Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari


alin-jeep
 Share

Recommended Posts

Salut am achizitionat si eu un jeep grand cherochee 2.7 an 2003 si am o problema cu el porneste sta 5 secunde si se opreste pe tester imi da 6.erori de senzori scot mufele la senzori tot la fel face asa ca senzori fuctioneaza poate fi calculatoru sau aveti ide sa mai intamplat la cineva asa ceva??

 

Supapa presiune rampa

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna seara....... am citit acest topic aproape integral inainte de a posta.... detin de foarte scurt timp un GC 2.7 din 2004 si deocamdata nu am gasit un service prin zona care sa poata sa-mi faca o diagnoza totala, mecanicul cu care colaborez de foarte multi ani nu a reusit sa se conecteze cu softul pe care il detine, va rog poate mai postateaza cineva un link mai recent de unde s-ar putea descarca un program de diagnoza sau poate imi puteti recomanda un service in zona, (mentionez ca locuiesc in Piatra Neamt), pentru a merge cu masina.

In acest moment la scurt timp de functionare imi apare in bord chek engine si imi limiteaza turatia la aproximativ 3000 ture, problema care se rezolva pentru scurt timp prin oprirea motorului.

 

In piatra neamt am eu tester pentru 2.7 crd

Link to comment
Share on other sites

Buna tuturor! Am un Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD din 2005 de doua saptamani... pe langa unele probleme legate de directia care devine instabila la viteze de peste 50 de km/ora daca trec peste vreun hop sau groapa cat de mica, si pe care sper sa o rezolv zilele urmatoare prin inlocuirea tuturor bucselor, este ceva ce ma nelinisteste mai tare... ieri, urcand pe un drum neamenajat acoperit cu ceva zapada sub care era namol, am trecut masina la un moment dat pe 4Lo... insa nu a intervenit nici o schimbare in comportamentul masinii... daca pe o punte o roata patina, cealalta era oprita...se tura la fel ca in modul 4x4 all time... Am mai avut 4x4 un Land Rover si o Tata 207 Telcoline... dar in modul 4x4 low, reductorul isi facea treaba si ieseam si cu aderenta pe o singura roata... doar ca acelea nu aveau cutie automata... am facut eu ceva gresit? Nu se cupleaza reductorul? Sau care ar fi explicatia? Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ai dreptate e WG an 2004... ma uitasem in certificat... si acolo e prima inmatriculare...

Cutia e quadratrac... din ce am tot citit legat de cutie si de tractiunea la Jeep ar fi trebuit sa intervina cumva sistemul de frânare pe rotile care patinau ca sa dea cuplu si celorlalte... lucru care nu se intampla.. o sa verific tot sistemul... pe tester nu da erori...

In legatura cu directia nu am rezolvat inca nimic dupa ce am schimbat capete de bara, bucse bara panhard, pivoti, cuplaj volan-caseta, tampoane motor si cutie... dar continui poate rezolv...

Edited by MariusEdward
Ca sa fiu mai precis...
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate e WG an 2004... ma uitasem in certificat... si acolo e prima inmatriculare...

Cutia e quadratrac... din ce am tot citit legat de cutie si de tractiunea la Jeep ar fi trebuit sa intervina cumva sistemul de frânare pe rotile care patinau ca sa dea cuplu si celorlalte... lucru care nu se intampla.. o sa verific tot sistemul... pe tester nu da erori...

In legatura cu directia nu am rezolvat inca nimic dupa ce am schimbat capete de bara, bucse bara panhard, pivoti, cuplaj volan-caseta, tampoane motor si cutie... dar continui poate rezolv...

 

La qadratrac nu ai lsd deci nu iti blocheaza satelitii nu o mai chinui

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am schimbat la mecanic simeringul fata la cutia de transfer și uleiul.

am pus Motul echivalent pt Mopar.

Mecanicul zice ca a făcut semn pe cardan si la montat în aceeași poziție, dar de la 60-70 km/h in sus o simt ca vibreaza.

Ati pățit careva?

Vre-o idee ce sa verific?

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat la mecanic simeringul fata la cutia de transfer și uleiul.

am pus Motul echivalent pt Mopar.

Mecanicul zice ca a făcut semn pe cardan si la montat în aceeași poziție, dar de la 60-70 km/h in sus o simt ca vibreaza.

Ati pățit careva?

Vre-o idee ce sa verific?

 

Depinde cum vibreaza .... toata masina sau in volan ...sa stranga mecanicul flansa la c.transfer la cuplu necesar nu la mana dupa ureche

Link to comment
Share on other sites

Vibreaza toată masina, nu e vibrație mare (cum ar fi death wobble). Vibratia, ar fi asemanatoare cu o roata dezechilibrata, dar nu e in volan, e în toată masina.

Voi cere sa verifice flanșa cum ai sugerat.

Alte idei, sugestii?

Link to comment
Share on other sites

Vibreaza toată masina, nu e vibrație mare (cum ar fi death wobble). Vibratia, ar fi asemanatoare cu o roata dezechilibrata, dar nu e in volan, e în toată masina.

Voi cere sa verifice flanșa cum ai sugerat.

Alte idei, sugestii?

 

Sa verifici daca are joc cardanul spate la cruce

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor! apelez la voi pentru putin ajutor , deoarece vreau sa achizitionez un GC 2.7 utilitara 4locuri, dar cu ceva probleme - nu stiu cat de grave sunt, astfel va prezint urmatoarele:

masina am fost sa o vad/testez si a corespuns descrierii vanzatorului (omul oarecum serios) - mi-a spus telefonic inainte sa ma pornesc la drum spre el ca masina la un moment dat plafoneaza(taie acceleratia pentru moment- 1sec, 2sec) , se aprinde check engine, dupa cateva secunde sau in acelasi timp (nu mai stiu exact) scade indicatorul presiune la ulei la minim si se aprinde cu rosu check gauges...masina functioneaza dupa momentul taierii acceleratiei functioneaza oarecum normal...schimba treptele de viteza , se tureaza etc(nu am stat sa fac prea multe incercari pana la ce turatie maxim urca etc.) - nu mi s-a parut nimic in neregula doar ca raman cei 2 indicatori in bord aprinsi( avaria motor cu portocaliu si check gauges cu rosu si presiunea la ulei la minim). daca se opreste motorul( se ia contactul din cheie) si se reporneste, se sting cei 2 martori si indicatorul presiunii ulei isi revine...mentionez (cel putin asa mi se pare) ca motorul functioneaza corect fara zgomote, tremurat , mers neregulat etc. si este si destul de uscat/curat; proprietarul a reusit sa o conecteze la un tester si masina a inregistrat erorile din poza atasata ; o fi vreo masa/contact electric care genereaza aceste erori? orice parere/idee/sfat este bienvenit! va multumesc anticipat

397065239_WhatsAppImage2021-04-03at13_36.44(1).thumb.jpeg.b42a433a090b5f4050507934bd20f2e7.jpeg

Edited by ghostface

"don't get scared, be prepared for the worst"

frontera pregatita de razboi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Toti proprietarii WJ 2.7 cunosc problema pornirii grele de dimineata la rece. Cauza principala este presiunea mica in rampa de injectoare.

 

acum ce duce la presiunea mica in rampa

 

A.Cauze ce tin de rampa

- injectoarele pisha in retur prea mult

- supapa de retur din spatele rampei nu tine presiunea in rampa

B. cauze pe circuin inainte de rampa aici sunt mai multe

- pompa de injectie nu baga suficient - fie ca e dusa fie ca ajunge prea putina motorina sau ajunge motorina cu aer.

 

Aici vreau sa analizez prezenta aerului in instalatia de alimentare - sistemul ala de tuburi de plastic si oringuri mi se pare prost - sunt prea multe locuri unde in timp poate intra aer in instalatie.

Fie pe la oringuri fie prin fisuri sau pierderi de etanseitate la toata plasticaraia...etc. De cele mai multe ori cauzele sunt combinate....RZV-ul stie cat f..ai este sa le descoperi. In fine aerul sau lipsa de etanseitate duca la scurgerea motorinei inapoi in rezervor si dimineata trebuie sa dai mult la automat pana ajunge motorina la pompa. Eu cred ca sistemul de alimentare este cam prost gandit la acest mersomotor 2.7 - adica: nu are nici pompa ajutatoare care sa traga motorina din rezervor nici macar o supapa unisens care sa nu lase motorina sa curga inapoi in rezervor. Nu are nici macar o pompa manuala de amorsare a sistemului, singura pompa este undeva in capul pompei de injectie si la masinile mai vechi nu prea mai face fata.. Prin urmare m-am gandit sa repar "greseala" celor ce au gandit acest motor :grin::grin: Cum - simplu fie o supapa unisens inainte de filtru de aer, fie o pompa - se mai numeste lift (sau lifter) pump.

 

pompa e mai buna pentru ca are si supapa inglobata.

 

zis si facut - acelasi inepuizabil ebay imi furnizeaza pompa

http://www.ebay.co.uk/itm/12V-Electric-Fuel-Pump-For-Petrol-Diesel-Low-Rate-3PSI-TO-5PSI-/331458659006?

 

bun scoatem furtunul vechi intre conducta si filtru (zona verde ) si montam un furtun de 10 pe conducta (rosu) - si il directionam in spatele acumulatorului

 

[ATTACH=CONFIG]235250[/ATTACH]

 

conectam pompa la acest furtun

 

[ATTACH=CONFIG]235251[/ATTACH]

 

apoi alt furtun de la pompa la filtru

 

[ATTACH=CONFIG]235252[/ATTACH]

 

cam asa cu furtunele conectate si redirectionate

 

[ATTACH=CONFIG]235253[/ATTACH]

 

acum ca sa nu se balangane pompa ii facem un suport

 

[ATTACH=CONFIG]235254[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]235255[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]235256[/ATTACH]

 

Partea electrica fiecare o face cum vrea - releu, contact, buton pe bord. Eu o aveam deja de la un preincalzitor electric de filtru si m-am conectat in paralel cu acesta. Acum cand dau drumul la buton pleaca incalzitorul si pompa. Am lasat masina o noapte afara si am pornit azi dimineata intai pompa 30 de sec apoi la automat. A pornit foarte usor. Sa vedem cand o fi mai frig. Oricum este utila si pentru aerisirea sistemului de alimentare dupa schimbarea filtrului.

 

 

Te Salut Vitalie,

vreau sa te intreb cum s-a comportat pe termen lung utilajul cu aceasta pompa ajutatoare?

Nu este prea mare presiunea generat de aceasta pompa?

 

Mersi pt feedback!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
91B9A9B3-F84B-4DBD-BA48-61D602B3B78E.jpeg.b25b4ad453b4c75afe1cc6e8ed0602c1.jpegVa Salut! Am o problema la un grand cherokee 2.7 crd din 2002 masina nu porneste .. am aceste 2 erori P1652 si P1685 acul de la combustibil nu se ridica deloc cel de la baterie indica 9v chiar daca bateria are 12 cand pun contactul martorul motor si spirala de la bujii nu apar deloc dupa cateva secunde apare martorul motor cu cheia taiata..am verificat cablajul usii soferului si am gasit 2 fire rupte le-am reparat si tot nu porneste..a mai intalnit careva aceasta problema?multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Va salut, dragi colegi! Un un wj 2.7 an 2004. A inceput sa imi scoata fum mult si merge foarte neregulat motorul la relanti , mai ales cand este rece. M ar ajuta mult cateva sfaturi, nu stiu ce sa i mai fac. (tocmai ce i am verificat injectoarele si par a fi ok) in momentul in care se tureaza singur, scoate fum negru. Nu mai zic daca plec putin cu zvac, mare nor de fum lasa in spate
Link to comment
Share on other sites

Salut. Am și eu o problemă la cutia de viteze, sa blocat în tr1 și nu mai schimbă. Care ar putea fii cauzele?

Mulțumesc!

 

selectorul cutiei de viteze...se poate lua unul nou cu garantie pe viata de la lituanieni. exista pe forum discutia

Grand Cherokee 2003 2.7crd
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare, după ploaia de acu’ o săptămâna și ceva mi-au apărut câteva erori pe lângă vreo 2 existente care nu ridicau probleme…

prima data p0203, p0202 și p0205, imediat după aia, p0201 și p0204, ca sa fie suita completa…

initial aveam un 0304 (senzor Ax cu came nou, dar nu s-a șters eroarea) și bineînțeles negreșitul p1270…

a doua zi după ploaie am făcut câteva ture prin Galați printre cabinete si la un moment dat a murit motorul din senin. A pornit la sfert dar de fiecare data când pișcam accelerația murea.

dupa o diagnoza a rămas 1270, 0201–>0205, a dispărut 0304 dar a apărut 0100…

mecanicii la care am fost zic ca-s clapetii de la intake, eu zic ca-i ecu, acum sa văd și cu senzorul ăla MAF care-i treaba, că până acum nu a apărut niciodată…

voi ce ziceți? Mașina e un wj din 2002 2.7crd

 

Link to comment
Share on other sites

Buna . Grand cherokee 2.7crd

Sa oprit dimineata imediat dupa pornire..... De atuncea nu mai porneste. Se invarte electromotorul Da cu pauza... Care O data ám eroare unghiu de sincronizare.

Link to comment
Share on other sites

Salutare, după ploaia de acu’ o săptămâna și ceva mi-au apărut câteva erori pe lângă vreo 2 existente care nu ridicau probleme…

prima data p0203, p0202 și p0205, imediat după aia, p0201 și p0204, ca sa fie suita completa…

initial aveam un 0304 (senzor Ax cu came nou, dar nu s-a șters eroarea) și bineînțeles negreșitul p1270…

a doua zi după ploaie am făcut câteva ture prin Galați printre cabinete si la un moment dat a murit motorul din senin. A pornit la sfert dar de fiecare data când pișcam accelerația murea.

dupa o diagnoza a rămas 1270, 0201–>0205, a dispărut 0304 dar a apărut 0100…

mecanicii la care am fost zic ca-s clapetii de la intake, eu zic ca-i ecu, acum sa văd și cu senzorul ăla MAF care-i treaba, că până acum nu a apărut niciodată…

voi ce ziceți? Mașina e un wj din 2002 2.7crd

 

Depinde pana unde a ajuns apa . ... electronica multă pentru a întra în apa cu el ..ecu e sus lângă baterie ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut…

Deci, am rezolvat cu problemele la injectoare, era un senzor de la rampă, a trebuit să o luăm pe bâjbâite dar s-a rezolvat.

Acum, altă belea…

Furtunurile tur-retur de la schimbătorul de căldură nu se mai găsesc pe nicăieri…

55116747AB

55116748AB

astea-s codurile, pun și o diagramă, dacă are cineva vreo idee de unde se pot procura sau vreo alternativă…

7CC3A494-FEB8-47CF-BE69-5762FBC2B68A.thumb.jpeg.f38d6f3e7944f02873fbae54a582eb81.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Buna.Am studiat cele 78 pagini dar nu am gasit problema asemanatoare asa ca HELP. GC meu din 2002 se opreste cateodata doar la decelerare si mai ales in sensurile giratorii.Niciodata pe accelerare.

Coduri p1130 si p1131.

S-au schimbat:senzor presiune,regulator presiune si inlocuit filtru motorina cu cel de Sprinter.

Nu pare sa aiba aer in instalatie deoarece porneste ff usor in orice moment al zilei si dupa pauze de mai mult de 24 ore.

Astept sfaturi...multumesc

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Va salut!Am o problema cu semnalizările la jeep Grand cherokee 2.7.Am schimbat blocul de lumini și relul de semnalizari si tot am probleme cu semnalizările câteodată merg iar câteodată nu, ce as mai putea face?

 

Salutare! Ai rezolvat ceva intre timp cu semnalizarea? La fel patesc si eu cu semnalizarea pe partea stanga, insa eu suspectez tripla spate care nu face contact cum trebuie cu soclul becului.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use