D.Valentin Posted August 25, 2016 Share Posted August 25, 2016 (edited) Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Okey, sa renunț la el sau merita sa il verific? Mai buna distribuția pe lanț sau curea ,in cazul de fata. Mersi frumos Edited August 25, 2016 by Astral MERITA ! NU "se merita ! http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=740241&viewfull=1#post740241 Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Okey, sa renunț la el sau merita sa il verific? Masina are la rotile din fata aceleasi capace care le are si la rotile din fata. Eu trag concluzia ca nu prea are MRL-uri! Nu mi-as bate capul cu o masina care a pornit din fabrica cu 2WD si ulterior i s-a montat cardan si toate cele. Foarte probabil undeva ceva nu s-a facut. Chiar si in varianta 4WD e cam scumpa, pentru ca mai trebuie sa adaugi si taxa vietii si s-ar putea sa-ti dea cu virgula. Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Valentin Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Deci, eu vreau jimny si bugetul meu este de maxim 3500.Volanul pe dreapta nu stiu daca ar fii un avantaj sau dezavantaj deoarece o folosesc ca pe o a 2-a masina. Investitiile in masina le fac pe parcurs... Am tras concluzia ca masina trebuie sa fie dupa 2001 deoarece are distributia pe lant si sa fie 4x4 din fabrica.MRL-urile sa fie automate, ele vin montate din fabrica sau sunt puse ulterior ? Unde pot verifica seria de sasiu? Am auzit de un service specializat pe suzuki jimny/vitara pe langa Glina, imi poate da cineva un numar o adresa ceva de contact? :hl :tk :rsp Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted August 29, 2016 Share Posted August 29, 2016 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Sa le luam pe rind: - motorul G13 e foarte bun si umbla vorba prin tirg ca se comporta mai bine la abuzuri decit M13. Chiar daca o sa-ti cedeze distributia la un G13, doar ramii in drum, motorul nu se distruge (supapele nu vor lovi pistoanele). Diferenta de putere e pur si simplu nesemnificativa. Vezi ca G13 s-a pus pe cele cabrio (de Spania) pina in 2005. Eu m-as orienta mai degraba catre o masina cu km putini (si reali, evident) - eu iti recomand volan pe stinga, indiferent ce masina ti-ai lua. Ar fi ok un volan pe dreapta daca o folosesti doar ca masina de padure. Altfel antreneaza-te sa schimbi vitezele cu stinga, ceea ce la Jimny o sa se intimple des :wink: - MRL-urile de fabrica sint automate - seria de sasiu o verifici acolo unde cumperi masina daca se poate. Pe dealerii din Romania nu cred ca se poate conta cu exceptia situatiei cind masina a fost servisata la ei. - daca motoarele sint foarte ok, nu acelasi lucru se poate spune despre tabla. Verifica in primul rind asta. Am vazut Jimny din 2007 care nu mai avea prinderile pe caroserie. Pur si simplu caroseria statea "infipta" in sasiu. Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Valentin Posted August 29, 2016 Share Posted August 29, 2016 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Sa le luam pe rind: - motorul G13 e foarte bun si umbla vorba prin tirg ca se comporta mai bine la abuzuri decit M13. Chiar daca o sa-ti cedeze distributia la un G13, doar ramii in drum, motorul nu se distruge (supapele nu vor lovi pistoanele). Diferenta de putere e pur si simplu nesemnificativa. Vezi ca G13 s-a pus pe cele cabrio (de Spania) pina in 2005. Eu m-as orienta mai degraba catre o masina cu km putini (si reali, evident) - eu iti recomand volan pe stinga, indiferent ce masina ti-ai lua. Ar fi ok un volan pe dreapta daca o folosesti doar ca masina de padure. Altfel antreneaza-te sa schimbi vitezele cu stinga, ceea ce la Jimny o sa se intimple des :wink: - MRL-urile de fabrica sint automate - seria de sasiu o verifici acolo unde cumperi masina daca se poate. Pe dealerii din Romania nu cred ca se poate conta cu exceptia situatiei cind masina a fost servisata la ei. - daca motoarele sint foarte ok, nu acelasi lucru se poate spune despre tabla. Verifica in primul rind asta. Am vazut Jimny din 2007 care nu mai avea prinderile pe caroserie. Pur si simplu caroseria statea "infipta" in sasiu. Multumesc frumos pentru raspunsul detaliat dat. In weekend asta o sa merg sa le vad pe astea 3. 1-http://www.olx.ro/oferta/vand-suzuki-jimny-recent-adus-ID6ct02.html 2-http://www.olx.ro/oferta/suzuki-jimny-an-2004-clima-4-4-ID6NCj2.html 3-http://www.olx.ro/oferta/suzuki-jimny-4x4-ID6Lgf0.html Kilometri cred ca toti se bat cu pumnii in piept ca sunt reali si nu o sa imi bat prea mult capul, dar totusi rugina o sa o verific peste tot. Acum nu stiu ce sa zic... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexb25 Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Multumesc frumos pentru raspunsul detaliat dat. In weekend asta o sa merg sa le vad pe astea 3. 1-http://www.olx.ro/oferta/vand-suzuki-jimny-recent-adus-ID6ct02.html 2-http://www.olx.ro/oferta/suzuki-jimny-an-2004-clima-4-4-ID6NCj2.html 3-http://www.olx.ro/oferta/suzuki-jimny-4x4-ID6Lgf0.html Kilometri cred ca toti se bat cu pumnii in piept ca sunt reali si nu o sa imi bat prea mult capul, dar totusi rugina o sa o verific peste tot. Acum nu stiu ce sa zic... Uite link de pe site-ul BigJimny care sper sa te ajute in alegere: https://www.bigjimny.com/mediawiki/index.php/Buying_a_Jimny Jimnyholic inside :j Link to comment Share on other sites More sharing options...
sey Posted October 5, 2016 Share Posted October 5, 2016 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Am citit ce s-a scris pana acum in topic si mai am unele nelamuriri legate de cumpararea unui Jimny second-hand: 1. Multe din masinile scoase la vanzare au intre 90.000Km si 140.000Km. Asta inseamna foarte mult pentru un motor de Jimny sau poate sa tina inca 50-60.000Km? Presupunem ca sunt Km reali si ca motorul a fost intretinut corespunzator. 2. Majoritatea ofertelor actuale de pe net sunt cu Jimny fabricat in 2000 sau 2001. Au astea ceva mai special, in bine sau rau? Din parerile de pana acum am observat ca trebuie sa fiu atent la rugina si starea generala a masinii, despre motor nu parea nimeni prea preocupat - doar sa nu faca zgomote suspecte. Multumesc anticipat de sfaturi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi_1 Posted October 5, 2016 Share Posted October 5, 2016 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Eu as verifica atent si sistemul 4x4 inainte de cumparare. Mai ales ca cei de la reprezentata nu prea stiu sa ii dea de cap si o sa platesti multe ore de service daca exista o problema la circuitul de vacuum. Sau daca vrei sa o bagi prin namoale si sa nu ai griji niciodata, mergi pe una cu mrl-uri manuale. Poti verifica daca ramane aprins 4x4 dupa cuplare. (daca palpaie exista o problema) De asemenea poti verifica daca necuplata cardanul fata se invarte liber (adica e decuplat de la rotile fata de catre mrl-uri) Alte teste care le-ai putea face nu imi vin acum in minte. Pe asfalt oricum nu e recomandat sa mergi cu 4x4, decat in linie dreapta, si nici nu ai ce vedea daca mergi cu ea pe asfalt in linie dreapta.. La intrebarile legate de rezistenta motorului nu sunt cel mai in masura sa raspund, dar sunt destul de sigur ca daca a fost intretinut cum trebuie si nu a fost abuzat, duce 200k km fara probleme, indiferent daca e M13A sau G13BB. Succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexb25 Posted October 6, 2016 Author Share Posted October 6, 2016 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Am citit ce s-a scris pana acum in topic si mai am unele nelamuriri legate de cumpararea unui Jimny second-hand: 1. Multe din masinile scoase la vanzare au intre 90.000Km si 140.000Km. Asta inseamna foarte mult pentru un motor de Jimny sau poate sa tina inca 50-60.000Km? Presupunem ca sunt Km reali si ca motorul a fost intretinut corespunzator. 2. Majoritatea ofertelor actuale de pe net sunt cu Jimny fabricat in 2000 sau 2001. Au astea ceva mai special, in bine sau rau? Din parerile de pana acum am observat ca trebuie sa fiu atent la rugina si starea generala a masinii, despre motor nu parea nimeni prea preocupat - doar sa nu faca zgomote suspecte. Multumesc anticipat de sfaturi. Salut, 1. DACA e in mintile lui, un Jimny poate sa duca multe. Dar ce este pe OLX e loterie mai ales sub 4000E. Cand cumperi second hand sa "presupui" cat mai putine lucruri si sa verifici cat mai multe. 2. Cred ca nu au nimic mai special decat ca fiind mai vechi sunt si mai ieftine (dar si cu multe bube probabil). Eu as cauta sa fie japonez (metal top) si motor M13A (cu lant la distributie). Rugina cauta in portbagaj acolo unde este cricul. Cauta sub scaunele spate in colturile dinspre rotile spate ata cat poti vedea (ca nu cred sa te lase sa dai plastice jos sa vezi si pe sub ele :grin:). Sa nu "planga" pe sub ea din articulatiile rotilor fata sau cutiile viteza/transfer (sa fie uscat pe acolo). Du-o la un service sa o verifice mecanic (plus tester). PS: daca ai drum prin Ploiesti sa-l vezi pe al meu Jimny care desi are 13 ani se tine foarte bine. Eu il am de 7 ani si 60.000Km :). Nici cea mai mica problema la motor. Jimnyholic inside :j Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted October 6, 2016 Share Posted October 6, 2016 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Am citit ce s-a scris pana acum in topic si mai am unele nelamuriri legate de cumpararea unui Jimny second-hand: 1. Multe din masinile scoase la vanzare au intre 90.000Km si 140.000Km. Asta inseamna foarte mult pentru un motor de Jimny sau poate sa tina inca 50-60.000Km? Presupunem ca sunt Km reali si ca motorul a fost intretinut corespunzator. 2. Majoritatea ofertelor actuale de pe net sunt cu Jimny fabricat in 2000 sau 2001. Au astea ceva mai special, in bine sau rau? Din parerile de pana acum am observat ca trebuie sa fiu atent la rugina si starea generala a masinii, despre motor nu parea nimeni prea preocupat - doar sa nu faca zgomote suspecte. Multumesc anticipat de sfaturi. 1. Daca aia sint km reali, nu e problema. Motoarele de Jimny, intretinute corect, rezista cel putin 200k, fara interventii la motor. 2. Au ceva special: sint mai ieftine. In general la Jimny am constatat ca se gasesc SH fie masini cu putini ani (si deci scumpe), fie au peste 10 - 15 ani (si deci ieftine). Asta nu poate sa arate decit ca este o masina pe care oamenii in general o cam tin. Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ess1902 Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Drive test profesionist la Jimny. Va rog sa urmariti cu atentie precizia datelor tehnice :))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexb25 Posted January 27, 2017 Author Share Posted January 27, 2017 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Drive test profesionist la Jimny. Va rog sa urmariti cu atentie precizia datelor tehnice :))) Ar fi fost bune niste ghilimele la "profesionist" ca sa fie foarte clara ironia.;) Jimnyholic inside :j Link to comment Share on other sites More sharing options...
omoroka Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Drive test profesionist la Jimny. Va rog sa urmariti cu atentie precizia datelor tehnice :))) Uau, trece din low in high la 60km/h? Nu-mi imaginam ca in low Jimny poate atinge aceasta viteza... cum nu-mi pot imagina ce s-ar intampla cu cutia de transfer in cazul in care spusele "profesionistului" ar fi adevarate. Va salut ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
minitehnicusro Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Ia sa ridice mana cine a citit "Suzuki Jimny Manualul Utilizatorului" ! 3x Suzuki Jimny 1x Suzuki Samurai Dacia DoubleCab 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ess1902 Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 (edited) Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Eu, eu: d totusi, revenind la o discutie mai tehnica, fara ghilimele, in manual sunt date niste viteze maxime per treapta de viteza pentru low si hi. Problema pe care vreau sa o ridic reiese din niste lectii de offroad de pe youtube unde in mai multe randuri am auzit ca la masinile cu cutie de transfer gen ale noastre nu ar fi deloc recomandabil sa ajungi in treapta a 5-a in reductor pentru ca ar "exploda cutia de viteze" si recoamdare era ca inainte de a incerca sa te interesezi daca masina ta suporta asta. Bun: discutia e mai mult teoretica pentru ca nu prea vad unde ar fi nevoie de treapta a 5-a low, insa de ce ar exploda cutia? In manual la jimny nu am vazut vreo interdictie plus ca sunt date limitel de viteza inclusiv pt a 5-a low. Ce parere aveti? Si tot in aceasi idee: am gasit un filmulet cu jimny 2015 la viteza maxima Daca va uitati cu atentie masina pare a fi cu cutie automata insa demultiplicarea la 140/h este mult mai mica ( are 4000 rpm). La mine stiu cu la 4000 rpm are 120km/h. La astea noi au umblat la demultiplicare si le-au facut mai de autostrada? Edited January 27, 2017 by Ess1902 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexb25 Posted January 28, 2017 Author Share Posted January 28, 2017 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Ia sa ridice mana cine a citit "Suzuki Jimny Manualul Utilizatorului" ! Ai pus punctul pe "i": Cititi manualul utilizatorului! Prezentarile induc confuzii prin informatii incomplete sau exprimari ambigue. Ele au scop COMERCIAL. Cine cauta un Jimny se va uita mai intai pe aceste prezentari si nu va aloca suficient timp de lectura pe forumuri ca sa se lamureasca ce si cum (ca sa treaca dincolo de "comercial"). Tot pe internet se gaseste si manualul pe care poti arunca un ochi inainte de a cumpara... Acum vad ca inca mai merge link-ul catre Suzuki Jimny Manualul Utilizatorului in romana gazduit de colegul Vaxxi: http://vaxxi.net/Jimny/Manual/Suzuki_Jimny_Manualul_Utilizatorului.pdf Jimnyholic inside :j Link to comment Share on other sites More sharing options...
omoroka Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Ai pus punctul pe "i": Cititi manualul utilizatorului! Prezentarile induc confuzii prin informatii incomplete sau exprimari ambigue. Ele au scop COMERCIAL. Cine cauta un Jimny se va uita mai intai pe aceste prezentari si nu va aloca suficient timp de lectura pe forumuri ca sa se lamureasca ce si cum (ca sa treaca dincolo de "comercial"). Tot pe internet se gaseste si manualul pe care poti arunca un ochi inainte de a cumpara... Acum vad ca inca mai merge link-ul catre Suzuki Jimny Manualul Utilizatorului in romana gazduit de colegul Vaxxi: http://vaxxi.net/Jimny/Manual/Suzuki_Jimny_Manualul_Utilizatorului.pdf Am si eu o intrebare legata de ce spune manualul, si asta nu pentru a va demonstra ca l-am citit cap coada :grin:... la ultima pagina unde se specifica lichidele masinii scrie asa: "lichid frana si ambreiaj..." Adica de ce la ambreiaj? :shock: Va salut ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
minitehnicusro Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Am si eu o intrebare legata de ce spune manualul, si asta nu pentru a va demonstra ca l-am citit cap coada :grin:... la ultima pagina unde se specifica lichidele masinii scrie asa: "lichid frana si ambreiaj..." Adica de ce la ambreiaj? :shock: Pentru ca la Jimny cu motor diesel K9K ambreiajul este comandat hidraulic. 3x Suzuki Jimny 1x Suzuki Samurai Dacia DoubleCab 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Uau, trece din low in high la 60km/h? Nu-mi imaginam ca in low Jimny poate atinge aceasta viteza... cum nu-mi pot imagina ce s-ar intampla cu cutia de transfer in cazul in care spusele "profesionistului" ar fi adevarate. Nu se intimpla nimic. Controller-ul din spatele celor 3 butoane e mai destept de atit si nu o sa treaca in Low si invers decit daca masina sta pe loc. Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Eu, eu: d totusi, revenind la o discutie mai tehnica, fara ghilimele, in manual sunt date niste viteze maxime per treapta de viteza pentru low si hi. Problema pe care vreau sa o ridic reiese din niste lectii de offroad de pe youtube unde in mai multe randuri am auzit ca la masinile cu cutie de transfer gen ale noastre nu ar fi deloc recomandabil sa ajungi in treapta a 5-a in reductor pentru ca ar "exploda cutia de viteze" si recoamdare era ca inainte de a incerca sa te interesezi daca masina ta suporta asta. Bun: discutia e mai mult teoretica pentru ca nu prea vad unde ar fi nevoie de treapta a 5-a low, insa de ce ar exploda cutia? In manual la jimny nu am vazut vreo interdictie plus ca sunt date limitel de viteza inclusiv pt a 5-a low. Ce parere aveti? Si tot in aceasi idee: am gasit un filmulet cu jimny 2015 la viteza maxima Daca va uitati cu atentie masina pare a fi cu cutie automata insa demultiplicarea la 140/h este mult mai mica ( are 4000 rpm). La mine stiu cu la 4000 rpm are 120km/h. La astea noi au umblat la demultiplicare si le-au facut mai de autostrada? M-am uitat chiar acum in manualul de Jimny si nu se regaseste vreo restrictie in acest sens (sectiunea 5-6 cu vitezele maxime in 2H si 4L). Jimny automat are oricum alte rapoarte in grupuri si ca regula generala, o cutie hidramata in ultima treapta, va avea o turatie mai mica decit o manuala (ambele cuplate la acelasi motor, evident). Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobitza Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 (edited) Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Salut, daca va rog frumos va aruncati o privire asupra "utilajului" din linkul de mai jos? Care este parerea voastra? https://www.olx.ro/oferta/suzuki-jimny-ID9qVUw.html De mentionat ca singura mea legatura cu domnul Jimny a fost asta vara cand am inchiriat unul in Grecia...si am ramas uimit de abilitatile sale. PS o sa va mai tot stresez pana intru in posesia unui astfel de agregat :)))) Edited October 13, 2017 by Bobitza Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi_1 Posted October 14, 2017 Share Posted October 14, 2017 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Uau, trece din low in high la 60km/h? Nu-mi imaginam ca in low Jimny poate atinge aceasta viteza... cum nu-mi pot imagina ce s-ar intampla cu cutia de transfer in cazul in care spusele "profesionistului" ar fi adevarate. De prins 60 kmph in low, prinde. Si nu pateste nimic cutia. Dar, evident, chiar si daca nu esti total stationat cand incerci sa treci din low in high, cutia de transfer va face urat. Nu vreau sa stiu ce s-ar intampla la 60 la ora daca s-ar incerca asta. Eu pe parasolar am instructiunile de folosire pentru sistemul 4x4 si scrie clar sa nu se treaca din 2x4 in 4x4 hi la peste 60 km la ora si din 4x4 hi in 4x4 low la peste 0 km la ora ori cu masina cuplata in viteza. Poate de aici si confuzia cu trecutul din hi in low la 60 km la ora, manevra care nu este posibila. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phantom Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) La jimny-ul meu automat si cuplaj la buton, ma lasa sa cuplez 4x4 in mers. Dar din high in low si invers doar cu masina stationara si cuplat N. Link to comment Share on other sites More sharing options...
florinelu07 Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Salut, daca va rog frumos va aruncati o privire asupra "utilajului" din linkul de mai jos? Care este parerea voastra? https://www.olx.ro/oferta/suzuki-jimny-ID9qVUw.html De mentionat ca singura mea legatura cu domnul Jimny a fost asta vara cand am inchiriat unul in Grecia...si am ramas uimit de abilitatile sale. PS o sa va mai tot stresez pana intru in posesia unui astfel de agregat :)))) eu am facut un test cu el... ma tenta sa il cumpar... am renuntat pentru ca: -este cabrio (prelata destul de uzata) si trecerea la hardtop costa 500+eur -este destul de zgariata pe exterior -interiorul (plasticele) uzate masiv pot spuna ca nu batea/cloncanea atunci, dar peste aspect nu am fost dispus sa trec (inmatriculare + hardtop deja de duce cu masina la 5000+) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobitza Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 Re: ghidul celui care vrea JIMNY (si nu stie inca ce vrea :grin:) Prelata uzata....puteam trece peste, chiar si peste zgarieturile caroseriei insa uzura masiva a interiorului e aiurea...asta inseamna uzura intregii masini, iar pretul masinii totusi nu este unul modic. Multumesc mult pentru informatie. PS Imi puteti recomanda un "utilaj" ok (nu conteaza neaparat anul, ci starea tehnica) in jurul sumei de 3500 de Euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts