Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

LADA NIVA IASI - "Natasha"


dan chiperi
 Share

Recommended Posts

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

eu am avut dupa cum ti-am zis pe PM, din prima JR-uri pe masina si "simex", nu-s probleme in afara de faptul ca trebuie sa tai un pic din aripi, altfel tai cauciucurile si e pacat

...vezi ca resapatul simex de la insa turbo de 195/80/15, are de fapt diametrul de 29" in realitate datorita resaparii

 

... cat despre snorkel am pus unul la cealalta niva alba facut homemade, iar la astalalta nu cred ca se merita sa dau 120 pentru ceva ce nu modifica decat estetic situatia. Prefer sa iau un cauciuc de banii aia

:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

da, de samurai

:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

...intre timp am mai facut ceva modificari pe la niva, in ideea de a o mai inalta(pe fata deocamdata), rezultatul e undeva la 15cm, dar inca nu e finalizata lucrarea

- mai trebuiesc alungite amortizoarele(deoarece mai trebuie relaxat arcul) si s-ar putea sa mai castig ceva cm

- apoi trebuie sa aduc bratul de sus la pozitia lui fireasca, deoarece e tras in jos de fuzeta(deoarece nu am unghiul firesc la cadere al rotii)

Vestea buna e ca nu mai ating rotile de 31" la bracare

P1030040.thumb.JPG.37dce234aabf81c701eae2c38a95c40c.JPGP1030043.thumb.JPG.3b732553ff9b8fca6a9de08ff0d844c4.JPGP1030041.thumb.JPG.8f9808291b05bab30e47ae9f5c4c7895.JPG

 

acum variante pentr a corija caderea rotii ar fi 2 zic eu:

1. mai costisitoare (si neverificata)dar pare mai profi, ar fi cea a piesei din imagine41bfdd2s-960.jpg.9ffa4a3d44afe0d5b28db2b211b33e98.jpg

2. mai confortabila cu acele piese deasupra pivotului, dar va fi un pachet destul de mare(un minus ar fi, gasirea unor suruburi lungi de vreo 15cm, si intrebarea daca vor tine)

  • Like 1
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

...intre timp am mai facut ceva modificari pe la niva, in ideea de a o mai inalta(pe fata deocamdata), rezultatul e undeva la 15cm, dar inca nu e finalizata lucrarea

- mai trebuiesc alungite amortizoarele(deoarece mai trebuie relaxat arcul) si s-ar putea sa mai castig ceva cm

- apoi trebuie sa aduc bratul de sus la pozitia lui fireasca, deoarece e tras in jos de fuzeta(deoarece nu am unghiul firesc la cadere al rotii)

Vestea buna e ca nu mai ating rotile de 31" la bracare

[ATTACH=CONFIG]274095[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274096[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274097[/ATTACH]

 

acum variante pentr a corija caderea rotii ar fi 2 zic eu:

1. mai costisitoare (si neverificata)dar pare mai profi, ar fi cea a piesei din imagine[ATTACH=CONFIG]274098[/ATTACH]

2. mai confortabila cu acele piese deasupra pivotului, dar va fi un pachet destul de mare(un minus ar fi, gasirea unor suruburi lungi de vreo 15cm, si intrebarea daca vor tine)

 

suruburi la lungimea aia iti pot da eu da nu stiu cat e diametrul pe care il poate suporta maxim

daca merg 10mm diametru te rezolv eu :) cu dealea clasa superioara12.9 :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

... gata treaba!!!:grin:, rezultatul e neasteptat de interesant : - 43cm sub jugul motor si 20 cm la capota peste cea alba, un pic mai mult decat inaltimea unui far(care oricum mai inalta decat una stoc)

 

P1030053.thumb.JPG.14e2ad548b70b375e8de9371385fa81e.JPGP1030054.thumb.JPG.9d400f2d44514524a50e737c9afc5eab.JPGP1030055.thumb.JPG.52670d908314c0a7b611c24daddb9390.JPGP1030057.thumb.JPG.978a15de92e649b7cf5f220442fa24c2.JPG

 

...cred ca ar merge acum si 32''-uri, dar tot cu 10.5'' latime :grin:

 

...dar deoarece diferenta fata /spate e mare(si nu cred ca pot ridica spatele foarte mult, pentru a "indrepta masina"), cred ca o voi mai cobora un pic, punand inapoi arcurile vechi standard, care sunt mai scurte cu 2.5-3cm si au o spira in minus. Si pe astea cred ca le scot la vanzare, ca le-am avut pe masina doar cat le-am probat la inaltare

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

Pai si planetarele alea cat crezi ca o sa reziste la unghiul ala de lucru? Sau ai coborat grupul fata? Daca da, cum? Detaliaza un pic,nu fii zgarcit la cuvinte. Rotile fata cum le-ai indreptat?

Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

...pai am spus ca am coborat grupul fata(e din carcasa de punte spate)

...rotile indreptate prin distantier pivot/brat superior pentru a pune bratul superior in pozitia normala de lucru

... si evident la directie , modificate un pic capetele de bara pentr a ajunge(erau prea scurte)

 

...cat despre poze explicite, cote, etc, nu prea "am chef" sa dau, deoarece s-a cam nasolit lumea pe aici pe forum, iar pe mine m-au costat ceva bani sa prospectez si sa incerc variante , cote, si nu vrei sa stii de cate ori am desfacut si facut masina pe fata (singur), pentru a le proba incerca, masura si remedia. Nu am avut nimic ca reper(ma refer la un kit gata pus la punct)

... sunt unii pe aici care doar cer informatii, dar nu zic sau "nu dau" nimic din ce fac

Si mai e o chestie pentru care "ma abtin" din a da informatii exacte. Inaltarea unei masini tine cont de cerintele si nevoile fiecaruia, nu cred ca daca iti zic eu acum toate cotele, inseamna ca daca iti faci piesele la fel , masina va reactiona exact la fel, trebuie umblat in prea multe locuri pentru a reusi sa faci unghiurile la final, asa incat fiecare trebuie sa-si gaseasca singur echilibrul masinii lui. Dupa cum vezi chiar si eu o mai dau un pic inapoi jos pentru ca nu are look-ul final , cel pe care mi-l doresc.

Chiar si pentru asteptarile mele s-a inaltat prea mult :ha:

Ce am vrut sa arat e ca se poate inalta o niva, desi are caroserie, suficient de mult si home made, fara tot felul de chituri costisitoare si care iti ridica masina doar vreo 5 cm, maxim

 

P.S.: @ Liviu - tu oricum nu o vei ridica asa, chiar daca iti zic cum :wink:

Edited by dan chiperi
  • Like 1
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

...daca tot a venit caldura, ma apucai si eu de pus pe masina vechile arcuri fata(deoarece astea noi erau prea inalte).

... astfel cu arcurile vechi s-a obtinut o coborare de 4 cm sub jug(de la 43cm la 39cm) si la aripa fata o coborare de 7cm(de la 98cm la 91cm)

P1030124.thumb.JPG.2daf95603d6fff95fc6c5d6145d46c5b.JPGP1030122.thumb.JPG.38fb7a92b0ace9f5d7fab31f2e087bac.JPG

 

...diferenta dintre arcuri ca lungime, e o spira in plus(spirele sunt mai dese, de unde cred ca sunt mai rigide) si 4 cm diferenta la lungimeP1030119.thumb.JPG.f2112abb5961d7869ad39d3597b4c85b.JPGP1030120.thumb.JPG.ba3d542c0a520f43ef895a31ac276d37.JPGP1030121.thumb.JPG.ab49b3ddc8897056d84a58df0869bcbe.JPG

 

...chestia misto acum e ca am readus-o la o suspensie flexibila, atata timp cat va fi exploatata in oras si plimbari offroad usoare

 

voi scoate arcurile astea lungi la vanzare(sunt noi, folosite doar cat a fost facuta proba)

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

Salut.

Am și eu o întrebare, când mașina era,, cocoțata" nu te-a oprit politia sau controlul tehnic RAR, sa te întrebe de mașină? Sau mai bine spus după modificările efectuate ai putea avea probleme cu efectuarea ITP- ului?

As dori sa cumpăr o Niva și chiar ma gândeam sa o mai înalt, sa ii pun cauciucuri mai mari și evident sa ii tai din aripi și sa schimb barile.

Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

deocamdata nu am avut probleme.... dar nu se stie...

:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Da, mai am maasinile...
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

...din pacate sta in asteptare pentru a fi resuscitata.

As vrea sa ma ocup anull acesta de ea. Si voi reveni cu informatii

:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use