Mihai-Cristian. Posted July 31, 2019 Share Posted July 31, 2019 Revin cu o problema. Imi urca apa, cand ma dau mai tare la ea. (100-120), in padure nu mai zic. Azi am demontat furtunele si am vazut ca in ture pompa de apa nu mai baga. So, schimb pompa de apa, dar, vad ca nici ventilatorul nu funcționează in parametrii. Citeam ceva tot pe aici, ca ar trebui sa plece la maxim daca ii scot mufa aceea de sub rampa. Ei bine, nu pleaca in putere maxima, tot mort asa... Câteodată, in ture merge in putere maxima, dar uneori merge in putere maxima si la relanti, iar cand duc masina in ture se opreste... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cj19noi Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 Bună. Am achiziționat recent un grand cherokee 2,7 din 2002. Am făcut toate scumburile de ulei, iar la plecare din sevice, cutia nu mai schimba vitezele, respectiv merge în drive maxim 40 km/oră și merge si în R. Ma puteți ajuta cu o lămurire ce ar putea avea. Mecanicul a pus testerul pe ea nu da nici o eroare pe motor sau cutie. Am scos mufa de la cutie, nu da eroare și la fel merge în drive cred ca este treapta 1 dar mai mult nimic. Cutia nu troncane nu se aude nimic în ea. Încărcarea la baterie este 13,8. La fel cutia nu merge nici pe manual. Oare ma puteți ajuta cu ceva sfaturi, ca am făcut cu mașina 500 km de când am luat-o, iar după ce am schimbat uleiurile sa întâmplat asta. Mulțumesc și aștept ceva pareri, care mai aveți modelul ăsta de jeep și a ți avut probleme. Mulțumesc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rkoste32 Posted August 9, 2019 Share Posted August 9, 2019 (edited) va salut, revin cu problema mea cand o calc la fund mi se oprese motorul in mers, am facut o diagnoza , va atasez niste imagini poate ma poate ajuta cineva cu un sfat Edited August 9, 2019 by rkoste32 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted August 12, 2019 Share Posted August 12, 2019 Prea mult combustibil pe retur de la un injector uzat, aer in instalatie sau pompa de inalta presiune obosita. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobrogeanu Posted September 8, 2019 Share Posted September 8, 2019 Buna seara sunt nou pe aici si imi cer scuze daca problema sa mai discutat am un grand cherokee 2.7 wj din 2003 si cand depășesc viteza de 65km începe să se audă un huruit si este si senzatia ca masina se infraneaza , merge trage in continuare se duce bine dar huruitul dupa viteza de 80km dispare si ramane doar senzatia de se tot infraneaza cand si cand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Costecris97 Posted September 20, 2019 Share Posted September 20, 2019 (edited) Salut Am o problema cu un model de Jeep Grand Cherokee 2.7 crd din 2005, nu mai schimba vitezele. Imi puteți spune ce defect are? Vă mulțumesc! Edited September 20, 2019 by Costecris97 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted October 3, 2019 Share Posted October 3, 2019 (edited) Fara sa ne dai niste coduri de eroare...nu se stie :) Edited October 3, 2019 by ssrli '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
albinaru Posted November 24, 2019 Share Posted November 24, 2019 Nu dati cu piatra...Intrebare de nestiutor: unde s-a fabricat masina din tittlu si, exista si o varianta manuala ? Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted November 25, 2019 Share Posted November 25, 2019 (edited) Nu este manuala. Si la cum merge masina, nu vad de ce ai vrea manuala :D Daca bine stiu, toate 2.7 sunt facute in Austria. Edited November 25, 2019 by ssrli '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
albinaru Posted November 25, 2019 Share Posted November 25, 2019 Multumesc ! Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
albinaru Posted December 3, 2019 Share Posted December 3, 2019 Cam ce diferente sunt intre Overland si Laredo va rog. Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted December 5, 2019 Share Posted December 5, 2019 Laredo: tapiterie textila, Quadra-Trac (fara LSD-uri fata-spate), clima manuala Limited: tapiterie de piele, scaune incalzite, clima automata, Quadra-Drive (in general, deci LSD-uri fata-spate) Overland: tapiterie de piele, scaune incalzite, clima automata, trapa, Quadra-Drive, scuturi suplimentare (doar cel rezervor e interesant), praguri metalice. Posibil sa fi uitat ceva, astea erau interesante pentru mine ca diferente intre echipari. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
albinaru Posted December 5, 2019 Share Posted December 5, 2019 Mersi @ssrli , parca incepe sa ma manance, am vazut ca pana in 2005 au a doua maneta cu 4Low si 4Hi.Cele cu buton cum sunt ? Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RZV Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 (edited) dupa 2005 LSD sunt electronice, motorul a avansata la un 3000 mai potent/destept, mai comode pt drum pt ca susp fata este cu bascule,cutie mai avansata..... mai multa electronica si alte buba specifice. Cauta un Overland din 2004,adus din Italia, utilitar in 4 locuri, daca vrei jucarie . Eu asta as cauta acum, cu banii in buzunar. Daca apare unul asa as accepta si un Limited foarte ok... Aaaa si normele de poluare sunt diferite,din ce imi amintesc E3 primele si E4 seria de dupa 2005 Edited December 6, 2019 by RZV Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată. Dream It, Do It, Live It.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 2.7 este Euro 3, 3.0 este Euro 4 (fara DPF). WK cu 3.0 de Mercedes are aceeasi cutie de viteze, diferentiale autoblocante mai smechere, acelasi raport la reductor. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RZV Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 2.7 este Euro 3, 3.0 este Euro 4 (fara DPF). WK cu 3.0 de Mercedes are aceeasi cutie de viteze, diferentiale autoblocante mai smechere, acelasi raport la reductor. Aceeasi cutie de viteze are o treapta in plus,sau am fost eu informat gresit ? diferentialul cu aceleasi raporte actionat electric Buton vs Maneta. LSD Fata Spate...principial vorbind, mai avansat, mai ok in reactie , dar mai multa electronica. Am un amic ce are un 3.0 Omul este mega incantat, de CP si masina in general Ce ofera VS cei 6000 E dati pe masina . Am mers cu el, mult mai comoda la drum. ceva buba cu un radiator-racitor ascuns si V-ul de la motor...a demontat jumate de masina sa ajunga acolo.... Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată. Dream It, Do It, Live It.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
albinaru Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 Un euro 4 ar fi mai pe plac, uitandu ma la viitor. Am vazut ca tatucul Oban ne pregateste ceva, asa ca ma cam grabesc sa mi aduc ceva fara taxa. Am vazut ca preferi Italia , cele din Germania sunt mai prejos? Deci WK , cu motorr de 3.0 sunt tot Mercedes? Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
albinaru Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 De ce ai prefera 2004? ca are maneta? Sa inteleg ca, in toate cazurile, vorbim de intergrala permanenta? Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted December 8, 2019 Share Posted December 8, 2019 (edited) Aceeasi cutie de viteze are o treapta in plus,sau am fost eu informat gresit ? diferentialul cu aceleasi raporte actionat electric Buton vs Maneta. LSD Fata Spate...principial vorbind, mai avansat, mai ok in reactie , dar mai multa electronica. Am un amic ce are un 3.0 Omul este mega incantat, de CP si masina in general Ce ofera VS cei 6000 E dati pe masina . Am mers cu el, mult mai comoda la drum. ceva buba cu un radiator-racitor ascuns si V-ul de la motor...a demontat jumate de masina sa ajunga acolo.... Este aceeasi cutie de viteze, nu mai este nici o treapta in plus. Si nici nu poti face o treapta in plus, vindea gogosi cine ti-a spus. Reductorul e actionat electric. Principiul de functionare a LSD-urilor e asemanator (pompa in fiecare diferential), doar ca la QuadraDrive2 supapa care controleaza presiunea e controlata electric si poate bloca aproape ca si un blocant. Italia vs Germania: in Italia s-au inmatriculat ca si autoutilitare si majoritatea masinilor din Italia stau foarte bine la capitolul rugina, spre deosebire de Germania. Astea sunt cu 3.0 de Mercedes: Cele de dupa, cu 3.0 de 190cp sunt motoare VM. Edited December 8, 2019 by ssrli 1 '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
albinaru Posted December 9, 2019 Share Posted December 9, 2019 Din pacate , cam prin Germania am drumuri. Cum rrecunosti un WK cu Vm fata de cel cu Mercedes? Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
danciucu Posted December 10, 2019 Share Posted December 10, 2019 Cum rrecunosti un WK cu Vm fata de cel cu Mercedes? WK ( 2005-2010) sunt cu Mercedes ( poza de mai sus, vezi farurile rotunjite in partea superioara ) WK2 (dupa 2010) sunt cu VM ( faruri rectangulare ) 1 XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mihai-Cristian. Posted December 18, 2019 Share Posted December 18, 2019 O varianta de a "pacali" senzorul de abs dupa schimbarea rapoartelor a gasit cineva ? In afara de acel emulator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DjhooN Posted December 26, 2019 Share Posted December 26, 2019 Salutare. Detin de puțin timp un GC WJ 2.7 CRD 2004 cu Quadra Drive și tocmai ce mi-a intrat cutia in mod avarie si martorul ABS s-a aprins. Mașina a stat 1 an jumate înainte să o cumpăr. Din ce am înțeles, pt cutia de viteze e necesara o resetare. Acum, nu știu dacă eroare Abs e legată de modul de avarie al cutiei, sau efectiv ca nu a mai avut curent ok masina sau sunt probleme total separate . Mașina se află în jud Harghita, zona in care nu se pricepe nimeni la Jeep--uri. Dacă ati avut parte de astfel de simptome si ma puteti ajuta cu sfaturi, as aprecia enorm.Mulțumesc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted December 26, 2019 Share Posted December 26, 2019 O varianta de a "pacali" senzorul de abs dupa schimbarea rapoartelor a gasit cineva ? In afara de acel emulator. Da, iti faci singur emulator daca nu vrei sa il cumperi pe ala :)) '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdanbobo Posted January 6, 2020 Share Posted January 6, 2020 Buna seara. detin un wj 2.7 Care face probleme la pornire dimineata la rece. Azi am constatat că cele 2 sigurante de 50A de pe tabloul de lângă baterie care sunt pentru bujii sunt arse. Am pus alte două sigurante iar cand am pus contactul s-au ars. A pățit cineva asa ceva? Care ar fi cauzele? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts