cos Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 (edited) Re: Mazda B2500 4x4 ... da' nici n-ai cautat ... Daca iti dai interesul la orice problema aparent obscura apare si o rezolvare ( radioasa sau nu prea da' apare ) . Pont : 730 X 370 mm . Atat are nevoie sa fie placa de baza pentru acrosarea troliului pe capul de sasiu si pe traversa frontala in bara originala ( ... si e si cota cea mai usor de memorat - 37 cu 73 ... ) . Pont #2 : Intercoolerul se repozitioneaza pe verticala pe partea dreapta a masinii in aceasi perimetru a radiatorului , daca masina are AC trebuie scobit 2 cm in grila centrala ( cele doua tevi de la AC trec prin fata ) , daca nu are AC grila ramane intacta . Pont #3 : capul nu-i degeaba umplut cu creere de mama natura , iti poti face propriul setup ... Edited January 16, 2016 by cos 1 ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FordRanger Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Re: Mazda B2500 4x4 Sa ma scuze colegul initiator ca ii poluez topicul dar am si eu o intrebare. Un sistem multimount imi afecteaza unghiul de atac ? Necesita vreo modificare ? Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Re: Mazda B2500 4x4 E in bara si nu i-ar modifica pozitia , deci ... Adica pozitia ideala ar fi in bara de protectie aliniat cu sasiul ... de ce sa-l cobor sub bara ... ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FordRanger Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 (edited) Re: Mazda B2500 4x4 Bani de troliu inca n-am dar ceva trebuie sa fac ca ma exclud ai mei ( albinaru si Pleampa ) din echipa . Deja am pus multime de chestii pe OLX la vanzare , poate adun de un multimount . Pe mine ma intereseaza mai mult modelul acesta de montaj pentru ca ideea de stat in bara fara posibilitatea de a fi curatat sau verificat nu imi surade. L-as monta doar cand am nevoie , la fata locului . Este mai lejer sa il car in bena decat pe botul masinii . Edited January 16, 2016 by Astral Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristian Irimescu Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Re: Mazda B2500 4x4 Asa zici? Pai eu leg carligul cu sfoara inainte de a intra in balta, nu vad pe nimeni intrand in noroi sa-mi traga de cablu.. dar sa intri sa agati un troliu care are si ceva kg.. :ha: 1 Luaz 969, Aro 244, L200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Re: Mazda B2500 4x4 Daca stai bine cu strategia , poate scapi ... Nu agreez cuplarea multimount pentru ca o consider fragila in constructia obisnuita si te limiteaza in exploatare ( tragere pur laterala trebuie evitata ) ... sau ... daca ar fi rezistenta fara compromisuri ar fi si mult prea grea ca sa mai conteze ... ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
albinaru Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Re: Mazda B2500 4x4 Tu ti l-ai pus @cos ? Eu ma gandeam la o tava prinsa de lonjeroane care sa vina pe sub bara de protectie. Initial operatiunea era programata pentru noiembrie dar anumite chestii m-au distras. Pentru @Fordranger: Sotia mea era foarte sceptica referitor la fenomenul off-road dar am ramas de cateva ori impotmoliti in zapada cu Hiluxul si am pus-o pe nevasta sa manevreze jucaria (troliul). Altfel de faina se macina la moara noastra ! Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FordRanger Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 (edited) Re: Mazda B2500 4x4 Cristian , eu am nevoie de troliu mai mult cand raman suspendat . Mai putin in noroaie . Edited January 16, 2016 by Astral Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
albinaru Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 (edited) Re: Mazda B2500 4x4 Mie de multa zapada mi-e frica... N-am ramas niciodata suspendat ! Edited March 7, 2017 by Astral Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big.Ursu Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Re: Mazda B2500 4x4 N-am ramas niciodata suspendat ! Nu te-ai straduit suficient. :) NADS Fitted Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul. Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
albinaru Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Re: Mazda B2500 4x4 Am uitat sa specific faptul ca in alte masini 4x2 am ramas de n ori suspendat. Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big.Ursu Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 (edited) Re: Mazda B2500 4x4 Am uitat sa specific faptul ca in alte masini 4x2 am ramas de n ori suspendat. Nu mai insist ca nu vad ca nici tu nu o faci :) Eu am ramas de 2 ori, o data cand nestiind configuratia terenulului de teama sa nu lovesc un hidrant imaginar, am oprit si acolo am ramas. Luat la carlig de colegul @Cristian Irimescu am iesit f. repede, mi-au trebuit doar cativa cm. A doua oara insa a fost mai cu deranj, insa aceeasi reteta...nestiind configuratia terenului, am ramas suspendat cu grupul spate pe o butura ... daca nu as fi reusit cumva sa ma extrag de acolo cu "rotile proprii" sarmanul L200 chemat sa ma ajute si acum s-ar fi chinuit. Ultima suspendare coincide si cu stricatul troliului din cauza proastei exploatari (ca sa nu fim total offtopic) - dar ca Murphy sa fie razbunat, totul a functionat fain pana nu a mai functionat. Am scos dintr-o vagauna (definita ca "marginea drumului" de colegul @ovidiu cica) un Jeep Grand Cherokee automat, nepornit pana in varf de pisc, prin namol, zapada si resturi de crengi. Si cand veni randul meu....ioc. Edited January 16, 2016 by Big.Ursu NADS Fitted Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul. Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
albinaru Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Re: Mazda B2500 4x4 La fel am patit si eu dupa ce am dat cu el (troliul) prin cateva balti grave. Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big.Ursu Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Re: Mazda B2500 4x4 Al meu a facut baie la modul propriu, complet in apa, dar nu acolo era baiu....manetuta aia cu "Engaged" si "Free Spool" nu am folosit-o cum trebuie... si o rotita dintata cam de 1cm latime era folosita doar pe jumate, adica 5mm...si dupa Jeep a obosit...asa ca a cedat onorabil. Dat jos troliu, curatit spanu, schimbat roata...si avem troliu functional. NADS Fitted Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul. Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
albinaru Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Re: Mazda B2500 4x4 Devenim off...Sper ca pana la sfarsitul iernii sa gasesc o solutie onorabila pentru instalarea troliului pe Ford. Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted January 17, 2016 Share Posted January 17, 2016 Re: Mazda B2500 4x4 Io n-am pus nimic ca daca nu mor am tot timpul ... pana atunci am mainile ocupate si timpul vandut pe o perioada nedefinita , poate ca ma bag intr-un moment de relaxare ... prima data ridic interciuleru' pus acolo asa de bine ca te doare mintea . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pleampa Posted January 17, 2016 Author Share Posted January 17, 2016 (edited) Re: Mazda B2500 4x4 Am gasit ca exemplu, nu fizic, un sistem de montaj pentru BT50 ascuns partial in bara fara relocarea intercoolerului. Fisier PDF 6409.pdf http://www.afn.pt/prod_details.php?id=93&vehicleId=79&catId=1002 [ATTACH=CONFIG]257194[/ATTACH] Edited January 17, 2016 by Pleampa S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“ Link to comment Share on other sites More sharing options...
albinaru Posted January 17, 2016 Share Posted January 17, 2016 Re: Mazda B2500 4x4 Imi pare atat de rau ca esti de acelasi sex, imi vine sa te pup ! Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pleampa Posted January 17, 2016 Author Share Posted January 17, 2016 (edited) Re: Mazda B2500 4x4 Ptiu drace, mai bine o bere fara alcool :ha: Edited January 17, 2016 by Pleampa S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted January 17, 2016 Share Posted January 17, 2016 Re: Mazda B2500 4x4 Am gasit ca exemplu, nu fizic, un sistem de montaj pentru BT50 ascuns partial in bara fara relocarea intercoolerului. Fisier PDF [ATTACH]257195[/ATTACH] .........] Relocarea radiatorului intercooler este obligatorie pentru ca altfel vei avea doua griji : penalizarea unghiului de atac si posibilitatea lovirii/distrugerii atat a radiatorului cat si a troliului. De spoiler nu mai amintesc...... REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
albinaru Posted January 17, 2016 Share Posted January 17, 2016 Re: Mazda B2500 4x4 Unghiul de atac este oricum penal(izat). Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted January 17, 2016 Share Posted January 17, 2016 Re: Mazda B2500 4x4 Catalin, vezi si aici : https://www.explorerforum.com/forums/showthread.php?t=101371 REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
FordRanger Posted January 17, 2016 Share Posted January 17, 2016 Re: Mazda B2500 4x4 Si sistemul gasit de Pleampa este o placa normala dublata de niste prelungiri care scot placa mai in afara . Nu vad cum poate ramane in bara troliul , deoarece cele doua piese nu fac decat sa impinga placa in afara radiatorului , deci iese din bara care ramane pe loc . Eu ma pus ochii pe un multi-mount de ocazie la un pret bun ( de pe o masina adusa din UK pentru dezmembrare ) . Daca il cumpar si il montez voi pune si fotografii detaliate cu modificarile unghiurilor . Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pleampa Posted January 17, 2016 Author Share Posted January 17, 2016 (edited) Re: Mazda B2500 4x4 Catalin, vezi si aici : https://www.explorerforum.com/forums/showthread.php?t=101371 Vazut, interesanta placa. Si eu prefer montarea cat mai in interior a troliului si ridicarea intercoolerului original pe o pozitie superioara. Cutia cu relee trebuie asezata in compartimentul motor pentru acces facil la telecomanda iar ideea din link, cea cu tija de prelungire pentru frana, este de luat in seama. Daca aveam garaj ma apuc sa desfac bara sa fac masuratori. Trebuie sa caut la dezmembrari tevile originale de la intercooler si poate adaptez din ele ceea ce este nevoie pentru relocare. Edited January 18, 2016 by Pleampa S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pleampa Posted January 18, 2016 Author Share Posted January 18, 2016 (edited) Re: Mazda B2500 4x4 Intercooler inlocuit si ridicat apoi placa troliu http://www.pickup-mania.org/agora/viewtopic.php?f=101&t=21153 cateva poze de la un intercooler inlocuit http://www.pickup-mania.org/agora/viewtopic.php?f=101&t=21521 Alta Intercoolerul original Placa de troliu pentru Ford Ranger Edited January 18, 2016 by Pleampa S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts