Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari


alin-jeep
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

unde sa verific ? ce sa schimb? sa verific firele de la toti senzori care dau eroare? ce anume sa verific ?

 

multumesc

Verifica mufele de pe senzori, in sensul ca am patit cu mufa de la senzorul din capul rampei, avea fir intrerupt in mufa, facea contact cand vroia.

Cu masina pornita misca firul care intra in mufa, la fiecare senzor. Daca este fir intrerupt, o sa vezi ca se schimba sunetul motorului.

Bafta!

__________________________________

JEEP GRAND CHEROKEE 2,7 TD '03

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Verifica mufele de pe senzori, in sensul ca am patit cu mufa de la senzorul din capul rampei, avea fir intrerupt in mufa, facea contact cand vroia.

Cu masina pornita misca firul care intra in mufa, la fiecare senzor. Daca este fir intrerupt, o sa vezi ca se schimba sunetul motorului.

Bafta!

 

ok..o sa verific! revin! multumesc

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Am verificat si mufele la toti senzori care dau eroare si nimic..intre timp am schimbat si bateria noua....la fel face...coduri de eroare pe senzori de 5v... nasol este ca nu da mereu eroare....ce sa ii verific..sa schimb ecu?!

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Ma confrunt cuprobleme in continuare...dupa ce la o postare anterioara v-am zis ca imi rup rotile din fata la viraje am luat decizia sa schimb cutia de transfer(asta dupa ce am schimbat diferential pe fata,facut unghi de fuga,schimbat cardan fata,schimbat lichidele transmisie,schimbat un cap de bara) si problema a disparut,,,stupoare,dupa ce am plecat la un drum mai lung am observat ca daca iau o groapa sau denivelare cu partea dreapta rotile incep sa oscileze incontrolabil... cautat cauza si se pare ca un amortizor de la bara de directie era dus plus alte cateva componente de la suspensie;am schimbat doar amortizorul(care nu se gaseste in Ro dupa zeci de comenzi si telefoane)... acum vreau sa schimb tot ce inseamna bucsi,capete bara si suspensie numai ca aici nu prea am dat de un kit complet cum ar fi acesta https://www.ebay.co.uk/itm/FRONT-REAR-SUSPENSION-29pcs-REPAIR-KIT-JEEP-GRAND-CHEROKEE-WJ-1999-2004-RHD/332803948826?fits=Car+Make%3AJeep%7CModel%3AGrand+Cherokee%7CCars+Type%3A2.7+CRD+4x4%7CPlat_Gen%3AMK+II%7CCars+Year%3A2003%7CVariant%3AMK+II+%5B1998-2005%5D+SUV&hash=item4d7ca9411a:g:kh4AAOSwJclZptBQ

Unde as putea sa fac comanda sa stiu ca e complet si macar la aceiasi bani,altfel trebuie sa-l comand din Uk

Problema cu muscatul rotilor din asfalt a reaparut odata cu schimbarea amortizorului de directie

 

Problema a doua e ca dimineata la pornire masina pleca mai greu cu 1-2 sec si intra in limp mode...trebuia sa scot borna de la baterie dupa ce o lasam sa mearga si sa se incarce un pic apoi o puneam la loc si nu mai aveam problema cu limp mode(mers cu 60 la ora pt 5 min),schimbat bateria si astept sa vad daca mai are aceasta simptoma

Grand Cherokee 2003 2.7crd
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

@Nico - trepidatul ese problema super cunoscuta si comuna la masina asta.

1- vezi sa nu cumperi ce-i in link ca-i pt volan Dreapta este specificat RHD de vanzatorul din Uk....

2- scapi fara mare stres,- doar cu cheltuieli- daca mergi la cineva specializat sau care cunoaste fenomenul- vorbeste cu colegul Alin ,sigur are piesele pe stoc.si mai conteaza foarte ,foarte mult sa fie si calitate, nu doar sa le schimbi.

 

limp mode poate fi dat de baterie, dar poate avea si alte cauze....daca scapi cu bateria este super ok.Pornirea asa, intraziata cu 1-2 secunde este data de injectia CRD- adica asa face toate :grin: mai departe, daca intrzierea este mai mare sau se balbaie, este alta discutie.

 

PS; - imi este dor de Jeepulica ce ma tinea mereu ocupat....dar cel mai dor imi este de spatiul urias din interior.

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

@Nico - trepidatul ese problema super cunoscuta si comuna la masina asta.

1- vezi sa nu cumperi ce-i in link ca-i pt volan Dreapta este specificat RHD de vanzatorul din Uk....

2- scapi fara mare stres,- doar cu cheltuieli- daca mergi la cineva specializat sau care cunoaste fenomenul- vorbeste cu colegul Alin ,sigur are piesele pe stoc.si mai conteaza foarte ,foarte mult sa fie si calitate, nu doar sa le schimbi.

 

limp mode poate fi dat de baterie, dar poate avea si alte cauze....daca scapi cu bateria este super ok.Pornirea asa, intraziata cu 1-2 secunde este data de injectia CRD- adica asa face toate :grin: mai departe, daca intrzierea este mai mare sau se balbaie, este alta discutie.

 

PS; - imi este dor de Jeepulica ce ma tinea mereu ocupat....dar cel mai dor imi este de spatiul urias din interior.

Cu alin am tot vb pana la un moment in care nu a mai raspuns(fiecare isi stie treburile lui)

Masina mea e cu volan pe dreapta iar cotatiile de piese de aici ma costa dublu fata de Uk asa ca o sa comand tot pachetul de acolo.

Cu limp mode am rezolvat(sper) prin schimbarea bateriei

Intree timp se pare ca si releul de semnalizare face figuri,nu a mai vrut semnalizarea stanga sa mearga desi avariile mergeau,am desfacut bordul si am scos releul sa verific contactele si l-am pus la loc....surpriza e ca merge acum

Ps...deja imi cam scoate peri albi...nu stiu de ce ti-e dor de timpul pierdut cu reparatiile

Edited by nico30
Grand Cherokee 2003 2.7crd
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Orice chestie pe care vrei sa o repari aruncand cu piese noi (sau bani) o sa iti scoata peri albi.

 

Daca nu vrei sa o duci la un mecanic competent, trebuie sa inveti tu sa diagnostichezi problemele.

 

Problema ta cu death wobble e foarte comuna. Se incepe cu bucsile de panhard si cu capetele de bara. Apoi se iau in colimator alte bucsi, pivotii, amortizorul de directie etc.

Edited by ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Ps...deja imi cam scoate peri albi...nu stiu de ce ti-e dor de timpul pierdut cu reparatiile

 

Pai nu de reparatii imi este dor. Timpul ocupat cu iesit,zburdat pe un forestier, o padure,un peste, chestii pt care treb cuplat LO si blocata cutia in 1-2....asta ma tinea ocupat. reparatiile le faci o data si bine, si inveti rapid ca altfel costa . platesti cand trebuie dar altfel, te descurci singur. Este o masina ce necesita atentie.

 

 

scuzati domnilor offtopicul pe topicul asta dedicat.

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Orice chestie pe care vrei sa o repari aruncand cu piese noi (sau bani) o sa iti scoata peri albi.

 

Daca nu vrei sa o duci la un mecanic competent, trebuie sa inveti tu sa diagnostichezi problemele.

 

Problema ta cu death wobble e foarte comuna. Se incepe cu bucsile de panhard si cu capetele de bara. Apoi se iau in colimator alte bucsi, pivotii, amortizorul de directie etc.

 

Da...de acord cu tine dar parca nu se mai termina..imi place masina,o iubesc chiar,e super....dar daca nu e una e alta si parca nu am avut masina sa-mi faca asa ceva pana acum.

De aceea am decis sa schim tot sa stiu ca nu mai apar probleme pe partea asta de directie-suspensie

Grand Cherokee 2003 2.7crd
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Ps...deja imi cam scoate peri albi...nu stiu de ce ti-e dor de timpul pierdut cu reparatiile

 

Pai nu de reparatii imi este dor. Timpul ocupat cu iesit,zburdat pe un forestier, o padure,un peste, chestii pt care treb cuplat LO si blocata cutia in 1-2....asta ma tinea ocupat. reparatiile le faci o data si bine, si inveti rapid ca altfel costa . platesti cand trebuie dar altfel, te descurci singur. Este o masina ce necesita atentie.

 

 

scuzati domnilor offtopicul pe topicul asta dedicat.

 

Nu e off topic parerea mea...

 

Orice masina necesita atentie si mie imi place sa mai fac cate ceva pe la ea dar nu ma bag la motor unde nu am sculele specifice si nici spatiul necesar

Grand Cherokee 2003 2.7crd
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Cu alin am tot vb pana la un moment in care nu a mai raspuns(fiecare isi stie treburile lui)

Masina mea e cu volan pe dreapta iar cotatiile de piese de aici ma costa dublu fata de Uk asa ca o sa comand tot pachetul de acolo.

Cu limp mode am rezolvat(sper) prin schimbarea bateriei

Intree timp se pare ca si releul de semnalizare face figuri,nu a mai vrut semnalizarea stanga sa mearga desi avariile mergeau,am desfacut bordul si am scos releul sa verific contactele si l-am pus la loc....surpriza e ca merge acum

Ps...deja imi cam scoate peri albi...nu stiu de ce ti-e dor de timpul pierdut cu reparatiile

 

Posibil sa nu iti fi raspuns dar nu am facut-o intentionat :old

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

....surpriza e ca merge acum

 

Surpriza e ca o sa revina defectul.

http://wjjeeps.com/fuses.htm WJ flasher repair tip

ultimul paragraf. Nu am incercat, dar o voi face zilele urmatoare.

 

Sunt ele stricacioase dar sunt si la juma' sau sfert de pret fata de japoneze, deci echitabil.

XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

va salut, am observat ca am o problema ciudata ..nu imi indica corect motorina..de exemplu daca eu am rezervorul la jumatate si las masina sa stea o zi sa zicem a doua zi de multe ori imi arata mai putin cu o linie mai mereu..uneori la 2 3 linii cand o lasam si o porneam dupa o zi deja eram cu becul aprins si niciodata nu se mai ridica la cat a fost..am patit sa am 3 linii la motorina si sa parchez masina cu fata la deal pe o bordura..si surpriza nu a mai pornit pana nu am bagat 20 de l de motorina..am patin si pe loc drept la fel..3 linii si porneste extrem de greu a 2 a 3 a cheie....sa fie pompa din rezervor problema?

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

va salut, am observat ca am o problema ciudata ..nu imi indica corect motorina..de exemplu daca eu am rezervorul la jumatate si las masina sa stea o zi sa zicem a doua zi de multe ori imi arata mai putin cu o linie mai mereu..uneori la 2 3 linii cand o lasam si o porneam dupa o zi deja eram cu becul aprins si niciodata nu se mai ridica la cat a fost..am patit sa am 3 linii la motorina si sa parchez masina cu fata la deal pe o bordura..si surpriza nu a mai pornit pana nu am bagat 20 de l de motorina..am patin si pe loc drept la fel..3 linii si porneste extrem de greu a 2 a 3 a cheie....sa fie pompa din rezervor problema?

 

Eu cred ca ai ceva abonati la rezervor :grin:

4x4MANIA is where we are !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

va salut, am observat ca am o problema ciudata ..nu imi indica corect motorina..de exemplu daca eu am rezervorul la jumatate si las masina sa stea o zi sa zicem a doua zi de multe ori imi arata mai putin cu o linie mai mereu..uneori la 2 3 linii cand o lasam si o porneam dupa o zi deja eram cu becul aprins si niciodata nu se mai ridica la cat a fost..am patit sa am 3 linii la motorina si sa parchez masina cu fata la deal pe o bordura..si surpriza nu a mai pornit pana nu am bagat 20 de l de motorina..am patin si pe loc drept la fel..3 linii si porneste extrem de greu a 2 a 3 a cheie....sa fie pompa din rezervor problema?

 

Nu este pompa in rezervor :x

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

va salut, am observat ca am o problema ciudata ..nu imi indica corect motorina..de exemplu daca eu am rezervorul la jumatate si las masina sa stea o zi sa zicem a doua zi de multe ori imi arata mai putin cu o linie mai mereu..uneori la 2 3 linii cand o lasam si o porneam dupa o zi deja eram cu becul aprins si niciodata nu se mai ridica la cat a fost..am patit sa am 3 linii la motorina si sa parchez masina cu fata la deal pe o bordura..si surpriza nu a mai pornit pana nu am bagat 20 de l de motorina..am patin si pe loc drept la fel..3 linii si porneste extrem de greu a 2 a 3 a cheie....sa fie pompa din rezervor problema?

 

Aceeasi problema am si eu odata cu venirea frigului si am vazut ca acele conducte care vin in pompa de inalta presiune pierd motorina si se dezamorseaza pompa,am facut comanda si le voi schimba sa vad daca mai persista problema

Grand Cherokee 2003 2.7crd
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Eu am pus si furtune noi si acele garnituri la fel..am schimbat toate garniturile din pompa de înaltă si tot la fel face..chiar in dimineata asta cu jumătate de rezervor putin cu botul la deal a pornit la a 2 a cheie cu greu..Si inainte de asta a pornit la sfert...

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Eu am pus si furtune noi si acele garnituri la fel..am schimbat toate garniturile din pompa de înaltă si tot la fel face..chiar in dimineata asta cu jumătate de rezervor putin cu botul la deal a pornit la a 2 a cheie cu greu..Si inainte de asta a pornit la sfert...

 

eu i-am schimbat si bujiile...degeaba...daca si dupa ce ii schimb conductele asta tot asa face o dau la dezmembrari...

Grand Cherokee 2003 2.7crd
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Recent vazusem o discutie in care cineva se plangea de pornire greoaie daca masina sta pe o panta, la pachet cu opriri aleatoare stand la semafor. Solutia a fost alt regulator de presiune parca.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Eu am pus si furtune noi si acele garnituri la fel..am schimbat toate garniturile din pompa de înaltă si tot la fel face..chiar in dimineata asta cu jumătate de rezervor putin cu botul la deal a pornit la a 2 a cheie cu greu..Si inainte de asta a pornit la sfert...

 

de unde ai luat furtunele si cu cat?

Grand Cherokee 2003 2.7crd
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

nu m-am exprimat tocmai corect, singurul furtun nou este cel care pleaca din spatele la rampa de presiune in pompa de inalta si a costat 250 lei, celelalte au fost luate din dezmembrari le-am gasit aproape noi

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use