Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Noul meu agregat '' Jimy ''


dorin4x4
 Share

Recommended Posts

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

Optima Yellow Top YT S 4,2, 12V/55A

La pag. 2 a topicului ai poza si mai multe detalii.

 

Mersi!

Asta e varianta ce latimea standard 174mm.

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

Barele de pe portbagaj raman, de ele fixez portbagajul pe plafon

 

Ah, ma gandeam ca ai facut un roof rack integral eliminand barele de fabrica, ceva de genul asta:

 

2515.jpg.55242a741738ee28a63e328f4f728295.jpg

Suzuki Jimny 1.3 DOHC JLX 2007 = ProComp +2", body +1", flanşe, amortizor OME, scut, snorkel, BFG A/T 215/75R15, CB, StP, folie, xenon. Daewoo Espero 1.8 CD SOHC 1995 = aşteaptă anul 2027.
Link to comment
Share on other sites

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

Nu arata rau, dar vezi ca la prinderea pe bara te "sprijini" pe ornamentele alea de plastic, care nu sint foarte rezistente.

Ar fi interesat de aflat si cite kg are.

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

Arata foarte bine, felicitari.

 

Cat de greu au fost de realizat picioarele portbagajului ? vreau si eu sa fac acelasi lucru, un roofrack cu prindere pe suruburile din plafon, da' m-a cam descurajat curbura aia asimetrica a capetelor de plastic care tin barele originale de portbagaj (nu stiu cat de bine poate fi reprodusa in metal).

 

Un roofrack frumos au cei de la Zanfi, dar costa o avere: 850E :sh2

http://www.zanfi.it/modules.php?name=catalog&file=product_info&cPath=63_95&products_id=1374

Jimnyholic inside :j

Link to comment
Share on other sites

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

Intradevar arata foarte bine porbagajul Zanfi, ca de altfel tot ce au ei de vanzare, dar si preturile sunt pe masura.

 

Cam asa arata agregatul meu in momentul de fata :

 

1096.thumb.JPG.bfa46d4fdd16ac64ed5bbf27999adf76.JPG 1095.thumb.JPG.d7b6c0b775b01af6293d42f4e686cefd.JPG

 

Mai sunt de facut mici retusuri la caroserie, la partea electrica de legat troliul, proiectoarele, montat statia, mai vreau sa pun un proiector pe spate, schimbul de consumabile si filtre, rulmentii kingpin si sper ca am terminat :ypu

Edited by dorin4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

Felicitari! :br

Cu terminatul, doar o etapa, ca urmeaza altele, diferential blocabil, rollcage, beadlock uri, etc.

Ce iti recomand sa pui in faza asta, ar fi praguri laterale. Investitia nu este mare, dar protejezi pragul masinii la impactul cu bolovani, busteni etc. Punct de sprijin pentru Hi-lift, in caz ca ai nevoie sa ridici masina in padure. La inclinari laterale copilotul are unde sa stea sa tina contrabalans.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

Astazi am reusit sa depun toate actele pentru inmatricularea agregatului, maine am numerele :banana

 

 

Anterior a trebuit sa platesc nus ce taxa de inmatriculare/poluare sau ce plm o fi, in valoare de 3342 lei :hw aferenta normei EURO 3 a masinii, prima inmatriculare 2003, am inteles ca prin instanta se poate recupera aceasta taxa, stie cineva mai multe ?

 

Ciao, daca te mai intereseaza recuperarea taxei, eu am itentat proces (prin avocat).

Dureaza, pe 4 iulie am castigat definitiv dupa recursul finantelor la un an jumatate de la depunerea dosarului. In 1-2 saptamani ar trebui sa vad banii in cont, acu sa vedem va tin la curent.

NUma bine, Dorin

Link to comment
Share on other sites

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

foarte faina lucrarea!!!Felicitari pentru rezultat!

Si acum 2 -3 intrebari:

- daca ai pus roti pe 31 de ce nu ai schimbat rapoartele in punti? inainte sa modifici reductorul ai mers cu rotile de 31? cat de "puturoasa" devenise?

- presupun ca ai mers un pic si cu suspensia veche...cand ai pus suspensia noua, din punct de vedere al confortului s-a modificat in bine sau in rau? Stabilitatea la viraje a suferit mult? In afara de lungirea traseelor de frana ai mai modificat ceva datorita inaltarii?

- tendoanele din kit sunt mai lungi decat cele originale? sau sunt identice si difera doar bucsele corectoare?

Merci

Edited by alex44
Link to comment
Share on other sites

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

Salut Tudor,

Multmesc pentru bunele intentii , intre timp ( de la postare ) am luat legatura cu un avocat, am inceput demersurile de recuperare, am primul termen in Ianuarie 2013, asta e ...

 

 

 

Ciao, daca te mai intereseaza recuperarea taxei, eu am itentat proces (prin avocat).

Dureaza, pe 4 iulie am castigat definitiv dupa recursul finantelor la un an jumatate de la depunerea dosarului. In 1-2 saptamani ar trebui sa vad banii in cont, acu sa vedem va tin la curent.

NUma bine, Dorin

Link to comment
Share on other sites

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

Buna Alex,

 

Multumesc pentru felicitari :h5

1. Am fost indrumat sa folosesc aceasta varianta pentru reductie de un prieten care o foloseste si este foarte multumit, a fost mai simplu, inca nu pot sa spun cat de multumit sunt, dupa cateva iesiri ma voi pronunta, nu am mers cu rotile de 31 inainte de modificarea reductorului;

2. Am mers si cu suspensia veche, mi se pare mai confortabila suspensia noua, e mai moale, imi da o usoara senzatie de '' barca '' , stabilitatea in viraje, pe sosea, lasa de dorit ( la viteze de peste 70 km/h ), se inclina si da o senzatie de instabilitate, mai ales ca am dat jos si bara stabilizatoare, s-au mai pus flanse distantiere la ambele cardane, s-a modificat pozitia reductorului in sensul ca este mai jos pozitionat prin schimbarea suportilor ( parte din kit )

3. Din cate imi aduc aminte bratele/tendoanele au aprox. aceeasi dimensiune dar au alt unghi, bucsile par de aceeasi dimensiune.

 

 

foarte faina lucrarea!!!Felicitari pentru rezultat!

Si acum 2 -3 intrebari:

- daca ai pus roti pe 31 de ce nu ai schimbat rapoartele in punti? inainte sa modifici reductorul ai mers cu rotile de 31? cat de "puturoasa" devenise?

- presupun ca ai mers un pic si cu suspensia veche...cand ai pus suspensia noua, din punct de vedere al confortului s-a modificat in bine sau in rau? Stabilitatea la viraje a suferit mult? In afara de lungirea traseelor de frana ai mai modificat ceva datorita inaltarii?

- tendoanele din kit sunt mai lungi decat cele originale? sau sunt identice si difera doar bucsele corectoare?

Merci

Link to comment
Share on other sites

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

Salut,

Ce poti sa mai zici despre suspensie?Mai stii pe cineva care o foloseste? Eventual e macar un an? Pentru ca sincer pana la tine nu am mai auzit de marca asta.....:wink:

De asemeni ai incercat sa cauti rapoarte pentru punti??

Reductia de 24% este doar in low sau si in hi?Daca este si in hi, intradevar oarecum "inlocuieste" rapoartele din punti, dar daca vrei sa te dai "mai greu" in teren iti recomand si rapoarte in punti, pentru ca astea de jimny ca si cele de samy, sunt un pic cam prea mici :)

Merci.

Link to comment
Share on other sites

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

Salut, de suspensie pot sa spun ca sunt f multumit, mentionez ca nu prea am iesit prea mult in offroad inca, din ce am mai citit pe forumuri toti posesorii o lauda, de rau nu am auzit nimic.

Nu am incercat sa caut rapoarte in punti, mi se pare mai buna varianta asta, este aceeasi reductie si in low si in high.

 

Salut,

Ce poti sa mai zici despre suspensie?Mai stii pe cineva care o foloseste? Eventual e macar un an? Pentru ca sincer pana la tine nu am mai auzit de marca asta.....:wink:

De asemeni ai incercat sa cauti rapoarte pentru punti??

Reductia de 24% este doar in low sau si in hi?Daca este si in hi, intradevar oarecum "inlocuieste" rapoartele din punti, dar daca vrei sa te dai "mai greu" in teren iti recomand si rapoarte in punti, pentru ca astea de jimny ca si cele de samy, sunt un pic cam prea mici :)

Merci.

Link to comment
Share on other sites

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

Cu toate ca masina in ca nu este gata, astazi am iesit la prima noroiala, pot sa spun ca masina s-a comportat excelent, atasez si ceva poze ...

 

1349.thumb.JPG.ca15aa3f783db20f2e84a4ad7b889a1e.JPG 1346.thumb.JPG.59b3adc6fa1636457e0e6db40dd303f6.JPG

 

1347.thumb.JPG.14f24a4b34a7b9c8043a978168c049a9.JPG

Link to comment
Share on other sites

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

ok, merci Dorin. Cred ca m-ai convins si pe mine cu modificarea reductorului, oricum rapoarte pentru punti s-ar parea ca nu exista....poti sa ma ajuti cu un nr de tel de la cine le-ai luat? eventual pe PM, daca nu se poate pune aici, sa nu se considere reclama?

Merci, Alex

Link to comment
Share on other sites

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

La flexari sta bine, nu atinge nicaieri, sunt f multumit de suspensie, cu toate ca poate e pre devreme sa ma pronunt.

 

Arata f.bine masina:h5

Cum stai la flexari ? Ating cauciucurile ?

Link to comment
Share on other sites

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

Astazi am iesit iarasi cu masina pe un teren ceva mai accidentat, flexeaza foarte bine, atat de bine incat ating toate 4 rotile, asa ca masina intra iar in modificari, trebuie sa mai fac loc de cel putin 3 cm la toate aripile :ang2

 

Arata f.bine masina:h5

Cum stai la flexari ? Ating cauciucurile ?

Link to comment
Share on other sites

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

Salut Alex, daca esti interesat de un set de pinioane, am eu un set disponibil ( mai trebuie facute ceva mici rectificari ), sunt copii facute dupa un set de pinioane de la Zanfi.

 

ok, merci Dorin. Cred ca m-ai convins si pe mine cu modificarea reductorului, oricum rapoarte pentru punti s-ar parea ca nu exista....poti sa ma ajuti cu un nr de tel de la cine le-ai luat? eventual pe PM, daca nu se poate pune aici, sa nu se considere reclama?

Merci, Alex

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

Am reusit sa finalizez coafarea aripilor spate, dupa mici teste nu mai ating nicaieri, urmeaza proba in teren :dr2

Atasez si neste poze ...

 

20120918_131933a.thumb.jpg.8025a37fb68642d1bb3be659652d505d.jpg

 

[ATTACH=CONFIG]151429[/ATTACH]

 

20120918_131915a.thumb.jpg.1e618a9ac951867d26dd0a4420adcc04.jpg

20120918_131858a.thumb.jpg.266d94c376944f70cfcdd22bcf6ff20c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

Am remarcat si eu masinuta, deoarece locuim in aceiasi zona.

Felicitari!! Arata intr-un mare fel!!:br

OFF ROAD: Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS, 2007 :fh :cort

ON ROAD: Renault Megane 1,5 dCi 2007 :j

Link to comment
Share on other sites

Re: Noul meu agregat '' Jimy ''

 

cum e pe 31" ? ai facut niste urcari mai grave sa tragi de ea sa vezi daca duce reductoru?:grin:

 

L.E. In mintea mea e o confuzie...... Am impresia ca n-ar invartii cine stie ce un simex pe 31" cu pinioanele sch in reductor ...dar o copie de 205/75 o duce perfect. reductoru meu e de sj410 si invarte excelent copia de simex dar mi-e frica ca nu o sa duca 31" la fel de bine. La anul as vrea alte simexuri si ma gandeam la cele originale ca sunt si mai usoare si mai mari:grin:

Edited by LorD'eko
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use