 

1. pompa terminata sau a prins aer pe insalatie?

2. pompa se reconditioneaza sau ...caut alta?

3. merge pompa de la cele cu volan pe dr?

4. ce o fi cauzat stricaciunea?

5. merge pompa de la orice mk2? indiferent de motorizare?

 

 

:dr3

Edited by stefan79
Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Stefane,

Nu stiu daca merita sa o reconditionezi ...

Edited by Astral

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Verifica simeringurile de la furtunul de tur (ala cu surub in cap). Sunt 2 la numar,daca pierde presiune pe acolo,merge sacadat. Schimba si curelele. Indicat ar fi sa le schimbi pe toate,indiferent de starea lor.

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Cred ca ai dreptate...

 

Totusi poate gasesc un raspuns de la Mitzubisharii cu vechime :tk

 

Ar fi o idee super sa scap de delcou :wink:

Sa vedem ce rezolv si cu servo. Am comandat kitul de reparatie pentru pompa. Poate scap asa.

Edited by stefan79
Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Cu ce te incurca delcoul? Eu n-am avut niciodata probleme cu el, la dacie odata se crapase capacul, in rest, e ok..

Altceva vroiam sa-ti spun, eu am schimbat toate curelele si am primit de la magazin setul pentru 3.0 24V, din care nu s-a potrivit decat la aer conditionat.

Servo la 3.0 12V are alt tip de curea decat 3.0 24V, deci fii atent la pompa daca se potriveste, daca o iei de pe un donator 24V..

Link to comment
Share on other sites

Re: M-am Mitsubishat si eu...

 

Nu ma incurca fizic...doar ca stau cu stresul de a nu il inunda :al

 

Am avut o surpriza la prima iesire in teren si...am suflat si am sters apa la greu...

Acum folosesc un spray cu silicon care il dau pe delcou, fise, mufe...si totul este super ok.

 

referitor la pompa...caut informatii...nu stiu daca este la fel pompa de disesel cu benzina...benzina cu "benzina"...

 

Dar nici pompa noua nu imi da mana sa iau...

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use