nivaforever Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" Este raportul standard de fabrica 1:3,9 ce echipeaza Nivele pe injectie multipunct. cind o sa fiu mare.....o sa-mi iau tot niva Link to comment Share on other sites More sharing options...
bejanconstantin Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" ... ultima oara cand am schimbat grupul fata(in decembrie), am recuperat ansamblul satelitilor cu tot cu coroana, si acum vreo 3 sapt crapa iar ceva inauntru(voi reveni la momentul potrivit sa va spun ce stricaciuni am avut) ... am vacut rost de piese(de la stimabilul nostru coleg Karol), si intentionez sa ma duc pe 30 apr. la chisinau sa repar grupul fata, totodata schimband rapoartele in grupuri cu unele 10:43. Asta pentru a fi pregatit pentru intalnirea de pe 1mai a NIVA-rilor :banana ... numai ca aruncand o privire peste coroana stricata pe care am schimbat-o, am constatat ca pe ea scrie 11:43 :sc Ce fel de raport e asta?[ATTACH=CONFIG]212743[/ATTACH] sal, 11:43 reprezinta exact raportul standard de 3,9 cele de 10:43 taman 4,3 cat ai nevoie pentru a o face mai voinica, daca ai un loc in masina pun si eu la benzina pentru o vizita de lucru :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan chiperi Posted April 27, 2014 Author Share Posted April 27, 2014 (edited) Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" M-am elucidat :ha: imparti 43 la 11, rezultand 3.9 ...pana la urma o sa facem o "vizita" in grup la service-ul din MD Edited April 27, 2014 by dan chiperi :lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAROLOKW Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" Atentie mare!!! nu simpla imperechere a unui pinion cu 10 dinti si a unei coroane cu 43 ne da raportul aferent. desi matematic asa este si intradevar raportul de transmitere rezultat este 4,3 fizic pentru ca unghiurile danturiii si desigur implicit studiul de dantura va fi total diferit si adaptat fiecarui cuplu si raport in parte daca veti face acest lucru veti constata ca pinionul si coroana nu vor calca asa cum trebuie si asta va rezulta in uzuri.zgomote.si vibratii anormale. neaparat folositi si montati doar cupluri pinion si coroana care au fost imperecheata caci ele chiar daca au fost uzinate diferit au fost rodate impreuna!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan chiperi Posted May 24, 2014 Author Share Posted May 24, 2014 (edited) Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" ...cam multa pauza pe acest topic, dar abia acum m-am refacut dupa 5zile(30apr-4mai), in care am condus-o pe Natasha la mecanic(Iasi-Chisinau-Iasi) apoi la intalnirea Niva-rilor(Iasi-Cheia Prahova-Buzau(din intamplare:ha:)-Cheia Prahova- Iasi). Traseu insumand cam 2100 km , iar ore de somn vreo 15:grin: . Deci cei care stiu cam cum se conduce niva si sunetele specifice pe care le dezvolta aceasta "bestie" pot incelege acest aspect:banana ...si pentru ca am intrat in posesia pozelor facute la Chisinau in timpul reparatiilor ce au constat in: - schimbarea rapoartelor din 3.9 in 4.3 - schimbarea ferodourilor spate(mai mergeau, dar am zis ca daca tot se desface puntea spate, e bine sa le schimbam ) ... ce s-a mai gasit de schimbat la desfacut: - rulment mare conic de pe unul din pinioanele 4.3(si evident adaugare de distantiere la reglaj intre rulment si pinion) asta pentru cei care nu stiu ca se pune asa ceva voi exemplifica cu poze:wink: - rulment conic mic, la grup spate in ansamblul satelitilor - evident cele 2 bucse deformabile fata+spate - semering+flansa inchidere grup spate(apare o uzura excesiva darorita inaltarii-necesita flansa cardan spate), operatiune care va urma in curand - schimbat o protectie de cauciuc la un capat de bara la directie(pentru cei care nu stiu, daca se sparge protectia nucii la un capat de bara nu e nevoie sa schimbi elementul cu totul, exista numai cauciucul in sine care se schimba ca un capacel) - si s-au mai efectuat tot ce inseamna regleje ca la carte a grupurilor fata/spate, strangere suruburi, gresare Nu cred ca mai trebuie sa va spun ca nu mai recunosteam in mers masina cand am plecat inapoi spre casa, nu mai avea pic de zgomot la angrenaje(toate aste se pot confirma si de colegul Costache, posesor de utilaj Niva, care m-a insotit in acest mic" tur turistic" in ale mecanicii Niva :grin:) ... programarea in agenda personala a mecanicului, caruia ii multumim pe aceasta cale de profesionalismului si respectului pe care il arata utilajului , tin sa precizez ca timpul de desfacere, si pus pe banc,grup fata + spate, cu tot ce inseamna planetare etc, o ora P.S.: @ Karol a se vedea "scula" cu care se extrage planetara spate(pe modelul socului "lovitura de berbec"):wink: . Sunt multe poze cu SDV-istica specifica pentru Niva, dar atata timp cat au disparut "dinozaurii" posesori de Niva care-si repara singuri masinile, nu le voi afisa pentru a nu fi banuit de "spionaj industrial":grin:, dar impreuna cu un alt coleg din Iasi, Costache,ce are respect fata de aceasta masina, sper sa ne facem macar un set de astfel de scule pentru a ne putea descurca singuri cu o parte din reparatiile nivelor noastre(mai ales ca peste putin timp voi avea 2 rusoaice - two Russian girls, black and white :banana ) Edited May 24, 2014 by dan chiperi :lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan chiperi Posted May 24, 2014 Author Share Posted May 24, 2014 (edited) Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" ...satelitii planetari barberiti, gasiti pe grupul fata nu de foarte buna calitate ...apoi masuratori facute pentru a sti ce saiba distantier sa se puna intre pinionul de atac si rulmentul de pe pinion astfel incat el sa "calce" exact pe coroana, dupa saiba potrivita s-a strans piulita din capatul pinionului cu surubelnita dinamometrica(si nu cu pistolul pneumatic cum se poarta pe la noi:ha:) ...si cam asa arata un kit de distantiere pentru toate dimensiunile :wink: ... a urmat apoi "proba ceasurilor comparatoare", pentru a se regla jocul si pozitia coroanei ...se reiau operatiunile si pe grupul fata ... colegul Costache in rol de invatacel in ale "ceasurilor":wink: P.S.: cred ca pana sa vedem pe la noi mecanici care sa faca de-astea la o rusoaica, vom reusi noi sa devenim mecanici:wink: Edited May 24, 2014 by dan chiperi :lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan chiperi Posted May 24, 2014 Author Share Posted May 24, 2014 Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" .... si ca tot ma laudai cu MAREA INALTARE a Natashei mele, cam asta e diferenta fata de o Niva stock din 2010 intalnita pe drum in Moldova (cu mentiunea ca eu am jante pe 15" care te mai coboara un cam cu 3cm la nivelul ax butuc ) :lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva Link to comment Share on other sites More sharing options...
nas ne dagoniat Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" Apreciez faptul ca postezi tot ce repari,modifici,adaptezi la masina singur sau in service fi convins ca exista si un public interesat de aceste lucruri . Legat de faptul ca;- dar atata timp cat au disparut "dinozaurii" posesori de Niva care-si repara singuri masinile, nu le voi afisa pentru a nu fi banuit de "spionaj industrial"- dinozaurii nu au disparut exemplu @gabytm care am vazut la ce lucrare s a inhamat.Din cate am vazut in foto.mecanicul e destul de tanar deci ideea cu mecanic batran care sa lucreze la Niva persista doar la noi in RO.Am o singura intrebare la ce pret ai iesit cu lucrarea manopera +piese ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan chiperi Posted May 24, 2014 Author Share Posted May 24, 2014 (edited) Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" Apreciez faptul ca postezi tot ce repari,modifici,adaptezi la masina singur sau in service fi convins ca exista si un public interesat de aceste lucruri . Legat de faptul ca;- dar atata timp cat au disparut "dinozaurii" posesori de Niva care-si repara singuri masinile, nu le voi afisa pentru a nu fi banuit de "spionaj industrial"- dinozaurii nu au disparut exemplu @gabytm care am vazut la ce lucrare s a inhamat.Din cate am vazut in foto.mecanicul e destul de tanar deci ideea cu mecanic batran care sa lucreze la Niva persista doar la noi in RO.Am o singura intrebare la ce pret ai iesit cu lucrarea manopera +piese ? :grin: mecanicul e tanar, numai ca a facut scoala de mecanici la uzinele din Toglyatti-Rusia pe Niva, si repara numai Niva de atunci ...pret? :grin: in afara de rapoarte care le-am avut de la prietenul Karol(sper sa nu se supere ca mi-am permis sa il denumesc prieten desi ne-am vazut de doar 2 ori :grin:) ... piese cum a spus mai sus: - 2 rulmenti conici in grup putini uzati - semering si flansa grup spate - distantiere pinioane atac grupuri - un burduf capat bara - piulitele de strans planetara(pe care tipul le schimba la fiecare desfacere) - 3litri ulei pentru grupuri(apropo 10 lei litru si e in bidon de 3 litri special pentru refilul de grupuri- adica intra toti cei 3 litri fata + spate) ...tin sa precizez ca tot dezmatul scos/reglat/pus la loc a durat 5 ore si manopera in afara de taxa aferenta am mai plusat o sticla de rachiu, facut in propria batatura si data in semn de prietenie mecanicului (prietenii stiu cam ce gust are:grin:) P.S.: nu cred ca toate aceste preturi conteaza intr-un final cat conteaza tot ce a insemnat aceasta operatiune PROFI Nu voi mai vorbi neaparat despre preturi atat la piese cat si la manopera(eventual pe PM sau la telefon), deoarece multe se pot interpreta, in bine sau in rau. Am mai expus in trecut preturi la piese si taxe la manopera astfel incat sa se deduca ca se merita efortul sa repar masina in Moldova. ...cu piese +drum+manopera am iesit cam cat dai in tara o manopera de schimb ambreiaj.... Edited May 24, 2014 by dan chiperi :lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan chiperi Posted May 24, 2014 Author Share Posted May 24, 2014 (edited) Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" ...si ca sa vedeti cam ce meserie face Nea Mecanicu' am filmat cu acordul lui o strangere de rulmenti fata, care ma tin de 3 ani si vreo 10-12 mii km, cu jante cu et negativ plus flanse de 5cm si nu s-au stricat pana acum. P.S.: scuzati-i emotiile, se stia filmat si i-a scapat tubulara(ceea ce nu prea se intampla niciodata:wink:) Edited May 24, 2014 by dan chiperi :lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva Link to comment Share on other sites More sharing options...
bejanconstantin Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" Felicitari Dane pentru noua achizitie, utilaj cu un palmares de exceptie! Cum parcul de utilaje iesene sporeste, poate n-ar fi rau sa "altoim" un mecanic obisnuit cu SDV-uri si documentatie pentru a spori numarul pasionatilor de Niva! Merita cu adevarat sa te bucuri de un asemenea utilaj, este fascinant, iar Dan a fost primul dintre ieseni care a intuit potentialul acestei masini. iti doresc sa fii un catalizator pentru posesorii de Niva din Iasi, poate ne gandim si la un club local al nivarilor :wink: Succes in competitiile viitoare! semneaza un fan "anonim" :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan chiperi Posted May 26, 2014 Author Share Posted May 26, 2014 Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" ...multumesc Domnu', dar cred ca e vorba mai mult de respect pentru utilajul in sine, care nu conteaza neaparat ce marca e. ...cine stie, spatiu il am in curte, cred ca o sa injghebez un mic atelier "Niva", su sdv-uri si diverse piese de rezerva, ca sa reparam utilajele in timp util:wink: :lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan chiperi Posted July 31, 2014 Author Share Posted July 31, 2014 (edited) Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" ...si uite asa a trecut timpul si mi-a expirat ITP-ul la Natasha, sper sa ii dau de cap zilele astea (tinand cont ca colegul Livoi a avut ceva probleme cu sonda noxele). Sper la mine sa nu fie nimic de genul pentru ca masina e si arata ca in prima zi, cand a fost scoasa pe fabrica, cu esapament, jante tot:wink: ...cred ca sambata ma voi apuca de inlocuit ceva pe la ea(pagube survenite la iesire de pe 1 mai): -cap planetar stanga de la grup:sc:sc -cam curge ulei pe la semering grup fata, partea dreapta. sper sa nu fie ceva mai grav, gen crapat carcasa -tendonul mare spate, stanga care e indoit destul de rau de la o cadere pe o lespede de granit -si marea problema la mine( ce trebuie s-o rezolv), incarcarea de numai 12.3V :sc Edited July 31, 2014 by dan chiperi :lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAROLOKW Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" ...si uite asa a trecut timpul si mi-a expirat ITP-ul la Natasha, sper sa ii dau de cap zilele astea (tinand cont ca colegul Livoi a avut ceva probleme cu sonda noxele). Sper la mine sa nu fie nimic de genul pentru ca masina e si arata ca in prima zi, cand a fost scoasa pe fabrica, cu esapament, jante tot:wink: ...cred ca sambata ma voi apuca de inlocuit ceva pe la ea(pagube survenite la iesire de pe 1 mai): -cap planetar stanga de la grup:sc:sc -cam curge ulei pe la semering grup fata, partea dreapta. sper sa nu fie ceva mai grav, gen crapat carcasa -tendonul mare spate, stanga care e indoit destul de rau de la o cadere pe o lespede de granit -si marea problema la mine( ce trebuie s-o rezolv), incarcarea de numai 12.3V :sc domnu Dan rezolvarea exzista :) pui scaunul din natasa in aia alba si gata are itp valabil pana la anu,asigurare lafel parca si desigur nu curge pe nicaieri nici un simering si nici brate strambe nu are :):):) de incarcare nu mai vorbesc mai putin de 13,6V nu baga dar nici mai mult :) vezi daca poti schimba carbunii la ala negru si sa vezi tu atunci incarcare :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liviu-San Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" @Dan,la mine sondele au fost ok,catalizatorul a avut ceramica sparta.L-am inlocuit cu unul universal si problemele au disparut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan chiperi Posted August 1, 2014 Author Share Posted August 1, 2014 Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" ... s-a rezolvat azi cu ITP-ul. A fost totul in regula, masina corespunde :grin:, desi cand am ajuns acolo m-a lasat bateria si ca s-o bag am pornit-o la cabluri, iar cand sa o scot de pe stand s-a oprit motorul si nu mai pornea si am impins-o:uameni. Am constatat ca nu merge un ventilator si nu vad buba(verificat sigurantele si sunt ok). Si colac peste pupaza pe drum s-a rupt si o oglinda, a ruginit :ha: ... noxele ies mai bine cu noul esapament reconditionat si mult usurat :lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan chiperi Posted August 1, 2014 Author Share Posted August 1, 2014 (edited) Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" ...@Karol, nuuu, cred ca de la tine voi imprumuta oglinda ce s-a rupt, la alternator am umblat, carbunii erau blocati, sunt consumati mai mult de jumatate, sper ca asta sa fie buba, am sa incerc sa-l montez Edited August 1, 2014 by dan chiperi :lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAROLOKW Posted August 5, 2014 Share Posted August 5, 2014 Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" ...@Karol, nuuu, cred ca de la tine voi imprumuta oglinda ce s-a rupt, la alternator am umblat, carbunii erau blocati, sunt consumati mai mult de jumatate, sper ca asta sa fie buba, am sa incerc sa-l montez Dan vezi ca acei carbuni sunt al doilea set :) i-am schimbat odata si a mers fara probleme cel putin cand l-am dat eu jos alternatorul incarca totusi vezi daca reusesti sa pui niste carbuni de la un releu vechi de niva ca sunt mai tari si te tin mai mult,eu aveam un releu dar ti l-am pus prin porbagaj pe acolo neaparat sa cositoresti sarma aia de legatura ca altfel da cu intermitente,la mine asa a facut ca nu am avut cu ce lipi cand l-am desfacut :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan chiperi Posted December 8, 2014 Author Share Posted December 8, 2014 (edited) Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" ...mda, desi am in batatura 2 niva cu topic separat , inca nu sunt hotarat daca sa le contopesc activitatile, asa ca voi scrie deocamdata separat pentru fiecare ... am fost la o revizie generala(dar si pentru ca aveam o problema destul de grava cu unghiurile datorita inaltarii excesive, desi nu rodea gumele:grin:) ...La verificari s-au constatat: - bara de directie- joc la capatul drept(schimbat) - joc in semicaseta de directie(rezolvat prin schimbat bucse) - ciolan mare stanga,punte spate, indoit de la intalnirea niva:wink:(indreptat la ranga) - plange reductorul(in standby) - nu incarca iar alternatorul, (trebuie sa vad ce e, desi carbunii cred ca sunt de vina) - motorasul pas cu pas nu e in mintile lui(tre sa il inlocuiesc) - am facut schimbul de ulei si filtru Edited December 8, 2014 by dan chiperi :lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAROLOKW Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" la motorasul pas cu pas e simplu :) ai printre piese pe acolo unul:) iar legat de plansul reductorului pe unde anume? pe la fata de etansare dintre carcase? sau pe la simeringuri? daca e la simeringuri iara nu e problema ca ai :) alea maro originale:) dar atentie la sens ca are sageata pe ele,iar daca plange pe la fata de etansare ai si acolo o rezolvare prin strangerea mai tare a lor,atentie ca prezoanele au prostul obicei sa se rupa si pentru a evita asta cel mai bine le desfaci inainte si dai gaura, :) a se vedea la aia alba surubul din cel mai de jos punct care a rezolvat o problema de ani de zile :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan chiperi Posted December 8, 2014 Author Share Posted December 8, 2014 (edited) Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" ... e pe la capac, dar e mai mult spierietura, ca am verificat ulei si e la nivel. Dar intentionez sa il dau jos si sa ii fac o revizie, inclusiv rezolvat jocul la manete si schimbat total uleiul ca eu cel putin nu l-am schimbat niciodata in 4 ani, doar completat. Si sa schimb si simeringul de la cutie dinspre reductor ca si pe acolo pisa.... Edited December 8, 2014 by dan chiperi :lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan chiperi Posted December 17, 2014 Author Share Posted December 17, 2014 Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" ....apropos, pentru posesorii de niva, doritori de autoblocant pentru spate(sau fata , pentru cei care au planetara pe 22 de caneluri), este una bucata disponibila, data jos de pe masina unui coleg din Iasi. El asa a luat masina cu autoblocant fata si spate, dar nefolosind masina in offroad si umbland la grup pentru reglaj l-a scos si il are de vanzare. Pentru doritori se poate da jos si cel din spate tot pe 22 caneluri :lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan chiperi Posted January 15, 2015 Author Share Posted January 15, 2015 Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" ... cum spuneam inainte de sarbatori, trebuia sa schimb motorasul pas cu pas, ceea ce am si facut, acum nu mai am problema cu "datul in nas" si oprirea motorului la relanti. In schimb am observat multa mizerie(sicleala) in orificiul motorasului. Am curatat dar cand se va mai incalzi intentionez sa desfac tot traseul de admisie aer si acolo pe la senzori si sa il curat ... insa acum am observat ca se tot goleste lichidul de frana din bidonas si se pare ca scapa pe la cilindrul spate dreapta. Ce spuneti se merita reparat sau il schimb? Maine ma duc sa vad despre ce e vorba :lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAROLOKW Posted January 15, 2015 Share Posted January 15, 2015 Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" ... cum spuneam inainte de sarbatori, trebuia sa schimb motorasul pas cu pas, ceea ce am si facut, acum nu mai am problema cu "datul in nas" si oprirea motorului la relanti. In schimb am observat multa mizerie(sicleala) in orificiul motorasului. Am curatat dar cand se va mai incalzi intentionez sa desfac tot traseul de admisie aer si acolo pe la senzori si sa il curat ... insa acum am observat ca se tot goleste lichidul de frana din bidonas si se pare ca scapa pe la cilindrul spate dreapta. Ce spuneti se merita reparat sau il schimb? Maine ma duc sa vad despre ce e vorba IL SCHIMBI e mai usor mai rapid si mai ieftin :) in plus ai ca ti-am dat parca vreo 2 de rezerva:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan chiperi Posted January 15, 2015 Author Share Posted January 15, 2015 Re: LADA NIVA IASI - "Natasha" :we . :lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts