Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!


Recommended Posts

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

 

Cand punea piciorul pe frana se accentua tendinta la rasturnare. Poate ca ar fi fost mai bine sa faca un pic volan stanga si un petit shpan. Oricum nu se vede bine terenul din fata masinii. cat despre prima postare cu rasturnarea insist asupra existentei bolovanului din drum unde masina s-a "inparghiat"...parerea mea...

 

Pai normal, in momentul in care frinezi, apare balansul, care se si vede, dar ala e un artist. Pe mine profesorii m-au invatat sa o las sa curga si sa uit de frina. Stinga lui cu petit shpan o imburda 100%.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 385
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

http://www.clujeanul.ro/galerie/cultura ... 0924#video (faza cu aro)

 

Cum se auzea si in filmulet, un nene zice: "daca aveai rabdare veneam si te scoteam, da vo trebuit figuri deastea" cu referire directa la acrobatiile celui in chiloti pe pragul masinii. De fapt, chilotaru, chiar credea ca daca sa atirna de prag poate sa contrabalanseze masina ... oare cind o sa inteleaga uoamenii ca cu credinta se merge la cladirile alea inalte cu cruce pe acoperis???

 

Vorba lu' nenea din film, figurile o fost de vina.

 

ps: si miile de ture pe care le-a bagat ala de tragea. La un moment dat, chilotaru a strigat sa opreasca (cind a vazut ca merge in pom) da ala excitat ca e cu pedala in fund nu a auzit ...

 

pps: si lantul care s-a rupt, ca de era o sufa, poate nu ceda asa usor. Desi, in cazul asta ar fi cedat una din masini (o bara, ceva de ce au legat ... nu pareau a fi masini neatinse de rugina).

 

pps: in concluzie: acest nefericit eveniment, a survenit in urma cumularii succesive intr-o alternanta ritmica si implacabila a unor evenimente mai mici care, conform principiului "bulgarele de zapada" sau inlantuit sub actiunea nefasta a lui uranus in sagetator cu ascendent in taur ... etc.

I Have No Idea What You Are Talking About

Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

La asta cu ARO, mi s-a parut mie, sau chiar nu era nimeni la volan?!! :happy

Nu ti s-a parut. Chilotarul era pe post de sofer. Cu minutele se tinea de volan (care era virat maxim stinga). In momentul in care masina a pornit, volanul s-a indreptat, chilotarul s-a tinut de el, asa ca a fost tras catre masina. Urmarea: masina a intrat in pom, lantul s-a rupt, chilotarul a facut o tumba si a scapat. Bine ca nu a patit nimeni nimic.

I Have No Idea What You Are Talking About

Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

pai...daca tot a simtit ca sare masina ca o capra... de ce a insistat

si cauciucurile erau mega tari si ia si dat gaz...a ajuns ea capra (sau era de dinainte, ca asta nu se vede)

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

Da in asta cat e ca pilotul e artist si cat tine de noroc.

 

 

http://uk.youtube.com/watch?v=5FGGI2iXsHA&NR=1

Edited by Astral

You can wake up a man who is asleep, but you cannot wake up a man who pretends to be asleep.

Mitsubishi Pajero 3.5 V6 - de open. Club T44

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

nu am experienta in off-road dar cred ca a luat cea mai buna decizie si in cel mai scurt timp.o reactie de acest fel este din instinct....de catre cel care are ...instinct de off-roader.

gabi pas

Y60 - for ever

.....................

Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

asta da instinct sau experienta nu stiu cum sa o definesc dar a fost foarte tare

nu stiu ce motoare au astia dar pare si mare unghiul si lunga panta

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

Da in asta cat e ca pilotul e artist si cat tine de noroc.

[youtube:118xiuae]http://uk.youtube.com/watch?v=5FGGI2iXsHA&NR=1[/youtube:118xiuae]

 

e clipul meu preferat

 

soferul e profi si vireaza rotile stanga deja inainte sa pice inapoi pe roti ,si cand e pe roti accelereaza.

eu as fi facut triplu triplu triplu triplu rostogolire pana jos. :P

c

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

Intäi un "nu prea meserias", cu asa numita "veveritä pe aburi", apoi profesorul !Greseli???

 

 

Unde nu-s cai, ar trebui si ceva blocante, iar ca si greseala, nu-i dadea gaz cind trebuia. Sunt sigur ca mos Tzuparu iesea de acolo repede cu veverita lui.

Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

Intäi un "nu prea meserias", cu asa numita "veveritä pe aburi", apoi profesorul !Greseli???

 

 

 

Io auzeam ca la samuraie nu prea rezista ambreiaju' ...povesti...

73 de adi - yo2bt ...altfel spus - TOATE CELE BUNE :hi

ORCA - Off Road Club Arad

Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

Intäi un "nu prea meserias", cu asa numita "veveritä pe aburi", apoi profesorul !Greseli???

 

 

 

Io auzeam ca la samuraie nu prea rezista ambreiaju' ...povesti...

 

Astia au distrus mitul asta. :grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

E clar ca omu a vrut sa "sara"peste baltoaca...si fara sa se supere conasul bullbar as recomanda un link asemanator,pt "jumper"s :pl1

 

gabi pas

Y60 - for ever

.....................

Link to comment
Share on other sites

Re: Greseli de pilotaj si echipari proaste in offroad!

 

eu zic ca, cu tot avantul posibil (scz cacofonia), tot ramaneai pe burta, ca rama-n faianta, din cauza acelui hop care iti facea masina sa sara.......parerea mea e ca ar fi trebuit sa te duci pas-pas (a se citi pash-pash) pana la marginea baltii, si porma shpan.....o sa testam trecerea aia si cu un samurai, care e mult mai usor, si vedem.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use