Horace Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Monsenior Bucur....la cum ai descris concursul, sunt convins ca este o aventura 100% si ca distractia o sa fie maxima. Poate candva am sa vin si eu sa gust din frumusetea lui. In acelasi timp ma bucur sa vad ca exista activitate in offroad. Totusi.....ce legatura are formatul asta de concurs cu etapele CNOR ??? Nu-i vina ta ca se intampla asta, insa trebuie sa intelegi ca fara sa vrei te-ai bagat intr-o mica balega a celor din CNOR. Dispererea lor in razboiul cu 100 Tracks(Radu....na ca am scris) si lipsa de idei a facut in asa fel incat lumea sa vada concursul de la Arad ca pe ceva negativ, o facatura ......o afacere in care concurentul este furat. Horatiu Today. Tomorrow. Land Rover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Chelaru Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie ...orice asemanare intre postarile mele si ale altor persoane de acelasi sex si orientare offroadistica este pur intamplatoare...si generate de acelasi miros de cacat ce este adus de vânticelul ce adie dinspre CNOR...si psihoetapele lui...sau ei...ca n are oo...se pare... Link to comment Share on other sites More sharing options...
piede Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie L-as ruga pe domnul Silviu Bulugioiu sa ne dea niste raspunsuri la comentariile astea despre regulament Fara suparare dar acest concurs nu trebuia introdus in campionat.Este un altfel de concurs si asa trebuia sa ramana.Sportivii care vor participa vor avea multe surprize. In primul rand este un concurs 80% navigatie pe harta cu alegere de variante multa strategie .Eu particip de 5 ani la acest concurs si va spun ca nu e simplu deloc.Trebuie sa stii sa te orientezi in teren si sa stii sa interpretezi o harta ,ceea ce nu e usor pentru cineva care nu a facut-o niciodata.Dar ce sa va zic...ne vedem la concurs .Multa bafta!!! Cine e Silviu Bulugioiu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Chelaru Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Cine e Silviu Bulugioiu? Piede...sper ca e retoric...suna misto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viorelvlad Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Anuntam participarea la cele doua etape echipa Team X-ray La OPEN echipajele : 1) Pilot Ion Tudor Claudiu (gaganu) Copilot George Bobu masina : Toyota ( portocala mecanica) 2) Pilot Vlad Viorel Copilot Florin Stanila ( Nasu Mare ) masina : Toyota Land Cruiser OBS. Pentru echipajul 2 dorim all inclus ( cu cazare la pensiune) Suzuki Samurai Toyota LJ 70, 3000cmc VW Golf Plus , de zi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miron Sorin Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Salut Bucur. Am si eu o intrebare: cum se face departajarea echipajelor avind in vedere ca in campionat se concureaza individual? zambeste...maine poate va fi mai rau Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Chelaru Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Comisia de arbitri este cea de la CNOR? Mtumesc anticipat pentru raspuns. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bucur Posted July 3, 2015 Author Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Zi de concurs. ......... descriere solicitata de mai multi concurenti/entuziasti/carcotasi/etc... Ziua 1. Se termina inscrierile si deja suntem stressati de febra intrarii in regim de concurs. Simtim un gol in stomac, e deja ora 10.00PM seara, drept pentru care mergem la cina. La ora 23.00 incepe briefingul La briefing primiti harti in format 1:/100.00 cu CP marcate vizibil pe harti si cu numarul CP-ului. CP se parcurg obligatoriu in ordine crescatoare. Adica daca ai luat 1,2,3,4,5, si iei 9, nu mai poti lua 6,7,8,. Atentie la strategie, sa nu iei din gresala CP 24 dupa ce iei CP 3, ca ti-ai pierdut aproape toata ziua. S-a mai intamplat. In afara de harti mai primiti un Roadbook, pe care sunt pozitiile CP-uirlor, determinate cu azimut si distanta, la fel ca orice pozitie de azimut din roadbookul clasic. Numai ca aici e de 30 de ori una dupa alta. Pozitile au si o scurta descriere, gen: Intersectie Y pe culme secundara, Pe langa copac cu radacina arsa, etc,. In premiera in acest an veti primi si locatiile tuturor CP in format KML. Veti economisi cca 1-2 ore de munca in plina noapte. Veti trece la strategia de traseu a zilei. Aici e Dumnezeu cu mila, experienta dvs, inspiratia de moment, munca de echipa, increderea de sine, cunosterea masinii, scopul propus, dorinta de castig, testosteronul in "oase", disponibilitatea pentru aventura, si multe altele,care va vor face sa plecati chiar atunci, pe loc, sau veti merge sa va culcati si veti pleca doar dimineata, dupa micul dejun de la ora 08.00. Incepand cu ora 00.00 puteti pleca oricand. Recomand insa, sa fie lumina aprinsa afara cand va asterneti la drum. Veti naviga toata ziua, mergand in echipa, si seara, pana la ora 20.00 veti fi intorsi inapoi cu bine. Veti avea un nr de CP-uri luate si un nr de Km parcursi. acestea vor fi reziltatele dvs din ziua respectiva. Rezultatele cumulate vor fi rezultatul echipei. La nr egal de CP-uri, diferenta o va face nr de km parcursi. Intre echipe, nu si intre coechipieri. Si tot asa de la capat. Zi de zi de zi. La Proba Speciala, la care unii vor neaparat sa-i spuna Trial, ok, veti avea de trecut prin 5 porti, fiecare cu cuantum CP-uri x3 . Adica daca veti lua toate portile in TM veti mai avea inca 15CP. Daca faceti fapta asta de vitejie, intr-un timp cat mai scurt, veti avea penalizarea cea mai mica din punctajul general, drept pentru care ve-ti fi primul. cel mai bun navigator, si cel mai rapid totodata. Portile vor fi distribuite pe doua coaste de deal in distanta vizuala. Start si stop in acelasi punct. Si asta inca o data de la capat, dupa masa, in sens invers. Cam asta e in mare. Stiti insa, ca dracu sta in detalii :)))))) To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bucur Posted July 3, 2015 Author Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Comisia de arbitri este cea de la CNOR? Mtumesc anticipat pentru raspuns. Da. Doi arbitri federal si un observator. To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miron Sorin Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 (edited) Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Imi repet întrebarea ca poate nu a fost inteleasa Sa presupunem ca echipa formata din Andi Visoiu si Sorin Parvulescu termina prima. In conditiile in care in campionat se concureaza individual, cum se departajeaza cei doi? Edited July 3, 2015 by Miron Sorin zambeste...maine poate va fi mai rau Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Chelaru Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Zi de concurs. ......... descriere solicitata de mai multi concurenti/entuziasti/carcotasi/etc... Ziua 1. Se termina inscrierile si deja suntem stressati de febra intrarii in regim de concurs. Simtim un gol in stomac, e deja ora 10.00PM seara, drept pentru care mergem la cina. La ora 23.00 incepe briefingul La briefing primiti harti in format 1:/100.00 cu CP marcate vizibil pe harti si cu numarul CP-ului. CP se parcurg obligatoriu in ordine crescatoare. Adica daca ai luat 1,2,3,4,5, si iei 9, nu mai poti lua 6,7,8,. Atentie la strategie, sa nu iei din gresala CP 24 dupa ce iei CP 3, ca ti-ai pierdut aproape toata ziua. S-a mai intamplat. In afara de harti mai primiti un Roadbook, pe care sunt pozitiile CP-uirlor, determinate cu azimut si distanta, la fel ca orice pozitie de azimut din roadbookul clasic. Numai ca aici e de 30 de ori una dupa alta. Pozitile au si o scurta descriere, gen: Intersectie Y pe culme secundara, Pe langa copac cu radacina arsa, etc,. In premiera in acest an veti primi si locatiile tuturor CP in format KML. Veti economisi cca 1-2 ore de munca in plina noapte. Veti trece la strategia de traseu a zilei. Aici e Dumnezeu cu mila, experienta dvs, inspiratia de moment, munca de echipa, increderea de sine, cunosterea masinii, scopul propus, dorinta de castig, testosteronul in "oase", disponibilitatea pentru aventura, si multe altele,care va vor face sa plecati chiar atunci, pe loc, sau veti merge sa va culcati si veti pleca doar dimineata, dupa micul dejun de la ora 08.00. Incepand cu ora 00.00 puteti pleca oricand. Recomand insa, sa fie lumina aprinsa afara cand va asterneti la drum. Veti naviga toata ziua, mergand in echipa, si seara, pana la ora 20.00 veti fi intorsi inapoi cu bine. Veti avea un nr de CP-uri luate si un nr de Km parcursi. acestea vor fi reziltatele dvs din ziua respectiva. Rezultatele cumulate vor fi rezultatul echipei. La nr egal de CP-uri, diferenta o va face nr de km parcursi. Intre echipe, nu si intre coechipieri. Si tot asa de la capat. Zi de zi de zi. La Proba Speciala, la care unii vor neaparat sa-i spuna Trial, ok, veti avea de trecut prin 5 porti, fiecare cu cuantum CP-uri x3 . Adica daca veti lua toate portile in TM veti mai avea inca 15CP. Daca faceti fapta asta de vitejie, intr-un timp cat mai scurt, veti avea penalizarea cea mai mica din punctajul general, drept pentru care ve-ti fi primul. cel mai bun navigator, si cel mai rapid totodata. Portile vor fi distribuite pe doua coaste de deal in distanta vizuala. Start si stop in acelasi punct. Si asta inca o data de la capat, dupa masa, in sens invers. Cam asta e in mare. Stiti insa, ca dracu sta in detalii :)))))) ahaaa....si arbitrii?...arbitrii?...e cu doi de i pentru ca e articol hotarat...Bucur stie...ca stie cu limba...romana...adica care sunt aia de ne arbitreaza? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miron Sorin Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Si ce se intimpla daca merge doar o masina? Ca sa nu imi spuneti ca nu are cum... zambeste...maine poate va fi mai rau Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bucur Posted July 3, 2015 Author Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Monsenior Bucur....la cum ai descris concursul, sunt convins ca este o aventura 100% si ca distractia o sa fie maxima. Poate candva am sa vin si eu sa gust din frumusetea lui. In acelasi timp ma bucur sa vad ca exista activitate in offroad. Totusi.....ce legatura are formatul asta de concurs cu etapele CNOR ??? Nu-i vina ta ca se intampla asta, insa trebuie sa intelegi ca fara sa vrei te-ai bagat intr-o mica balega a celor din CNOR. Dispererea lor in razboiul cu 100 Tracks(Radu....na ca am scris) si lipsa de idei a facut in asa fel incat lumea sa vada concursul de la Arad ca pe ceva negativ, o facatura ......o afacere in care concurentul este furat. Horatiu Se poate sa fie putin din fiecare, asa cum zici, da daca ne-am bagat, tre' sa jucam pana la capat. Tu, cred ca sti asta bine. Daca te-ai bagat, risti sa ti-o iei. Da' daca numa stai pe margine, se cheama spectator, nu jucator. To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Chelaru Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Arbitri? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bucur Posted July 3, 2015 Author Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Imi repet întrebarea ca poate nu a fost inteleasa Sa presupunem ca echipa formata din Andi Visoiu si Sorin Parvulescu termina prima. In conditiile in care in campionat se concureaza individual, cum se departajeaza cei doi? Probele Speciale se vor desfasura individual. In plus de asta, au fost si numeroase cazuri cand coechipierii nu aveau acelasi punctaj la sfarsitul zilei. Trebuie sa fiti foarte atenti. To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bucur Posted July 3, 2015 Author Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Arbitri? cei delegati de CNOR. nu am primit nimic scris, asa ca oficial nu stiu inca. To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miron Sorin Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Pai nu prea are cum sa se intimple ca cei doi sa nu aiba acelasi traseu. Pentru ca de asta este o echipa formata din doua echipaje. Si adica cum? Unul a facut traseul si celalalt nu? Sau vorbim de o situatie ipotetica? zambeste...maine poate va fi mai rau Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Chelaru Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie arbitri?...alo domnu' Bucur...se aued si in fund la dumneavoastra la Arad...intreaba si fraierii astia de Gostat de la Bucuresti ceva...nu va...pasa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miron Sorin Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie cei delegati de CNOR. nu am primit nimic scris, asa ca oficial nu stiu inca. Cei care stau pe margine si privesc se pot numi si arbitri:old zambeste...maine poate va fi mai rau Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Chelaru Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Chiar vreau un raspuns la intrebarea: cine va arbitra la Arad, comisia CNOR sau nu?...ce e asa de greu sa raspunzi?...sau pulimii nu i nevoie sa i raspunzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bucur Posted July 3, 2015 Author Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Pai nu prea are cum sa se intimple ca cei doi sa nu aiba acelasi traseu. Pentru ca de asta este o echipa formata din doua echipaje. Si adica cum? Unul a facut traseul si celalalt nu? Sau vorbim de o situatie ipotetica? Nu, nu de una ipotetica, ci de una faptica. se merge impreuna, dar de fapt se merge de multe ori la distanta de CB, ai de urcat o coasta, unul incerca mai prin dreapta, unul mai prin stanga, care ajunge primul zice; hai pe aici s.a.m.d. mai tot timpul cauta amandoi, nu sta unul sa faca celalat toata munca, Au fost mai multe situatii cand la sfarsitul zilei nu aveau acelasi nr de CP. Unii pus si simplu, au taiat curba, pe scurtatura , si au pierdut CP-ul, Trebuie sa fiti atenti amandoi. To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bucur Posted July 3, 2015 Author Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie Chiar vreau un raspuns la intrebarea: cine va arbitra la Arad, comisia CNOR sau nu?...ce e asa de greu sa raspunzi?...sau pulimii nu i nevoie sa i raspunzi. vor fi doi arbitri delegati de CNOR si un obseravtor CNOR. Punct. Punct, inseamna ca asta poti sa stii de la mine acum. Daca vrei mai mult trebuie sa intrebi in alta parte. Nu stiu cine vor fi, si chiar nu ma intereseaza, important e sa-si faca treaba, si nu am motive sa ma indoiesc ca si-o vor face. To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bucur Posted July 3, 2015 Author Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie arbitri?...alo domnu' Bucur...se aued si in fund la dumneavoastra la Arad...intreaba si fraierii astia de Gostat de la Bucuresti ceva...nu va...pasa? Daca toate pozitiile si interpelarile de calibrul asta sunt ale unui fost/viitor candidat la functia de presedinte CNOR, pot sa le inteleg ca declaratii politice, ale unui candidat care e deja in campanie pentru viitoarele alegeri, daca nu, si sunt doar exercitii de caterinca ale unui off-roader de tastatura, atunci pricep ca e mai usor sa critici de pe scaun, decat sa faci 500km de off-road in cinci zile, cu 18.000m difernta de nivel, si sa dormi in total 16 ore intr-o saptamana ca sa poti sa faci asta. To the limits! And beyond. Minuni se intimpla numai celor ce cred in ele! Cred in minuni. Si nu incetez s-o fac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Chelaru Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie multumesc pentru raspuns...chiar isi vor face traba...mare... cred, la cata experienta au cu concursul in formatul respectiv...stiu ca nu i treaba si nici responsabilitatea ta...tu ti vei lua "felicitarile" celor "multumiti"...celor pe banii carora se vor intampla toate acolo...arbitristic vorbind...Kafka e mic copil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KTibor Posted July 3, 2015 Share Posted July 3, 2015 (edited) Re: Etapa 4-5 Campinatul National de off-Road - The R.A.T.2015 12-17iulie off topic Edited July 3, 2015 by KTibor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts