Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Recommended Posts

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Rea 2011

 

Mai sunt inscrisi in afara de cei de pe site-ul oficial?

 

Salut Alin,

mai sunt destui care au platit deja dar nu si-au facut inscrierea pe site,dar noi asa suntem obisnuiti caci traim in Romania si nu ne facem probleme din astea minore...hihi.

 

Te salut

Floyota

Link to comment
Share on other sites

Re: Rea 2011

 

Multa bafta Kamikazilor Openisiti si Extremisti!

FJ40 '77(vandut), HZJ74 01 HZJ80 '94, HDJ100 '98 (vandut), 120 '06 (vandut) UZJ100 03, Celica SupraMK2 82, Suzuki SJ500 88 ... si lista ramane deschisa
Link to comment
Share on other sites

Re: Rea 2011

 

Karol, pe facebook curg informatiile.

Am vazut si eu pana la urma :) gata ma conectez acolo dar tare ar fi frumos daca baga cineva si pe aici cate o poza doua asa sa ne delectam si noi privirea astia care nu am putut participa:)

Link to comment
Share on other sites

Re: Rea 2011

 

iata cateva impresii dupa primele 2 zile de concurs de la REA:

 

(din pacate am fost nevoit sa plec azi foarte de dimineata la Bucuresti din cauza unei probleme la servici) - deh - ce sa-i faci... unele chestii nu ies intotdeauna cum vrei - dar macar avem (eu si cu George copilotul meu) satisfactia ca ne-am retras cand eram pe locul 2 - fara nici o problema tehnica

 

ziua 1 - open si extrem

 

traseu identic - 63 km - relativ usor fara probleme - s-a parcurs in jur de 4 ore - ziua s-a incheiat la ora 14

 

ziua 2 - open si extrem

 

traseu identic pana la pozitia 87 pe roadbook - cam 27 km parca dupa care se separau traseele

 

in fiecare zi openul a mers dupa extrem - este senzational sa mergi cu 33-uri dupa ce au trecut altii cu 38-uri sau chiar 44 - cel putin in ziua 2-a s-a simtit ca s-a stricat rau traseul in fata noastra

 

in ziua 2 la open am avut o bucla pe un drum de TAF cu o urcare de 1.5 km - sleaurile ajungeau si la mai mult de 1 metru adancime - noroiul era un lut lipicios care parca incerca sa manance masina - ne-am troliat si la deal si la vale.

 

Un drum deosebit de facut de altfel cu 33-uri - unde s-au rupt o mare parte din masini.

 

Care mai este sensul offroad-ului cand te troliezi non-stop aproape 1 km la deal ?????

 

... si apoi si la vale

 

probabil ca ar trebui sa ne facem toti masini cu troliu mecanic ca se pare ca este singurul capabil sa reziste la asa ceva

 

ca o paranteza - la extrem in ziua 2 a fost o bucla unde cand au vazut urcarea - Tutuianu si Pedro s-au intors la campare - felicitari ca si-au stiut limitele si pot merge si azi in traseu spre deosebire de altii care au rupt masina acolo si au abandonat definitiv

 

 

ce e mai rau este ca masina fiind abandonata in acel loc in padure nu se stie cum va fi scoasa de acolo avand in vedere ca nu se poate ajunge cu TAF-ul

 

in fine

 

- bravo lui Sorin si lui Radu pentru spiritul de lupta ( au reusit sa rupa de 2 ori planetara in 10 metri) asta dupa ce cu 100 metri inainte au rupt un capat de bara si succes in continuare - azi erau pe locul 1

 

- bravo echipajului din Valcea cu Samuraiul - Sorin si Marius - azi erau pe 4 - dar ieri seara au revenit in campare cu foile de arc rupte - nu stiu cum o sa mai continue asa inca 2 zile

 

- bravo John si Cristina pentru ziua 2 de ieri unde caracatita lor mica pe portale parca plutea pe sleaurile alea de TAF unde noi mergeam pe burta - azi erau pe 3

 

dpdv al meu a fost primul (jumatate oricum) dar si ultimul REA

 

logistica este mult prea complicata - rulota/cort, generatoare, lipsa wc-uri, mizerie la dusuri etc etc

 

sa nu uitam ca taxa este exact cat dublul unei etape gen Bucovina - care pana acum a oferit cea mai buna cazare si mancare

 

se pare ca si altii au luat in considerare lucrul asta si de la an la an au tot scazut numarul de participanti.

 

felicitari organizatorilor pentru faptul ca au ales sa fie CP cu om si virtuale fara sa mai trebuiasca sa cautam piese de remy in copaci

 

vom vedea ce va mai fi

Edited by superalfi

RUBICON - always ready to race ...

Kamikaze Off-Road Club

Link to comment
Share on other sites

Re: Rea 2011

 

e e mai rau este ca masina fiind abandonata in acel loc in padure nu se stie cum va fi scoasa de acolo avand in vedere ca nu se poate ajunge cu TAF-ul

 

Daca NU se poate ajunge cu TAF ul , devine interesanta intrebarea "cu ce masini corespunzatoare clasei au fost facute traseele?"

Link to comment
Share on other sites

Re: Rea 2011

 

eram gata sa ma bag si eu ,dar uni prieteni mi-au spus de vertita REA ca se lasa doar cu mortaciuni de masini . Dontr-o competotie sportiva frumoasa ,sa ajungi la o competitie gen - cine are bani cei mai multi ca sa-si poata permite luxul unui echipaj de intretinere , eventual sa i se aduca piesele cu elicopterul ..... sa ma scuze situatia ... dar nu mai e competitie sportiva !!!!!! Rusine organizatorilor ca deviaza foarte mult de la ceea ce trebuie sa fie aceasta competitie ! Ma intreb .... daca nici taful nu intra pe acolo , de ce sa intre concurenti ? .... clar sa-si rupa masinile , eventual sa se favorizeze anumite echipaje carora o piesa putea ajunge imediat cu elicopterul ? Eu nu inteleg ! poate Organizatorii stiu mai bine . Eu cunosc zona ca am fost de cateva ori si sunt 2 zone , una pietroasa si una maloasa , se putea organiza ceva frumos , in care sa poate termina toti ,iar factorul decisiv sa fie timpul - talentul nu norocul -banul . Sper sa nu fi deranjat pe nimeni , doar sa fi constientizat pe uni !

Link to comment
Share on other sites

Re: Rea 2011

 

@iulian1900: sa stii ca nu e chiar asa in sensul ca intradevar traseul a fost foarte greu, insa daca te uiti la ce au facut Robert Tutuianu si Dan Coroama cu Toyota (Extrem locul 3 ziua 3 la general) in fata unor masini in care s-a investit mult mai mult vei vedea ca totusi se poate ....

Mesaj pt. straini:

Daca vine sfarsitul lumii, haideti in Romania ca noi suntem cu 100 de ani in urma.:uameni

Link to comment
Share on other sites

Re: Rea 2011

 

@iulian1900: sa stii ca nu e chiar asa in sensul ca intradevar traseul a fost foarte greu, insa daca te uiti la ce au facut Robert Tutuianu si Dan Coroama cu Toyota (Extrem locul 3 ziua 3 la general) in fata unor masini in care s-a investit mult mai mult vei vedea ca totusi se poate ....

 

poate am nu am dreptate , e parerea unora dintre noi , dar cu elicopterul ... a fost o faza acum 2 sau 3 ani .

Link to comment
Share on other sites

Re: Rea 2011

 

eram gata sa ma bag si eu ,dar uni prieteni mi-au spus de vertita REA ca se lasa doar cu mortaciuni de masini . Dontr-o competotie sportiva frumoasa ,sa ajungi la o competitie gen - cine are bani cei mai multi ca sa-si poata permite luxul unui echipaj de intretinere , eventual sa i se aduca piesele cu elicopterul ..... sa ma scuze situatia ... dar nu mai e competitie sportiva !!!!!! Rusine organizatorilor ca deviaza foarte mult de la ceea ce trebuie sa fie aceasta competitie ! Ma intreb .... daca nici taful nu intra pe acolo , de ce sa intre concurenti ? .... clar sa-si rupa masinile , eventual sa se favorizeze anumite echipaje carora o piesa putea ajunge imediat cu elicopterul ? Eu nu inteleg ! poate Organizatorii stiu mai bine . Eu cunosc zona ca am fost de cateva ori si sunt 2 zone , una pietroasa si una maloasa , se putea organiza ceva frumos , in care sa poate termina toti ,iar factorul decisiv sa fie timpul - talentul nu norocul -banul . Sper sa nu fi deranjat pe nimeni , doar sa fi constientizat pe uni !

 

Esti intr-o profunda eroare!

 

Este evident ca habar nu ai ce se intampla intr-un concurs de campionat si vorbesti doar din auzite. Si, bineinteles, daca ai veni tu la un concurs bine organizat...pentru oameni de talent...ai iesi primul...hai, cel mult al doilea! Toti ceilalti nu ar mai avea nici o sansa!!!:ha:

 

Ca si concurent la REA in fiecare an pot spune din experienta si nu din auzite ca este un concurs la care iti dai masura valorii tale si iti testezi limitele; macar pentru asta si merita sa mergi...macar o data. Faptul ca sunt concurenti care-si permit elicopter nu imseamna nimic din punctul meu de vedere; este sport cu motor si intotdeauna va exista o masina mai buna ca a ta si un concurent cu mai multi bani...Asta e viata!

 

Sa adresezi cuvinte gen ''rusine organizatorilor'' si ''asta nu mai e competitie sportiva'' este aberant si deranjant. Poti spune ce vrei pe forum dar da-mi voie atunci sa intervin si eu si sa te taxez...esti rauvoitor si prost informat. Nu se inghesuie lumea la REA nu pentru ca nu este un concurs bun ci pentru ca este deranj prin buzunarele noastre si multi prefera sa mearga la concursuri mai usoare...mai aproape de casa...mai ieftine...

Eu nu am mers anul acesta la REA pentru ca am motorul crapat si nu am gasit altul in timp util; sunt mahnit ca nu sunt acolo sa ma bat sa termin cursa.

 

In 2009 am concurat ziua si am reparat masina noaptea...aproape fara pauza; in 7 zile nu am avut timp sa fac un dus. Am tras ca un caine ca sa termin; in a doua zi am spart grupul spate si am vrut sa abandonez...un arbitru din traseu mi-a spus ca singura varianta de abandon este pe traseul de concurs...m-am chinuit si am ajuns la finish-ul zilei...am schimbat grupurile fata/spate (cu blocante)si am continuat, desi eram mult in spate...in ultima zi am avut noroc si am intrat pe podium... Acel concurs a fost pentru mine maxim de efort si dorinta.

Daca iti doresti asa ceva atunci vino la REA...daca vrei doar un ''concurs frumos'' de 3-4 ore pe zi si restul la bere cu baietii, atunci nu-i de tine. Dar daca stai acasa la tastatura nu pune tu etichete care este si care nu competitie sportiva si cum trebuie sa fie concursul ca sa fie ''frumos''...suntem destui care ne dam in campionat pentru a ne fi greu si a ne chinui...pentru distractie sunt cupele, care imbina partea de noroi cu partea de distractie.

 

Felicitari tuturor concurentilor participanti !:br:br:br:br:br

GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road

GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

 

www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro

razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

Link to comment
Share on other sites

Re: Rea 2011

 

Daca NU se poate ajunge cu TAF ul , devine interesanta intrebarea "cu ce masini corespunzatoare clasei au fost facute traseele?"

 

:ha: tare asta . ATV ?

 

 

Acum, vorbind serios, eu nu consider ca un organizator cu experienta mai ales fost pilot trebuie sa foloseasca neaparat o masina corespunzatoare pt a alege traseele. Clar isi poate da seama ce este posibil si ce imposibil fie pe 33 sau 44.

Edited by oresti
Link to comment
Share on other sites

Re: Rea 2011

 

Oresti, da-mi voie sa te contrazic.

Regulamentul CNOR, care este facut si aprobat de toate cluburile care organizeaza etapele de campionat, spune clar: traseele trebuiesc facute de organizatori in totalitate, cu o masina comform clasei pentru care este facut traseul.

KAMIKAZE OFFROAD CLUB

 

Link to comment
Share on other sites

Re: Rea 2011

 

Oresti, da-mi voie sa te contrazic.

Regulamentul CNOR, care este facut si aprobat de toate cluburile care organizeaza etapele de campionat, spune clar: traseele trebuiesc facute de organizatori in totalitate, cu o masina comform clasei pentru care este facut traseul.

 

Masina pe 35uri sau 44uri? ca am acum si eu regulamentul si nu mentioneaza acest 'mic' detaliu la clasa respectiva.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use