marianGh Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Mda...dar nu numai natura sufei este de vina. Si participantii sunt besmetici! slp Cand ai o asemenea prostie de sfoara si nu ai altceva, atunci macar pune o patura pe ea. Sau o bluza, ceva...care sa nu-i permita sa zburde prin spatiu cand plezneste. Deci, daca ai panarama de shufa de OMV, pune pe ea un o carpa mai amare ca sa iti smulga gatul cand pocneste! i-mi cer scuze daca deranjez insa din ceea ce stiu in situatii de genul asta sub nici o forma nu se smuceste. noroc de sufa proasta pt ca daca aveati o sufa buna se rupea altceva de pe masini :grin: Daca nu risti nu pierzi, dar nici nu castigi. Roky pan' la moarte. ( a lui bineinteles :grin:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
soimu Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Mda...dar nu numai natura sufei este de vina. Si participantii sunt besmetici! slp Cand ai o asemenea prostie de sfoara si nu ai altceva, atunci macar pune o patura pe ea. Sau o bluza, ceva...care sa nu-i permita sa zburde prin spatiu cand plezneste. Deci, daca ai panarama de shufa de OMV, pune pe ea un o carpa mai amare ca sa iti smulga gatul cand pocneste! i-mi cer scuze daca deranjez insa din ceea ce stiu in situatii de genul asta sub nici o forma nu se smuceste. noroc de sufa proasta pt ca daca aveati o sufa buna se rupea altceva de pe masini :grin: ba se smuceste...si inca cat poti si daca se rupe ceva de pe masini,...e pt ca e ceva slabit, ca nu are voie sa se rupa nimic sfatul meu ... mai intai citeste, studiaza si invata si apoi da sfaturi si pareri fara suparare, dar daca ai stii ce aberatie ai spus ca "in aceste situatii sub nici o forma nu se smuceste".... asta e adevarat cand tractezi pe cineva cu o masina "de strada" si cu o sufa de OMV... pt unu infipt in noroi peste punti ...o ARB Cinetica si avant maxim... ASA SE FACE LA SFATUL SPECIALISTILOR..NU CA NE-AM GASIT NOI DESTEPTI forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
marianGh Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Mda...dar nu numai natura sufei este de vina. Si participantii sunt besmetici! slp Cand ai o asemenea prostie de sfoara si nu ai altceva, atunci macar pune o patura pe ea. Sau o bluza, ceva...care sa nu-i permita sa zburde prin spatiu cand plezneste. Deci, daca ai panarama de shufa de OMV, pune pe ea un o carpa mai amare ca sa iti smulga gatul cand pocneste! i-mi cer scuze daca deranjez insa din ceea ce stiu in situatii de genul asta sub nici o forma nu se smuceste. noroc de sufa proasta pt ca daca aveati o sufa buna se rupea altceva de pe masini :grin: ba se smuceste...si inca cat poti si daca se rupe ceva de pe masini,...e pt ca e ceva slabit, ca nu are voie sa se rupa nimic sfatul meu ... mai intai citeste, studiaza si invata si apoi da sfaturi si pareri fara suparare, dar daca ai stii ce aberatie ai spus ca "in aceste situatii sub nici o forma nu se smuceste".... asta e adevarat cand tractezi pe cineva cu o masina "de strada" si cu o sufa de OMV... pt unu infipt in noroi peste punti ...o ARB Cinetica si avant maxim... ASA SE FACE LA SFATUL SPECIALISTILOR..NU CA NE-AM GASIT NOI DESTEPTI ok, din pozitia in care ma aflu nu am vazut ce inseamna o ARB cinetica dar banuiesc ca ofera o elasticitate suficienta sa transforme socul initial in forta de tragere suplimentara, insa, o sufa OMV sau orice alta sufa OBISNUITA nu se preteaza la smuceli. asta e! Daca nu risti nu pierzi, dar nici nu castigi. Roky pan' la moarte. ( a lui bineinteles :grin:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest victorr Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Aia cu gheata se pregateau de sarbatori ? ei nu au auzit de pocnitori...Din experienta acumulata iarna nu :ha: se pune frina . sau nu chiar asa :ha: Link to comment Share on other sites More sharing options...
air_wolf Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Aia cu gheata se pregateau de sarbatori ? ei nu au auzit de pocnitori...Din experienta acumulata iarna nu :ha: se pune frina . sau nu chiar asa :ha: nu, nu e chiar asa. o frina de motor violenta este mai rea decit frinarea progresiva. probabil ca nu v-ati aflat in situatia a fi complet opriti si totusi masina sa inceapa s-o ia la vale, cu tot cu frina de mina. si e suficienta o panta mica sau un vint puternic si nu mai controlati masina. The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500 4x4MANIA is where we are !!! “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius. Link to comment Share on other sites More sharing options...
air_wolf Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! si sufele normale au oarece elasticitate. si cind incepi sa tragi pai tragi, nu dai gaz si cind simti ca s-a opintit opresti (am mai vazut din astea). si ala care e tractat trebuie sa beleasca ochii sa nu calce pe sufa, ca altfel face aia un pooooc de dracii o iau. am mai dat cuiva o sufa de 12T si a adus-o franjuri, de ne uitam 3 insi ca prostii. The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500 4x4MANIA is where we are !!! “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darius Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Apropo de sufe(asta a tinut mai mult decit m-as fi asteptat) si de scos din namol... Va invit sa urmariti filmuletul urmator...http://www.liveleak.com/view?i=e4c_1236712469 si sa-mi spuneti, pentru ca va pricepeti mult mai bine la off-road decit mine, ce au gresit si care era solutia corecta de a scoate jeep-ul de acolo! "Umblati cu bine!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petre Niteanu aka bullbar Posted March 12, 2009 Author Share Posted March 12, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Wow ce idioti!!! :hm Mai intai este vorba de prima abordare: a tras ca un tampit, chiar daca a vazut clar ca nu are nicio sansa din unghiul ala. Solutia era, in cazul in care tot voia sa traga ca boul, sa foloseasca o sufa dinamica, in asa fel incat forta zmuciturii sa se "prelungeasca" in sufa. In offroad este esential sa conduci/actionezi in viitor. Adica sa prevezi ce se va intampla. Ceea ce nu e cazul dobitocilor astia. Ideal ar fi fost sa fie scos cu troliul, dar pt ca vad ca nu au avut, mai exista o solutie si pentru varianta in care nu aveau nici sufa dinamica. Unul dintre cei cu masinile de recuperare din grup sa traverseze malul si sa-l traga cat mai drept, fara a-l rasturna si fara a-i distruge masina. Multi cred ca recuperarile sunt simple, dar nu e asa. In cea de a doua parte, dupa ce ii este smulsa puntea, ei bine acolo este pur si simplu imbecilitate sa omori si masina tragatoare in halul ala cand este clar ca nu ai sa poti sa o scoti in felul ala. Ideea era sa faci din scripeti si sufe un sistem de ridicare a masinii de fata. Apoi incet, tot prin sistemul de scripeti sa o tragi afara. Hilifturile sunt colosale pentru aceasta operatiune, mai ales cand esti prost dotat, ca ei, in offroad. Si cand spun prost dotat ma refer atat la tehnic, cat si la intelectual! :pr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silviu4x4 Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Apropo de sufe(asta a tinut mai mult decit m-as fi asteptat) si de scos din namol... Va invit sa urmariti filmuletul urmator...http://www.liveleak.com/view?i=e4c_1236712469 si sa-mi spuneti, pentru ca va pricepeti mult mai bine la off-road decit mine, ce au gresit si care era solutia corecta de a scoate jeep-ul de acolo! Urät video!!! Acum nu e prea clar dacä te referi la scos"intreg" sau dupä demollarea axei de fatä 1-dupä demolare, numai legat de spate ar fi fost cel mai avantajos sä treacä de deal. 2-inainte de demolare, eu as fi legat rotile stinga impreunä cu o sufä cu cärlige in gäuriile de jantä,blocändule deviänd puterea pe rotile dreapta, si atunci as fi "rulat"la deal buza din fata rotii drepte impreunä cu sufa de tractare, färä a rupe nimic. PS Pt.1-Trasä axa in fatä intäi la locul ei si fixatä de barä sä pästreze locul initial. Caut oameni cu interese comune, morale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petre Niteanu aka bullbar Posted March 12, 2009 Author Share Posted March 12, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Apropo de sufe(asta a tinut mai mult decit m-as fi asteptat) si de scos din namol... Va invit sa urmariti filmuletul urmator...http://www.liveleak.com/view?i=e4c_1236712469 si sa-mi spuneti, pentru ca va pricepeti mult mai bine la off-road decit mine, ce au gresit si care era solutia corecta de a scoate jeep-ul de acolo! 1-dupä demolare, numai legat de spate ar fi fost cel mai avantajos sä treacä de deal. Nu avea cum sa-l lege de spate si sa-l traga din pozitia aia decat printr-un sistem de scripeti. Si nici asa nu era sigur ca nu-l rastoarna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darius Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Mai am doua intrebari mici... Oare cu un troliu nu ar fi fost mult mai bine?Nu stiu, n-am troliat, nu am fost troliat, deci nu ma prea pricep, dar ma gindesc ca el ar fi actionat uniform... In al doilea rind, nu ar fi fost mai bine daca o trageau din spate, asa cum au incercat la inceput? Oricum, i-a costat cam scump distractia.... :ha: "Umblati cu bine!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petre Niteanu aka bullbar Posted March 12, 2009 Author Share Posted March 12, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Tocmai ti-am raspuns la intrebare. Normal ca era bine cu troliul, dar nu au avut! Cat despre trasul spre spate...nu stiu daca avea suficienta forta, pt ca este clar ca lungimea sufei diminueaza forta de tragere...Si vorba noastra....clar puntea fata era in plus! :ha: :ha: :ha: :ha: :ha: :ha: Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnok Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offr astia nu sufera lopetile in dotare?daca sapau langa roata dreapta iesea mai lejer...sau sa il fi tras de pe celalt mal ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdiOnWeb Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Cred ca eu sunt unul din cei mai slab pregatiti la chestii dastea ,,, dar tot nu as fi facut asa ceva . Si ...multi au sarit gardu` ! https://serviceautobragadiru.business... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cilan Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offr Am primit un newsletter cu meseriasi... http://www.automarket.ro/stiri/video-4x ... 19174.html 0745634366 Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalttango Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Si eu sunt mirat ca din citi erau acolo nici unul nu a protestat la modul de recuperare...sau poate erau super potenti financiar si nu le-a pasat. Pacat de masina... Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unimog Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Aceste imagini au mai aparut de cateva ori pe forum si dealtfel ele s-ar incadra la Asii volanului in offroad ( exceptind Niva carela Idioti in offroad) 0747967945 kiss.zoltan@offroadmania.ro Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lecus Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Baietii cu Niva se incasreaza la "Prost sa fii noroc sa ai" Gip Gran`sirochi ovarlend ecspedisan Link to comment Share on other sites More sharing options...
soimu Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Baietii cu Niva se incasreaza la "Prost sa fii noroc sa ai" treaba cu niva e o SUUUUPER MESERIE si e un excelent exemplu de ce se poate face cu un home PC si un program de animatie bun :P forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levo Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! In cazul de fata care ar fi fost metoda optima de scoatere a Patrolului de acolo? Datele problemei: urcare lina full de noroi+un Patrol fara grip. Tipul s-a oprit si cand a dat inapoi a alunecat in stanga, fix in slea. Se vad urmele. In spate , desi nu a intrat pe acolo, mai avea vre-un metru, doi, pana cand sleaul nu mai era asa adanc si avea rotile pe pamant. Avea un mic damb, ce-i drept. A, fara troliu, numai sufe. Si nici nu-i mergea motorul Sunt curios de ce spuneti voi, la sfarsit o sa postez pozele cu rescue-ul pe care l-au facut baietii, care e... riscant, parerea mea. http://www.offroadtranssylvania.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalttango Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Ma risc eu: As folosi 2 masini.Prima de tractat la 45 de grade oblic inainte iar patrolul l-as vira dreapta maxim iar a-2 sa asigure din flancul drept o sufa perpendiculara sa impiedice rasturnarea. :h5 Gresesc? Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cilan Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offr Eu l-as trage in spate , cu ancorare si din fata impotriva rasturnarii laterale ! 0745634366 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wyy Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Cred ca asfalttango are dreptate... :hi Have No Fear . . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petre Niteanu aka bullbar Posted March 16, 2009 Author Share Posted March 16, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Eu l-as scoate numai inainte. Nu se rastoarna, dar o buleste clar pe stranga. Cu sufa dinamica si gaz. Si eu nu am vazut decat O SINGURA masina. Deci datele sunt: o masina de recuperare si sufe, nu? Deci..inainte cu gaz, sufa dinamica si POATE, legat deochetul din stanga, sa incerce sa salte malulpe care e aplecat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalttango Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad! Sunt cel putin 3 masini care il pot ajuta...doua se vad in plan indepartat in foto 3 si una care se vede in fata lui...Cred ca i-ar da o mina de ajutor :h5 Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts