Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari


alin-jeep
 Share

Recommended Posts

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salut. Norocosilor, se pare ca sunt mult mai multe Wj-uri 2.7 diesel decat benzinare. Frumos ce faceti aici, foarte util.

Eu am la al meu 235 75 16, cred ca masina e mai joasa cu ele , insa am preferat pe 16 pt ca e balonul mai mare si amortizeaza mai bine . Am compensat latimea mai mica cu niste distantiere de 40.

Eu cred ca e normal consum de 15 16 urban. Al meu consuma 25.

Insa spre comparatie , ML-ul 400 cdi generatia 2002 consuma urban tot 14 16. in schimb extraurban la 120 consuma 13 14. E posibil ca Jeepul sa fie mai economic.

la cei care aveti jante pe 17, masina are ruliul normal sau cum sta pe drum? Ml-ul mi se pare mult mai stabil de asta intreb. Si ma gandesc ca ruliul e datorat si balonului mai mare al gumelor.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salut. Norocosilor, se pare ca sunt mult mai multe Wj-uri 2.7 diesel decat benzinare. Frumos ce faceti aici, foarte util.

Eu am la al meu 235 75 16, cred ca masina e mai joasa cu ele , insa am preferat pe 16 pt ca e balonul mai mare si amortizeaza mai bine . Am compensat latimea mai mica cu niste distantiere de 40.

Eu cred ca e normal consum de 15 16 urban. Al meu consuma 25.

Insa spre comparatie , ML-ul 400 cdi generatia 2002 consuma urban tot 14 16. in schimb extraurban la 120 consuma 13 14. E posibil ca Jeepul sa fie mai economic.

la cei care aveti jante pe 17, masina are ruliul normal sau cum sta pe drum? Ml-ul mi se pare mult mai stabil de asta intreb. Si ma gandesc ca ruliul e datorat si balonului mai mare al gumelor.

 

Posibil ca ML-ul sa fie ceva mai stabil pe sosea dar daca parasesti soseaua ML-ul este KAPUT :ha:

 

:h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Vitalies, bun gindit treaba cu pompa.

Cea mai mare problema la alimentare este ca-i totul mega inghesuit.Si pentru un O-ring minuscul de 5 lei trebuie sa desfaci lumatate din furtune....mufe coapre se ce sparg- vezi pinii din capul injectoarelor....

Asta-i un ul din motivele pentru care am renuntat la capacul din plastic de peste motor...

Vazi mai usor totul, este un pic mai aerisit....

 

 

Tatal meu are un ML 270 din 2004.Manual, 6 trepte.

De ~ 5 ani.La drum, scurt sau lung il bate pe jeep RAUUU...

Mult , mult mai stabil, consum mau mic. Cred ca scaunele sunt putin mai incomode.....atat cit poti compara niste fotolii intre ele...

Gumele standard sunt 265/60/17 cel putin asta i-am luat eu la cerere conform talon....deci mult mai late decat 235 de la Jeep.....

Ce are -nu stiam pana acum citeva sapatamani - o chestie pentru recuperat gazele ce se schimba la 20.000 cind se umple filtrul respectiv - un fel de CatchCan- pe original, ceea ce pe motorul de la Jeep nu a mai ajuns....

Are acum 180.000km.La cumpararea avea 110.000.

Aceasi problema, doua injectoare dupa o aventura cu un benzinar particular, bujiiile anul asta-3 moarte, in rest baterie,schimburi de ulei si KM...

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

la cei care aveti jante pe 17, masina are ruliul normal sau cum sta pe drum? Ml-ul mi se pare mult mai stabil de asta intreb. Si ma gandesc ca ruliul e datorat si balonului mai mare al gumelor.

 

ML-ul e mai stabil: putin datorita pneurilor cu 1'' mai late, ca la diametrul exterior cauciucul este cat cel de la Jeep 30''; dar puntea spate cu brate independente si articulatii mai bine gandite plus bara stabilizatoare mai groasa ii dau ML-ului stabilitate.

Jeep-ul are brat A la puntea spate care e bun la flexari si o bara stabilizatoare subtirica rau. Astea is bune in teren, la sosea balanseaza. Deasemenea arcurile de serie ale Jeep-ului sunt mai 'soft'. Cei care au schimbat arcurile, de ex: 2'' Ironman, au constatat o mai buna rigidizare a masinii.

" Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! "
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

ML-ul e mai stabil: putin datorita pneurilor cu 1'' mai late, ca la diametrul exterior cauciucul este cat cel de la Jeep 30''; dar puntea spate cu brate independente si articulatii mai bine gandite plus bara stabilizatoare mai groasa ii dau ML-ului stabilitate.

Jeep-ul are brat A la puntea spate care e bun la flexari si o bara stabilizatoare subtirica rau. Astea is bune in teren, la sosea balanseaza. Deasemenea arcurile de serie ale Jeep-ului sunt mai 'soft'. Cei care au schimbat arcurile, de ex: 2'' Ironman, au constatat o mai buna rigidizare a masinii.

 

Viorele...Ne stim de cand aveam Patrol 3,3 adica de ani buni....

ML este mai stabil ca are suspensie pt strada, nu punti fixe ca ultimii mohicani in anii 2000+.Comparam Brate fata-spate si suspensie independenta cu punti fixe.Plus bara stabi , plus nemti cu americani. Mere cu prune.

 

Normal ca-i mai ok pentru strada ML.In schimb, eu am incercat o data butonul de LOW,fara sa-mi dau seama unde-i diferenta decat ca mergea mai incet si se tura in draci, in plus am lasat in cele doua sleauri amarate un burduf de la planetara fata- cam 300 lei cu tot cu manopera ...

 

Dar de la Bucuresti la Brasov tata la 60 ani ma face sa-i dau foc la Jeep daca-si pune mintea cu mine ....sincer....am mers cu ambele masini pe traseul asta, si vara si iarna....clar superior ML-ul in curbe si depasiri fara intarzierea de la cutia de jeep,turta elegant la 3500,nu 4500 la jeep.....superior pe asfalt bine-bine.... dar atat.A ramas in zapada de 40 cm....prin care eu am trecut fluierand....

Pentru noroaie , o bashina....

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Dar eu nu pricep cum exista asa d8ferente de performanta daca cutia si motorul sunt identice la cele 2.

Eu am mers o luna cu un Ml 400 cdi si intr adevar e mai stabil pe viraje si ceva mai economic. Dar la acceleratie si depasiri ii dau mucul cu grand-ul si asta la puteri apropiate si cu un avantaj la cuplu pt diesel. A mea are cca 400 nm in timp ce mertzul avea peste 500 sigur. Aa si cu o/d decuplat.

La Mertz scaunele sunt mai bine profilate, mai tari. si are un ruliu mult mai mic fata de american pe asfalt. Clar conceptìi diferite. In tot cazul, cele 3 lsduri la grand cred ca fac treaba mai buna decat ml-ul prin noroaie. Nu cunosc transmisia de pe ml dar exista pe youtube clipuri cu ml-uri care cu MT uri se descurca binisor.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

In ultima perioada al meu WG imi afisa un consum mediu de 18%, intr-adevar numai urban. Temperaturile exterioare au fost numai cu minus am mers numai distante scurte...totusi mi se parea prea mare. Am lasat-o si am imprumutat o insignia pentru cateva zile(automata, 2.0, 131 de cai). Consum 11% cu un mers elegant nu cum utilizez GC-ul din dotare.

Intre timp a venit si termostatul. Inlocuit, resetat BC, consum mediu 12% mers normal, chiar sub daca merg pe distante mai lungi(bulevard, periferie, etc.). Daca ma grabesc 14-20.

Deci sa zicem 12-14 urban.

Am revenit la sentimente mai bune!

Mai am un semn de intrebare la debitmetru, poate sa consume mai mult din cauza acestuia?

Ce imi displace, are un usor balans stanga-dreapta, o singura oscilatie, cand dau de un drum mai denivelat. La constatare mi s-a spus ca amortizoarele mai merg, dar...am ceva dubii, bucsile le-am schimbat(nu pe toate, dar ce era uzat s-a inlocuit). O sa desfac si amortizorul de directie sa-l verific...

Dupa ce anume sa ma mai uit ?

Edited by alex_man
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Balansul stanga-dreapta l-ai descrie ca si "dat din coada"?

Daca da...atunci trebuie sa schimbi bucsile si pivotul de la bascula superioara spate.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Da, cam asa ceva. De fapt, inainte sa le schimb(pivotul + bucsile superioare) dadea rau din coada, acum parca doar o idee ca sa zic asa...

Nu am schimbat bucsile de la brate, cele care se prind de sasiu. Cele de pe punte le-am inlocuit. Sa ma uit mai atent.

Parca amortizoarele nu sunt de schimbat...daca trec doar cu o roata printr-o groapa nu se simte ca si cum ar fi duse, dar poate ma insel.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

In urma cu cateva zile, mi s-a aprins check engine, cutia parca a patinat si a aparut eroarea p0702. Am verificat nivelul de ulei al cutiei, este sub nivel. Am completat si acum este ok, dar unde a disparut?

Va spun eu, in vasul de expansiune, din ce am observat eu. As vrea sa ma insel...

Exista acolo o pojghita de culoare rosie, la suprafata, de 80 lei litrul!

Primul gand ma impinge sa schimb radiatorul, dar am vazut preturi de la 1200 si nu prea sunt in bani acum. Exista alta posibilitate de rezolvare?

Va multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Rezolva problema (inlocuit radiator) urmatorul pas e convertizor nou + reparatii cutie viteze.

 

Nu neaparat reparatie + convertizor nou. POATE a avut noroc...2-3 schimburi de ulei urgent, si vazut apoi ce se intampla.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

toti aveti dreptate DAR nu explicati pe intelesul oricui.

 

Exista posibilitatea norocoasa de a intra DOAR ulei in racire nu si invers....mica dar exista.

Exista si posibilitatea nasoala ca schimbul sa fie corect pentru toaste partile :(( apa in cutie si ulei in racire....

 

Ca sa poti verifica temeinic,eu cred ca ar trebui dat jos capacul de la cutie si schimbat uleiul plus filtru, ocazie cu care se procedeaza la constatarea problemei grav si scump sau doar schimburi de ulei ......deci mult mai ieftin....

 

In functie de constatari si de situatie repari .

Si ia in considerare din start un radiator pentru cutie....merg cele de BMW ,mici si plate ,racesc foarte ok si se gasesc destul de usor la dezmembrari de exemplu.Ideea este sa probezi fizic posibilitati de prindere si volum...

 

Spor.

 

PS ca idee ce an este masina ta?eu cred ca am radiator de ulei separat,cel putin asa imi aduc aminte.....in radiatorul mare nu intra nimic pe jos,sau lateral,doar furtune de apa,si in fata am un al treilea radiator mic,unde pare ca vine traseul de la cutie....

Are cineva mai luminat idee cum apar difentele astea intre anii de fabricatie?

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

2003 desi nu am proiectoare rotunde.

L-am vazut si eu pe cel din stanga, dar nu este de la servodirectie?

Cam asa arata radiatorul, nu?

In partea de jos se observa o intrare si iesire, de la transmisie cred.

689189067__12.JPG.11ec772aabda7dce67b1d3b93bbed92f.JPG

Edited by alex_man
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Habar nu am cum arata radiatorul , eu nu l-am dat jos niciodata.

Dar la verificarea de acum ceva ani, nu am vazut sa intre in radiator nimic in partea de jos cum se vede in poza ta.

Pe de alta parte, atunci descopeream chestii la masina asta....

 

De aia spun ca merge radiator de BMW- am probat ce aveau baietii prin service atunci-erau mici, plate si cu tot delul de prinderi,mergeau indopate in spatiul din fata radiatoarelor.....

 

 

Si data trevuta tot asa m-am sesizat cu racirea cutiei, dupa ce a patit-o cineva.....

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

M-as bucura enorm sa fie asa cum spui tu. Nu l-am dat jos, este o poza de pe net.

Intr-adevar pe sub radiatoare vin conductele de la cutie, nu m-am uita unde intra. Daca ar fi asa atunci cum ar ajunge uleiul din cutie in lichidul de racire? Sa fie de la motor? Nu ar avea culoarea rosie...ar fi spre negru, zic eu.

Daca ar fi asa, gasesc eu un radiator si mai ales un sistem de prindere.

Edited by alex_man
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

M-as bucura enorm sa fie asa cum spui tu. Nu l-am dat jos, este o poza de pe net.

Intr-adevar pe sub radiatoare vin conductele de la cutie, nu m-am uita unde intra. Daca ar fi asa atunci cum ar ajunge uleiul din cutie in lichidul de racire? Sa fie de la motor? Nu ar avea culoarea rosie...ar fi spre negru, zic eu.

Daca ar fi asa, gasesc eu un radiator si mai ales un sistem de prindere.

 

Vezi tu, indiferent cum ar fi,TREBUIE sa fii sigur Acum vorbim vorbe si eu din pacate nu pot ajuta prea mult,vorbesc doar din amintiri de cind eram proaspat posesor si am discutat despre o problema identica cu cineva.Am tras un ochi atunci si atat...pana acum.

Eu as face urmatorii pasi, sincer:

Mergi undeva la service cu elevator rapid si aproape sau chiar cu platforma.....asta in primul rand

Verifica radiatorul- cum vine , ce vine,de unde si asta la sigur,nu din povesti cu oricine aici pe forum....indiferent ca-s cu mine sau cu altul......sunt cativa care au scris inaintea mea si se cam pricep,din ce stiu eu....

Dupa ce stii sigur ce vine si unde intra :grin:,vin pasii din primul post al meu-o sa desfaci oricum capacul de la cutie si schimbi uleiul,observind daca-i curat sau alb,spumat adica are sau nu apa in cutie....daca are problem,spalri si repetate si rugaciuni,cu acatiste....

Desfaci sau doar verifici cu presiune-dupa cum se pricep mecanicii etanseitatea circuitului din radiator daca este acolo,cum banuim.....de prefrat dat jos dar asta este manopera si bani...plus antigel, plus.....dar pt siguranta eu asa as face...

Mai departe dupa cum sunt sau nu verificate/probate/sigure datele problemei putem sa te ajutam.

 

Oricum vei avea nevoie de spalare instalatie racire.si probabil de citeva schimburi de ulei in cutie pentru curatare.

 

Daca vrei un sfat binevoitor, evita sa mai mergi cu masina pana nu esti sigur -sigur de situatia exacta......asta cred ca este cel mai ok....si al doilea cauta un service cu Oameni si priceputi....unii daca-s jepcari si tu habarnist, te lasa in curul gol iarna cu ce ai tu acolo.....o sa vrei sa-i dai foc

Oricum ar fi, evalueaza-ti un pic finantele, daca faci totul cu cap ,poti scapa destul de repede si usor ,dar depinde si de noroc

  • Like 1

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

2003 desi nu am proiectoare rotunde.

L-am vazut si eu pe cel din stanga, dar nu este de la servodirectie?

Cam asa arata radiatorul, nu?

In partea de jos se observa o intrare si iesire, de la transmisie cred.

 

raceste uleiul di cutia de viteza

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

raceste uleiul di cutia de viteza

 

Salut, si eu am avut o astfel de problema doar ca la mine am gasit apa in uleiul din cutie (era o emulsie alb - rozalie) a trebuit schimbat radiatorul de apa, reparat convertizor si inlocuit citeva pachete de discuri in cutie. Daca nu ti-a intrat apa in cutie ai scapat doar cu inlocuirea radiatorului.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salut! Am avut ceva dubii legat de culoarea substantei din vasul de expansiune, asa ca am golit instalatia de racire. Cred ca au fost introduse doua tipuri de antigel, verde si rosu, care nici nu s-au amestecat, g-uri diferite. Oricum culoarea era un portocaliu inchis. O sa desfac cutia sa ma edific, daca nu sunt probleme, schimb uleiul si incarc instalatia de racire. Binenteles dupa cateva spalari.

O sa verific si radiatorul daca tine presiune.

Oricum, multumesc pentru sfaturi!

Edited by alex_man
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Buna ziua,am si eu o intrebare,când iau volan maxim si dau cu spatele se aud niste lovituri ca de ciocan undeva pe fata ,dar numai in marsarier.Mentionez ca am schimbat deja capetele de planetara.Cel de la care am cumparat-o a spus ca ar fi un cuplaj de cauciuc,stiti cumva despre ce este vorba?multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

exact aceeasi problema o am si eu Florin Radulescu...la fel am schimbat si eu capetele de planetara si acelasi zgomot in marsarier...am inteles ca ar putea fi cv in grup dar nush...daca merg mai mult cu masina nu se mai aude...dupa ce s-a racit si plec iar face zgomot...

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use