Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Mazda mea, o masina de incredere !


Pleampa
 Share

Recommended Posts

Re: Mazda B2500 4x4

 

EXCELENTA TREABA !!! :h5

 

Nu mai am cuvinte ! Te-ai miscat cu mare talent !

 

De curiozitate, unde ai facut lucrarea ?

 

Later edit :

 

La naiba, am vazut ca Mazda aia are culoarea ca a ta si am zis ca e chiar masina ta ! :wink:

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 342
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Mazda B2500 4x4

 

:cr1 Nu, nu-i a mea. As fi vrut eu ...

Nu prea am timp de alergat si cautat dar vreau sa rezolv odata ca dureaza prea mult.

Voi pastra radiatorul intercooler original si sper sa gasesc la dezmembrari tevaria originala din care sa incropesc coturile necesare ridicarii cu 15-20cm. Apoi merg la un atelier, poate la Nike, sa vedem ce se poate face.

Din pacate doua sau trei saptamani sunt f.prins cu treaba si nu cred ca am timp sa caut piesele.

Edited by Pleampa
S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“
Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Si eu am crezut la prima vedere ca este a lui , dar am vazut repede grila fata cromata si jantele de aliaj. :wink:

Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Support de treuil mazda bt50/ford 2007/2011 ford ranger

C-0060-3.pdf

 

Ford Ranger T6

http://www.afn.pt/uploads/product_files/48001854.pdf

Edited by Pleampa
S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“
Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Ridicarea intercoolerului e rezolvata stralucit si e bine de imitat chiar daca au inlocuit intercoolerulul dar din pacate cu placa de troliu au zbarcit-o rau - jumatate din prindere e pe caroserie , fapt inadmisibil ...la prima troliere mai mult strica caroseria - asa nuuu .

 

Cat despre ranger T6 ... e alta masina ....

Edited by cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Intradevar , am remarcat si eu prinderea slaba in capul sasiului cu doar 4 suruburi . Totusi , cum naiba se prinde in aceasta stuatie o bara HD ? Prelungirile necesare sunt prea lungi si parghiile create prea mari ca sa fie o treaba solida. Ar trebui ,in opinia ta, o prindere gen manson , care sa intre pe capul de sasiu ? Placa in sine pare extrem de solida dar solicitarea din capul ei ( unde vine troliul ) va fi oricum foarte mare .

Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Eu am renuntat la montaea troliului pentru ca nu face masina d-alea si daca face o sa-l pun . Insa , tot ce trebuie pentru montajul CORECT este pe masina , de poate , prinderi sunt disponibile trebuie doar sa te uiti ca sunt acolo zone disponibile din sasiu , fara suduri sau piese adaudate pe sasiu , fara nici macar o gaurire si fara nici o inlocuire de suruburi de pe la caseta au semicaseta .

 

Pana atunci am ridicat intercoolerul ca in bara am pus doua proiectoare dreptunghiulare de cate 20 cm / 40 W bucata si am facut-o rautate mica undercover .

Nu trebuie nici o tubulatura cumparata ca nu ai la ce s-o folosesti , e mult de lucru cu ce ai deja pe masina si doar putine piese adaugate - doua furtune de 15cm si o buca de platbanda de 72 cem ...

 

 

Nu pot pune poze , cand ma dumiresc ce si cum tre's fac ma afisez ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Daca-mi poti trimite pozele pe e-mail, popescucv@gmail.com , le pot pune eu.

Am luat legatura cu un service si miercuri merg sa vada masina.

Ar fi fost f.utile observatiile tale.

Fara ridicarea intercoolerului nu se poate monta troliul fara sa iasa in exterior aproape cu totul si nu vreau asta.

Ieri am facut ITP-ul si l-am intrebat pe cel de acolo ce ar fi daca pun troliu si mi-a recomandat sa am grija sa nu iasa prea mult in exterior, daca se poate sa nu iasa deloc, deoarece un politist mai sarguincios poate sa-mi opreasca talonul. O fi adevarat?

Edited by Pleampa
S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“
Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

da , e un accesoriu montat neomologat si asta spune totul . Cat despre omologarea lui ...

 

Poze pe mail mai spre seara , poate fac altele mai in detaliu .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Am trimis cate ceva pe mail ... milostiveste-le cu redimensionarea ca rasnita mea a trecut printr-un upgrade si tocmai d-aia n-are ... daca ai intrebari pe subiect scoate-ma la tabla , voi incerca sa iau nota buna .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Deci l-ai intors :h5

Ca inaltime, intra un troliu sub tevi?

 

Poze @Cos

1218262663_IMG_0723(2).thumb.JPG.4e7b2542e1e3ae82b668309fe19da2da.JPG119043856_IMG_0724(2).thumb.JPG.6ff8ffa88583bb9acbd1467de641fa71.JPG1763186934_IMG_0725(2).thumb.JPG.97cd8c6339428f47ee81705629ce97bc.JPG1996847291_IMG_0726(2).thumb.JPG.5cef180191a6fbf21b1313c26ac8e763.JPG1339898502_IMG_0727(2).thumb.JPG.662c7e74ebb32577d1f439781d23f95e.JPG2048809185_IMG_0728(2).thumb.JPG.25e5ff011e9bb3f630821d7abb5e4281.JPG

S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“
Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Da .

Este mai mult de 20 cm .

Am facut un upgrade la un intercooler mai mare ( BT50 ) dar am revenit la cel original ( chiar daca e putintel ciufulit inca e etans ) pentru ca era in plan un troliu dar planul deocamdata stationeaza pana la o noua reveneala la intentie . Pentru moment ramane fara .

Nu se vede ( n-am poze cu detaliul ) a treia prindere de la mecanismul de inzavorare pentru capota care e foarte necesara .

Edited by cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Mazda B2500 4x4

 

Noua achizitie Led-Bar.

[ATTACH=CONFIG]258548[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]258549[/ATTACH]

 

Incercare de fixare cu ventuze.

IMG_20160206_170649_resize.thumb.jpg.17ff17fa7578e658603fdd103d765d04.jpgIMG_20160206_170655_resize.thumb.jpg.3edc708da49b765b2ae419652fde3383.jpgIMG_20160206_170728_resize.thumb.jpg.e92906509357c2938688a7e9c8c87487.jpg

 

Asa arata unul din Ledurile din interior, ceea ce ma determina sa cred ca nu are 5W/bucata ci undeva la 2-3W maxim/bucata desi se vad 6 conexiuni

LED.thumb.jpg.56c43290abac4b4df6c8a8218cfa9a6b.jpg

IMG_20160205_164910_137.thumb.jpg.6a6afef865aee7c84a62710cb14f6d56.jpg

IMG_20160205_164850_725.thumb.jpg.0497ee76ccacf3577fd23ccc6ba21cb8.jpg

Edited by Pleampa
S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“
Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Si totusi ... , iata o filmare din aceasta seara cu alimentare dintr-o baterie aflata pe balcon la etajul 5 si care are 12,2V tensiune.

https://www.youtube.com/watch?v=6g_XKgNnSTA

S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“
Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Azi am avut o revelatie schimbatoare de relevatii - masina va primi totusi un troliu pentru ca sa din motivul intemeiat ca m-am dus dimineata s-o scot din camp .... am fost sa scot masina de pe un mare sleau din camp pe unde mai haladuia nauca ca o Mazda in ceata . Cum in vremurile astea tractoarele au roti de 2 metri si cu un ecartament nesimtit de enorm , masina a ramas pe burta fara drept de apel ca fiind o mare ceata mergea incet si noroiu clisos a primit-o mai ceva ca pe un copil la alaptat . Si aia a fost o mare suspendare ingropata , n-am scos-o cu sufa de tractare ca parca trageam de un stalp ... a iesit numai cu sufa elastica de 20 m ( actiune ca la carte - cand s-a intins sufa elastica Patrolul s-a oprit foarte delicatprogresiv amortizat iar Mazda a fost extrasa din marea vagauna fara absolut nici un soc ... oamenii au fost foarte impresionati cat de elegant si nonagresiv te ajuta o sufa elastica ... si eu la fel .... au vrut instant s-o cumpere , am zis in gluma 350 euro si raspunsul prompt a fost 'hai pune-o in bena' ... n-am dat-o ca mi-a fost rusine de mine sa raman orfan de sufa ) .

 

Adevarul crud e ca la suspensia ei ( amortizoare stock noi , arcuri noi ) incrucisarea maxim admisibila e mica si din pacate nu ajuta deloc ( adica cursa pe fata e de un lat de palma si pe spate un lat+doua deste'... in total fix prea putin ) ... LSD-ul spate e o risipa de ulei scump ca in noroi greu plus o incrucisare de punti a fost total ineficient desi ceva-ceva se cam vedea ( puntea rece nu calda , ulei LS pus de mana mea acum trei luni , pe elevator pare in regula trage vanjos dar cum tot zic , in teren nu misca masina de mi-era o mare ciuda ) , are disperata nevoie de troliu ca altfel e cam neajutorata si e mare pacat ca altfel e o masina cinstita si rezistenta .

Gumele BFG AT modelul nou n-au ajutat prea mult la terenul mai sus pomenit ,

 

 

 

Deci , daca tot am ridicat intercioooleru' ... revenim sa umplem locu' cu un 12 000 lbs ... dansam in continuare (sper ca asa poate reusesc sa dorm si io pana la sasejumate sambata ... poate ... ) . Daca-i asa distractie la bal nu mergem prea degraba la spital ... nu ? ...

Edited by cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Pai atunci trebuie sa faci si o ancora de recuperare din noroi :id :grin:

Eu sper ca luni sau marti sa iau masina din service unde sta cam de multicel, de miercuri, pentru montarea troliului.

Au fost nevoiti sa faca niste prelungitoare pentru ca sasiul este mai in spate dar au spus ca azi au rezolvat problema si ca au terminat de montat troliul si nu se vede decat fanta plasmei, restul fiind ascuns.

Mai au de repozitionat intercoolerul si sa prelungeasca firele de la cutia de comanda care a fost asezata in compartimentul motor in locul unde se pune de obicei a doua baterie, in fata pe partea soferului.

Deabea astept sa o iau si sa vad cum a iesit. :al

Urmeaza sa caut pe cineva care sa-mi faca si sa-mi monteze doua scuturi, unul pentru motor si celalalt pentru cutia de transfer.

Cei de la House4x4 s-au oferit dar inca nu am discutat concret, astept sa iau intai masina din service cu troliul montat si apoi daca nu gasesc scut gata construit atunci voi apela la ei.

Alte sugestii?

 

P.S. mi-am luat si eu o sufa elastica de la Ironman, cea de 11tone dar nu am avut ocazia sa o incerc desi sunt f.curios cum functioneaza

Edited by Pleampa
S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“
Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Apropo de ancora, am gasit o varianta interesanta dar destul de fragila la prima vedere.

 

Originala

RecoveryGear-021.JPG.d5e1a1ef94ae05582ca0d7e1eb208cdc.JPGRecoveryGear-022.JPG.9c6d040bedf8350d4ce53f66130bde49.JPGRecoveryGear-023.JPG.acc0e9500a3d8799ea2bb607c9c32d68.JPG

 

Homemade

P4210021.jpg.31fd13330c89132e86116d830d527314.jpg

 

sau iata desen cotat pentru alta varianta

974528283_MYSCAN_20070507_0002(1).thumb.jpg.241798a9f5b4d0420db2dedfddea0f9f.jpg

 

si o ancora din aluminiu conceputa pentru yachturi

Edited by Pleampa
S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“
Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Primul model ( harciogu' ) e derivat direct dintr-un utilaj agricol ( cultivator... prasitoare ... ceva .. ) , nu cred ca il mai recuperezi de multe ori daca s-a ingropat ( bine ca si dupa sapa dedicata am dat sapat o ora s-o scot pana s-o pot trage inapoi la lumina ... poate ca fiind in padure a prins o radacina ceva , treaba e n-a mai iesit inapoi ) .

 

 

Ancora navala pare sa tina dar pana se ingroapa se cam termina cablul ( si sub roti parea chiar nisip coeziv nu prafos ).

Ma gandesc serios la o ancora morcov care poate fi folosita si strict punctual fara a avea nevoie de cei doi metri pentru a se ingropa ( cu aceleasi dezavantaje ca ancora sapa - ai teren pietros nu bagi nici sapa ) si nu e chiar atat de infiorator de grea si odata infipta in afara destinatiei de tragere poate fi folosita si ca baza pentru o lampa de camping ( cu gaz , cu baterii , cu plasma , cu licurici ) , picior de umbrela , de rotisor , suport de masuta pentru paharele de tuica/degustare branzeturi ... si alte cateva care tin de o ora mai rezonabila dpdv al cenzurii prescolare .

 

 

Am vazut la lucru de cateva ori si m-a impresionat placut eficienta tarusilor morcov pentru tirfor , e prea adevarat ca oamenii erau lucratori forestieri , cam asta faceau de cand au putut ridica securea si cred ca experienta lor n-o voi avea niciodata dar am incredere ca ma voi descurca ... pana acum mi-a cam mers ...

Edited by cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Da, corect însă dace te scoți odată din nămol merită chiar și dacă nu o mai recuperezi, vorbesc despre una făcută de tine nu cea din magazin.

Cel morcov, bănuiesc ca te referi la cea elicoidală care se înfige prin rotire/insurubare în pământ, cca.1m. Se mai folosește (ceva asemanator) și la săpat găuri pentru stâlpii de gard.

Trebuie să fie făcută zdravan și cred ca este o soluție buna acolo unde solul permite.

În zonele cu multă piatră ar fi utile câteva cuie de alpinism înfipte ca tarusii și legați între ei pentru rezistență sporită. Asta așa din imaginație deoarece nici macar din teorie nu pot spune ca este.:wink:

S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“
Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Nu e deloc convenabil sa pierzi o ancora de teren , mai ales ca se prea poate sa ai mare nevoie peste numai 50 metri mai incolo . Unde poti ingropa o sapa poti infinge si un tarus , daca e cu piatra nu faci mai nimic cu nici una din variante si te descurci cumva sa te agati pe dupa o piatra mai mare si mai stabila si nu cuie batute ca e nesigur rau ... nu sta nimeni sa bata cuie in stanca doar sa vada ca sunt inutile ( tragem cu o masina cu cu o bicicleta ) .Poate ca doar o ancora mai solida ( special facuta pentru a trage de ea cu troliul si sa nu faca una nefacuta ) la locul potrivit ( improbabil rau ... ) , o cama ... altceva ... dar deja e mult prea in afara practicii rezonabile . Daca e sa gasesti o posibilitate sa te agati printre printr-o crapatura cumva ... e mai sigur ( sigur pe naiba ) si asta urmarim in primul rand .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Daca solul este pietros nu-ti mai trebuie ancora...

 

@cos am avut si eu o experienta ca ta undeva pe langa Alexandria dupa o noapte de ploaie torentiala. Apoi am avut noroc cu un U650.

Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi!
Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Astazi am reusit sa ajung acasa cu masina:al de la serviceul DOJO Motorsport unde a stat o saptamana pentru montarea troliului.

Daca initial, in prima zi, dupa ce i-am spus lui Cosmin ce vreau si ce trebuie facut, ridicat intercoolerul, mutat cutia de comanda a troliului montare-adaptare suport troliu, mi sa comunicat ca dureaza doua zile si mi sa spus un pret destul de piperat dar am zis eu justificat, astazi mi sa cerut cu 50% in plus pentru ca a trebuit mutat intercoolerul si cutia de comanda :uameni Cand am ajuns la service, Cosmin nu era acolo si nu am avut cum sa-l intreb de ce a spus intai un pret si apoi altul. Prefer sa stau de vorba direct, fata in fata si nu prin telefon. Am platit si am plecat.

Ar fi putut sa-mi spuna din capul locului ca lucrarea dureaza o saptamana si as fi stat linistit dar asa la fiecare doua zile il sunam pe Cosmin care-mi promitea tot a doua zi ca este gata. Cat despre bani, ce sa mai zic, noroc ca aveam pentru alta lucrare.

Colac peste pupaza, plec de la service si pe strada Eminescu am oprit sa cumpar ceva si masina nu a mai pornit. Ii dau telefon lui Cosmin si dupa ce-i spun ca nu am curent in baterie ma pune se verific daca este bateria mea montata pe masina. Desigur, era alta, un jaf. Am asteptat sa trimita bateria mea si dupa montare masina a pornit la sfert. Desigur si-au cerut scuze dar raul fusese facut.

Lucrarea este destul de laborioasa privitor la adaptarea suportului de troliu dar firele si mutarea intercoolerului nu ar fi trebuit sa puna probleme.

Suportul troliului pare bine facut, desi am ceva nelamuriri privitor la niste bride de sub suport, bride facute din tabla de 3mm.

Am mai avut ceva nelamuriri privitor la furtunele de legatura ale intercoolerului, furtune care prezinta fiecare cate o cuta si care in timp, in opinia mea, poate duce la imbatranirea prematura a furtunului. In plus cred ca se reduce si fluxul de aer. Asa o fi?:old Baietii astia isi fac singuri masinile si lucreaza curent cu teava si stiu cum sa o prelucreze, de ce oare nu or fi facut ceva ca lumea? Solutia si executia de montare a intercoolerului facuta de @cos mi sa parut mai bine facuta.

Cablurile mi se par urat pozate iar fixarea pe bornele bateriei destul de subreda. Recunosc ca nici bornele originale nu sunt prea zdravene dar poate se putea gasi o solutie mai buna. In timp poate le voi inlocui.

Iata cateva poze

IMG_20160217_131925.thumb.jpg.81f269884d81a631d06d1b4495841044.jpgIMG_20160217_131854.thumb.jpg.13132e3bb7ad4a9fe5ddf808ef7a6645.jpgIMG_20160217_131915.thumb.jpg.ddd5ecb997cd2fb934819f697996c346.jpgIMG_20160217_132126.thumb.jpg.85694fa73d3f9d7523ea1f78aeda1ff0.jpgIMG_20160217_123513.thumb.jpg.0dac40a75be77f1fb29ec3ec4abfe8e7.jpgIMG_20160217_123520.thumb.jpg.9e1f161bb77627c121c7fc9bacd86971.jpgIMG_20160217_123527.thumb.jpg.4967bac96b4c6f8b9a14e2e74febc255.jpgIMG_20160217_123540.thumb.jpg.49969fa2f0a178f8914f84f7bc9774d1.jpgIMG_20160217_123611.thumb.jpg.35c5bb3ee7be42f4913d1f5e3929214d.jpgIMG_20160217_123622.thumb.jpg.f24a06392da4e0b784126a0bde2e6171.jpgIMG_20160217_123626.thumb.jpg.2334a85905c38625ca7ad8eab5d94794.jpgIMG_20160217_124558.thumb.jpg.9677e95ce1da549604380449f2e91b82.jpgIMG_20160217_123718.thumb.jpg.3fccd278d1bbccf4fa105b85740d0202.jpgIMG_20160217_124009.thumb.jpg.fb9b49621abc663df07cd9003b2ed7a7.jpgIMG_20160217_123728.thumb.jpg.d53d2dc25905167483154a1d4f6a40a5.jpgIMG_20160217_123903.thumb.jpg.a47c7bf2691fdaaffbde77ef052ff978.jpg842248516_IMG_20160217_132110(1).thumb.jpg.280a3f966a908fc66f1591dcb630110e.jpgIMG_20160217_124430.thumb.jpg.995148e034cbd3c3695fd5862279709c.jpgIMG_20160217_132024.thumb.jpg.74e05021c42a93361f6f569c5a550789.jpgIMG_20160217_123749.thumb.jpg.67267fbadd48a9b51c262ee8ea58bae6.jpg

Edited by Pleampa
S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“
Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

IMG_20160114_122515.thumb.jpg.760bee67847f39aa9de89a9f473efae8.jpgIMG_20160217_132524.thumb.jpg.4f04f1ade56afcde0c467f37da6bf02c.jpgIMG_20160217_123832.thumb.jpg.169c26245ed68cae729135450712e6dd.jpg[ATTACH=CONFIG]259290[/ATTACH]IMG_20160217_132212.thumb.jpg.106a8daa4a32a0118ae77e077f44705a.jpgIMG_20160217_132259.thumb.jpg.6dd40b9d5f36a96fb1b246ad3c37f57e.jpgIMG_20160217_132259.thumb.jpg.6dd40b9d5f36a96fb1b246ad3c37f57e.jpgIMG_20160217_132144.thumb.jpg.bd395874573b8dd96f365dca6139ed59.jpgIMG_20160217_132519.thumb.jpg.60a178c1cf44b54df4f441530d5c3f9e.jpg[ATTACH=CONFIG]259288[/ATTACH]IMG_20160217_132542.thumb.jpg.b141fc84cfc9996df0849d55912f847a.jpg[ATTACH=CONFIG]259289[/ATTACH]

IMG_20160217_124430.thumb.jpg.ed89112477bd2f71df1a0688ac1d5ea2.jpg

IMG_20160217_124438.thumb.jpg.5432f9b9e6ec7e165b0b21a1986e3db5.jpg

976660570_IMG_20160217_132110(1).thumb.jpg.9c3b5054c31bbd8a2962f3587ca85350.jpg

S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“
Link to comment
Share on other sites

Re: Mazda B2500 4x4

 

Doar cele doua bride tin placa de troliu pe sasiu ? Vad si prinderile din ultimele poze , dar mai stiu ca sasiul se termine cu mult inaintea lor ( sau poate ma insel eu )

Sper sa rezolvi si neintelegerea cu colegul nostru cat mai constructiv si amiabil .

Eu as face un antifurt carligului de la troliu ca altfel o sa prinda picioare curand .

Edited by FordRanger
Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use