Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari


alin-jeep
 Share

Recommended Posts

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Daca ai schimbat ce ai spus tu si sunt functionale,atunci verifica un pic radiatoarele.Se infunda cu noroi si orice altceva si ajungi in situatia redata de tine.

Daca nici asta nu este ,situatia poate fi cam nasoala .

La mers normal se comporta normal?

Eu aveam problema asta la autobuzul vechi ,totul era perfect functional, doar radiatorul avea lipsa 4-5 randuri de faguri in partea de jos, nu pierdea nimic dar nu racea cum trebuie cand il fortam peste 120.Acum urmaresc radiatorul de la jeep din care au inceput sa plece iarasi 1-2 randuri de faguri datorita unul baiet inteligent de la o spalatorie care a bagat lancea in el.....

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Am fost la mecanic cu ea si mi-a zis ca s-ar putea sa fie din ventilatorul electrohidraulic care nu se roteste cu viteza care trebuie.Stiti cumva daca are doua viteze?ca eu nu l-am auzit când s-a incalzit motorul si la viteza care o are acum si eu zic ca nu prea are cum sa raceasca.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Ce noroc ca tocmai am aflat cum se testeaza (si l-am testat al meu, pentru ca am vazut temperatura de 100*C prin padure).

 

Ventilatorul merge cu turatie variabila in functie de solicitari (temperatura apa, temperatura ulei cutie, A/C). Ca sa testezi daca merge solenoidul de comanda deconecteaza mufa senzorului de temperatura de apa. Senzorul e sub rampa de presiune, daca urmaresti furtunul de radiator de sus il gasesti usor. Cu motorul pornit il deconectezi, dupa 2-3 secunde ventilatorul ar trebui sa treaca in mod avion. Se va aprinde martorul de avarie in bord (si codul aferent de eroare P0115), dar se stinge dupa ce conectezi sensorul si repornesti motorul.

  • Like 1

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Ce noroc ca tocmai am aflat cum se testeaza (si l-am testat al meu, pentru ca am vazut temperatura de 100*C prin padure).

 

Ventilatorul merge cu turatie variabila in functie de solicitari (temperatura apa, temperatura ulei cutie, A/C). Ca sa testezi daca merge solenoidul de comanda deconecteaza mufa senzorului de temperatura de apa. Senzorul e sub rampa de presiune, daca urmaresti furtunul de radiator de sus il gasesti usor. Cu motorul pornit il deconectezi, dupa 2-3 secunde ventilatorul ar trebui sa treaca in mod avion. Se va aprinde martorul de avarie in bord (si codul aferent de eroare P0115), dar se stinge dupa ce conectezi sensorul si repornesti motorul.

 

am facut cum mi-ai spus si merge(porneste in modul avion).Întrebarea mea este, la ce temperatura porneste in modul avion?

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

de pe un forum australian :

 

You should hear the cooling fan kick in at full blast when the coolant temperature reaches 100 deg C.

still not black enough
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Nu vreau sa te sperii, dar eu bănuiesc ca e o problemă la chiulasa. Sunt firme care pot detecta urme de monoxid în apa de răcire. Dacă sunt urme de CO atunci are chiulasa crăpături. Garnitura de chiulasa la motoarele de 2.7 sunt metalice și nu se prea strică.

Ai putea sa mai verifici dacă garnitura mica de la capacul de la vasul de expansiune este intactă.

Edited by uwex
Drum bun si dealuri multe.
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Va salut! Cum balansul camionului stanga-dreapta ma exaspereaza, am desfacut amortizoarele. Am apasat pe ele, opun reziztenta. Comprimat la maxim, se extinde singur in 43 de secunde. Cred ca este cam mult, nu? Fata de ce am vazut pe net, mi se pare enorm, dar nici nu se comporta ca unele (foarte) uzate. Nu stiu de cand sunt montate si nici cati km au. Dupa comportament, se impune o achizitie? Si ce marca?

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Balans stanga-dreapta e legat de bratul A a puntii spate. Bucso, pivotsau amandoua

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Pivotul spate si bucsile aferente le-am schimbat. Amortizoarele au capatat aceea uzura normala in timp. Cu cat acumulez km mai multi cu atat comportamentul se resimte mai mult. O sa ma duc la un tester, desi nici acela nu ofera o acuratete prea mare. Sau...cer eu prea mult de la o masina cu punti fixe!

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Testerul electronic nu ofera nici o informatie despre miscarea de care zici.

 

Verifica totusi bucsile respective, am citit ca unii ar fi patit sa se uzeze foarte repede.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

O sa le verific astazi. Voi demonta si amortizoarele fata sa vad daca opun rezistenta pe toata lungimea cursei. Am impresia ca la capatul cursei nu mai fac servicii si de aici si comportamentul descris mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salut Alex,eu am montat amortizoare Skyjacker Hidro 8000 au fost toate 4 cam 1200lei.

Balansul este la fel, diferenta este cand fortezi in curbe la viteza, se intaresc mult mai bine si tin mult mai bine.

Pana am descoperit asta,mi-a luat cam 2 sapt, si cam doua luni sa ma obisnuiesc cu noul stil necaracteristic de mers.

Amortizoare cu +2 Inch ,arcurile stoc.

 

 

Daca vrei diferenta notabila din prima, pune OME.Este mare diferenta.Plusul este setarea incarcaturii dupa necesitati cu + 50,100 sau 200 fta sau spate .

Daca vrei mai ieftin,pune Ironman,ceva mai tari,fara setare de greutate, nu mai tii pietre la rinichi dar tinuta de drum este alta.

Vazut si mers cu ambele.Dar ambele ofera lift 5cm in varianta chit complet-arcuri + amortizoare si nu era ce-mi doream eu.

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Vechea si banala problema a geamurilor electrice....

Razman blocate pe deschis -caz neferict sau pe inchis in cazul proprietarului bisericos :grin: si cu ajutor divin.

 

La mine binenteles, deschis total ,dreapta fata.

Desfacut, injurat,stresat, transpirat - noroc cu vecini priceputi- am verificat motorul electric,alimentat de la sursa , FUNCTIONAL....

Sa fie oare de la buton? urmeaza masuratori si chestii ...

 

In schimb, fata fata de usa si mufa aferenta conectata, nu merge inchiderea pe toata masina, nu merge inchiderea portbagaj ce nu poate fi asigurat manual ca usile :cn si alarma Ungo super smechera intra in avarie :grin:

 

Asadar,o macara noua ce vine cu tot cu motor nu am nevoie,motorul era plin de negreala de la carbuni care-s jumatate consumati-a fost curatat ,rotorul arata ok, aici si acum totul este functional,verificat, uns.

 

Exista teoria sa fie din buton sau sa nu primeasca curent, urmand verificarile astazi dupaamiaza.

Partea cu incalzitul de la soare nu a putut fi verificata, nu am gasit nici o protectie in interiorul motorului....

 

Altcineva cu experiente de genul? Adica rezolvari?

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salut Razvan! In acest weekend am experimentat aceeasi problema, stanga fata. A ramas deschis aproximativ 5 cm. Geamul nu mai urca, motorasul se invartea in gol. Avantajul ca am parcat-o in curte.

 

Desfacut fata de usa, macaraua, etc...Prima impresie, s-a mai lucrat pe aici. Am desfacut motorasul si rola cu cele doua cabluri.

La mine a fost cablul de sus, ca sa zic asa, cel care ridica geamul. Am gasit in magazinele de bricolaj, un cablu la fel de gros, dar mai maleabil. Cel de bicicleta, de frana, este cam tare, parerea mea. Dupa vre-o 10 incercari am reusit sa infasor cablurile sa nu se mai incalece sau sa sara dupa rola. La cea de 3-a incercare, totul mergea perfect, cu exceptia faptului ca era montat invers.

 

Initial m-am gandit sa ridic geamul si sa il las asa, blocat. Am cautat pe net si am vazut ca se gasesc macarale fara motor. Cred ca asta iti trebuie. Chiar daca am montat cablurile home made, nu am curaj sa deschid geamul pana jos, doar pana la jumatate. Deocamdata functioneaza.

 

Am mai vazut kit-uri de reparatie la 150-165 lei(cabluri + rola), dar tot trebuie sa te chinui sa le montezi.

 

Deci, practic...cum spune un coleg:

Cumparat cablu - 10 lei, 2-3 metri. Trebuie sa-i faci ceva la capete sa se fixeze in locasurile rolei si nervi de otel.

Kit de reparatie - 150-165 lei + ceva nervi.

Macara fara motoras. Scapi de nervi.

Edited by alex_man
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salut Razvan! In acest weekend am experimentat aceeasi problema, stanga fata. A ramas deschis aproximativ 5 cm. Geamul nu mai urca, motorasul se invartea in gol. Avantajul ca am parcat-o in curte.

 

Desfacut fata de usa, macaraua, etc...Prima impresie, s-a mai lucrat pe aici. Am desfacut motorasul si rola cu cele doua cabluri.

La mine a fost cablul de sus, ca sa zic asa, cel care ridica geamul. Am gasit in magazinele de bricolaj, un cablu la fel de gros, dar mai maleabil. Cel de bicicleta, de frana, este cam tare, parerea mea. Dupa vre-o 10 incercari am reusit sa infasor cablurile sa nu se mai incalece sau sa sara dupa rola. La cea de 3-a incercare, totul mergea perfect, cu exceptia faptului ca era montat invers.

 

Initial m-am gandit sa ridic geamul si sa il las asa, blocat. Am cautat pe net si am vazut ca se gasesc macarale fara motor. Cred ca asta iti trebuie. Chiar daca am montat cablurile home made, nu am curaj sa deschid geamul pana jos, doar pana la jumatate. Deocamdata functioneaza.

 

Am mai vazut kit-uri de reparatie la 150-165 lei(cabluri + rola), dar tot trebuie sa te chinui sa le montezi.

 

Deci, practic...cum spune un coleg:

Cumparat cablu - 10 lei, 2-3 metri. Trebuie sa-i faci ceva la capete sa se fixeze in locasurile rolei si nervi de otel.

Kit de reparatie - 150-165 lei + ceva nervi.

Macara fara motoras. Scapi de nervi.

 

Bun de stiut.

Dar eu am probat mecanismul si merge,dat jos d epe masina.Cablurile sunt impecabile, ca noi, acum si unse.Mecanismul merge fara probleme nu acolo a fost problema.

Nu inteleg de unde a fost problema.de la motor?din cauza mizeriei/ prafului de carbune din interior?

 

PS si la mine si-a bagat cineva nasul inainte,am gasit niste fire lipite bine cu letconul,dar nu originale.:grin:

 

LE: multumesc de link cu macaraua de vanzare..Trebuie spus ca de doua sapt este a treia oara cand face asta.primele doua ocazii dupa ceva timp 2-3 ore a functionat normal citeva zile.Vineri...IOC.

Edited by RZV

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

da repede te arunci la motoare ...macarale...da de amaratul ala de buton...nu te iei?

 

ca de multe ori de acolo pleaca problema...sau de la butonul care anuleaza actionarea tuturor geamurilor

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Bun de stiut.

Dar eu am probat mecanismul si merge,dat jos d epe masina.Cablurile sunt impecabile, ca noi, acum si unse.Mecanismul merge fara probleme nu acolo a fost problema.

Nu inteleg de unde a fost problema.de la motor?din cauza mizeriei/ prafului de carbune din interior?

 

 

Si eu cred ca baiul e cu DDM (Driver Door Module) aka butonasele, care conform manualului se numesc Power Window Switch.

Mie imi face figura cateodata pe dreapta spate, asa ca nu il mai deschid :)))

__________________________________

JEEP GRAND CHEROKEE 2,7 TD '03

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

NU stiu care si din ce cauza.

Intre timp totu-i la loc si perfect functional.Am desfacut, curatat contactele la butoane,curatat motorasul,uns macara plus cabluri, acum totu-i pus la loc si functional.

PLus descoperit mare si meserias electrician cu ample cunostinte in Bucuresti- traiasca forumul Jeep.

Mai vedem, pregatesc un motoras sa fie in stoc. :grin:

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Va salut! O problema aparuta ieri, astazi...inca nu, din ce mi-a transmis sotia(o conduce mai mult decat mine, exceptie fac - operatiunile de alimentare si spalare). Pe aceste temperaturi, nu a vrut sa mai raceasca aerul. Eroare 52 = AI (Recirc) door travel range too large. M-am uitat un pic pe net si am inceput sa verfific.

 

De fapt, nu mai pleca motorul aerotermei, nici cu AC, nici fara. Am desfacut torpedoul, clapeta functiona, nu era rupt nimic. Am desfacut "blower motor resistor", si am curatat contactele, dupa ce in prealabil am deconectat bateria. L-am testat cu un bec, nu am avut aparatul de masura(este imprumutat), functiona.

Le-am montat la loc, am pornit AC-ul, totul era OK. Astazi, fara probleme.

 

Inca un mister...Avantajul marcii JEEP...iti spune ce nu ii convine, prin ceva coduri, desi parca se mai inseala uneori!

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Dap, exact la fel ca la motorul meu de la geam.desfacut, curatat, scos un pumn de negrala de carbune :grin: si pe urma functional.

Sa speram ca mai tine. Cum erau carbunii? in functie de asta te grabesti sa faci provizii sau nu.

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Erau in regula. Problema din ce am citit, ar fi la rezistorul motorului de la aeroterma. Se arde - se inlocuieste. Binenteles, se poate pune pe direct, dar nu sunt de acord, mai ales pe masina mea. Fabricantul l-a proiectat si pus acolo cu un scop!

Nu sunt sigur dar cred ca el este resposabil de nr. de rotatii/viteza aerotermei.

 

Asa am patit la electromotor, carbunii dusi. Inlocuiti si uns angrenajul. Bine ca m-a lasat in fata portii. Acolo a fost desfacut.

 

PS. Geamul si implicit macaraua functioneaza si la mine.

Edited by alex_man
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

De fapt rezistorul pentru turatia variabila e un circuit, si se topeste conectorul de alimentare. Eu am cositorit fire direct in al meu pentru ca nu mai facea contact conectorul si acum pot controla viteza ventilatorului.

http://www.wjjeeps.com/blower_motor.htm

 

EDIT: am uitat ca este si cu rezistor :)

Edited by ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

:grin::grin:

Multa multa info folositoare.

Rablele astea sunt destul de receptive la reparatii DYY si manute pricepute.

 

 

PS: :old Tot mi-as dori un Toyota LC 105 .... :dr1

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use