Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

LADA NIVA IASI - "Natasha"


dan chiperi
 Share

Recommended Posts

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

Salut Dane,

Deci pana la urma am avut dreptate cu supapele...............

Ma bucur ca ai rezolvat-o si abea astept sa ne vedem. Poate la o excursie cum am facut de curand.

Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

@ dragosh16z, din pacate da, ai avut dreptate:wink:, dar ma gandeam ca tinea de ceva reglaj la supape, cum zicea si tipul de la GPL. Gazul gpl fiind responsabil in parte de accentuarea uzurii supapelor.

- Nu stiu cum e la alte masini, dar baietii de acolo spuneau ca la niva asta pe injectie nu se fac reglaje la motor(se autoregleaza singura in fct de uzura), nici la supape, culbutori, si nici la transmisie(fiind pe lant), cica se regleaza si el singur de la presiunea ce o creeaza uleiul.

- Chestia cu autoreglatul tind sa cred ca e pe bune, pt ca la ce stricaciuni era in chiuloasa, sau la cum lucra motorul aproape in 2 pistoane(neavand compresie) si nici alea in capacitate normala, masina se tinea bine in teren, iar cei care o stiu pot confirma:grin:

- Dar tinand cont ca masina are pe ea instalatie de gaz de 6 ani, si tinand cont ca o reparatie la chiuloasa costa 600 lei , cred ca merita riscul folosirii GPL-ului. Oricum mecanicul mi-a zis ca macar 1500km sa-i parcurg numai pe benzina pt asezarea supapelor(ceea ce ma cam strange in spate la cat e benzina:ha1). Sper sa se fi redus un pic consumul dupa reparatie

:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

Bineinteles ca se reduce consumul , cu noua compresie .

Supapele s-au ars ( oxidat ) datorita amestecului prea sarac - prea putin combustibl , prea mult oxigen si asta arede ( oxideaza ) talerele supapelor .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

si reglajul asta cum se face, sau de unde? Pt ca inseamna ca problema o am in continuare

:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

Salutare Dane,

Reglajul , la mersul pe benzina , cred ca este ok in cazul tau. Ceea ce trebuie reglat la tine ar fi instalatia de gaz . Aici ar trebui sa vezi cine se pricepe cu adevarat sau mai bine spus are aparate de diagnoza si stie sa interpreteze datele citite. Poate ar trebui facuta si o revizie la instalatia de gaz (filtre si mai stiu eu ce curatate - aici chiar nu stiu prea multe dar incearca sa te documentezi)

Indicatorii ca reglajul este bine facut pe gaz ar trebui sa fie:

- putere similara sau foarte apropiata

- consumul de gaz (care nu trebuie sa fie foarte mic cum banuiesc ca era pana in acest moment)

 

Oricum ar trebui sa-ti verifici acum consumul de carburant (benzina) si sa-l monitorizezi in timp. Consumul iti va indica de multe ori daca ai probleme sau nu cu masina , bineinteles daca esti riguros in aprecieri.

Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

Reglaje ale instalatiei de gpl se fac in functie de tipul instalatiei , daca instalatia nu este segventiala reglajele se rezuma numai la debit , daca este segventiala chiar si o parte din debit se regleaza din calculatorul instalatiei, producatorii de instalatii gpl recomanda revizia instalatiei la 10mii km si cel mult 2 ani , inplicand schimbare de filtre si curatarea vaporizatorului , conducte , injectoare,chiar rezervorul(butelie),dupa normele noastre butelia se tareaza si ,,iscirizeaza"la 2 ani!!~! :ha:.

Recunosc ca nici eu nu am ajuns inca la atelierul ce mi a montat instalatia din 2007, singurul lucru mi am schimbat filtrul dar se pare ca a inceput sa mi dea anomalii la rece dupa trecerea pe gpl intre 25-60 grade

VIATA-I GREA DAR TRECE !!!:ypu
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

mda, filtrele de gaz le-am schimbat recent pt ca nu mai trecea nici gazul prin ele, iar de reglat baietii se pricep, numai ca au spus si ei ca atata timp cat pe benzina nu merge ok, nu prea au cum sa o faca pe gpl decat dupa ureche si probabil "urechea" asta era in detrimentul supapelor.

multumesc pt sfaturi, de acum stiu cam ce pasi tre sa urmez

:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

Da !aici o revizie la gpl costa ca si manopera 100 roni !,poate piese de max 50 ! darrr! uite ca nu ajungem!:beat

VIATA-I GREA DAR TRECE !!!:ypu
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

stai cuminte ca eu am instalatie gpl brc, si ma costa cam 180 schimul de filtre. problema era de fapt ca lor le arata ca merge aiurea, dar nu aveau ce regla pt ca nici benzina nu mergea okei pot face o similitudine intre mers pe benzina si mers pe gaz, iar la mine mergea in 2 pistoane , ce date de plecare aveau si saracii sa ia de bune:ha1

:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

Dane,

 

Ar fi trebuit ca cei la care te-ai dus sa-ti regleze instalatia sa - si dea seama ca motorul nu functioneaza ok pe benzina si sa te trimita inainte sa-ti reglezi /repari motorul si apoi sa vada ce e cu gazul ..... Mie mi se pare inadmisibil sa incerci sa reglezi un motor sa functioneze pe gaz dar sa nu-ti dai seama ca el nu mere bine pe benzina.....

 

Eu ti-am spus ca ai probleme cu supapele cand ti-am ascultat motorul un pic mai atent .... stii foarte bine cand am discutat asta .

Dar ma rog , ce vroiam sa spun este ca nu prea mai intalnesti mecanici calificati....

Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

...tinand cont ca mersul pe benzina e un picut mai scump:ha:, masina a cam stat mai pe dreapta,avand timp de poposit pe la "confectii metalice" pentru fabricarea unui bullbar + scut si praguri, evident si montarea troliului luat acum aproape 1 an:grin:

 

... cu tevaraia(de la cuvantul teava :wink:) luata cu ceva timp in urma si cu schitele, unele puse in opera de acum vreun an, altele inca in stadiu de idee, precum si aparitia unui om cu indemanarea si timpul necesar, am bagat-o pe Natasha la un upgrade mult asteptat.

 

... nu prea am avut timp de poze detaliate, dar am facut totusi cateva destul de concludente

... dupa cum stiti niva e cam pacatoasa la aspectul prinderii placii de troliu pe caroserie, asa ca s-a decupat masca frontala(la iesirile rotunde ale tevilor pentru sustinerea barei de protectie), ajungand la capatul lonjeronului(care surprinzator e rectangular:grin:), offff numai rusii baga intr-un rectangular o teava:ha:.

Deci dupa cum spuneam a aparut la iveala lonjeronul rectangular, caruia i s-au luat cotele interioare si s-au fabricat din corniere sudate, un rectangular avand cotele necesare introducerii lor in lonjeron. Ele vor fi gaurite odata cu lonjeronul si prinse cu cate doua suruburi, intarind totodata si lonjeronul pe laterale ci 2 placute metalice(vor fi in foto la montaj:wink:) intarind rezistenta la forfecate, cat si la indoire a lonjeronului, in cazul trolierilor din lateral

1110307500_(01)28062013.thumb.jpg.70d32b22c3b3f2e56c7742318c7586cb.jpg(02)28062013.thumb.jpg.21eadfd62b270dba0615e5630e3c21c2.jpg(03)28062013.thumb.jpg.9eaf1a3e1b0c31a272ea31380b81744e.jpg

 

... bullbar-ul propriuzis l-am confectionat din teava trasa de 1si1/4 toli cu grosime de 3mm dupa forma din imagini si sudate peste tevile iesite din lonjeroane castigand astfel o urcare a troliului cu inca 5cm(teava+placa de trotiu confectionata din tabla de 6mm), imbunatatind un pic unghiul de atac

(04)28062013.thumb.jpg.d609c5ab0bba653047a4f26663e74620.jpg(07)01072013.thumb.jpg.e394b939ad5444a8700f5491c8dbc212.jpg

 

... de rectangularele de sustinere a bullbar-ului s-au confectionat din tabla groasa de 20mm prinderile pentru ochetii destinati tractarii

(08)01072013.thumb.jpg.aa8e37c09a314b6e63031677a6d3a8a2.jpg(10)01072013.thumb.jpg.49cb20e8a93d0602ac3a467a4a1c6d26.jpg

 

...pentru ca am vrut sa nu ies f mult in fata cu placa de troliu (22cm de la caroserie pana dupa placa ce sustine rolrlr de ghidaj al sufei) si folosind si teava ca suport a placii de troliu, a iesit cam inghesuita treaba pe dedesubt si am fost nevoiti sa bagam adaos din rectangular si sa inlocuim suruburile de prindere a troliului cu unele mai lungi. Partea buna e ca am mai ranforsat placa un pic, nu ca mai trebuia la cat exista deja:grin:

(12)01072013.thumb.jpg.97768a6dba171e8000f7f5c4e263d6a1.jpg

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

... placa de sustinere a rolelor de ghidaj, confectionata tot din tabla de 6mm, dar a aparut o problema: dorind sa nu ies prea in fata cu aparatura, nu ramanea loc de ranforsare(si oricum arata ciudatel numai cu o tevusoara pusa in loc de bara), am zis sa folosim tot teava pentru ramforsat si placa pentru role, dand astfel si o alta perspectiva de design a bullbar-ului. Am decis ca peste toata lungimea tevii frontale sa mai sudam o alta tot de 1si1/4 dand o nota de masivitate barii :wink:

(13)01072013.thumb.jpg.13d319458e605559363ed9ac9a9e9784.jpg(14)02072013.thumb.jpg.65630da46f09c17146bc6399aae9aba4.jpg(15)02072013.thumb.jpg.e97ae799e335ed58aa8f2d0851750c96.jpg

 

... si la final jugul de care vor fi prinse evident 2 proiectoare (stau in dubiu ce sa aleg 2 angel eyes cu lumina galbena pt ceata ori albastra si 2 rotunde led)

03072013.thumb.jpg.60c4dfdd87a11e38ff73c842023436b5.jpg

 

...revin cu poze pe masura continuarii lucrarilor

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

lucrarea e solida ! materiale ..beton , pt niva suradimensionata ,asa ramai in lonjeroane?

ai mare grija 2 boi buni cand s or opinti sa te traga din noroi nu simt cand desfac punctele de sudura dupa pedalier a lonjeroanelor

fa tu 2 tiranti teava de 3/8 la un cap aplatizata si gaura sa se prinda n suruburile din spate ale troliului si la celalalt cap cu prindere de jug punte fata 2035cb660298dabe470b61af00e96e86.thumb.jpg.106b1357edddd8a9cc900205478d953b.jpg

VIATA-I GREA DAR TRECE !!!:ypu
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

lucrarea e solida ! materiale ..beton , pt niva suradimensionata ,asa ramai in lonjeroane?

ai mare grija 2 boi buni cand s or opinti sa te traga din noroi nu simt cand desfac punctele de sudura dupa pedalier a lonjeroanelor

fa tu 2 tiranti teava de 3/8 la un cap aplatizata si gaura sa se prinda n suruburile din spate ale troliului si la celalalt cap cu prindere de jug punte fata [ATTACH=CONFIG]183600[/ATTACH]

 

ufff Teo tot incapatanat :) nu iti ziceam mai demult ca asta ca stil de suport e exact acelasi lucru ?

pai e aceasi descarcare a incarcarii fortei tot in lonjeroane ca jugul ala de care te prinzi tot de lonjeron e prins si el :)

 

singurul lucru bun la acest stil de suport este ca daca pui hi liftul sub el poti ridica masina linistit fara sa ai vreo emotie ca iti indoaie fata, in rest mai ai oarecum un mic semn de retinere daca nu ai lonjeroanele ramforsate cu intaritura pe interiorul lor pe macar 60-70 cm.

 

dar daca voua va place stilul asta de suport :) asta e mie nu si plus ca nu poti sa il folosesti cu scutul ala de off facut special de rusnaci desigur fara sa faci modificari la el :) ala care se gaseste si la Cluj

Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

@ teo: in locul acelei prinderi , va fi un scut din tabla de 4mm grosime si prins in trei puncte de acel jug(banuiesc ca stiti de unde). unul are o clema centrala inspre in fata, si 2 in spatele jugului, cele de care sunt prinsi cei 2 tiranti oblici ce contravantuiesc acel jug. Cred ca o tabla de 4mm cu dimensiuni 50cmx70(cam cat iese scutul), suplinesc cele 2 tevi ca si arie

@ Karol: in lonjeron am bagat rectangularul cat a intrat , e maxim, undeva la 35-40cm, pt ca dupa aceasta cota lonjeronul e strapuns de prinderile bratului superior

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

@ teo: in locul acelei prinderi , va fi un scut din tabla de 4mm grosime si prins in trei puncte de acel jug(banuiesc ca stiti de unde). unul are o clema centrala inspre in fata, si 2 in spatele jugului, cele de care sunt prinsi cei 2 tiranti oblici ce contravantuiesc acel jug. Cred ca o tabla de 4mm cu dimensiuni 50cmx70(cam cat iese scutul), suplinesc cele 2 tevi ca si arie

@ Karol: in lonjeron am bagat rectangularul cat a intrat , e maxim, undeva la 35-40cm, pt ca dupa aceasta cota lonjeronul e strapuns de prinderile bratului superior

 

:) corect doar ca eu am taiat profilul pe latura cu suruburile si am mai introdus undeva la 25-30cm profilul aia iti ziceam mai demult :)

oricum tine lejer nu iti face probleme daca la mine a tinut atata timp si calarita in regim de camionat si numa cu trolieri pe directii anapoda:) ca nu prea au astia pomi drept in fata in trasee :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

dan unde duci niva la service in iasi se pricep la ,,ea"?ca in foarte multe servisuri nu au treaba cu ea

 

Razvane, tocmai de aceea "mi-am luat campii", catre Chisinau, gasesti acolo atat preturi bune, cat si cunoscatori in ale acestei masini.

P.S.: te astept cu masina la iesirile noastre , pentru ca desi sunt cel putin 20 de niva in iasi ( ma refer doar la cei care au luat aceasta masina pentru offroad, pentru ca sunt mai multe ca numar per general), la iesiri iesim maxim 2(doua)

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

... si pentru ca tot vorbii de Chisinau, tocmai am fost si am pus grupul fata cu aceleasi rapoarte standard 3:9(il sparsesem la una din iesiri)

... s-a rupt una din acele bride pacatoase din aluminiu ce tin satelitii2.thumb.jpg.51a205de1bb67efe44a3eca84054b9e9.jpg, si de aici va dati seama ce iese... coroana si pinion de atac cu dinti ciobiti1.thumb.jpg.f2585b4c6f17484e85e871a724425b0d.jpg3.thumb.jpg.8a096c141ef7ede10d169d5f4ff6e97d.jpg si carcasa grup sparta4.thumb.jpg.09f70e007dc35db441ebc82b3fc811aa.jpg. Cu alte cuvinte grup nou.

 

...tin sa mentionez ca "ultima revizie" ce tine de mecanica am facut-o acum un an jumatate, la acelasi mecanic, care atunci printre altele a "rectificat" si strangerea rulmentilor fata ce erau pusi in iasi de vreo 1000km, iar acum dupa un an si jumatate singura piesa uzata a fost un pivot inferior dreapta. Restul e in "in grafic". Am facut de la revizia respectiva 5000 km (maxim 2000km on road, restul off) facuti numai cu "simex-uri" si cu jante de aro cu et negativ.

...amendamentul de mai sus l-am facut, doar pentru a sublinia faptul ca nu rulmentii rusesti de linie sunt de proasta calitate , ci conteaza enorm cine anume ii strange

... despre preturi nu va mai spun , pentru ca veti spune ca sunt carcotas si va fac in ciuda :wink:

... si apropo schimbat grup fata + pivot+cablu frana mana(unde trebuiesc desfacute si oalele) au durat 2h +/- 10min :grin:

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

.... apropo(citind si eu acest topic), referitor la postarile legate de bullbar si troliu... se comporta excelent la trolieri din toate partile, iar troliul extraordinar

 

...singura problema care o am:cr1, e ca la suta de kg acumulata : troliu+bullbar+scut, s-a lasat masina de bot 8 cm

 

...dar nu ma las, lucrez acum la o solutie pentru ridicat masina la alura initiala

 

P.S.: imi pare rau ca nu va pot reda reactia oamenilor, incepand inca de la vama cu Moldova, dar mai ales la reprezentanta LADA unde vezi cel putin 20-30 de niva pe acolo la reparat. Pana si mecanicul, cand a venit dimineata la service si a vazut masina in fata, cum arata cu bara , troliu, inscriptionata, a dat noroc , s-a uitat , a stat asa vreo 30 sec , a contemplat si a zis , "arata strasnic":grin:

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

...dar nu ma las, lucrez acum la o solutie pentru ridicat masina la alura initiala

 

De ce nu folosesti solutia deja gasita,adica cea cu penele sub arcuri si nuca-distantier la pivot? Eu le-am achizitionat,dar nu am apucat inca se le montez. Daca ne-om intalni,ti le pot da sa-ti faci o copie dupa ele. Nu stiu daca ar merge ambele sisteme,adica cel amintit mai sus+tampoanele(facute din poliuretan sau aluminiu) clasice, de sus ale arcului?

Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

...dar nu ma las, lucrez acum la o solutie pentru ridicat masina la alura initiala

 

De ce nu folosesti solutia deja gasita,adica cea cu penele sub arcuri si nuca-distantier la pivot? Eu le-am achizitionat,dar nu am apucat inca se le montez. Daca ne-om intalni,ti le pot da sa-ti faci o copie dupa ele. Nu stiu daca ar merge ambele sisteme,adica cel amintit mai sus+tampoanele(facute din poliuretan sau aluminiu) clasice, de sus ale arcului?

 

pai am facut niste piese din poliamida k sa le pun deasupra arcului , si intentionez sa le pun pe pozitie, si cu ele puse lasata masina pe roti de pe elevator, "citind" astfel distanta aferenta necesara la pivotul superior respectiv la amortizor

:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

pai am facut niste piese din poliamida k sa le pun deasupra arcului , si intentionez sa le pun pe pozitie, si cu ele puse lasata masina pe roti de pe elevator, "citind" astfel distanta aferenta necesara la pivotul superior respectiv la amortizor

 

Adica fara sa mai pui "penele" sub arcuri? Eu ma refeream la adaugarea celor 2 sisteme "omologate deja". Ma gandesc ca daca au fost deja montate si s-au dovedit a fi functionale, n-ar mai trebui sa te complici cu masuratori si inventii,parerea mea.

Eu as adopta solutia cea mai simpla si ieftina in acelasi timp:wink:

 

L.E.-daca vrei, iti pot masura nuca de la pivotul superior,macar sa-ti faci o idee,numai ca ea este calculata cu penele de sub arcuri.

Edited by Liviu-San
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

Adica fara sa mai pui "penele" sub arcuri? Eu ma refeream la adaugarea celor 2 sisteme "omologate deja". Ma gandesc ca daca au fost deja montate si s-au dovedit a fi functionale, n-ar mai trebui sa te complici cu masuratori si inventii,parerea mea.

Eu as adopta solutia cea mai simpla si ieftina in acelasi timp:wink:

 

L.E.-daca vrei, iti pot masura nuca de la pivotul superior,macar sa-ti faci o idee,numai ca ea este calculata cu penele de sub arcuri.

 

daca ma poti ajuta cu ceva masuratori si poze, direct pe piese ar fi dragut. Tin minte ca pe la inceputul in ale nivei gasisem un site cu poze pentru aceasta operatiune, voi relua cautarile in sezonul rece ca tot e mai mult timp liber

:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

Cautati pe club Belgia ! eu de acolo le am facut si sunt si cote , am postat candva aici , pe la ,,inaltare niva " parca !

VIATA-I GREA DAR TRECE !!!:ypu
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use