Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!


Recommended Posts

Va propun acest topic pt a invata din greselile altora sau din sfaturile utile ce izvorasc din imagini. Puneti aici filme cu greseli ale pilotilor, cu echipamente neadecvate, decizii proaste luate in adrenalina...orice care poate fi de folos in iesirile din teren!

Pt inceput va propun acest film, este doar de incalzire pt ca mai am multe exemple. Sa vedem cine si cum a gresit, ce putea face etc

[youtube:1wyr83t5]http://www.youtube.com/watch?v=rwmNmQP-KL4[/youtube:1wyr83t5]

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 385
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

Va propun acest topic pt a invata din greselile altora sau din sfaturile utile ce izvorasc din imagini. Puneti aici filme cu greseli ale pilotilor, cu echipamente neadecvate, decizii proaste luate in adrenalina...orice care poate fi de folos in iesirile din teren!

Pt inceput va propun acest film, este doar de incalzire pt ca mai am multe exemple. Sa vedem cine si cum a gresit, ce putea face etc

[youtube:1uk0xmou]http://www.youtube.com/watch?v=rwmNmQP-KL4[/youtube:1uk0xmou]

 

 

A atacat prea mult in stanga, de fapt incepuse sa o ia in dreapta , dar coordonatorul ne tinand cont ca exista si un tp de reactie, ii tot indica stanga si apoi in scurt dreapta, dar prea tarziu

Edited by Astral
Fliper -KDJ 90 cu peste 200 de caluti:old
Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

spooky ... daca ar fi cuplat reversul si reductorul, nu ar fi prins asa viteza sa-l arunce, da omu', dadea cu spatele la relanti cu piciorul pe frina ... din film nu se vede cum trebuie inclinatia rampei, dar cred ca era ceva. Altfel, pe distanta asa de scurta, nu ar fi prins asa inertie.

I Have No Idea What You Are Talking About

Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

orisicat, daca baga in marsalier si dadea gaz dupa ce a deviat un pik... scapa, dar dupca ce a alunecat si a sarit pe lateral... a incercat sa opreasca, ceea ce a fost gresala mare

am patit si eu una ca asta... erau mai multi de fata, rampa mare si a dat sa se puna pe lateral (si eram in urcare cu gaz la fund)... si daca nu gaseam marsalierul in 1/2 secunde.... cine stie ce era ca centura ioc si barile de la ims sunt de exemplu :P

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

la roata stanga spate....bolovanu' mic care rastoarna jeepu' mare...plus inclinatie laterala...

Offroad Racing Romania - the ORIGINAL since 2006

Membru Club T44

Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

Asta nu avea frina de mina trasa.....rotile din spate se invirteau normal......si motorul nu se aude....

Poate a sarit din viteza la soc,dar greu de crezut.....Cred ca a coburit de frica fara sa se gindeasca,si era proptita in bolovan,cind au pus-o pe roti a trecut,si a luat-o la vale.......oricum a scapat lejer....

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

Va propun acest topic pt a invata din greselile altora sau din sfaturile utile ce izvorasc din imagini. Puneti aici filme cu greseli ale pilotilor, cu echipamente neadecvate, decizii proaste luate in adrenalina...orice care poate fi de folos in iesirile din teren!

Pt inceput va propun acest film, este doar de incalzire pt ca mai am multe exemple. Sa vedem cine si cum a gresit, ce putea face etc

[youtube:1pf8nczt]http://www.youtube.com/watch?v=rwmNmQP-KL4[/youtube:1pf8nczt]

 

 

 

Acelasi tip de traseu facut cu Toyota Landcruiser FJ60

 

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

si aici?

 

[youtube:2bzw4i1v]

[/youtube:2bzw4i1v]

Sofer nu simte masina. Este singura explicatie. Nu pot spune ca e prost,pt ca probabil a fost o greseala atat de usoara incat nici nu se gandea ca ar fi posibil Faza este ca atunci cand dai cu spatele, pierzi pt un timp acel echilibru tu-masina pe care il ai (care il poseda, care nu....poa' sa merga si cu portiera ca tot prost va merge) atunci cand megi cu fata. Nu a simtit masina si a fost gata. Si a crezut ca e USOR!

  • Like 1

 

Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

[youtube:3ejvtqv0]

[/youtube:3ejvtqv0]

Daca esti in stare sa faci asa ceva in teren...inseamna, dupa parerea mea, ca esti cu adevarat una cu masina. Intrebare: avea sau nu blocant fata? Stiu ca din fabrica nu are, dar.....si-a pus si la asa ceva l-a folosit?

 

Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

[youtube:b26ry9pi]
[/youtube:b26ry9pi]

Daca esti in stare sa faci asa ceva in teren...inseamna, dupa parerea mea, ca esti cu adevarat una cu masina. Intrebare: avea sau nu blocant fata? Stiu ca din fabrica nu are, dar.....si-a pus si la asa ceva l-a folosit?

 

Nu e necesar blocantul fata la faza asta. Pilotul a ghidat-o foarte bine din frana.

Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

si aici?

 

[youtube:qrvwcu7n]

[/youtube:qrvwcu7n]

Sofer nu simte masina. Este singura explicatie. Nu pot spune ca e prost,pt ca probabil a fost o greseala atat de usoara incat nici nu se gandea ca ar fi posibil Faza este ca atunci cand dai cu spatele, pierzi pt un timp acel echilibru tu-masina pe care il ai (care il poseda, care nu....poa' sa merga si cu portiera ca tot prost va merge) atunci cand megi cu fata. Nu a simtit masina si a fost gata. Si a crezut ca e USOR!

 

O gresala prosteasca. Nu s-a asigurat ca lumea la mersul inapoi in sensul in care trebuia sa stea pe urme nu sa urce fundul masinii pe panta din stanga.

E o tendinta pe care o au multi incepatori in situatiile cu inclinare laterala. Toti incearca sa ghideze masina (fata sau satele) cat mai sus de partea cu prapastia (ca sa zic asa).

Cand te duci cu fata , daca nu urmaresti curba de nivel si incerci sa virezi cat mai pe sus (instinctul de conservare iti spune sa te indepartezi de prapastie), spatele se duce instant in jos.

Mai e o sansa ca in momentul acela, sa virezi invers , spre prapastie si sa ii dai gaz. Daca ai anvelope bune, fata va scoate spatele inapoi pe drum.

Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

[youtube:3akzktkp]
[/youtube:3akzktkp]

Daca esti in stare sa faci asa ceva in teren...inseamna, dupa parerea mea, ca esti cu adevarat una cu masina. Intrebare: avea sau nu blocant fata? Stiu ca din fabrica nu are, dar.....si-a pus si la asa ceva l-a folosit?

 

Nu e necesar blocantul fata la faza asta. Pilotul a ghidat-o foarte bine din frana.

 

Cand punea piciorul pe frana se accentua tendinta la rasturnare. Poate ca ar fi fost mai bine sa faca un pic volan stanga si un petit shpan. Oricum nu se vede bine terenul din fata masinii. cat despre prima postare cu rasturnarea insist asupra existentei bolovanului din drum unde masina s-a "inparghiat"...parerea mea...

Offroad Racing Romania - the ORIGINAL since 2006

Membru Club T44

Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

E .....ästa ar fi pus el fränä sau tras fräna de mäna dar ambele erau "obtiuni"prea scumpe. :ha: :ha: :ha: :ha: :ha:

Caut oameni cu interese comune, morale.
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use