Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane


csaf
 Share

Recommended Posts

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

...

eu intreb pur teoretic cum vei da o licenta de transport marfa unui autoturism de transport persoane ?

 

nu e nevoie de licență de transport în cazul ăsta...

dacă îmi car marfa mea, la firma mea, cu mașina mea, trebuie să am carnet de conducere adecvat, factură și delegație pentru marfă

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

te lasi greu ...

hai sa te intreb altfel

eu pfa,srl, detin un passat, sharan ,patrol+ platforma auto si fac tractari auto cu factura si chitanta

cum imi licentiezi o masina de persoane pt transportul de marfa ?

montam un tahograf in passat?

limitator de viteza?

Link to comment
Share on other sites

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

credeam că e discuție de oameni serioși, care citesc și înțeleg legea... :wink:

în cazul particular prezentat de tine, nu e nevoie de licențiere, la a treia tractare ai stricat deja masina familiei și ai incurcat-o cu nevasta și soacra - ce să te mai pedepsească și organul?

 

dar nu se poate să nu înțelegeți că legea e dată pentru alte cazuri:

 

de exemplu, 3/4 din locuitorii din bolintin vin în bucuresti cu dubițe inchiriate si lucrează în construcții

microbuzul/duba nu este amenajat pentru transport persoane, dar cară 10-12 muncitori

microbuzul/duba nu are itp dar cară de la xxxstore 40 de saci de ciment, caramizi, nisip etc

ți-ai dori un accident cu așa o mașină?

 

sau poate că ați văzut câte camionete particulare, de 3.5 t cu numere de bulgaria și volan pe partea greșită au pancarde cu "car moluz, pământ de flori, etc" există?

 

și, pun pariu că și localitățile în care stați fiecare, periferiile sunt poluate de resturi de construcții aruncate la vedere, ca o emblemă a omului modern, intreprinzător, descurcăreț mereu...

 

dacă vă amintiți că ați văzut astea, nu vă mai dau alte exemple, de genul particularilor care vind căzături de camioane care trec pe lângă mașina în care sunteți cu copii, și care cară haotic bușteni, cherestea, tuburi de oxigen, tevi, etc...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

si uite-asa dacule.....legile devin mai stufoase...mai tembele...sa mai spun?

 

de firmele care inoada diagrama ai auzit ceva?

 

ai vazut vreo masina de a lor oprita de ISCTR?

 

sa mai zic? :grin:

 

 

daca individul din Bolintin are licenta si da peste mine cu masina supraincarcata cu boltari si saci de ciment....crezi ca ma face face mai fericit decat in cazul in care nu avea licenta?

 

maine poimaine o sa avem nevoie de licenta si ptr regulat si ca niste prosti ce suntem o sa dam navala la organul abilitat......sa intram in legalitate

 

tara de nebuni :B

Edited by Marius C alias Turagmes
Link to comment
Share on other sites

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Vezi partea frumoasa a legii !

Matali trebuie sa iti angajezi sofer cu uniforma, care sa iti duca diplomatul pana la masina, sa iti deschida usa din spate dreapta si sa te astepte cuminte in masina pana termini treaba la "D-re" .

 

Cand esti conform cu cele de mai sus, adu-mi Patrolul sa iti montez un geam despartitor antifonic si mat , cu actionare electrica , ptr a te putea destrabala la liber in spate , si uite asa te face legea mai fericit !

 

Love Romania !!!

 

Esti ghidus Nea Luigi ! :-))

Nissan patrol Y61, ZD30 DDTI !

 

Sa auzim de bine !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

A trecut ceva timp de cand nu a mai scris nimeni.

A trecut cineva prin procedura de autorizare descrisa de lege .

A mai aflat cineva informatii despre aplicarea legii si a metodologiei?

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Am trimis un coleg, acum vreo luna, la ARR, sa se interese ce si cum.

L-au trimis acasa, au zis ca nu se aplica inca.

Dar doar au zis, nu au dat nimic scris...

 

E ca dracu. Legea e publicata, metodologia asijderea. Sa-i f__ta p__a lu' Hector:grin:

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link to comment
Share on other sites

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Am trimis si eu un mail in care am sintetizat o parte din intrebarile ramase fara raspuns pentru mine legate de toate aspectele.

Si 4x4 si autoutilitara si microbus 8+1 cu rau fara remorci cu sau fara autorizare sofer.

Am trimis pe toate email-urile existente la ARR.Conform legii in maxim 30 de zile ar trebui sa imi raspunda.

Acum astept sa vedem ce zic.

Si daca nu imi raspund...ma duc cu o sesizare scrisa si o inregistrez la ei.Si la accea nu cred ca o mai pot da cotita.Un raspuns trebuie sa imi redacteze.

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Foarte bine ai facut.

Problema e ca prevederile intra in vigoare de la 01.01.2015.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link to comment
Share on other sites

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Aplicarea legii cu licenta de transport marfa ptr masinile sub 3.5to MMA am inteles ca se amana pana in 2016. Daca am inteles bine ...

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Mie nu mi-au raspuns,inca...dar mai au timp.

Am gasit un raspuns catre altcineva.

De aici eu deduc ca ramane totul ca inainte.

Cine este mai experimentat in tainele legilor ne poate confirma concluzia mea?

10917038_814328711974960_5882271810284762686_n.thumb.jpg.9193668b68b7646735cab8205ec48b4d.jpg

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Din ce-am reusit sa spicuiesc pe viteza, a cazut treaba cu 2,4 tone, raman 3,5 tone.

 

Dar se pare ca cei care transporta masini avariate trebuie sa se autorizeze.

Imi fac timp si citesc mai atent.

 

Ca sa intelegi ce scrie acolo, trebuie sa ai trei documente in fata:

 

OG 27/2011, OG 11/27.02.2013 si Legea 109/11.07.2014.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Am citit tot topicul si vad ca nu a mai fost actualizat de ceva timp. In momentul de fata care mai e situatia?

Suzuki Vitara '92 1.6 8V metaltop putin gadilata,

Aprilia Pegaso '97 plus inca ceva utilaje de sosea

Jeep Cherokee 2001 4.0 automatic + GPL sevential putin gadilata

Link to comment
Share on other sites

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

pt transportul de marfuri generale sub 3,5 t sau persoane pana la 8

+1 locuri iti trebuie un srl pfa si cam atat -tai factura +documente de insotire a marfii.

 

ce a aparut nou e ca ...pt transportul de vehicule defecte sau avariate pe teritoriul romaniei vehiculele sau ansamblele de vehicule sub 3,5 t trebuie sa aiba autorizatie de transport si conducatorii acestora sa aiba atestat pt asa ceva -atestatul de marfuri generale pe care il au toti soferii de camion cica nu e bun....

deci patrol+remorca ce practica tractari auto= pasibil de amenda 14000-18000 lei platesti in 48 de ore (sau cat o fi acum termenul) 7000-9000 lei

 

evident ca nu discutam de transportul pe platforma a propriei masini

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use