doru_constantiniu Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Apropo de pivoti. Imi spuneau mecanicii de la reprezentanta ca foarte multi pivoti care vin nu se potrivesc ca dimensiune, unii sunt mai mici si joaca, altii sunt mai mari si nu intra. Imi povesteau ca stateau cu o masina desfacuta si din tot stocul de pivoti al importatorului, de-abia au nimerit 4 sa se potriveasca. Vorbind aici de piese originale. Eu mi-am luat de pe ebay si s-au potrivit doar 3, unul era mai mare. Dar a sarit in ajutor un mecanic de-acolo, care avea 1 pivot pus la pastrare si ne-am inteles... Nu stiu daca intr-adevar e asa cum zic astia, dar eu v-o zic ca sa fiti atenti de unde luati pivotii, ca in cazul in care nu se potrivesc, sa-i puteti schimba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_man Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 (edited) Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Salut! Am reusit astazi sa schimb pivotii la o roata, trebuie sa recunosc, efortul a depasit placerea de a lucra la masina proprie. Cauza: lipsa presei discutata mai sus. Am confectionat eu una din materialele avute pe langa casa, un profil U, cornier, etc. Pivotul superior desi mai mare a iesit usor, cel inferior mi-a rupt prezoanele de 8, am pus de 10 si a mers mai bine. Primul surub pentru presa de 14 normal s-a forfecat si s-a rupt, am folosit altul de la un Opel cred si a rezistat. Am gasit presa, la un magazin chiar langa mine - 780 lei. De la baieti am inteles ca are in jur de 10 kg, deci destul de solida. Am mai gasit prese in jur de 450 lei, dar nu stiu cat sunt de rezistente. Concluzia: fara materiale rezistente nu se merita efortul de a construi una. O sa incerc saptamana viitoare sa fac ceva mai solid. Hidraulic...am un cric de 5t, dar nu cred ca este suficient. Va tin la curent. Oricum, operatia in sine este usoara, cu scule adecvate se poate face in regie proprie, ca sa zic asa. Un alt avataj al presei il constituie faptul ca se pot centra toate pisele de strangere, eu nu am prevazut asta si m-am chinuit pana le-am aliniat, dar a functionat. Pivotii sunt Moog...s-au potrivit perfect. Edited January 10, 2015 by alex_man Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddybear Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Se ofera cineva sa caute ? Merci :wink: O cautare dupa "presa pivoti" a dat asta:http://www.sculebgs.ro/scule-speciale/prese-pivoti/bgs-8293-set-presa-pivoti-accesorii-detail.html Cu siguranta, cineva care stie exact ce sa caute gaseste exact ce are nevoie:wink::h5 It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! Land Rover Owners Club Romania Link to comment Share on other sites More sharing options...
dorin4x4 Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Mecanic bun in Sibiu, pt. Jeep GC, Savin Ionac tel 0754-401.838, da-i un tel si discuta cu el, este meserias si are service-ul foarte bine dotat. Am si eu un WG de mai bine de un an, de care sunt foarte multumit. Probleme minore, gen clapete de caldura, pe care nu am apucat sa le schimb, ca la sofer merge caldura ;). Binenteles, filtrul de polen sta in cutia lui, ca masina nu e prevazuta cu carcasa pentru acest filtru... In rest, piese de pe ebay, ... sau, mai bine, negociezi cu vazatorul de pe ebay fara sa licitezi (mai lasa 20% din pret). Daca e cineva interesat, va dau o adresa. Acum, de 3 zile, de cand cu gerul asta, pornea mai greu, iar ieri, la - 20, deloc. Oi merge saptamana viitoare sa vad ce e, sper sa fie doar 1-2 bujii. Intre timp, ma lupt cu zapada cu un alt WG, dar care are o problema. La turatii mai mari, la o depasire, de exemplu, iti taie gazul 1-2 secunde. Stie cineva care ar putea fi problema? Ca pe-aici, niciun mecanic nu i-a dat de cap. Motorul e in mintile lui, are foarte putini km si nu a fost abuzat niciodata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted January 11, 2015 Author Share Posted January 11, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari O cautare dupa "presa pivoti" a dat asta:http://www.sculebgs.ro/scule-speciale/prese-pivoti/bgs-8293-set-presa-pivoti-accesorii-detail.html Cu siguranta, cineva care stie exact ce sa caute gaseste exact ce are nevoie:wink::h5 Merci :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted January 13, 2015 Author Share Posted January 13, 2015 (edited) Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Coduri piese Jeep Wg 2.7cdi A 611 997 05 45 A 611 997 06 45 Kit garnituri pompa de inalta presiune: F 01M 101 455 (Bosch) A 000 078 07 80 Pompa de joasa presiune: A 611 090 03 50 (inca nu confirm 100%) Pompa de inalta presiune: 0 445 010 019 (Bosch) A 612 070 00 01 Regulator presiune rampa: 0 281 002 241 (Bosch) A 611 078 01 49 Senzor presiune rampa: 0 281 002 239 (Bosch) A 004 153 15 28 Conducta filtru -> pompa LP (low-pressure) A 665 070 05 32 - 85 ron 05080482AB (Mopar) Conducta pompa LP - > pompa HP A 665 070 01 32 A 612 070 32 32 5080483AA Saibe de foc injector: A 611 017 00 60 L/L Surub injector A 000 990 29 07 Senzor ax cu came: A 005 153 13 28 Senzor vilbrochen: A 003 153 28 28 Bendix: SD5077 - 100 lei de la cargoeuropa.ro Cutie de viteze Placa cu conductori/senzori: A 140 270 11 61 Garnitura baie de ulei: A 140 271 00 80 Conector cutie (curge de obicei, codul asta e cea mai noua varianta): A 203 540 02 53 - 35 ron Filtru de ulei: A 140 277 00 95 Vom continua..... MULTUMIM @ssrli :h5 Edited January 13, 2015 by alin-jeep 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RZV Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Hai ca acum cer si eu ajutor - de aproape 3 luni vreau un cod pentru prinderile/distantieri de la capacul cutiei de viteza......am doi ciobiti si daca dau jos, sigur nu mai pun la loc ca nu mai stau.... cineva? Multumesc anticipat Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată. Dream It, Do It, Live It.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Link direct la catalogul de piese, transmisie, baie de ulei: http://www.mbpartsworld.com/showAssembly.aspx?ukey_product=8045825&ukey_assembly=1087165&ukey_make=1103&ukey_model=0&ukey_driveline=0&ukey_trimlevel=0&modelYear=0 Sunt 2 tipuri: 1402710068 si 1402710168 Si poze: http://www.w210.pl/viewtopic.php?p=293439 '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_man Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Salut! Astazi mi-am luat o zi de CO restanta din 2014, pentru inlocuirea pivotilor de pe partea dreapta fata. Am construit o presa(de fapt un cadru) din doua profile U prinse intre ele cu doua tije filetate(14 mm). Am folosit un cric hidraulic de 5 tone, care s-a dovedit suficient pentru masina mea, desi mi s-a parut la limita. Recomand unul mai puternic. Operatiunea a decurs usor, intr-un mod incomparabil fata de data trecuta. Timp aproximativ 4 ore, de la ridicat masina pe cric pana la strangerea piulitelor rotii. Cost...infim 10 lei tija, saibe, piulite, etc. Deci...se poate! Maine incerc sa ma ocup de pivotul spate si bucsile aferente. Trebuie sa fac rost de o inelara de 21mm. Cam cat va consuma GC 2.7 acum? Ma refer la temperaturile actuale. Al meu cam 14-16. Merg numai in oras si distante scurte. O seara placuta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted January 17, 2015 Author Share Posted January 17, 2015 (edited) Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Salut! Astazi mi-am luat o zi de CO restanta din 2014, pentru inlocuirea pivotilor de pe partea dreapta fata. Am construit o presa(de fapt un cadru) din doua profile U prinse intre ele cu doua tije filetate(14 mm). Am folosit un cric hidraulic de 5 tone, care s-a dovedit suficient pentru masina mea, desi mi s-a parut la limita. Recomand unul mai puternic. Operatiunea a decurs usor, intr-un mod incomparabil fata de data trecuta. Timp aproximativ 4 ore, de la ridicat masina pe cric pana la strangerea piulitelor rotii. Cost...infim 10 lei tija, saibe, piulite, etc. Deci...se poate! Maine incerc sa ma ocup de pivotul spate si bucsile aferente. Trebuie sa fac rost de o inelara de 21mm. Cam cat va consuma GC 2.7 acum? Ma refer la temperaturile actuale. Al meu cam 14-16. Merg numai in oras si distante scurte. O seara placuta! Arata-ne si noua dispozitivul -poate-i o idee buna In oras doar si pe distante scurte nu ar fi un consum exagerat tinand cont ca aproape tot timpul mergi cu motorul rece . Cu un Logan de 1.4 benzina ,in aceleasi conditii cat crezi ca scoti consum :h5 ? Edited October 22, 2016 by alin-jeep Link to comment Share on other sites More sharing options...
RZV Posted January 17, 2015 Share Posted January 17, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Link direct la catalogul de piese, transmisie, baie de ulei: http://www.mbpartsworld.com/showAssembly.aspx?ukey_product=8045825&ukey_assembly=1087165&ukey_make=1103&ukey_model=0&ukey_driveline=0&ukey_trimlevel=0&modelYear=0 Sunt 2 tipuri: 1402710068 si 1402710168 Si poze: http://www.w210.pl/viewtopic.php?p=293439 Multumesc, comandat 2 plus 2 bucati,sa fie :)) Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată. Dream It, Do It, Live It.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
co03 Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Salut, consuma 14-16 după computerul mașinii sau la pompa ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
co03 Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Salut, trebuie sa schimb uleiul la cutia automata WG 2,7 crd am ulei AGIP ATF II D, are înscrisa pe el specificația MB 236.6 , este ce trebuie ? Mulțumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
liviu.lazarescu Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 (edited) Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Specificatia trebuie sa fie 236.10 sau 236.14 - conform MB. Teoretic 236.14 inlocuieste 236.10. http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?entercustomer=true&language_id=1 http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blatt=236.10&content_action=show http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blatt=236.13&content_action=show Pentru service fill iti trebuie ~6 litri. Pentru overhaul (inclusiv uleiul din convertizor) trebuiesc ~8 litri. La Casa Auto e 75 RON / litru - dar trebuie verificat / comandat cu cateva zile inainte, ca nu il au tot timpul pe stoc. Aici cate ceva despre transmisie http://www.benzworld.org/forums/w210-e-class/1463460-mercedes-benz-722-6-transmission-faq.html#post3647154 Edited January 20, 2015 by liviu.lazarescu Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_man Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 (edited) Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Am resetat ieri dimineata la un semafor consumul. Am mers 5 km - servici si seara am mai mers vre-o 15 km - imi arata 15.8. Dimineata o las 5-10 minute la relanti pana este gata fetita pentru gradinita si merg fix 300m!(cred ca influenteaza ceva chestia asta). Pe urma ajung la servici si tot asa... Consumul este cel indicat de BC. Mi se pare cam mare in ultima perioada, de aceea am intrebat. Am refacut presiunea in anvelope, o sa comand un termostat(ieri nu a trecut de 70 C) si mai vedem. Am gasit 4 anvelope la 265/65/17. Exista posibilitatea sa atinga pe undeva? Nu fac offroad, decat forestiere. Acum am 245/65/17. Am vazut un GC cu 275/55/17 si arata bine, dar proprietarul mi-a spus ca atinge la viraje. Edited January 20, 2015 by alex_man Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_man Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Specificatia trebuie sa fie 236.10 sau 236.14 - conform MB. Teoretic 236.14 inlocuieste 236.10. http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?entercustomer=true&language_id=1 http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blatt=236.10&content_action=show http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blatt=236.13&content_action=show Pentru service fill iti trebuie ~6 litri. Pentru overhaul (inclusiv uleiul din convertizor) trebuiesc ~8 litri. La Casa Auto e 75 RON / litru - dar trebuie verificat / comandat cu cateva zile inainte, ca nu il au tot timpul pe stoc. Aici cate ceva despre transmisie http://www.benzworld.org/forums/w210-e-class/1463460-mercedes-benz-722-6-transmission-faq.html#post3647154 La Autoklass Ploiesti este 83 lei / litru si il au tot timpul pe stoc. De fapt, si celelalte componente: conector, filtru, garnitura, etc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Specificatia trebuie sa fie 236.10 sau 236.14 - conform MB. Teoretic 236.14 inlocuieste 236.10. http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?entercustomer=true&language_id=1 http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blatt=236.10&content_action=show http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blatt=236.13&content_action=show Pentru service fill iti trebuie ~6 litri. Pentru overhaul (inclusiv uleiul din convertizor) trebuiesc ~8 litri. La Casa Auto e 75 RON / litru - dar trebuie verificat / comandat cu cateva zile inainte, ca nu il au tot timpul pe stoc. Aici cate ceva despre transmisie http://www.benzworld.org/forums/w210-e-class/1463460-mercedes-benz-722-6-transmission-faq.html#post3647154 Informatii corecte! Eu mi-am luat ulei la sub 40 de lei / litru. Fuchs Titan 4134. E pe lista Mercedes, e 236.14. Zilele astea completez si cred ca o sa raman cu un bidon de 4L...doritori? '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted January 21, 2015 Author Share Posted January 21, 2015 (edited) Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Problema: motorul nu porneste decat cu spray .Merge putin dupa care se opreste brusc si nu mai porneste decat cu spray . Rezolvare : inlocuire supapa control presiune rampa cod Mercedes A611 078 01 49 cod Bosch 0281 002 241 -pret 600 lei Manopera maxim 15 min. P.S. Mai intai s-a facut testul de retur al injectoarelor :h5 Edited January 21, 2015 by alin-jeep Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted January 21, 2015 Author Share Posted January 21, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Am resetat ieri dimineata la un semafor consumul. Am mers 5 km - servici si seara am mai mers vre-o 15 km - imi arata 15.8. Dimineata o las 5-10 minute la relanti pana este gata fetita pentru gradinita si merg fix 300m!(cred ca influenteaza ceva chestia asta). Pe urma ajung la servici si tot asa... Consumul este cel indicat de BC. Mi se pare cam mare in ultima perioada, de aceea am intrebat. Am refacut presiunea in anvelope, o sa comand un termostat(ieri nu a trecut de 70 C) si mai vedem. Am gasit 4 anvelope la 265/65/17. Exista posibilitatea sa atinga pe undeva? Nu fac offroad, decat forestiere. Acum am 245/65/17. Am vazut un GC cu 275/55/17 si arata bine, dar proprietarul mi-a spus ca atinge la viraje. Daca maresti dimensiunea anvelopelor o sa-ti mai creasca consumul. La drum intins te poate ajuta dar in oras nu-i un avantaj .Iti spun din proprie experienta :old :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RZV Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Daca maresti dimensiunea anvelopelor o sa-ti mai creasca consumul. La drum intins te poate ajuta dar in oras nu-i un avantaj .Iti spun din proprie experienta :old :h5 Confirm 255/65/17 pentru vara cu jante originale de Rubicon maxim si milimetric sa nu atinga pe strada.doar concedii si plimbari uluiin afara oras. consum 8-9% linistit, fara excese si viteze lejer peste 100. Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată. Dream It, Do It, Live It.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_man Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 (edited) Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Salut! Am reusit sa schimb toti pivotii(fata si spate) si bucsile de la puntea spate. Comportamentul masinii s-a imbunatatit considerabil. Evident, nu m-am uitat la bucsile de la bara stabilizatoare spate in timp util. Le-am comandat acum si pe ele + un termostat. De cand am umblat la puntea fata am observat un cap de bara care necesita inlocuire. Astazi uitandu-ma sub masina sa stiu ce comand, am observat o scurgere de la lichidul de servodirectie, ceva de genul sau http://shop.advanceautoparts.com/p/powercraft-steering-gear-lower-pitman-shaft-seal-kit-8717/18071201-P#, dar nu sunt sigur daca identific garniturile potrivite si nici ce cod au sau are kitul respectiv. Asa ca, rugamintea mea, daca v-ati mai lovit de problema asta, ce cod au garniturile si de unde sa le comand? Multumesc. Cat despre anvelope raman la 245/65/17, deocamdata. Presa construita este ceva asemanator cu doar mai ranforsata un pic. Am mai sapat pe net...5014665AA! Edited January 22, 2015 by alex_man Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted January 22, 2015 Author Share Posted January 22, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Toate masinile care mi-au trecut pragul aveau pierdere de lichid la pompa de servo directie ,mai mult sau mai putin .Am observat ca acolo exista o conexiune mobila care scapa .O sa studiez ce trebuie facut fara a inlocui conducta . :h5 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_man Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Toate masinile care mi-au trecut pragul aveau pierdere de lichid la pompa de servo directie ,mai mult sau mai putin .Am observat ca acolo exista o conexiune mobila care scapa .O sa studiez ce trebuie facut fara a inlocui conducta . :h5 Am avut si eu aceasta problema. Presupun ca te referi la conducta care intra in corpul pompei, in partea superioara a acesteia. Conducta face un cot de 90 acolo, iar partea mobila se infileteaza in pompa. La mine, partea mobila avea un joc pronuntat, ca si cum ar culisa...Cand am studiat-o la lumina am observat ca la interior are un mic sant, ca si cum acolo ar fi trebuit sa fie o garnitura, asa ca...am introdus una(m-am chinuit putin pana am asezat-o) si am mai pus una intre partea mobila si cea fixa, ca sa mentina totul pe pozitie. Nu am facut poze la momentul respectiv, deoarece nu am crezut ca o sa tina, dar are deja 8 luni... Stiu ca am pastrat ambalajul garniturilor, dar nu imi mai aduc aminte unde si nici dimensiunea, din pacate! Dar o sa caut... Nu o consider o solutie universala, dar la mine a functionat. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted January 23, 2015 Author Share Posted January 23, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Se confirma ca aproape toate au aceasta problema . :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Toti proprietarii WJ 2.7 cunosc problema pornirii grele de dimineata la rece. Cauza principala este presiunea mica in rampa de injectoare. acum ce duce la presiunea mica in rampa A.Cauze ce tin de rampa - injectoarele pisha in retur prea mult - supapa de retur din spatele rampei nu tine presiunea in rampa B. cauze pe circuin inainte de rampa aici sunt mai multe - pompa de injectie nu baga suficient - fie ca e dusa fie ca ajunge prea putina motorina sau ajunge motorina cu aer. Aici vreau sa analizez prezenta aerului in instalatia de alimentare - sistemul ala de tuburi de plastic si oringuri mi se pare prost - sunt prea multe locuri unde in timp poate intra aer in instalatie. Fie pe la oringuri fie prin fisuri sau pierderi de etanseitate la toata plasticaraia...etc. De cele mai multe ori cauzele sunt combinate....RZV-ul stie cat f..ai este sa le descoperi. In fine aerul sau lipsa de etanseitate duca la scurgerea motorinei inapoi in rezervor si dimineata trebuie sa dai mult la automat pana ajunge motorina la pompa. Eu cred ca sistemul de alimentare este cam prost gandit la acest mersomotor 2.7 - adica: nu are nici pompa ajutatoare care sa traga motorina din rezervor nici macar o supapa unisens care sa nu lase motorina sa curga inapoi in rezervor. Nu are nici macar o pompa manuala de amorsare a sistemului, singura pompa este undeva in capul pompei de injectie si la masinile mai vechi nu prea mai face fata.. Prin urmare m-am gandit sa repar "greseala" celor ce au gandit acest motor :grin::grin: Cum - simplu fie o supapa unisens inainte de filtru de aer, fie o pompa - se mai numeste lift (sau lifter) pump. pompa e mai buna pentru ca are si supapa inglobata. zis si facut - acelasi inepuizabil ebay imi furnizeaza pompa http://www.ebay.co.uk/itm/12V-Electric-Fuel-Pump-For-Petrol-Diesel-Low-Rate-3PSI-TO-5PSI-/331458659006? bun scoatem furtunul vechi intre conducta si filtru (zona verde ) si montam un furtun de 10 pe conducta (rosu) - si il directionam in spatele acumulatorului conectam pompa la acest furtun apoi alt furtun de la pompa la filtru cam asa cu furtunele conectate si redirectionate acum ca sa nu se balangane pompa ii facem un suport Partea electrica fiecare o face cum vrea - releu, contact, buton pe bord. Eu o aveam deja de la un preincalzitor electric de filtru si m-am conectat in paralel cu acesta. Acum cand dau drumul la buton pleaca incalzitorul si pompa. Am lasat masina o noapte afara si am pornit azi dimineata intai pompa 30 de sec apoi la automat. A pornit foarte usor. Sa vedem cand o fi mai frig. Oricum este utila si pentru aerisirea sistemului de alimentare dupa schimbarea filtrului. 2 Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts