Bucur Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 (edited) Dragi prieteni, Dupa lungi, sinuoase, si delicate dezbateri cu Comisia CNOR2015 am convenit pentru urmatorul format de etape in Campionatul National de Off-Road, in cadrul evenimentului The R.A.T.2015. Mentionez ca toate modificarile de la formatul cunoscut R.A.T. din anii precedenti, sunt ca urmare a preocuparii comisiei pentru cat mai buna reprezentare a interesului sportiv a concurentilor din cadrul Campionatului National de Off-Road. Regulament particular R.A.T.2015: Aventura de orientare si navigatie auto. Acest tip de eveniment se adreseaza in special celor care doresc sa descopere sau sa redescopere aventura navigatiei in teren folosind harti , busole, sau sisteme de navigatie. Este in primul rind un concurs de navigatie, care solicita deopotriva inteligenta, si spiritul de observatie a navigatorului, cit si experienta si prezenta de spirit a pilotului. Este o aventura de anduranta care va solicita toate capacitatile personale ale participantilor si tehnice ale autovehiculelor dvs. 1. Locatia Evenimentul se desfasoara anual in partea de vest a Romaniei, in judetul Arad, , in arealul Muntilor Zarandului, a Muntilor Codru Moma si in parte, pe versantii sudici ai Muntilor Bihor. Localitatea Halmagel - Pensiunea Minerva. 46°16'14.45"N 22°36'56.31"E. Locatia se afla la cca. 30 km de Brad si cca. 70km de Deva. 2. Regulament CADRU Romania Adventure Trophy denumit in continuare "The R.A.T." este un concurs auto de navigatie offroad Acesta este un concurs de navigatie care se desfasoara, traditional, pe echipe. In formatul classic RAT se va puncta in echipe in cele doua clase de navigatie: XStandard si OpenX Pentru formatul de Campionat CNOR se va putea puncta individual, pentru urmatoarele clase: Hobby, Standard, Open, Extrem Pe parcursul zilelor de concurs participantii vor avea de traversat o serie de puncte de control zilnice numite in continuare CP-uri (check-point) Participantii vor folosi pe toata perioada desfasurarii evenimentului numai drumuri si/sau cai de acces deja existente pentru a ajunge intre diferitele CP ale traseului. Este cu totul interzisa traversarea pasunilor, a padurilor, sau a oricaror spatii deschise pe care nu exista deja un drum sau o cale de acces, in prealabil. Este cu totul interzisa traversarea proprietatilor private marcate ca atare. Toti concurentii vor lua la cunostinta, in prealabil, de prevederile Legii nr.256 din 29 iunie 2006 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.195/2005 privind protectia mediului. Capitolele: VIII : Conservarea biodiversitatii si arii natural protejate, XI: Protectia solului, subsolului si a ecosistemelor terestre, Sectiunea 3: Obligatiile persoanelor fizice si juridice, Art 94, XV: Sanctiuni. Toate daunele provocate tertilor de catre concurenti vor fi responsabilitatea acestora, organizatorul aratind in mod expres obligativitatea folosiri numai a cailor de acces deja existente si deschise circulatiei. FORMAT: Navigatia in teren intre CP-uri se va face folosind harti , busole, sau sisteme de navigatie. Participantii primesc la start un set de harti zilnic, in format maxim de 1 : 100.000 in baza carora trebuie sa parcurga un traseu de etapa (TRET) care sa ii duca prin CP-urile traseului . Punctajul echipei la sfarsitul zilei va fi cumularea CP-urilor si a Km facuti de cele doua echipaje. Punctajul unui echipaj la sfarsitul zilei va fi cumularea CP-urilor si a Km facuti de acel echipaj. Numarul zilnic al CP-urilor va fi stabilit de organizator in functie de complexitatea traseului si lungimea acestuia. Numarul de CP-uri poate fi diferit de la o clasa la alta, si de la o zi la alta, in functie de complexitatea traseului . CP-urile traseului se vor parcurge in ordine crescatoare. Parcurgerea secventelor de traseu va fi parte a strategiei fiecarei echipe. Timpul oficial RAT va fi afisat pe ceasul oficial al competitiei prezent la secretariatul concursului. Pentru parcurgerea traseului de etapa TRET(zilnic) exista un timp maxim . Intirzierea de la TM se penalizeaza. Fiecare multiplu de ½ ora de intirziere se penalizeaza cu 1 CP, pentru fiecare masina/echipaj. Exemplu: Deschidere TRET: ora 08.00AM Inchidere TRET: ora 20.00 Timp maxim TM: 12ore Numar maxim de CP: 30 Daca o echipa ajunge la sosire, cu ambele masini, pina la ora 20.00 si va avea traversate 26 de CP,si 82km, cu un echipaj si, 26 de CP si 86km cu cel de-al doilea echipaj, numarul de CP-uri ale echipei in acea zi vor fi CP 52 si km 168. Daca o echipa ajunge la sosire in intervalul 22.01-22.30 si va avea traversate 52 de CP, numarul de CP-uri ale zilei vor fi 50. Daca o echipa ajunge la sosire in intervalul 22.31-23.00 si va avea traversate 52 de CP, numarul de CP-uri ale zilei vor fi 48. s.a.m.d. Cistigatorul etapei/zilei este echipa care parcurge cele mai multe CP in TM, cu cei mai putini km parcurgi. Cistigatorul evenimentului este echipa care parcurge cele mai multe CP in total, cu cei mai putini km parcursi. Exemplu de clasament pe echipe la sfarsitul zilei: 1. Claro 71CP 220km 2. Zuki 64CP 200km 3. X-Rover 62CP 215km 4. Sigma 62CP 219km 5. …….etc…… Pentru clasamentul individual se vor cuantifica/reprezenta performantele individuale ale echipajului din acea zi. Exemplu de clasament individual la sfarsitul zilei: 1. Claro 205 36CP 112km 2. Claro 162 35CP 108km 3. Zuki 178 32CP 98km 4. Zuki 406 32CP 102km 5. X-rover 208 31CP 106km 6. Sigma 323 31CP 108km 7. X-rover 309 31CP 109km 8. Sigma 423 31CP 111km 9. ……..etc.... Intreruperile de track se penalizeaza cu distanta aeriana dintre cele doua puncte ale intreruperii x10. Daca intreruperea de track trece peste un CP, acesta nu va fi calculat ca CP luat. ATENTIE: Toate intrreruperile de track sunt responsabilitatea concurentului. ATENTIE. Pe parcursul RAT2015 se va putea puncta pentru 2 etape din Campionatul CNOR2015. O etapa va consta in doua zile de traseu plus o Proba Speciala. Cea de-a doua etapa va consta din doua zile de traseu plus o Proba Speciala. MONITORIZARE TRASEU Traseul participantilor se monitorizeaza cu track-ere GPS. Trecerea prin CP se confirma cu track-ul descarcat la sosire. Track-erele folosite/agreate de organizator vor fi Holux M241 ,Holux M241C sau track-ere cu processor SkyTraq Venus 6 – 65 canale -160dBm/ Ex: 3x1GPS Data Logger Concurentii au obligatia de a avea cel putin o priza de bricheta 12V functionala si disponibila pentru alimentarea tracker-ului. Tracker-ele pot fi proprietatea concurentilor sau pot fi inchiriate de la secretariatul concursului pentru 10euro/zi TRET Track-erele distruse pe parcursul TRET de catre concurenti vor fi cumparate de acestia cu 100euro/buc. Concurentilor le revine deplina responsabilitate pentru functionarea in bune conditii a Tracker-elor pe toata durata TRET pentru a oferi organizatorului posibilitatea descarcarii track-urilor in vederea verificarii. In cazul in care din orice fel de motive nu exista posibilitatea de a descarca sau verifica track-urile se vor aplica penalitatile aferente pentru portiunile care lipsesc la verificari. Organizatorii au dreptul de a modifica, traseul TRET în functie de starea vremii sau de alte situatii exceptionale. Modificarile vor fi aduse la cunostinta participantilor înainte de începerea etapei, sau in cazuri speciale, in timpul desfasurarii etapei. FORMAT PROBA SPECIALA Proba Speciala, “Speciala” consta din parcurgerea unui traseu scurt dar tehnic , clar delimitat, intr-o perioada maxima de timp. Acesta va fi parcursa de fiecare echipaj in mod individual. Rezultatele individuale cumulate vor constitui rezultatele echipei. Echipajele vor parcurge un traseu compus din 5 secvente, 5 porti, fiecare dintre ele avand un cuantum in clasamentul general al CP obtinute. Acest cuantum va fi comunicat inainte de inceperea Probei Speciale. Un CP (poarta) se considera parcurs(luat) dupa ce echipajul a trecut prin el si nu a rupt nimic. (stalp/panglica). Va exista un TM de parcurgere. La expirarea TM echipajul ramane cu CP luate pana in momentul expirarii TM. Pentru cuantificarea rezultatelor in format CNOR, arbitri vor da start si vor cronometra timpi de parcurgere a traseului.. Banuiesc ca vor elabora o lista in baza timpilor obtinuti. La briefingul, inainte de Speciala arbitrul delegat va lamuri concurentilortoate aspectele legate de arbitrajul federal. Cred/sper ca vor afisa si o lista de intrare in speciala. si probabil vor dori ca secventele sa fie parcurse in ordine crescatoare. DESCALIFICAREA Descalificarea din competitie se aplica neconditionat oricarui echipaj pentru: a) - Distrugerea bunurilor sau proprietatilor datorate nerespectarii prezentului regulament . c) - Limbaj inadecvat fata de oficiali, alti participanti sau spectatori. d) - Inlocuirea pilotului si/sau navigatorului ori a oricarui coechipier in timpul competitiei cu alte persoane decat cele declarate in fisa de inscriere a echipajului, si care nu fac parte din participantii la concurs. e) - aruncarea sau abandonarea de resturi menajere si /sau reziduri pe traseu . In cazurile in care apar scurgeri de uleiuri si carburanti, sau alte pierderi de lichide de la sistemele masinii, indiferent de cauze, concurentii sunt obligati sa curete si sa lase locul curat. In caz contrar echipajul este exclus din competitie si este obligat la plata cheltuielilor de curatire. d) - fixarea cablului de troliu sau altor mijloace ajutatoare fara componente de protectie (sufa de copac).In cazul troliilor cu linii din materiale sintetice, nu este nevoie de sufa de copac. e) - schimbarea directiei de troliere prin rezemarea cablului de troliu de copaci. f) - doborârea sau taierea intentionata de copaci, fara acordul organizatorilor . Echipajul în cauza are obligatia sa anunte primul oficial întâlnit pe traseu despre taierea facuta. Ascunderea faptei atrage dupa sine excluderea din competitie si suportarea pagubelor civile pentru echipajul în culpa. g) - nepredarea in mod voit a aparatului GPS la linia de finish, pentru descarcarea datelor . h) - in caz de abandon, obligatoriu, concurentii vor anunta imediat organizatorul, prin orice mijloace. Daca la sosirea in tabara, hotel, bivuac nu se anunta organizatorul in maxin 15 minute, echipajul in culpa va fi exclus din competitie. i) - Depasirea limitei de viteza impusa de organizator în localitati .Viteza se masoara de organizator cu mijloace proprii. Aceasta va putea fi evidentiata in orice moment, prin identificarea datelor de traseu inregistrate de tracker. 3. Conditii de participare Se concureaza in echipe. O echipa = 2 echipaje Un echipaj = Pilot + Navigator + Auto Fiecare din autoturismele prezente in concurs trebuie sa aiba tractiune 4x4. Fiecare din autoturismele prezente in concurs trebuie sa corespunda din punct de vedere tehnic pentru a rula pe drumurile publice din Romania in conformitate cu legislatia in vigoare. Aceasta calitate va fi validata in baza inscrieriii concurentului in concurs. Fiecare din autoturismele prezente in concurs trebuie sa corespunda din punct de vedere juridic pentru a rula pe drumurile publice din Romania in conformitate cu legislatia in vigoare. Aceasta calitate va fi validata in baza inscrieriii concurentului in concurs. . Toti coechipierii din autoturism trebuie sa aiba peste 18 ani. Toti coechipierii din autoturism trebuie sa aiba calitatea de participant la eveniment. Aceasta se dobindeste prin inscrierea la secretariatul concursului. Pilotul va trebui sa poata face la inscriere dovada calitatii de conducator auto. Permis de conducere. Pilotul si Navigatorul vor trebui sa poata face la inscriere dovada calitatii de sportiv FRAS. -Federatia Romana de Automobilism Sportiv- Aceasta se va face prezentind la inscriere licenta anuala de sportiv FRAS eliberata prin intermediul clubului a carui membru este, pentru sportivi romani, sau se poate obtine licenta “one event” pe loc, de la reprezentantul FRAS prezent la secretariatul concursului, pentru sportivi straini , sau pentru cei care nu poseda licenta FRAS anuala. Contra cost. Toti membri echipajului (pilot/navigator/coechipieri) vor trebui sa aibe asigurari sportive valabile pentru perioada evenimentului. Acestea se pot obtine in prealabil de la orice firma de asigurari, sau de la reprezentantul unei firme de asigurari prezent la secretariatul evenimentului. Contra cost. Pilotul si Navigatorul vor trebui sa poata face la inscriere dovada calitatii de sanatate. Aceasta se va face, fie cu licenta anuala FRAS valida, fie cu un atestat de la un doctor specializat de medicina sportiva “clinic sanatos” , nu mai vechi de 6 zile calendaristice, obtinut in prealabil sau ca urmare a vizitei medicale efectuate la secretariatul concursului , inainte de inscriere. Contra cost. 4. Echipe Se concureaza in echipe. O echipa = 2 echipaje Un echipaj = Pilot + Navigator + Auto Nr. maxim de participanti a toate clasele 50 echipaje – 25 echipe Pe parcursul concursului fiecare echipa va avea un cod de traseu. Acesta va fi selectat din cele disponibile. La inregistrare aveti posibilitatea de a allege propriul dvs. cod de traseu din cele disponibile. La epuizarea codurilor se opreste inscrierea. Primul venit - primul servit. 01. Team Alfa 02. Team Bravo 03. Team Charlie 04. Team Delta 05. Team Echo 06. Team Foxtrot 07. Team Gringo 08. Team Haifa 09. Team Kilo 10. Team Oscar 11. Team Tango 12. Team Suma 13. Team Zuki 14. Team Ultra 15. Team Sierra 16. Team Vectra 17. Team Claro 18. Team Zulu 19. Team Sigma 20. Team X-ray 21. Team Duster 22. Team Taifun 23. Team ……… Atentie: Nu toate aceste coduri vor fi disponibile in momentul inregistrarii dvs.in concurs. Unele dintre coduri sunt deja allocate echipelor inscrise in acest moment. La momentul inregistrarii veti putea allege din codurile ramase disponibile. 5. Clase de competitie: Participantii vor concura in formatul RAT in doua clase: Incadrarea in cele doua clase va fi stabilita de comisia tehnica a concursului in baza specificatiilor masinii. OpenX - care va include clasele Open CNOR si Extrem CNOR cu specificatiile cuprinse in anexele CNOR. Obligatoriu: - anvelope de teren profil 100% (ex:Simex, Booger, etc sau echivalent) - troliu fata - sufe , ocheti, Hi-Lift - comunicatii CB - comunicatii GSM - sistem de navigatie digital - busola - trusa medicala - extinctor in termen de garantie si cu ceas - centuri in trei puncte - alimente si apa pentru 48 ore la fiecare start. - baterii AA Durracell 1.5V noi 3buc./TRET (atentie: numai baterii alcaline, NU si acumulatori sau alt fel de baterii)*(bateriile se vor putea cumpara si de la secretariatul concursului dar acolo costa foarte foarte scump.) - Important: - Toate masinile cu: - - modificari gabaritice la caroserie - - rollcage exterior - - protectii exterioare ale caroseriei (exceptie Bullbar) - Se vor putea inscrie numai la clasa Open-X - - Important: - Toate masinile vor trebui sa dispuna de priza de 12V de bricheta functional si disponibila. Recomandat: -- Casca de protectie - Rollbar sau Rollcage - Troliu spate - Rezerva de carburant - motofierastrau XStandard - care va include clasele Standard CNOR si Hobby cu specificatiile cuprinse in anexele CNOR. Obligatoriu: -anvelope de teren profil maxim 80% (exBFG-MT, Cross, etc sau echivalent) – adica INTERZIS profil 100% - diametru maxim la anvelopa 33`` sau 84cm – adica INTERZIS mai mare - troliu fata – minim 1 buc. pe echipa - comunicatii PMR – statii de mina in 446 Mhz - comunicatii GSM - busola - trusa medicala - extinctor in termen de garantie si cu ceas - centuri in trei puncte - alimente si apa pentru 48 ore la fiecare start. - baterii AA Durracell 1.5V noi 3buc./TRET (atentie: numai baterii alcaline, NU si acumulatori sau alt fel de baterii)*(bateriile se vor putea cumpara si de la secretariatul concursului dar acolo costa foarte foarte scump.) Important: Toate masinile cu: - modificari gabaritice la caroserie - rollcage exterior - protectii exterioare ale caroseriei (exceptie Bullbar) NU se vor putea inscrie la clasa X-Standard Important: Toate masinile vor trebui sa dispuna de priza de 12V de bricheta functionala si disponibila. Recomandat: Rollbar sau Rollcage - Troliu spate - Rezerva de carburant - Comunicatii CB - sistem de navigatie digital - sufe , ocheti, Hi-Lift In cazul in care nu va exista un interes relativ egal pentru participarea in cele doua clase, organizatorul isi rezerva dreptul de a rula concursul cu clasa RAT in care vor concura toti concurentii inscrisi in concurs, indiferent de specificatia masini. FESTIVITATEA DE PREMIERE La sfarsitul competitiei se va organiza festivitatea de premiere, in cadrul careia se vor înmana diplome participantilor. Vor fi prémiate cu cupe si premii, echipele castigatoare la cele doua clase OpenX si XStandard. Vor fi recompénsate cu plachete si medalii si echipajele castigatoare le cele doua etape CNOR la tóate clasele. Sportivii clasati pe primele opt locuri vor primi diplome cu mentionarea locurilor iar restul sportivilor vor primi diplome de participare. Organizatorii isi pastreaza dreptul de a onora cu diplome cu caracter special sau cupe echipajele cu comportament deosebit pe parcursul competitiei, precum si institutiilor sau persoanelor fizice cu un aport determinant în organizarea sau desfasurarea competitiei. O distinctie speciala se acorda celui mai bun/inspirat navigator al concursului. Aceasta atribuie titlul “The RATMAN” navigatorului care face dovada celei mai bune strategii de abordare a traseului si/sau a celor mai bune rezultate. Edited October 3, 2015 by Max To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabau Gigel Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Si taxe? Membru club GTC Motosport: Link to comment Share on other sites More sharing options...
blavenstein Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie azi vor ma fi cateva modificari,si se vor afla mai multe informatii tractari auto profi cu o vechime de peste 18 ani tel 0744621055 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bucur Posted July 1, 2015 Author Share Posted July 1, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Tarife si servicii pentru The RAT2015 Tarifele se refera la intregul eveniment The RAT2015: 6 zile de eveniment, 6 nopti de cazare, 6 zile de mic dejun si cina, vineri cina festiva, party. Nu se va putea plati “cu ziua” sau “numai cina festiva” Pachet sportiv - Taxa de participare sportiva pentru cele sase zile de eveniment este de 1170 RON (260 euro)/persoana - fara pachetul de cazare in regim pensiune, dar cu sase zile de mic dejun si cina, si participarea la masa festiva de simbata seara (gulas la ceaun, virsli la gratar, tuica, vin, muzica, etc.) - In acest pachet camparea in camping este gratuita. (Pentru comparatie puteti echivala ca taxa sportiva aferenta unei etape de campionat CNOR ca fiind 585 RON) Pachet turist - Taxa de participare cu cazare pentru cele sase zile de eveniment este de 1670 RON (370 euro)/ persoana cu pachetul de cazare in camera dubla la pensiune trei stele, inclus si cu sase zile de mic dejun si cina si participarea la masa festiva de simbata seara (gulas la ceaun, virsli la gratar, tuica, vin, muzica, etc.) - Cazarea in regim pensiune se va face in masura locurilor disponibile, cca. 25 camere duble. “Primul venit primul servit.” - Achizitionarea unui asfel de pachet se va face in baza unei rezervari prealabile si cu plata in avans. Pachet all-inclusive - Taxa de participare cu cazare pentru cele sase zile de eveniment este de 1940 RON (430 euro)/persoana cu pachetul de cazare in camera dubla la pensiune trei stele, inclus si cu sase zile de mic dejun si cina si participarea la masa festiva de simbata seara (gulas la ceaun, virsli la gratar, tuica, vin, muzica, etc.) - Taxa include asigurarea sportive - Taxa include tracker Holux M245 pe perioada evenimentului. - Taxa include consultatia pentru obtinerea certificatului de “clic sanatos” - Cazarea in regim pensiune se va face in masura locurilor disponibile, cca. 25 camere duble. “Primul venit primul servit.” - Achizitionarea unui asfel de pachet se va face in baza unei rezervari prealabile si cu plata in avans. Participarea la Probele Speciale Participarea exclusiva se va putea face si prin inscrierea la secretariatul concursului din ziua “Specialei”. Taxa de participare exclusiv la o Proba Speciala va fi de 150 RON ( 35euro)/masina. Vor fi doua probe speciale miercuri 15.06.2015 Tarife pentru apartinatori: Persoanele care insotesc concurenti, ex.: mecanici de interventie, soferi ai autoplatformelor, sotii, copii, prietene, secretare de la firma, nutritionist personal, antrenoarea de fitnes, capitanul nejucator al echipei (exista precedent), cat si oricare alte persoane care participa la eveniment ca apartinatori ai vre-unui concurent, vor trebui declarati ca “apartinatori” la inscriere, si au posibilitatea de a achizitiona urmatoarele servicii: 1. Cazare in regim propriu, in campare – gratuit- Aceste persoane nu vor putea participa la briefing-uri, la mic dejun, la cina, sau la cina festiva. 2. Permis acces la masa – 450RON (100euro) Aceste persoane vor putea participa la briefing-uri, la mic dejun, la cina, pe parcursul intregului eveniment ( 6 zile) si la cina festiva. 3. Pachet cazare – 450RON (100euro) Aceste persoane vor avea cazare in camera dubla in pensiune 4. Pachet cazare/masa – 900RON (200euro) Aceste persoane vor putea participa la briefing-uri, la mic dejun, la cina, pe parcursul intregului eveniment ( 6 zile), la cina festiva si si vor avea cazare in camera dubla in pensiune. Servicii conexe optionale: (care nu sunt neaparat furnizate de organizator si care pot fi achizitionate in prealabil de catre participant de la oricare alt furnizor de servicii) Asigurare sportiva - poate fi obtinuta si de la reprezentantul unei firme de asigurari de la secretariatul concursului pentru cca.10 euro/eveniment/participant Tracker Holux M245 sau 3x1DataLogger - acesta poate fi cumparat si de la secretariatul concursului pentru cca.100euro/buc - sau poate fi inchiriat pentru cca.10euro/TRET Corturi tip pavilion - albe, cu dimensiunile de 3x3x2m pot fi inchiriate de la secretariatul concursului pentru cca. 20euro/eveniment To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bucur Posted July 1, 2015 Author Share Posted July 1, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Taxa de Etapa CNOR Pentru cei care doresc sa participe numai la o singura etapa CNOR. oricare, taxele vor fi: Pachet sportiv - Taxa de participare sportiva pentru o etapa este de 800RON/persoana - fara pachetul de cazare in regim pensiune, dar cu trei zile de mic dejun si cina, si participarea la masa festiva de miercuri/simbata seara - In acest pachet camparea in camping este gratuita. Pachet turist - Taxa de participare cu cazare pentru o etapa este de 1000 RON/ persoana cu pachetul de cazare in camera dubla la pensiune trei stele, inclus si cu trei zile de mic dejun si cina si participarea la masa festiva de miercuri/simbata seara - Cazarea in regim pensiune se va face in masura locurilor disponibile, cca. 25 camere duble. “Primul venit primul servit.” - Achizitionarea unui asfel de pachet se va face in baza unei rezervari prealabile si cu plata in avans. To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bucur Posted July 1, 2015 Author Share Posted July 1, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Program The R.A.T.2015 Pe parcursul RAT 2015 se vor desfasura 2 etape disctincte contand pentru Campionatul National de Off Road. Fiecare dintre ele dupa formatul consacrat, adica 2 zile de traseu si ½ de zi Speciala. Concurentii vor avea, la inscriere, libera alegere de a participa numai la etapa 4, sau numai la etapa 5, sau la amandoua. Data desfasurarii: Duminica 12 iulie – vineri 17 iulie 2013 Duminica 12 iulie: Ora 16.00 - deschidere check-in participanti - formalitati de inregistrare, cazare, formalitati sportive (federatie) licenta, asigurari, controlul cavitatilor, etc. Ora 22.00 - cina Ora 23.00 - briefing de deschidere eveniment - briefing pentru TRET 1 Luni 13 iulie: Ora 00.00 - deschidere TRET 1 - TM20h Ora 08.00 - mic dejun Ora 19.00 - deschidere check-in TRET 1 Ora 20.00 - inchidere TRET 1 Ora 21.00 - cina Ora 23.00 - briefing pentru TRET 2 Marti 14 iulie: Ora 00.00 - deschidere TRET 2 - TM20h Ora 08.00 - mic dejun Ora 19.00 - deschidere check-in TRET 2 Ora 20.00 - inchidere TRET 2 Ora 21.00 - cina Ora 23.00 - briefing pentru TRET Special Miercuri 15 iulie: Ora 08.00 - mic dejun Ora 08.00 - deschidere secretariat pentru inscriere Etapa 5 CNOR si Proba Speciala Ora 10.00 - inchidere secretariat pentru inscriere Etapa 5 CNOR si Proba Speciala Ora 11.00 - deschidere TRET Special 1 CNOR 4 Ora 14.00 - inchidere TRET Special 1 CNOR 4 Ora 18.00 - deschidere TRET Special 2 CNOR 5 Ora 21.00 - inchidere TRET Special 2 CNOR 5 Ora 21.00 - cina Ora 22.00 - festivitatea de premiere Etapa 4 CNOR Ora 23.00 - briefing pentru TRET 3 Joi 16 iulie: Ora 00.00 - deschidere TRET 3 - TM20h Ora 08.00 - mic dejun Ora 19.00 - deschidere check-in TRET 3 Ora 20.00 - inchidere TRET 3 Ora 21.00 - cina Ora 23.00 - briefing pentru TRET 4 Vineri 17 iulie: Ora 00.00 - deschidere TRET 4 - TM20h Ora 08.00 - mic dejun Ora 19.00 - deschidere check-in TRET 4 Ora 18.00 - inchidere TRET 4 Ora 20.00 - festivitatea de premiere etapa 5 CNOR - festivitatea de premire Romania Adventure Trophy 2015 “The RATman’s Party” - cina festiva plina de povestiri si de licoarea specifica locului Sambata 18 iulie: Ora 09.00 - mic dejun Ora 10.00 - ramas bun si la revedere. pupaturi, promisiuni, lacrimi..... - pentru cine doreste poate sa ramana cu noi pana catre seara la petrecerea “after party” sus pe Muntele Gaina la "Tirgul de Fete" To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bucur Posted July 1, 2015 Author Share Posted July 1, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Zona de desfasurare RAT2015Zona RAT2015.kmz To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Chelaru Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 (edited) Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie "Fiecare din autoturismele prezente in concurs trebuie sa corespunda din punct de vedere juridic pentru a rula pe drumurile publice din Romania in conformitate cu legislatia in vigoare"... Oau...asta "etapa" pentru cine este? ...scuzati... e vreun "pecinteniar" la Arad fara "clienti"...?... Uau...treb'e sa inchiriem trachere...uau... ...gratis se pare ca e doar dosarul penal pentru soferii de la extrem mai ales...ca nu stiu daca au timp sa si scoata foliile fumurii de pe geamuri pana la concurs ca sa ia si ei RAR ul...si sa inmatriculeze autovehiculele conform legislatiei in vigoare...ce vigoare?...vigoare e atunci cand faci etapa normala neica... daca tot aveti trackere de inchiriat si baterii "foarte scumpe" la secretariat de vanzare n aveti si masini cu portale si rolcage exterior cu 35 uri?, INMATRICULATE IN VIGOARE?, de inchiriat?...scuzati... asta etapa nu trebuie sa fie conform regulamentului in vigoare?...Adica ala de bun simt, ca baietii astia de se bat la podium la extrem in vigoare n au crezut ca una din etapele in vigoare, si care taman e ori 2, trebuie sa aiba in vigoare talon, RCA valabil, revizie in vigoare ...mai am o intrebare...iesim din localitate?, sa stiu cum facem cu rovinieta sau cum se zice...scuze...in vigoare... daca "nam" inteles eu bine scuze din nou... Edited July 1, 2015 by Radu Chelaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
marx5 Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Salut, Concluzie : La standard nu ai voie cu rollcage exterior,anvelope profil simex doar cu mt si maxim 33 ! Taxa la proba speciala(trial)din cate stiu eu este de 5 euro/persoana,la acest eveniment va avea alt cost? Transsylvania Off Road Club "ELEFANTUL" Link to comment Share on other sites More sharing options...
piede Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie "Fiecare din autoturismele prezente in concurs trebuie sa corespunda din punct de vedere juridic pentru a rula pe drumurile publice din Romania in conformitate cu legislatia in vigoare"... Oau...asta "etapa" pentru cine este? ...scuzati... e vreun "pecinteniar" la Arad fara "clienti"...?... Uau...treb'e sa inchiriem trachere...uau... ...gratis se pare ca e doar dosarul penal pentru soferii de la extrem mai ales...ca nu stiu daca au timp sa si scoata foliile fumurii de pe geamuri pana la concurs ca sa ia si ei RAR ul...si sa inmatriculeze autovehiculele conform legislatiei in vigoare...ce vigoare?...vigoare e atunci cand faci etapa normala neica... daca tot aveti trackere de inchiriat si baterii "foarte scumpe" la secretariat de vanzare n aveti si masini cu portale si rolcage exterior cu 35 uri?, INMATRICULATE IN VIGOARE?, de inchiriat?...scuzati... asta etapa nu trebuie sa fie conform regulamentului in vigoare?...Adica ala de bun simt, ca baietii astia de se bat la podium la extrem in vigoare n au crezut ca una din etapele in vigoare, si care taman e ori 2, trebuie sa aiba in vigoare talon, RCA valabil, revizie in vigoare ...mai am o intrebare...iesim din localitate?, sa stiu cum facem cu rovinieta sau cum se zice...scuze...in vigoare... daca "nam" inteles eu bine scuze din nou... . Hai mai Radule ce iti pui atatea intrebari . S-a stabilit aseara la sedinta ca nu se puncteaza la etapa asta. Are un format frumos dar care nu se preteaza in CNOR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Horace Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie 1. Eu nu pot sa inteleg cum poti sa ai un campionat national cu 2 regulamente. Asa ceva doar la offroad s-a mai vazut:)))). 2. Cum sa nu te mai primeasca in concurs daca nu esti inscris in primele 50 masini ? Asta inseamna ca daca tragi la titlu, pierzi 2 etape...deci se cam incurca socotelile. 3. Ce masina de open sau extrem mai poate sa circule..."pe bune" pe strazile patriei ???? Adica cine o sa concureze la cele doua clase isi asuma..cum spunea nenea Chelaru intalnirea cu Politia si eventual dosarul penal ??? Am citit ca la RAT o sa fie Open X care inseamna pt CNOR Open + Extreme. De aici am inteles ca vor avea cu totii aceleasi CP-uri de gasit...deci care mai este diferenta intre cele 2 clase ??? Nu inteleg de ce aceste compromisuri. Chiar CNOR nu poate sa faca ceva constructiv, chiar este totul pe prietenii si interese ??? Daca tot faceti asa, nu va mai mirati ca sunt 20 masini la un concurs . In rest, succes si distractie maxima celor ce vor concura acolo. Horatiu Today. Tomorrow. Land Rover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Chelaru Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie concluzia e ca nu e etapa?...sau e etapa dar nu se puncteaza?...sau?...ori?... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Chelaru Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 (edited) Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie ...draga Horatiu...o sa fim acuzati de iubitorii CNOR ului de 100 de...ori...ca...stii tu...dar ce am citit acolo in "ragulamentul" RAT, sau cum i o spune,...e naucitor...poate ca asa trebuie sa ajungi acolo...naucit...ca sa accepti termenii impusi...dar...cine suntem noi?...business is business... cinste lor...:uameni:uameni Edited July 2, 2015 by Radu Chelaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Chelaru Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie ...si mai am un of...cu un f...adica se face o echipa formata din doua masini...buuun..."egzenplu": 1. Andi Visoiu sau Mihai Pascu fac echipa cu cineva mai slab (sa nu va puna aghiutza...sa ziceti cu Sorin si cu mine ca...e previzibil)...si atunci "valoarea" lui Andi recte Mihai ajunge la nivelul coechipierului...deci fix abramburistic... 2. fac echipa astia doi sus mentionati...si atunci iau puncte la fel la final 20 sau 18 sau 16 sau cate ori fi ori 2 acolo la ei sa fie...adica degeaba se dau in ambele cazuri...precum si in toate celelalte cazuri...sincer, sper sa n am dreptate... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bucur Posted July 2, 2015 Author Share Posted July 2, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Salut, Concluzie : La standard nu ai voie cu rollcage exterior,anvelope profil simex doar cu mt si maxim 33 ! Taxa la proba speciala(trial)din cate stiu eu este de 5 euro/persoana,la acest eveniment va avea alt cost? La acest eveniment, taxa de participare NUMAI pt. Proba Speciala va fi de 150RON/masina. Pentru ceilalti concurenti inscrisi pentru toate probele concursului participarea la Proba Speciala, va fi gratuita. To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bucur Posted July 2, 2015 Author Share Posted July 2, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie La acest eveniment, taxa de participare NUMAI pt. Proba Speciala va fi de 150RON/masina. Pentru ceilalti concurenti inscrisi pentru toate probele concursului participarea la Proba Speciala, va fi gratuita. Participarea la Standard va fi permisa cu orice fel de gume pana la diam.35", inclusiv. Modificarea a fost facuta. To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Chelaru Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 (edited) Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie ...retoric...universuri paralele...discuti'...dodii.... Edited July 2, 2015 by Radu Chelaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
marx5 Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Multumesc pentru clarificare. Transsylvania Off Road Club "ELEFANTUL" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romical BWA Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 (edited) L-as ruga pe domnul Silviu Bulugioiu sa ne dea niste raspunsuri la comentariile astea despre regulament Fara suparare dar acest concurs nu trebuia introdus in campionat.Este un altfel de concurs si asa trebuia sa ramana.Sportivii care vor participa vor avea multe surprize. In primul rand este un concurs 80% navigatie pe harta cu alegere de variante multa strategie .Eu particip de 5 ani la acest concurs si va spun ca nu e simplu deloc.Trebuie sa stii sa te orientezi in teren si sa stii sa interpretezi o harta ,ceea ce nu e usor pentru cineva care nu a facut-o niciodata.Dar ce sa va zic...ne vedem la concurs .Multa bafta!!! Edited July 2, 2015 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihai_ct Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Salutare Eu am sustinut de la inceputul anului ca aceasta etapa nuu este conform cu formatul cunoscut de toata lumea care se da in campionatul national de atatia ani.Nu contest ca este un concurs frumos cu parti bune si rele dar nu ca si etapa. Argumente as avea cateva din pacate doar contra acestui eveniment ca etapa: 1. Nu mi se pare corect ca dupa ce obligi concurentii sa mearga in echipa sa-i pui sa-si dea in cap unul altuia in trial Adica daca gaganu merge in echipa cu vlad viorel si termina pe 1 si eu ma duc cu romeo si terminam pe doi la general si suntem in spate cu 5 cp-uri sa zic, gaganu isi va da in trial cu vlad viorel pentru puncte de locul 1 si 2 din cnor si eu cu romeo pentru locul 3 si 4 de fapt. 2. Daca masina ti se strica grav si coechipieru nu te poate ajuta esti la mila celorlalti sa vina sa te scoata la sfarsitul zilei sau concursului din cauza ca nu exista masini de interventie la organizator. gen cum au fost scoase anul trecut masinile din vale. 3. Multi copiloti nu sunt familiarizati cu astfel de navigatie si vor fi tentati sau vor gresi si vor ajunge peste campurile oamenilor - lucru ce ne va dauna tuturor in viitor ca miscare offroad. 4. Daca cumva va trebui sa treci peste un DN toti de la open si extrem sunt potentiali clienti la dosare penale( noi la cluj acum doi ani am avut escorta de la politie pentru deplasarea la cora si ni s-a spus masinile de la extrem pe platforma) 5. La cate concesii si regulamente particulare s-au facut pentru aceasta etapa nu mi se pare corect fata de nici un alt organizator la care se depuncteaza orice abatere de la regulament. Argumente ar mai fi dar repet nu vreau sa denigrez acest concurs eu nu sunt de acord cu acest format ca etapa. Ca si concluzie orice s-ar intampla cu acest concurs/etapa EU, TURCU MIHAI si SUCIU GELU NU VOM PARTICIPA SUB NICI O FORMA LA ACEASTA ETAPA !!! sper ca si colegii mei cu care am vorbit sa-si tina cuvantul. O seara faina ! 1 Patrol Y60 M52B28 '91 / Patrol Y61 M57D30 '98 / BMW 520d '09 Transsylvania Offroad http://www.offroadtranssylvania.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Chelaru Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 (edited) Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie ...acum vi se va raspunde ca bateriile pentru trachere pot fi si verzi dar si...albastreee...asa pentru usurare pe concursul asta... . .asa...nu va suparati "ca continui" tot aici dar atentie concurenti: bateriile trebuie sa aiba maaaxim 80% din curent in ele...altfel...nu veti fi admisi la verificarea tehnica...nu incercati sa ii prostiti pe organizatori...e voie doar invers! Edited July 2, 2015 by Radu Chelaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bucur Posted July 2, 2015 Author Share Posted July 2, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Despre RAT.......... .........pentru cei care nu au gustat inca. E altceva. Si e un altfel de altceva. Care nu ar trebui sa sperie pe cei care doresc sa descopere ceva nou. Pana la urma off-road e sa iesim de pe drumurile stiute si usoare, asfaltate. E o aventura si un concurs totodata. A fost gandit ca genul de eveniment in care David chiar poate sa il bata pe Goliath, sau macar sa aiba sansa reala. E, in primul rand, un concurs de navigatie, de strategie, de agerime a mintii, si abia dupa aceea de cai putere si de trolii mecanice. Ce se intampla: Concurati in echipe, fiindca prima lectie din off-road este: in off-road sa nu mergi singur, Fiindca ai mari sanse sa vii pe jos inapoi. La ce facem noi, s-ar putea sa nu mai poti nici macar sa vii pe jos inapoi. Ce facem? Incercam sa descoperim. Primim harti, cu CP-uri marcate pe ele Cauti drumuri, cauti solutii de trecere, te "infigi' de multe ori, si e de mare folos sa fie cineva sa te traga de spate 3m inapoi. Sau sa te tina cand iti dai drumu' 2 m. E mult mai confortabil sa stii ca e cineva langa tine in cazul ca esti in mijlocul lui nimeni, si neprevazutul sare pe tine. Arealul de desfasurare a evenimentului e de 30.000 de hectare. Aveti unde sa va plictisiti, venind pe jos pana cand intalniti primul om. Nu stii pe unde vei merge ca sa gasesti CP-urile. Asa ca trebuie sa iti construiesti o strategie. Primiti cca. 30 CP pe zi. Cred ca, in sase ani de eveniment, o singura data, o singura echipa, intr-o singura zi, a reusit sa ia toate CP-urile. In rest nu prea puteti parcurge toate CP-urile. Asa ca va trebuie o strategie sa faceti cat mai multe. La asta va ajuta harta, istetimea, experienta, si de multe ori inspiratia, si abia pe urma masina. Avem un an in care locul trei la general a fost luat de un Patrol lung cu MT-uri. sau de Suzuki Samurai pe cross-uri. Ai de trecut vale-culme-vale-culme-etc. Trebuie sa gasesti sa faci asta pe masura puterilor tale, si a capabilitatilor masinii. Nu e usor, dar cand reusesti sa gasesti solutia de urcare/coborare, catre CP urmator, primesti cadou de la tine un zambet larg, si pe fata, si in suflet. Si poti face asta de 30 pe zi. Daca poti...... La sfarsitul zilei ai luat 23 CP si ai facut cca. 86km. ( recordul de traseu e Gabi Nicolae in 2011 cu 186km, toti in traseu). Astia se aduna, pe de o parte la zestrea echipei din ziua respectiva, si pe de alta parte te claseaza in clasamentul individual de etapa CNOR. Trebuie sa plecati impreuna,sa punctati impreuna, sa ajungeti impreuna inapoi. Astea toate in interiorul Timp Maxim. Startul e in fiecare zi la ora 00.00. Entuziastii pleaca pe loc. Cei mai harnici pleaca pe la 05.00-06.00 cand se lumineaza. Multi pleaca pe la 09.00, dupa micul dejun copios. La briefingurile zilnice se dau informatii suplimentare despre fiecare CP in parte. si despre particularitatile diferitelor sectiuni de traseu. Pentru cine are urechi sa auda. Anul acesta veti primi, in premiera, toate CP-urile in format KML. pe care le veti putea descarca de la locatia specificata dupa fiecare briefing. Veti economisi 1-2 ore de munca de introdus date in navigatie, noaptea la 02.00. Anul acesta concursul e cel mai frumos pentru clasa Standard, vor folosi trasee din anii de inceput cand cautam sa descoperim cele mai frumoase treceri, vai culmi. Cei de la Hobby vor avea parte de aventura pura. Vor trebui sa gaseasca cascade, lacuri, biserici, si sa-si faca selfie cu ele. Cei de la Open si Extrem vor injura din plin, pe vai si coaste de deal. Stiu ca, pentru multi, e altceva decat ce au facut pana acum. Dar in loc sa mergi 60km pe zi si sa termini intr-o ora si 43 min, dupa ce ai umplut cu praf portbagajul masini si nasurile satenilor, poate ca ti-ar place sa faci 80km in 12 ore in care sa-ti folosesti si capul, nu numai piciorul, fie si numai pentru a-ti umple nasul cu miros de flori. Imi pare rau pentru toti cei care din varii motive nu vor ajunge la concurs, desi ar fi putut, fiindca nu vor face decat sa-si refuze sansa de a iesi "afara de pe drum". To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bucur Posted July 2, 2015 Author Share Posted July 2, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie ...acum vi se va raspunde ca bateriile pentru trachere pot fi si verzi dar si...albastreee...asa pentru usurare pe concursul asta... . .asa...nu va suparati "ca continui" tot aici dar atentie concurenti: bateriile trebuie sa aiba maaaxim 80% din curent in ele...altfel...nu veti fi admisi la verificarea tehnica...nu incercati sa ii prostiti pe organizatori...e voie doar invers! Domnu'... domnu'.....!!! Orice fumezi, vreau si eu !!! To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bucur Posted July 2, 2015 Author Share Posted July 2, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie L-as ruga pe domnul Silviu Bulugioiu sa ne dea niste raspunsuri la comentariile astea despre regulament Este un altfel de concurs si asa trebuia sa ramana.Sportivii care vor participa vor avea multe surprize. In primul rand este un concurs 80% navigatie pe harta cu alegere de variante multa strategie .Eu particip de 5 ani la acest concurs si va spun ca nu e simplu deloc.Trebuie sa stii sa te orientezi in teren si sa stii sa interpretezi o harta ,ceea ce nu e usor pentru cineva care nu a facut-o niciodata.Dar ce sa va zic...ne vedem la concurs .Multa bafta!!! Asa e. E chiar cum spui. Concursul acesta a ajuns in Campionat, la propunerea/solicitarea Comisiei de la inceputul anului. Motivatia de la momentul deciziei, a fost de a oferi tutror consumatorilor de off-road o alternativa la formatul actual, considerat ca merge intr-o directie foarte "tehnica si concurentiala" Comisia a apreciat ca s-ar putea sa existe si posibili participanti la un eveniment care sa se apropie mai mult de valorile de inceput ale off-roadului. La inceputuri, mergeam impreuna, greseam drumurile mult mai des , dar eram impreuna, mergeam mult mai incet, faceam mai putin praf, si socializam mai mult pe traseu. Poate ca toate astea nu mai sunt de actualitate acum, pentru vajnicii concurenti, din Campionatul CNOR, dar Comisia s-a gandit ca trebuie deschisa o usa si pentru cei care vin din viata civila, si vor sa intre intr-un mediu de concurs mai putin concurential. Si a propus o astfel de solutie catre plenul Adunarii Generale a Cluburilor de Off-Road din Romania. Care a votat-o cu o larga majoritate. Cred ca reprezentantii cluburilor au gandit in momentul votului, sa dea sansa unui concurs pentru toti membri clubului lor , nu numai pntru cei care deja au experienta in Campionat. Dar asta nu e decat o speculatie de -a mea. Oricum s-a hotarat ca e un "an de sacrificiu" in care ne lamurim in ce directie vrem sa se intample off-road in anii care vin. To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Chelaru Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 (edited) Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Domnu'... domnu'.....!!! Orice fumezi, vreau si eu !!! ...fumez vrajeala CNOR...cu umplutura d€ etapa ciudata $i fara legatura cu campionatul $i rulata doar ca $a fi€ la numar $i unde trebui€ $a platesti si fumul p€ care il expiri...vrei?...sau $i tie ti $e pare amar gustul $i inecacios?... Edited July 3, 2015 by Radu Chelaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts