Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Etapa 4-5 Campionatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie


Recommended Posts

Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

e un nou (dar totusi vechi) concept pur "romanesc" : frate, frate...hai sa te iau putin pe la spate.

Edited by Radu Chelaru
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

pai are rost ,este mult mai usor sa navighezi in 2,diferenta dintre a merge pe roadbook si azimuturi este ca esti sigur ca pe roadbook s-a mers cu masina si se poate trece iar in acest format de concurs la care poti veni din orice directie,cu conditia sa fie un drum,este mult mai greu si de multe ori ai nevoie de ajutorul coechipierului.Am lasat la alegerea echipajelor cum vor sa parcurga traseele

 

Prima data cind am mers asa intr-o competitie a fost la Buzau in 2011. Nu a fost nevoie de echipa de doua masini.

Sincer din doua masini primul cauta iar celalalt face km mai putini. Nu este echitabil. unul se strica si celalalt continua?

Mai simplu si elegant, parerea mea era sa mergi de capul tau cum sintem invatati de altfel si era corect pentru toata lumea.

Va rog sa va puneti de acord asupra ultimei variante de concurs ca sincer nu mai inteleg nimic si spuneti-o la toata lumea. Ca poate ma bate gindul sa vin.

Si as vrea sa stiu si eu in ce ma bag. Nu tot intreb degeaba sau sa ma bag in seama.

 

Intrebarile mele raman:

1. Cum se merge in traseu? In echipa sau separat?

2. Ce inseamna echipa? Daca unul cedeaza nervos, se plictiseste, rupe masina si pleaca acasa, ce se intimpla cu celalalt? Sau unul din echipa nu are chef sa mearga intr-o zi?

3. Cum se puncteaza? Pentru ca daca se puncteaza separat nu are rost echipa. Daca nu se puncteaza separat atunci cum se face departajarea? Era varianta cu numar de km raportat la CP-uri dar asta nu este corecta fata de coechipieri. Atunci cum faceti?

4. De ce nu ati eliminat obligativitatea mergerii in echipa? Daca vrei in echipa, mergi in echipa daca nu, nu. Era destul de simplu si nu era atita tevatura. Acum nu sint organizator, nu m-am dat niciodata a Arad la acest model de concurs, in consecinta nu stiu daca am zis o prostie sau nu.

5. CP-urile sint marcate sau nu? Pentru ca intr-un post mai sus se spunea ca membrii aceleiasi echipe pot sa aiba un numar de CP-ri diferit. Cum vine asta?

Incerc sa-mi fac o idee daca ma bag sau nu. Pentru ca sint multe necunoscute pentru mine, distanta este destul de mare plus timpul PE care il petrec departe de serviciu unde daca nu muncesc, nu produc, nu vind = nu iau bani.

Edited by Astral
  • Like 1

zambeste...maine poate va fi mai rau

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

nu merg la Arad asa ca nu sariti ca intreb, oricum e Marti si in principiu pana duminica ar trebui sa stiu la ce particip(daca as participa) da pana la Arad sunt niste sute de km, :)

nu era mai simplu daca tot se dorea concurs international combinat cu etapa de campionat national sa se separe treaba in doua? adica internationalul mergi in echipa cu cine vrea muschiul tau sau cu cine poti si punctai ca echipa...etc...etc cum vreti voi iar in celelalte zile cand era eveniment de campionat national se puncta individual...

sau de ce nu e tot evenimentul facut cum era pe vremuri la TAT echipa,doua masini tine 5 zile ,noroaie,cort spalat in rau...etc ,hai ca va amintiti ca a fost frumos in 2011 :) oricum Berea era cam scumpa da era rece :):):)

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

L-as ruga pe domnul Silviu Bulugioiu sa ne dea niste raspunsuri la comentariile astea despre regulament

 

Fara suparare dar acest concurs nu trebuia introdus in campionat.Este un altfel de concurs si asa trebuia sa ramana.Sportivii care vor participa vor avea multe surprize. In primul rand este un concurs 80% navigatie pe harta cu alegere de variante multa strategie .Eu particip de 5 ani la acest concurs si va spun ca nu e simplu deloc.Trebuie sa stii sa te orientezi in teren si sa stii sa interpretezi o harta ,ceea ce nu e usor pentru cineva care nu a facut-o niciodata.Dar ce sa va zic...ne vedem la concurs .Multa bafta!!!

 

Scuze, cine e Silviu Bulugioiu?

Mai reprezinta CNOR0-ul

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

Bă Piede un' te crezi?

L ai ruga sau chiar il rogi?

Domnul Bulugioiu nu reprezinta CNOR dansul este CNOR.

nu meriti raspunsuri

si chiar daca le ai merita inca nu sunt ticluite.

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

Max intr o postare anterioara se intreba retoric daca nu putem comunica altfel decat prin jigniri...consider ca lipsa de comunicare a CNOR in atari situatii este extrem de jignitoare la adresa sportivilor care practica acest sport.

Edited by Radu Chelaru
Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

Prima data cind am mers asa intr-o competitie a fost la Buzau in 2011. Nu a fost nevoie de echipa de doua masini.

Sincer din doua masini primul cauta iar celalalt face km mai putini. Nu este echitabil. unul se strica si celalalt continua?

Mai simplu si elegant, parerea mea era sa mergi de capul tau cum sintem invatati de altfel si era corect pentru toata lumea.

Va rog sa va puneti de acord asupra ultimei variante de concurs ca sincer nu mai inteleg nimic si spuneti-o la toata lumea. Ca poate ma bate gindul sa vin.

Si as vrea sa stiu si eu in ce ma bag. Nu tot intreb degeaba sau sa ma bag in seama.

 

Intrebarile mele raman:

1. Cum se merge in traseu? In echipa sau separat?

2. Ce inseamna echipa? Daca unul cedeaza nervos, se plictiseste, rupe masina si pleaca acasa, ce se intimpla cu celalalt? Sau unul din echipa nu are chef sa mearga intr-o zi?

3. Cum se puncteaza? Pentru ca daca se puncteaza separat nu are rost echipa. Daca nu se puncteaza separat atunci cum se face departajarea? Era varianta cu numar de km raportat la CP-uri dar asta nu este corecta fata de coechipieri. Atunci cum faceti?

4. De ce nu ati eliminat obligativitatea mergerii in echipa? Daca vrei in echipa, mergi in echipa daca nu, nu. Era destul de simplu si nu era atita tevatura. Acum nu sint organizator, nu m-am dat niciodata a Arad la acest model de concurs, in consecinta nu stiu daca am zis o prostie sau nu.

5. CP-urile sint marcate sau nu? Pentru ca intr-un post mai sus se spunea ca membrii aceleiasi echipe pot sa aiba un numar de CP-ri diferit. Cum vine asta?

Incerc sa-mi fac o idee daca ma bag sau nu. Pentru ca sint multe necunoscute pentru mine, distanta este destul de mare plus timpul PE care il petrec departe de serviciu unde daca nu muncesc, nu produc, nu vind = nu iau bani.

 

Revin de prin paduri, si de peste munti si vai, si ape.......

 

si incerc sa raspund:

 

1. Cititi regulamentul cu atentie, care nu s-a schimbat de la publicare si pana acum, si o sa constatati ca punctajul echipei este dat de cumularea punctajului individual al fiecarei masini. Chiar in exemplul dat se arata ca la sfarsitul zilei pot fi situatii cand masinile nu au acelasi nr de CP luate. Am dat si exemple de astfel de situatii. Spre deosebire de anii precedenti cand punctajul echipei era dat de cel mai prost nr de CP si de cea mai mare dist in km, in acest an punctajul echipei este dat de cumularea punctajelor individuale. Asta inseamna ca veti avea punctaje individuale in fiecare zi. Se merge in echipa. Se pleaca impreuna , se vine impreuna. Se penalizeaza impreuna. Strategia dvs de traseu de peste zi, este absoluta dvs alegere.

 

2. Echipa este formata din doua echipaje(masini) pilot-navigator. Daca una dintre masini "se rupe", in traseu , este din nou hotararea dvs ca strategie veti adopta sa adunati puncte pt echipa in continuare: il ajutati sa repare , si continuati impreuna sa strangeti CP-uri, sau il duceti pana la un loc de unde poate veni singur , in timpul maxim, la sosire si dvs continuati sa strangeti CP in cele cateva ore ramase. Aceste variante nu sunt restrictive, dvs putand alege orice fel de varianta pt echipa dvs. Regulmentul nu este deloc restrictiv cu privire la rezultatele individuale.

 

3. Se puncteaza asfel: Fiecare echipaj (masina) va avea la sfarsitul zilei un nr de CP luate si un nr de km facuti. Acesta va fi punctajul individual al echipajului(masinii) in baza caruia se va face clasamentul de etapa CNOR. Rezultatelle cumulate ale celor doua echipaje(masini), v-a fi rezultatul echipei.

 

4. Nu am eliminat obligativitatea deplasarii in echipa fiindca acesta este un concurs de navigatie. Dupa ce veti face cateva zile in regim de navigatie veti vedea ca sunteti mult mai avantajat, avand o alta masina care sa va secondeze, sau invers, atunci cand cautati cai de acces pe diverse trasee. In general echipele merg la distanta radio, si comunica cu privire la posibilitatile de trecere pe un anumit segment de traseu. Daca, spre exemplu alegi o coborare care nu duce nicaieri, (sau nu unde ai fi vrut) e de mare folos sa te traga cineva de spate doua lungimi. Daca tu gasesti o urcare si e din trei lungimi si coechipierul tau gaseste o urcare pe roti, e de mare folos sa-ti dea prin statie: "vino 500 in jos si ia-o la stanga pe dupa pom in sus" . Daca rupi o bara de directie, e de mare folos sa fie langa tine o masina cu care mergi pana in capatul vaii si o sudezi in primul sat, si te intorci intr-o ora inapoi si continui ziua fara sa abandonezi, s.a.m.d. Toate acestea sunt exemple care se intampla in fiecare zi. Nu inseamna ca aveti nevoie de toate astea, dar deosebirea majora fata de un traseu clasic, e ca acolo sti ca a mai trecut cineva cu masina inaintea ta, si se poate, aici nu stii niciodata sigur daca esti pe drumul cel bun. decat cand ai ajuns in CP urmator. Nu ati spus nici o prostie, e o intrebare legitima. Mersul in echipa se refera la conditiile de siguranta si de economie a administrarii traseului. Strategia, felul in care veti face asta, e alegerea si raspunderea dvs. totodata. Atata vreme cat eu, ca si organizator, consider ca este in interesul dvs direct sa mergeti in echipa, nu va pot recomanda altceva.

 

5. CP-urile sunt marcate.........pe harta pe care o veti primi. Ele sunt insotite si de o succinta descriere. Ce este foarte important de stiut, este ca, daca va aflati pe drumul corect, practic, e foarte greu sa ratati CP-ul. Mai precis: la CP "intersectie Y pe creasta", daca va aflati pe creasta care trebuie, nu puteti rata CP-ul . Decat daca sunteti foarte inventiv.

 

Echipele pot sa aiba nr diferit de CP, la sfarsitul zilei, din foarte multe motive, dar cred ca pana la urma, ce e important, e ca ele pot sa aiba nr diferit de CP. Si noi suntem dispusi sa le recunoastem, conform regulamentului, ca atare. Fara sa va penalizam pt asta. Restul depinde de strategia si angajamentul dvs.

 

Sper sa va fi fost de folos raspunsurile.

Si poate, chiar daca nu acum, candva, sa ne vedem la un asfel de concurs.

To the limits! And beyond.

 

Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele!

Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac.

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa 4-5 Campionatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

Discutiile polemice referitoare la aceasta etapa au fost mutate de Max pe topicul de mai jos :

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?89471-Caterinca-serioasa-legata-de-Etapele-CNOR-Arad-si-nu-numai

 

Va rugam respectati topicul etapei !

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa 4-5 Campionatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

Uuhh , in sfarsit !

 

D-l Bucur am vreo 2 intrebari on topic ( sper ) care ma "macina"de cateva zile :

 

Ati mentionat de vreo 2 ori ca fiecare concurent isi alege strategia .. dar dat fiind faptul ca , CP-urile se iau in ordine crescatoare- deci oricum trebuie luate una dupa alta - iar de pe harta sau google maps nu ai cum sa-ti dai seama care puncte sunt de evitat - ce strategii pot sa existe ??

...sau imi scapa ceva ??

A doua intrebare care se naste automat , daca toate CP-urile au aceeasi valoare , concurentii nu le vor evita pe cele aflate in locuri mai greu de accesat ??

Edited by KTibor
Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa 4-5 Campionatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

La cate discuti sunt cred ca nu se vor mai tine etapele.

Transsylvania Off Road Club

"ELEFANTUL"

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa 4-5 Campionatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

In urma consultarilor membrilor Comisiei si a solicitarii facuta de catre organizatorul etapelor 4-5 - RAT 2015 - din Campionatul National de Offroad, domnul BUCUR MILANCOVICI, am fost mandatat sa va anunt ca etapele respective nu vor mai avea loc.

In fapt, numarul redus de participanti care s-au inscris online la aceste etape l-au determinat pe dl. MILANCOVICI sa solicite Comisei anularea etapelor. Comisia, prin VOT UNANIM, a decis ca nu poate ANULA ETAPELE CAMPIONATULUI NATIONAL, dar poate constata imposibilitatea sau refuzul organizatorului de a desfasura evenimentele inscrise in CALENDARUL COMPETITIONAL.

COMISIA isi exprima regretul pentru aceast nefericita solutionare a i problemei aparuta in legatura cu etapele 4-5 din Campionatul National de Offroad.

 

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa 4-5 Campionatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

In urma consultarilor membrilor Comisiei si a solicitarii facuta de catre organizatorul etapelor 4-5 - RAT 2015 - din Campionatul National de Offroad, domnul BUCUR MILANCOVICI, am fost mandatat sa va anunt ca etapele respective nu vor mai avea loc.

In fapt, numarul redus de participanti care s-au inscris online la aceste etape l-au determinat pe dl. MILANCOVICI sa solicite Comisei anularea etapelor. Comisia, prin VOT UNANIM, a decis ca nu poate ANULA ETAPELE CAMPIONATULUI NATIONAL, dar poate constata imposibilitatea sau refuzul organizatorului de a desfasura evenimentele inscrise in CALENDARUL COMPETITIONAL.

COMISIA isi exprima regretul pentru aceast nefericita solutionare a i problemei aparuta in legatura cu etapele 4-5 din Campionatul National de Offroad.

 

Ecce!

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa 4-5 Campionatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

Uuhh , in sfarsit !

 

D-l Bucur am vreo 2 intrebari on topic ( sper ) care ma "macina"de cateva zile :

 

Ati mentionat de vreo 2 ori ca fiecare concurent isi alege strategia .. dar dat fiind faptul ca , CP-urile se iau in ordine crescatoare- deci oricum trebuie luate una dupa alta - iar de pe harta sau google maps nu ai cum sa-ti dai seama care puncte sunt de evitat - ce strategii pot sa existe ??

...sau imi scapa ceva ??

A doua intrebare care se naste automat , daca toate CP-urile au aceeasi valoare , concurentii nu le vor evita pe cele aflate in locuri mai greu de accesat ??

 

1. Fiecare echipa isi alege o strategie a zilei. De cele mai multe ori nu reusesc sa ia toate CP, asa ca trebuie sa decida pe care le pot lua mai usor/repede. CP-urile sunt grupte in diferite zone. De pe harta, si numai DE PE HARTA, POTI sa-ti dai seama, care CP-uri sunt pe vale, care pe culme, care le poti lua in urcare, care in coborare, cum poti ajunge deasupra lor, cat ai diferenta de nivel de la un loc de acces, la un CP samd. Un exemplu de strategie este ca echipa alege un sef, si toti fac ce decide acela: adica seful de echipa coordoneaza si cea dea doua masina, masinile stau in distanta radio si incearca variante diferite de trecere catre CP-uri, cine gaseste, zice, si vine si celalalt. Alta varianta esta ca o singura masina cauta si cealalta sta in asistenta imediata, adica daca una se infige, cealata o scoate f rapid. Alta varianta de abordare este democratia, aici concurentii au parte mai mult de buna dispozitie decat de rezultate deosebite .

 

2. Ba da, dar si asta e o alegere care te poate costa CP-uri.

 

Va invit sa participati in calitate de observator/invitat, pentru cateva zile, la urmatoarea editie RAT, si cu siguranta veti intelege mai usor vazind direct cum se intampla lucrurile.

 

Pana atunci.....

To the limits! And beyond.

 

Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele!

Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac.

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa 4-5 Campionatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

ROMANIA ADVENTURE TROPHY 2015 SE AMANA.

ROMANIA ADVENTURE TROPHY 2015 ITS POSTPONED

Ne cerem scuze publice tuturor participantilor inscrisi, tuturor celor care ar fi participat, dar inca nu s-au inscris, tuturor sustinatorilor nostri, tuturor sponsorilor, tuturor celor care au muncit si au facut eforturi ca acest eveniment sa aiba loc.

Tuturor acestora, vrem sa le transmitem ca, le multumim pentru increderea acordata, si regretam ca am slabit aceasta incredere.

Am acceptat, la sfarsitul anului 2014, oferta/cererea CNOR de a include evenimentul nostru in calendarul 2015 ca etapa.

Ne asumam, in totalitate, gresala de a fi incercat sa construim un eveniment intr-un parteneriat care s-a dovedit a oscila intre distructiv si inexistent.

Cu regretul ca greselile noastre, v-au dezamagit, va cerem scuze, inca o data, celor care au crezut in noi pana acum, si le multumim celor care vor crede in continuare, si vor participa la RAT2015 in iulie 2016.

ECHIPA RAT2015Event-postponed.jpg.9f79db909f67970c9c91b8ae4ba015be.jpg

To the limits! And beyond.

 

Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele!

Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac.

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa 4-5 Campionatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

"Am acceptat, la sfarsitul anului 2014, oferta/cererea CNOR de a include evenimentul nostru in calendarul 2015 ca etapa.

Ne asumam, in totalitate, gresala de a fi incercat sa construim un eveniment intr-un parteneriat care s-a dovedit a oscila intre distructiv si inexistent."

 

Bucur e un om de calitate, are coiae si il duce si capul. ..respect!

Si nu trebuie sa ti asumi greseala pentru ca toata lumea stie unde e "greaseala"...."pestele de la cap se impute"...

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa 4-5 Campionatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

Petre imi cer scuze ca nu am citit exact, insa nu puteam ajunge la aceste etape din cauze personale.

Aici Petre a scris ca se "recomanda" mersul in echipa. Asta insemna ca nu se mai mergea in echipa.

Din punctul meu de vedere daca se marcau si azimuturile corespunzator erau doua etape numai cu azimuturi. Si se apropia de ce este in campionat.

Bucur, te rog sa te gindesti cind se reprogrameaza etapa pentru ca sincer as vrea sa experimentez etapa ta!

Iata mai jos comunicatul facut de Petre, mutat din greseala in topicul "caterinca"

DOAMNELOR SI DOMNILOR

 

Fiind imputernicit de conducerea CNOR de a comunica deciziile, dispozitiile sau evenutalele lamuriri legate de fenomenul OFFROAD competitional, sunt in masura sa va comunic urmatoarele:

 

1. ETAPELE 4 si 5 din CAMPIONATUL NATIONAL de OFFROAD - R.A.T. 2015 12-17 iulie vor avea loc conform calendarului VOTAT IN UNANIMITATE de TOATE CLUBURILE DE OFFROAD.

2. Punctarea va fi facuta conform REGULAMENTULUI VOTAT IN UNANIMITATE DE CLUBURILE DE OFFROAD

3. Conducerea CNOR incurajeaza participarea fara echivoc in aceste etape si respinge categoric orice forma de boicot

3. Organizatorii recomanda echipajelor care iau startul sa mearga in tandem

4. Din acest moment relatiile "cu publicul" revin in sarcina mea, asa ca ma voi stradui sa stiti cat mai mult si in timpul cat mai scurt sa va dau un raspuns oficial

5. Un reprezentant din fiecare CLUB DE OFFROAD afiliat CNOR este rugat sa-mi dea un mail cu adresa oficiala a clubului pe: petre.niteanu@yahoo.com

zambeste...maine poate va fi mai rau

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa 4-5 Campionatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

si a mai spus:

"Te oftici? Te'nervezi? Mori de ciuda ca in ciuda sutelor tale de postari RAT-ul se va tine si se va puncta fix cuantumul normal? Ei bine, oftica te! Fa pe suparatul, nu te da in etapa asta:)"

 

...ok...ok...nu ma dau...

Link to comment
Share on other sites

Re: Etapa 4-5 Campionatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie

 

n am facebook dar vazui la altii ca cica sunt "16 pagini de injuraturi "proferate" de subsemnatul, tot subsemnatul facand parte dintr un club "100tracks".

as vrea sa clarific unele aspecte ale acestei declaratii cu iz bahic:

in primul rand situatia mea "contractuala" este incerta pentru ca din cate am inteles sunt inca membru al GTC Motorsport conform cu afirmatiile telefonice ale domnului Bulugioiu si conform cu miorlaielile lui Cirap la urechea aceluiasi domn Bulugioiu. "cica ca" sunt captiv pana imi da el drumu', adica Cirap, (fara conotatii da?), asa ca hotarati va macar asupra acestui lucru daca sunteti in stare, ca eu m am hotarat.

doi: cu aruncatul cu cuvinte josnice si perfect definitorii pentru satutul moral al CNOR a inceput tocmai purtatorul de cuvant al acestui organism usor schizoid prin modul de a oscila comportamental dintr o stare de fapt in alta.

rog sa reconsiderati, moralmente, afirmatiile deloc obiective (la fel ca si introducerea etapei dvs in calendar fara a fi votata nici ea si nici calendarul propriu zis)

pe cale de consecinta, datorita acestor afirmatii care va descalifica din punct de vedere al conduitei sportive (adica daca esti sportiv poti fi si rau intentionat dar in momentul respectiv treci in tabara sportivilor de cartier, de maidan), tin sa precizez ca tocnai va incadrati in categoria din paranteza.

cu convingerea ca aveti destula glagorie ca sa va dati seama ca Petre Niteanu a fost tinta atacurilor mele ca reactie fireasca la atacurile de nivel subcultural ale acestuia la adresa subsemnatului, si nicidecum tu Bucur sau concursul tau.

imi cer scuze si aici pentru cele afirmate in postarile mele "belicoase" si precizez ca aceste scuze sunt adresate tuturor celor afectati de limbajul folosit. scuze indreptate strict spre acestia si nu spre cel ce m a provocat.

multumesc

Edited by Radu Chelaru
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use