Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt


Recommended Posts

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

Vineri am primit informatiile utile la briefing intr-un timp record, ne-am incolonat si am pornit spre start. Pe drum am facut si calibrarea teratripului, caci in seara anterioara politia nu ne-a lasat sa iesim din 'tarc' :), ocazie cu care am constatat de ce este 'redundanta' un cuvant 'de bine': pentru ca daca montezi doi senzori de teratrip, ai 75% sanse sa iti mearga macar unul (fata de 50% daca ai doar un senzor :) )

 

Startul a inceput cu clasa Extrem, iar apoi Open si Standard intercalate. Ca intotdeauna, ultime momente de relaxare si de fun inainte de start, poante, glume, peisaj frumos. Intr-un final ne vine randul sa luam startul, mergem cele cateva pozitii pana la primul azimut , il introduc in tableta, si drumul deja batut de masini devine evident. Ei bine, evident ca nu era bun :), si cautam o coborare mai rapida decat sa revenim complet pana la startul azimutului. in timpul asta deja ma critic mental ca nu am ales varianta opusa, care arata promitator pe tableta. Ajungem totusi repede in azimut si alergam mai departe. Dupa cateva minute ii prindem din urma pe Luci si Mao - care sunt pentru clasa Open oamenii de batut, si intr-un moment de neatentie ii depasim. Oare suntem deja pe locul 1? Am putea sa dam finish acum? :)

 

Bine ca nu am dat finish atunci caci in cateva pozitii i-am prins din urma pe Melente si Radu Gusat, care se troliau sa nu avarieze masina intr-o ravena. Deodata modificarea troliului spate astfel incat sa iasa prin tavan nu mai pare o fitza ci o idee foarte buna, deoarece foarte usor iesim din ravena in lateral, intr-un mod absolut imposibil fara. Totusi Luci si Mao reusisera sa iasa mai devreme din ravena respectiva, si isi recastigasera locul. Ii urmarim cu gandul ca si daca ajungem la finish impreuna tot am recuperat 6 minute (pornisem pe pozitia 4).

 

Ei bine aceste ganduri vesele nu au durat mult, deoarece dupa o curba in mijlocul drumului ne asteapta un microbuz , motiv pentru care trebuie sa ocolim pe langa drum, si un lemn se incapataneaza sa intre intre beadlock si anvelopa. Ce este interesant este ca lemnul avea 15 metri lungime si era mai gros decat mine. Nu ne explicam cum a reusit performanta, oprim sa evaluam pagubele si este ultima data cand ii vedem pe Luci si Mao inainte de masa de pranz.

 

Posesorii dubei (care coincideau cu persoanele care taiasera pomul anterior mentionat) se apropie si incep sa isi ceara scuze vazand (si afland ) pagubele: trebuie sa schimbam roata, beadlock ul este strambat si pierde aer, iar furtunul de la pompa de servo a explodat. Se grabesc sa elibereze drumul ca sa nu mai incurce si pe altii. Glumesc si le spun ca daca vor sa ne ajute sa puna duba de-a curmezisul drumului, sa nu mai poata fi ocolita :))

 

In cele 20 de minute cat Oleg repara furtunul iar eu schimb roata ne depasesc 2 echipaje - Florin Danci& Marius Pasca si Viorel Vlad si George Croitoru. Avem de recuperat. Finalizam reparatiile si re-pornim. Alergam in modul binecunoscut pana la masa de pranz unde ajungem la putin timp dupa Danci&Marius, si ceva timp inaintea lui Viorel&George, urmati de Blavenstein. Unde or fi Melente si Gusat?

 

Dupa pauza de pranz reusim sa ii depasim pe Florin si Marius, mergem in fata lor o vreme, innebunim de cate limitari de viteza si cat de lungi sunt, si ajungem la un moment ce merita descris. Dintr-un drum forestier luam un azimut de cateva sute de metri, care trebuia sa ne duca la o troita. Arata exact in fata. Pornim si ajungem la o bariera. intelegem de ce era azimut :) Am o idee - ma dau jos si trag de ambele capete ale barierei. Se deschide ! Trecem, las deschis ca sa treaca si Florin si Marius (ma bazez ca o inchid ei inaintea urmatorilor concurenti :P ) si mergem la troita. O gasim (evident), pe partea cealalta a desenului - ca doar veniseram pe drum. Identific din ochi pe unde vroiau organizatorii sa coboram, reintrerpretez pozitia si ii dam bataie pe forestier, pe limitare de viteza, pozitie de 1.5 km. Oleg parlamenteaza ca nu am citit bine pozitia, ca trebuia sa o luam altfel, dar ii arat fara nicio urma de dubiu ca sageata era la dreapta, ca drumul pe care suntem e forestier, sunt absolut sigur ca e bine.

 

Deja probabil ca va imaginati ca, dupa 3 km de pozitii de limitare de viteza, toate foarte lungi, descoperim ca totusi Oleg avea dreptate, si alergam disperati inapoi, sa ii prindem pe Florin si Marius - care realizasera eroarea mai devreme. Minim 15 minute pierdute :(( Singura consolare este ca un singur echipaj a facut *altfel* :)

 

Ajungem la finish la 10 minute de locul 1, si la 1 minut de locul 2. Ne miram ca la finish se afla si Ghe-O :)) Spalam masinile, si ne bucuram ca nu ne-a prins in padure ploaia care tocmai incepe. Dupa multa vreme apar in parcare si Melente cu Radu - aflam ca la primul azimut au ales o varianta pierzatoare care i-a costat niste ore.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

Reparam roata stricata, cu ajutorul unui surub de la mecanicii lui Radu Gusat - MULTUMIM ! - si suntem gata de ziua 2. Drept pentru care mancam si ne culcam.

 

De dimineata mai incercam sa reparam comunicatiile, care, desi au fost setate anul trecut sa nu se mai intrerupa (am dezactivat functia "VOX") - s-au hotarat sa se reactiveze si sa se opreasca uenori, cand doresc ele. Ne ajuta Marius Pasca , cu o complet alta procedura decat tineam eu minte, reusim sa le testam, totul e perfect. Avem doar de castigat fata de ieri. "Azi nu mai facem greseli". Pornim in tromba de e locul 3, cu gandul ca azi in teren ii batem pe Florin si Marius, si lasam pe Luci si Mao sa ii batem in trial :))) (insiderii stiu de ce e asta o gluma )

 

Ei bine, socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din padure, si debutam cu niste faze de cascadorii rasului. Ratam sa luam azimut dintr-un sant datorita vitezei cu care urcam prin niste sleauri imense, si decidem sa iau tableta in mana si sa iau azimutul de jos din vale. Ajung acolo, gasesc pomul marcat si constat ca nu am luat si raodbook cu mine, deci nu am ce sa introduc in tableta :) In mod evident, nici castile nu mai vor sa se inteleaga una cu alta, deci urlu ca disperatul dupa Oleg sa imi dicteze coordonatele, iar el, dupa un dialog precum in faimoasa reclama cu "la litru" reuseste dupa mai multe incercari sa inteleaga ce doresc,mi le dicteaza, iau azimutul si revin in fuga in varful dealulului. Lesin pe scaun si incep sa cautam un pom pe care il gasim mai repede decat ne asteptam. De aici luam un nou azimut si incepem sa cautam un bradut marcat undeva pe la mijlocul dealului. Parcurgem dealul in toate partile, gasim numai rape. Ne ajugn din urma Viorel Vlad si Blavenstein, cautam impreuna bradutul ceva vreme si reusim sa il gasim. Era pe drumul pe care o luasem prima data, dar ne hotarasem ca nu e drum pe acolo :(

 

Profitam de faptul ca noi frecasem deja bine de tot dealul si avem deja idee cum sa ajungem la urmatorul azimut, si ne indepartam tare de cei doi urmaritori. Urmatorul moment interesant este ca ajungem la o coborare interesanta, cu un mare sant pe partea stanga, si ne hotaram sa o facem cu rotile pe perete. Atat de tare ne-am dorit sa stam cu rotile stanga pe perete sus incat am reusit sa cadem cu rotile din dreapta in santul de pe marginea stanga drumului - ceea ce conduce la prima rasturnare a zilei. Ne repunem pe roti dar avem ceva emotii in a da din motor, caci ne rasturnasem pe partea gresita - la toyote este dreapta :)

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

Ne ajunge din urma Blavenstein care este dragut si ne trage in spate ca sa redresam pozitia si facem coborarea cum trebuia de prima data. Ii dam din nou viteza sa ne indepartam de ei dar ne impotmolim in niste sleauri imense. Aceasta devine tema urmatoarei ore cel putin - ne depasim pe rand cu Blavenstein si Viorel Vlad, pe masura ce unii se impotmolesc iar ceilalti profita si gasesc rute ocolitoare. In total Viorel ne lasa sa il depasim de trei ori, pana cand constatam ca nu ne merge blocantul spate chiar inaintea unei urcari, ii dam shpan sa ii iasa pe nas, drept pentru care reusim sa ne rasturnam si a doua oara. De data asta se mai varsa si continutul masinii pe geam, si ii disperam pe Viorel si George, caci le omoram urcarea si dureaza ceva pana avem curaj sa dam la motor caci am fost tot pe partea gresita, iar acum e plin de ulei pe lateralul masinii.

 

Pornim motorul, il lasam sa pape uleiul in ritm domol, se termina fumul alb si reusim sa ne dam la o parte din fata lor. Finalizam reparatiile, ne facem curaj si pornim din nou in cursa. Reusim sa ii prindem din nou in niste sleauri imense, identificam o noua ocolire, ne mai troliem si noi de inca nu stiu cate ori, ii bombanim in gand pe Danci si pe Gusat ca au portale, dar reusim sa ne indepartam si ajungem la ultimul moment interesant inainte de masa - parcursesem 19 km in 3 ±ore si urma un azimut pana in vale, unde vedeam organizatorul care urma sa ne dea stop timp ca sa mergem la masa. Ei bine acest azimut chiar nu a fost usor, avand de traversat un sant imens, dincolo de care nu aveai de ce sa te troliezi. Coboram o vreme in speranta sa fie mai mic sau sa se termine, DAR il vedem pe Blavenstein ramas in sant mai jos si ne hotaram sa incercam 'pe sus' - care se dovedeste o varianta castigatoare. Reusim (aproape incredibil) sa identificam si azimutul acesta - banda negru cu galben este ODIOASA - aproape ca e camuflaj - si coboram sa luam stop timp pentru masa.

 

Dupa ce facem asta realizam ca Blavenstein nu iese singur din santul anterior pomenit, asa ca solicitam arbitrului sa ne stearga de pe lista si mergem sa ii scoatem de acolo. Si ei aveau aceeasi temere in minte, incat intai se asigura ca nu suntem pe stop timp :))

 

Ajungem la masa unde constatam ca tableta nu se mai incarca, si ii multumesc mental lui tata care a insistat sa imi faca la un moment dat cadou o baterie externa imensa pt ipad / telefon, pe care o folosim ca sa alimentam tableta restul zilei. Continuam alergatura si chinuiala, castile continua sa nu mearga decat 50% din timpul cand suntem amandoi in masina si am 10% din timpul in care sunt afara si trebuie sa ii dau indicatii, etc.

 

Nu mai ne intalnim cu nimeni pana la finish. BUT WAIT, moment memorabil la pozitia N-2: avem o coborare care se termina cu T stanga intr-un forestie, si 2 pozitii de limitare de viteza pe acest forestier, pana la finish. Care va sa zica s-a terminat concursul, nu? Ei bine nu, forestierul este blocat de un pom foarte gros, cazut nu complet orizontal ci oblic, pom ce te arunca alaturi, in rau (la cativa metri adancime) - nu reusim sa trecem pe roti deci ma dau jos sa pun troliul. Aleg o buturuga, arunc carligul pe dupa ea, dar el decide sa se duca in padurice, iar eu raman cu plasma in mana. Nu am vazut niciodata treaba asta. Caut degeaba pinul carligului in frunze. Decid sa cer un ochet. Oleg vine si gaseste el pin ul, iar eu tin cablul cu mana pana se tensioneaza.

 

In sfarsit ajungem la finish, unde se aflau deja Luci&Mao, Florin&Marius dar si Melente & Gusat, care pornisera ziua de pe locul 4, la 76 de minute dezavantaj fata de noi. Singurele cuvinte pe care reusesc sa le spun sunt "la ce ora ati ajuns" si aflu ca erau cu 58 minute inainte. Se pare ca am ramas pe 3...

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

A mai ramas doar trialul, care urmeaza sa se tina pe cod galben de ploaie. Ajungem duminca la trial (cu intarzierea binecunoscuta dupa noaptea de betie de sambata), si ne stupefiem de planul de traseu pt trial. Negociem, ne dam cu fundul, mai mutam noi tarusii cand nu se uita ei :)) si vine momentul sa ne arate Robert Tutuianu (multiplu campion la extrem) ca trialul e ok pt clasa open .

 

Spre norocul nostru ploaia ne ajuta si Tutu nu reuseste niciuna din primele 2 elemente ale trialului propus, ploaia se intensifica, si se hotarasc sa ni- mai usureze. Mai in gluma mai in serios se dezbate daca ar trebui ne dea trialul de la standard :)) . Cornel ne arata cum se face trialul reconfigurat si obtine 3 minute 27 secunde. Asta e un timp foarte ok pt demostrativa. Asa cum ne-am obisnuit deja de anii trecuti, intra Luci in trial si scoate cu mai mult de 1 minut mai bine :))). Urmeaza Marius si Florin care nu trebuie sa piarda 3 minute fata de noi si nu le pierd.

 

Noi in schimb avem doar 12 minute inaintea lui Melente si Radu, deci ceva emotii. reusim sa obtinem al doilea timp si ne uitam cu mare interes la jeepul portocaliu. Parca pentru a-i oferi pe viu lui Filip argumentele descrise de Parvulescu cu o seara inainte, jeepul pe portale nu este asa o mare smecherie la trial, pe inclinare laterala pronuntata, super uda, si Radu & Melente "obtin" timp maxim. Am scapat. Altcineva nu mai poate urca sa ne ia locul, nu cu noi facand 3 minute in trial.

 

Desi ploua ingrozitor si batea un vant rece, ne uitam si la extrem, unde Mihai Pascu a dominat absolut concursul. Inainte de trial avea o ora avantaj fata de locul 2, desi avea penalizari de viteza si traseu de peste 2 ore (!!). Timpul obtinut de organizator la demosntrativa este de 9minute 30 secunde, cam mult, si facut aproape total din troliu Gigglepin. Urmeaza Pascu - se incadreaza la limita in 10 minute, apoi Gafita si BogdanBGS "obtin" timp maxim iar Lacy Cernatony (de la Sighisoara) reuseste sa obtina 5 minute (!!!) si sa isi recapete locul 2 la general, pierdut in ziua 2... Ultimul moment fascinant este ca Luci si Mao decid sa intre si in trialul de la Extrem si obtin cel mai bun timp, fiind singurii care urca pe roti :)))))

 

Mai petrecem cateva ore bune la hotel facand filozofie despre ce inseamna regulament, de ce e util regulamentul gps, ce inseamna contestatii, barbatie, etc si reusim sa plecam acasa pe la ora 1800.

 

In total clubul T44 a prezentat 2 echipaje la standard, 1 echipaj complet la open si 2 echipaje mixte (alaturi de membri GTC) tot la Open, obtinand o clasare pe podium si 2 clasari in puncte - Sorin si Ioana Manea la standard si Viorel si Valentin la Open.

 

Multumim si felicitari Tzuparu si Club Offroad Piatra Neamt pentru aceasta editie memorabila a Kamikaze Adventure Trophy!

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

Am ajuns acasa.E a treia oara cand ma dau la Piatra.Cred , ca o etapa facuta in felul acesta poate atrage participare internationala.

Xu promovarea de rigoare bineinteles. M-am simtit ca in sanul lui Avraam.Trasee, cazare de 4 stele, organizatori de 5.Am cunoscut oameni deosebiti, iar cei cunoscuti, au dovedit inca o data ca omul sfinteste locul.Kamikaze si Corp au ridicat stacheta pentru evenimentele de off road.Cred ca in felul acesta ar trebui sa se desfasoare toate etapele si cupele.Asa va creste ponderea celor care sunt impatimiti , dar au varii motive sa nu participe.

Am vazut filmul de la Croatia Trophy unde a fost toata Europa.

Pe bune, KAT a fost mult mai OK.La noi se face inca off road de calitate.La croati traseele de open au fost cam ce am avut noi la standard,dupa ce a inceput ploaia bineinteles.

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

Timpul obtinut de organizator la demosntrativa este de 9minute 30 secunde, cam mult,

 

Timpul facut de organizator cu o masina pe 33-uri a fost de 8:03 :P.

GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link to comment
Share on other sites

Guest mao

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

image.thumb.jpg.a507350aa3fd3d6e2d2c68e0f35a3582.jpg

Childrens of the sky :)))

image.thumb.jpg.dce0d1c34d29e1819994da5f405008f2.jpg

Edited by mao
Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

[ATTACH=CONFIG]213830[/ATTACH]

Childrens of the sky :)))

 

Data viitoare sa puna saci de plastic!!!

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

Nu particip de obicei la competitii, dar de la Piatra Neamt nu puteam lipsi. Neavand o masina potrivita vreunei clase anume, am fost copilotul lui Romeo. M-am simtit grozav, traseele au fost foarte faine si ne-am simtit super strabatandu-le cu o masina cat de cat normala :ha: Din pacate vineri (din cauza unor probleme tehnice) am stat pe loc vreo doua ore, dar apoi am tras tare ca sa recuperam timpul pierdut. Nu m-a lasat Romeo nici sa fac pipi :ha: Avand acest handicap, catre seara, am beneficiat din plin de ploaia de pe traseu si mai ales de grindina care batea in casca, tragand cu troliul de toyota de cel putin 30 de ori :ang3 Navigarea pe roadbook noaptea nu se compara cu nimic... timp sa ai si eventual pasaportul. Mai aveam vreo 3 km din traseu cand am ajuns pe un DF si, pentru ca depasisem deja timpul maxim iar troliul electric dadea semne de oboseala, ne-am indreptat catre hotel. In rest, multe aventuri in prima zi... era sa ne lovim frontal cu o camioneta pe un DF intr-o curba cu pod, noroc ca Dac a reusit cumva sa iasa totusi in afara drumului si sa treaca si de pod, dar ne-am izbit de un pom. Insa cel mai tare moment a fost cand, la un azimut... ala cu 550m, pe o coborare nasoala si fiind pe ploaie torentiala, masina a devenit de necontrolat si ne-am dus sanie vreo 20m, izbind jos in drum un mal de pamant. Mare noroc ca purtam casti si ca nu s-a stricat nimic la masina. Desi, de atunci au inceput rotile fata sa nu mai fie paralele :grin:

 

A doua zi am plecat increzatori de pe poz.11 si am castigat teren la cele 3 azimuturi consecutive.. insa ne-am grabit la o trecere peste copaci si, in loc sa-i ocolim ca toata lumea.. am pus troliul, dar acesta a depus armele si a zis ca nu mai vrea sa continuie... vrea acasa. Probabil se saturase dupa ziua precedenta, cand l-am siluit incontinuu.. :ha: Ii multumesc pe aceasta cale lui Semaca si lui Filip ca ne-au extras dintre copaci :tk

Revenind in oras, am avut timp sa vedem speciala de la extrem cu cascada.. La un asemenea spectacol, era super sa se filmeze cu o drona.

 

Nici mie nu mi-au placut benzile alea negru cu galben si legate strans dupa copaci... sa nu le bata vantul deloc-deloc. S-a intamplat de vreo doua ori sa caut copacul si el sa fie langa mine :ha:

 

In concluzie, ne-am simtit super... mi-am luat doza de offroad. Traseele foarte ok, am recunoscut foarte multe portiuni pe care am fost in 1 MAi 2012 la celebra iesire prieteneasca de la Piatra Neamt :grin:

 

Felicitari organizatorilor, concurentilor si mai ales castigatorilor!!

Ne vedem cu siguranta la anul!! :tk

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

Mao....eu si cu Tibi ne intorceam o baie in namol.

Tenul este mult mai curat, ne simtim mai tineri acum.

 

H

Today. Tomorrow. Land Rover.
Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

De fiecare data sunt incantat de etapele organizate de Kamikaze, dar asta le-a intrecut pe toate !!!!

Dupa modificari complexe la masina (punti de JK, suspensie long-arm, cardane cu flansa, etc) am pornit cu ceva emotii, mai ales ca masina nu fusese testata in teren.

Vineri, dupa ce am alimentat copilotul corespunzator, am luat startul de pe pozitia 12. Dupa nici 2 km, motorul a inceput sa nu se mai tureze mai mult de 2000 rpm si nu mai tragea aproape deloc. Cu gandul ca s-a defectat calculatorul (lucru care l-am mai patit in trecut), am intors plin de nervi si am ajuns la hotel. Acolo intamplator era Cornel, un mecanic de nota 10 care dupa nici 15 min a facut masina sa mearga normal (nu stiu ce avea, probabil pompa de benzina - zice Marius Lupu sau vreun senzor - zice Cornel). Am intrat iar in traseu de la start si i-am dat forja. Cu toate ca aveam o intarziere de peste 2 ore am ajuns si depasit 3 masini. La CP 2 a inceput ploaia, dar la insistentele lui Semaca am continuat pana la locul unde era masa cu multe trolieri si cu coborari sanie in anumite locuri. Dupa pauza de masa din cauza ploii si a faptului ca era tarziu, am iesit din traseu.

In ziua de sambata am pornit tot de pe pozitia 12 si cu toate ca nu ploua ne-am troliat de f multe ori datorita sleaurilor formate de TAF-uri si de masinile dinaintea noastra. La un moment dat a fiert lichidul de servo (urmeaza sa-i montez radiator) si din nou am avut probleme cu alimentarea. Cand a inceput ploaia am iesit din traseu. In final am iesit pe locul 12, asa cum am inceput.

Cazarea si mancarea au fost de fitze, dar din pacate bautura trebuia cumparata (cam scumpa, deh era hotel de 4 stele)!!!

Partea mecanica a masinii s-a comportat exemplar, cu mici ajustari (radiator, pompa de benzina noua) sper sa ajung la urmatoarea etapa.

Felicitari castigatorilor si organizatorilor. Ii multumesc cu aceasta ocazie lui Vali(ursu) care m-a ajutat in noaptea de joi sa repar roata de rezerva.

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

De fiecare data sunt incantat de etapele organizate de Kamikaze, dar asta le-a intrecut pe toate !!!!

Dupa modificari complexe la masina (punti de JK, suspensie long-arm, cardane cu flansa, etc) am pornit cu ceva emotii, mai ales ca masina nu fusese testata in teren.

Vineri, dupa ce am alimentat copilotul corespunzator, am luat startul de pe pozitia 12. Dupa nici 2 km, motorul a inceput sa nu se mai tureze mai mult de 2000 rpm si nu mai tragea aproape deloc. Cu gandul ca s-a defectat calculatorul (lucru care l-am mai patit in trecut), am intors plin de nervi si am ajuns la hotel. Acolo intamplator era Cornel, un mecanic de nota 10 care dupa nici 15 min a facut masina sa mearga normal (nu stiu ce avea, probabil pompa de benzina - zice Marius Lupu sau vreun senzor - zice Cornel). Am intrat iar in traseu de la start si i-am dat forja. Cu toate ca aveam o intarziere de peste 2 ore am ajuns si depasit 3 masini. La CP 2 a inceput ploaia, dar la insistentele lui Semaca am continuat pana la locul unde era masa cu multe trolieri si cu coborari sanie in anumite locuri. Dupa pauza de masa din cauza ploii si a faptului ca era tarziu, am iesit din traseu.

In ziua de sambata am pornit tot de pe pozitia 12 si cu toate ca nu ploua ne-am troliat de f multe ori datorita sleaurilor formate de TAF-uri si de masinile dinaintea noastra. La un moment dat a fiert lichidul de servo (urmeaza sa-i montez radiator) si din nou am avut probleme cu alimentarea. Cand a inceput ploaia am iesit din traseu. In final am iesit pe locul 12, asa cum am inceput.

Cazarea si mancarea au fost de fitze, dar din pacate bautura trebuia cumparata (cam scumpa, deh era hotel de 4 stele)!!!

Partea mecanica a masinii s-a comportat exemplar, cu mici ajustari (radiator, pompa de benzina noua) sper sa ajung la urmatoarea etapa.

Felicitari castigatorilor si organizatorilor. Ii multumesc cu aceasta ocazie lui Vali(ursu) care m-a ajutat in noaptea de joi sa repar roata de rezerva.

Filip, multumim pentru aprecieri, dar de ce nu incepi povestea ta cu inceputul? Ce s-a intamplat joi seara?

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

Mao....eu si cu Tibi ne intorceam o baie in namol.

Tenul este mult mai curat, ne simtim mai tineri acum.

 

H

 

Am un film si cu voi... la piscina. Il vreti? :grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

De fiecare data sunt incantat de etapele organizate de Kamikaze, dar asta le-a intrecut pe toate !!!!

Dupa modificari complexe la masina (punti de JK, suspensie long-arm, cardane cu flansa, etc) am pornit cu ceva emotii, mai ales ca masina nu fusese testata in teren.

Vineri, dupa ce am alimentat copilotul corespunzator, am luat startul de pe pozitia 12. Dupa nici 2 km, motorul a inceput sa nu se mai tureze mai mult de 2000 rpm si nu mai tragea aproape deloc. Cu gandul ca s-a defectat calculatorul (lucru care l-am mai patit in trecut), am intors plin de nervi si am ajuns la hotel. Acolo intamplator era Cornel, un mecanic de nota 10 care dupa nici 15 min a facut masina sa mearga normal (nu stiu ce avea, probabil pompa de benzina - zice Marius Lupu sau vreun senzor - zice Cornel). Am intrat iar in traseu de la start si i-am dat forja. Cu toate ca aveam o intarziere de peste 2 ore am ajuns si depasit 3 masini. La CP 2 a inceput ploaia, dar la insistentele lui Semaca am continuat pana la locul unde era masa cu multe trolieri si cu coborari sanie in anumite locuri. Dupa pauza de masa din cauza ploii si a faptului ca era tarziu, am iesit din traseu.

In ziua de sambata am pornit tot de pe pozitia 12 si cu toate ca nu ploua ne-am troliat de f multe ori datorita sleaurilor formate de TAF-uri si de masinile dinaintea noastra. La un moment dat a fiert lichidul de servo (urmeaza sa-i montez radiator) si din nou am avut probleme cu alimentarea. Cand a inceput ploaia am iesit din traseu. In final am iesit pe locul 12, asa cum am inceput.

Cazarea si mancarea au fost de fitze, dar din pacate bautura trebuia cumparata (cam scumpa, deh era hotel de 4 stele)!!!

Partea mecanica a masinii s-a comportat exemplar, cu mici ajustari (radiator, pompa de benzina noua) sper sa ajung la urmatoarea etapa.

Felicitari castigatorilor si organizatorilor. Ii multumesc cu aceasta ocazie lui Vali(ursu) care m-a ajutat in noaptea de joi sa repar roata de rezerva.

Cand mai ai nevoie, cu cea mai mare placere :)

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

Acum ca m-am linistit si am reusit sa ma odihnesc si eu un pic si sa ma asez pe acasa vreau sa va multumesc tuturor celor care ati participat la acest concurs in calitate de conurenti,sponsori,organizatori,spectatori.....

 

Sper din tot sufletul ca ati petrecut zile frumoase la Piatra Neamt si ca efortul nostru de a oferi trasee tehnice si provocatoare pentru concurenti si in acelasi timp cu probe speciale specatculoase pentru spectatori si fotografi a dat roade si a fost pe placul dumneavoastra.

 

Cu sprijinul lui Seba si echipei Discovering Transylvania am reusit o premiera in Roamania si anume prezentarea acestei etape pe un post tv national intro emisiune dedicata noua cu un timp de emisie de 60 min.Le multumesc pentru devotamentul si profesionalismul de care au dat dovada si sper ca si alti organizatori de etape sa urmeze acest drum si sa faca acest sport drag noua mai popular.

 

Am facut tot posibilul sa va oferim conditii de cazare si masa la un nivel inalt zic eu, dar in acelasi timp pastrand o taxa de participare decenta.Pentru asta vreau sa multumesc si Hotelului Central care ne-a suportat inoroiti asa cum ne place noua dar vreau sa multumesc si participantiilor care chiar au dovedit ca sunt o gasca de nebuni civilizati si am last hotelul si parcarea curate.

 

Multumiri si sponsorilor care ne-au pus la dispozitie premii generoase spun eu si pe care ii mai asteptam pe la noi :grin:

 

Traseele le-am parcurs personal la fiecare clasa si in fiecare zi.Eu le consider perfect adaptate pentru clase,tehnice si provocatoare.Mi-as dori sa am parte de asa trasee si la celelalte editii de campionat.

 

Iar in incheiere felicit echipa din Piatra Neamt,sunteti offroaderi adevarati,oameni de nadejdie si saritori!!!! Felicitari si colegilor Kamikaze care s-au implicat in organizare!! A fost o placere sa lucrez si sa colaborez cu voi :h5

 

10013460_703414036389334_7769669385217949629_o.thumb.jpg.f1e2fb72ee70524c4a1b854c06c5d4b1.jpg

Edited by cfantana

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Guest mao

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

 

trialul la extrem din interior

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

Discovering Transylvania doreste sa multumeasca organizatorilor si participantilor la KAT Trophy 2014, ca ne-au oferit posibilitatea sa avem imagini foarte bune si am putut realiza materialul difuzat atat pe DigiSport3 cat si pe DigiSport1, material care s-a bucurat de o audienta foarte buna si pentru postul tv Digi, dar speram, mai ales pentru oamenii implicati in off-road, cluburi, echipaje, federatie. Mai jos este materialul difuzat de DigiSport.

 

Felicitari organizatorilor si concurentilor! :bravo

 

https://www.youtube.com/watch?v=1XBF5Hbz_qo

Edited by seb-sebastian
Born to be free, born to be wild
Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

Felicitari Discovering Transylvania ! Oameni potriviti la locul potrivit!

 

La GTC Trophy sigur vom face treaba buna impreuna :h5

GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road

GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

 

www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro

razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

Link to comment
Share on other sites

Guest mao

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

Felicitari Seba & co. Se vede ca a-ti muncit. Speram sa veniti la toate etapele.

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

Felicitari Seba & co. Se vede ca a-ti muncit. Speram sa veniti la toate etapele.

 

Multumim Mao, dar cluburile decid daca ceea ce am facut noi, poate aduce un plus de imagine pentru sportivi, sponsori, cluburi si campionat. Cu totii au numarul meu de telefon, nu trebuie decat sa ma sune.

Born to be free, born to be wild
Link to comment
Share on other sites

Guest mao

Re: Etapa I a campionatului national 2014 1-4 mai- Piatra Neamt

 

Ar cam trebui sa se gandeasca mai bine si sa promovam acest sport si aceasta pasiune pe care o avem. Asa ar trebui promovat si nu cum l-a scos pe Razvan Cirap din sant un prieten cu o franghie..... Aia de la Antena is cam praf, nu stiu Otil ce pazeste pacolo :)

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use