Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari


alin-jeep
 Share

Recommended Posts

Revin cu o problema. Imi urca apa, cand ma dau mai tare la ea. (100-120), in padure nu mai zic. Azi am demontat furtunele si am vazut ca in ture pompa de apa nu mai baga. So, schimb pompa de apa, dar, vad ca nici ventilatorul nu funcționează in parametrii. Citeam ceva tot pe aici, ca ar trebui sa plece la maxim daca ii scot mufa aceea de sub rampa. Ei bine, nu pleaca in putere maxima, tot mort asa... Câteodată, in ture merge in putere maxima, dar uneori merge in putere maxima si la relanti, iar cand duc masina in ture se opreste...
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bună. Am achiziționat recent un grand cherokee 2,7 din 2002. Am făcut toate scumburile de ulei, iar la plecare din sevice, cutia nu mai schimba vitezele, respectiv merge în drive maxim 40 km/oră și merge si în R. Ma puteți ajuta cu o lămurire ce ar putea avea. Mecanicul a pus testerul pe ea nu da nici o eroare pe motor sau cutie. Am scos mufa de la cutie, nu da eroare și la fel merge în drive cred ca este treapta 1 dar mai mult nimic. Cutia nu troncane nu se aude nimic în ea. Încărcarea la baterie este 13,8. La fel cutia nu merge nici pe manual. Oare ma puteți ajuta cu ceva sfaturi, ca am făcut cu mașina 500 km de când am luat-o, iar după ce am schimbat uleiurile sa întâmplat asta. Mulțumesc și aștept ceva pareri, care mai aveți modelul ăsta de jeep și a ți avut probleme. Mulțumesc.
Link to comment
Share on other sites

va salut, revin cu problema mea cand o calc la fund mi se oprese motorul in mers, am facut o diagnoza , va atasez niste imagini poate ma poate ajuta cineva cu un sfat

 

image_270620.thumb.jpg.6f455b4d068896c0924d7cc2166b65d5.jpg

image_270621.thumb.jpg.0eb30b21f524f6a3287c1602bf3284f5.jpg

image_270622.thumb.jpg.1b57917b3be202686743abb74ac2db00.jpg

Edited by rkoste32
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Buna seara sunt nou pe aici si imi cer scuze daca problema sa mai discutat

am un grand cherokee 2.7 wj din 2003 si cand depășesc viteza de 65km începe să se audă un huruit si este si senzatia ca masina se infraneaza , merge trage in continuare se duce bine dar huruitul dupa viteza de 80km dispare si ramane doar senzatia de se tot infraneaza cand si cand

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Nu este manuala. Si la cum merge masina, nu vad de ce ai vrea manuala :D

Daca bine stiu, toate 2.7 sunt facute in Austria.

Edited by ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Laredo: tapiterie textila, Quadra-Trac (fara LSD-uri fata-spate), clima manuala

Limited: tapiterie de piele, scaune incalzite, clima automata, Quadra-Drive (in general, deci LSD-uri fata-spate)

Overland: tapiterie de piele, scaune incalzite, clima automata, trapa, Quadra-Drive, scuturi suplimentare (doar cel rezervor e interesant), praguri metalice.

 

Posibil sa fi uitat ceva, astea erau interesante pentru mine ca diferente intre echipari.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

dupa 2005 LSD sunt electronice, motorul a avansata la un 3000 mai potent/destept, mai comode pt drum pt ca susp fata este cu bascule,cutie mai avansata..... mai multa electronica si alte buba specifice.

Cauta un Overland din 2004,adus din Italia, utilitar in 4 locuri, daca vrei jucarie . Eu asta as cauta acum, cu banii in buzunar. Daca apare unul asa as accepta si un Limited foarte ok...

 

Aaaa si normele de poluare sunt diferite,din ce imi amintesc E3 primele si E4 seria de dupa 2005

 

Edited by RZV

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

2.7 este Euro 3, 3.0 este Euro 4 (fara DPF).

WK cu 3.0 de Mercedes are aceeasi cutie de viteze, diferentiale autoblocante mai smechere, acelasi raport la reductor.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

2.7 este Euro 3, 3.0 este Euro 4 (fara DPF).

WK cu 3.0 de Mercedes are aceeasi cutie de viteze, diferentiale autoblocante mai smechere, acelasi raport la reductor.

 

Aceeasi cutie de viteze are o treapta in plus,sau am fost eu informat gresit ? diferentialul cu aceleasi raporte actionat electric Buton vs Maneta. LSD Fata Spate...principial vorbind, mai avansat, mai ok in reactie , dar mai multa electronica.

Am un amic ce are un 3.0 Omul este mega incantat, de CP si masina in general Ce ofera VS cei 6000 E dati pe masina . Am mers cu el, mult mai comoda la drum. ceva buba cu un radiator-racitor ascuns si V-ul de la motor...a demontat jumate de masina sa ajunga acolo....

 

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Un euro 4 ar fi mai pe plac, uitandu ma la viitor. Am vazut ca tatucul Oban ne pregateste ceva, asa ca ma cam grabesc sa mi aduc ceva fara taxa. Am vazut ca preferi Italia , cele din Germania sunt mai prejos?

 

Deci WK , cu motorr de 3.0 sunt tot Mercedes?

Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi!
Link to comment
Share on other sites

 

Aceeasi cutie de viteze are o treapta in plus,sau am fost eu informat gresit ? diferentialul cu aceleasi raporte actionat electric Buton vs Maneta. LSD Fata Spate...principial vorbind, mai avansat, mai ok in reactie , dar mai multa electronica.

Am un amic ce are un 3.0 Omul este mega incantat, de CP si masina in general Ce ofera VS cei 6000 E dati pe masina . Am mers cu el, mult mai comoda la drum. ceva buba cu un radiator-racitor ascuns si V-ul de la motor...a demontat jumate de masina sa ajunga acolo....

 

Este aceeasi cutie de viteze, nu mai este nici o treapta in plus. Si nici nu poti face o treapta in plus, vindea gogosi cine ti-a spus.

Reductorul e actionat electric.

Principiul de functionare a LSD-urilor e asemanator (pompa in fiecare diferential), doar ca la QuadraDrive2 supapa care controleaza presiunea e controlata electric si poate bloca aproape ca si un blocant.

 

Italia vs Germania: in Italia s-au inmatriculat ca si autoutilitare si majoritatea masinilor din Italia stau foarte bine la capitolul rugina, spre deosebire de Germania.

 

Astea sunt cu 3.0 de Mercedes:

Jeep-Grand-Cherokee-WK.jpg

 

Cele de dupa, cu 3.0 de 190cp sunt motoare VM.

Edited by ssrli
  • Like 1

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare. Detin de puțin timp un GC WJ 2.7 CRD 2004 cu Quadra Drive și tocmai ce mi-a intrat cutia in mod avarie si martorul ABS s-a aprins. Mașina a stat 1 an jumate înainte să o cumpăr. Din ce am înțeles, pt cutia de viteze e necesara o resetare. Acum, nu știu dacă eroare Abs e legată de modul de avarie al cutiei, sau efectiv ca nu a mai avut curent ok masina sau sunt probleme total separate . Mașina se află în jud Harghita, zona in care nu se pricepe nimeni la Jeep--uri. Dacă ati avut parte de astfel de simptome si ma puteti ajuta cu sfaturi, as aprecia enorm.Mulțumesc.
Link to comment
Share on other sites

O varianta de a "pacali" senzorul de abs dupa schimbarea rapoartelor a gasit cineva ? In afara de acel emulator.

 

Da, iti faci singur emulator daca nu vrei sa il cumperi pe ala :))

 

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Buna seara. detin un wj 2.7 Care face probleme la pornire dimineata la rece. Azi am constatat că cele 2 sigurante de 50A de pe tabloul de lângă baterie care sunt pentru bujii sunt arse. Am pus alte două sigurante iar cand am pus contactul s-au ars. A pățit cineva asa ceva? Care ar fi cauzele?
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use