Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari


alin-jeep
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Montat la valva, montat ventilatorul in garaj si continuat munca pe Mazda :ha:

Astept sa vina ventilatorul "nou" si o sa fac schimb de radiator si de ventilator deodata

 

Nu am incercat sa misc valva ca sa vad daca se mai blocheaza.

Edited by ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Montat la valva, montat ventilatorul in garaj si continuat munca pe Mazda :ha:

Astept sa vina ventilatorul "nou" si o sa fac schimb de radiator si de ventilator deodata

 

Nu am incercat sa misc valva ca sa vad daca se mai blocheaza.

 

...deci nu o sa afle nimeni rezultatul muncii ? :ha::ha::ha:

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Montat la valva, montat ventilatorul in garaj si continuat munca pe Mazda :ha:

Astept sa vina ventilatorul "nou" si o sa fac schimb de radiator si de ventilator deodata

 

Nu am incercat sa misc valva ca sa vad daca se mai blocheaza.

 

Se lucreaza...pe mai multe fronturi.

 

In alta ordine de idei, am constatat ca am arcurile obosite. Tot am dat vina pe amortizoare...

Am blocat aseara trei spire la arcurile fata si parca sta mai bine. Se simte un dezechilibru fata de spate pentru ca acolo nu am facut nimic.

Arcuri bune + amortizoarele aferente + bara stabilizatoare mai buna(cel putin pe spate)...

In functie de bani, arcuri stock + inaltatoare, arcuri + 2"...

Am dat cateva telefoane la dezmembrari...mai bine le achizitionez din magazin!

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

...deci nu o sa afle nimeni rezultatul muncii ? :ha::ha::ha:

 

Ba, o sa aflam, dar nu inca, ui ce vreme faina ii afara si Mazda sta in garaj :ha:

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

De curand am avut si eu la reparat masina cu servodirectia nefunctionala .Am inlocuit din start tot sistemul de la ventilator .Problema rezolvata rapid si eficient ( nu si ieftin) fara alte investitii (pompa ...caseta sau alte prostii)

 

Azi am reusit sa conectez interfata ELM 327 la telefon cu Android prin bt .Arata erorile de la motor si cutie ,le sterge , functioneaza si in timpul deplasarii .

 

 

Ce-i mai nasol ca nu scap nici eu de cumpararea unei placi de la selectorul cutiei de viteze :ang3

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Se lucreaza...pe mai multe fronturi.

 

In alta ordine de idei, am constatat ca am arcurile obosite. Tot am dat vina pe amortizoare...

Am blocat aseara trei spire la arcurile fata si parca sta mai bine. Se simte un dezechilibru fata de spate pentru ca acolo nu am facut nimic.

Arcuri bune + amortizoarele aferente + bara stabilizatoare mai buna(cel putin pe spate)...

In functie de bani, arcuri stock + inaltatoare, arcuri + 2"...

Am dat cateva telefoane la dezmembrari...mai bine le achizitionez din magazin!

 

 

 

Dezvolta subiectul asta : ,,Am blocat aseara trei spire la arcurile fata...''

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Am pus niste tampoane la penultimele trei spire. Am ridicat masina, am desfacut bieletele si am presat tampoanele. Oricum a iesit si arcul, deci am ridicat destul. L-am masurat si avea 380(cred), am vazut ca unele noi sunt la 413 lungime.

Initial am blocat doua spire, nu era mare diferenta. Am tras de una de la job, intr-adevar este mai joasa fiind pe 16, dar mult mai rigida. Cel putin la balans lateral nu oscileaza. A mea este barca, desi cum am mai scris am 4 KYB-uri de aproximativ un an si 4000 km. Le-am montat eu, deci garantie nema.

Ideea este ca a devenit mai rigida(dar nu exagerat) si nu se mai balanseaza atat de mult, dar fara amortizoare bune nu fac nimic.

Despre KYB-uri, made in japan, protectia de metal, aproximativ la fel de groase ca cele de pe masina, dar foarte moi...sunt mai dure cele pe care le-am schimbat.

Edited by alex_man
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

De curand am avut si eu la reparat masina cu servodirectia nefunctionala .Am inlocuit din start tot sistemul de la ventilator .Problema rezolvata rapid si eficient ( nu si ieftin) fara alte investitii (pompa ...caseta sau alte prostii)

 

Azi am reusit sa conectez interfata ELM 327 la telefon cu Android prin bt .Arata erorile de la motor si cutie ,le sterge , functioneaza si in timpul deplasarii .

 

 

Ce-i mai nasol ca nu scap nici eu de cumpararea unei placi de la selectorul cutiei de viteze :ang3

 

Ce elm ai? Ceva chinezesc sau cel original?

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Ce elm ai? Ceva chinezesc sau cel original?

 

Original zice vanzatorul :grin: Am dat 180 lei pe el anul trecut si pana acuma nu m- satisfacut din cauza ca trebuia tot timpul sa port laptpul cu bt dupa mine si era cam incomod .Asa cu telefonul am totul la purtator si nu imi mai este frica sa merg in tara cu masina ca ...daca intra in avarie ???

 

Eu zic ca-i ok sa ai unul in masina tot timpul

 

:h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Eu zic ca-i ok sa ai unul in masina tot timpul

 

:h5

 

Asa este. Eu am unul pe USB, chinezesc. Functioneaza cu un laptop de 7" cu xp. Am cativa baieti prin Ploiesti, car vand pe ELM pe bt, dar...le au sigilate. Ce oameni! Din cate stiu clonele nu prea fac treaba.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salutare!

 

La capitolul probleme - pentru un cotet 2.7 CRD: Nu baga rece. Clapetele sunt OK, compresorul porneste, Are freon, are ulei in compresor dar zero barat la capitolul aer rece. NB: tevile de traseu din compartimentul motor nu se racesc iar blower-ul are debit.

 

A mai patit cineva asa rusine?

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salutare!

 

La capitolul probleme - pentru un cotet 2.7 CRD: Nu baga rece. Clapetele sunt OK, compresorul porneste, Are freon, are ulei in compresor dar zero barat la capitolul aer rece. NB: tevile de traseu din compartimentul motor nu se racesc iar blower-ul are debit.

 

A mai patit cineva asa rusine?

 

Da, bifat :))

 

Ai nevoie de un compresor nou :(

__________________________________

JEEP GRAND CHEROKEE 2,7 TD '03

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Si? Preturi? Variante? Alternative?

Daca te referi la compresor, l-am luat de la o firma din Oradea (radiatoareoradea.ro parca), l-a adus din Ungaria. M-a costat in jur de 1.700 de lei (nu mai stiu precis, au trecut vreo doi ani).

Ce-mi aduc aminte e ca nu am reusit sa gasesc compresor cu electrocupla, asa ca am luat de ala cu cuplaj permanent, dar care lucreaza doar cand primeste comanda la supapa aia modulara... Mecanicul mi-a spus ca n-o sa mearga intrucat la stilul asta mai nou de compresoare e computerul de clima care controleaza cat deschide supapa... Eu l-am pus sus si merge, am racoare in masina :grin:

__________________________________

JEEP GRAND CHEROKEE 2,7 TD '03

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Ochiometric si codometric pare sa fie la fel cu cel de Mercedes pus pe generatia respectiva.

 

Scanand pe ebay am gasit ca ar fi 2 variante pe WG: 7SBU16C si 10S17C. Ajung acasa si arunc un ochi, e usor de diferentiat intre ele, 10S17C are furtunele montate foarte aproape unul de celalalt.

 

7SBU16C se gaseste nou sub 200 euro, cu tot cu cuplaj magnetic.

http://www.ebay.de/itm/Mercedes-M-Klasse-W163-Ml-230-270-320-400-430-500-55-Amg-Cdi-Klimakompressor-/361585454947

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

http://www.ebay.de/itm/Jeep-Grand-Cherokee-Ii-Wj-Wg-2-7-3-1-4-0-4-7-V8-4X4-94659-Klimakompressor/361586479594

 

Sunt curios daca pentru diferenta de pret nu se poate face rost de furtune si folosi modelul mai ieftin :)

Edited by ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

După o vizită la spălătorie, din nou p0836 si p0702 cu p240D pe cutie si nu oricum...la fiecare deplasare. Băgat sub ea, curățat mufa de pe cutia de transfer, dat cu spray...câteva zile fără erori.

Am blocat 4 spire la arcurile fata, fără ultima de sus în jos... tot oscila. Am blocat-o si pe aceasta. Alta viața...deci alte arcuri. Am văzut pe site-uri marca kyb standard, destul de ieftine.

Sunt ca cele standard, mai moi, mai tari?

Mă gândesc că cele dedicate off sa nu fie prea rigide. Mă rog, până nu testez...

Drumuri bune si zile mai răcoroase!

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Si un update - grija mare, compresoarele par similare pana la punctul de a fi identice. Dar nu sunt. Diametrele conductelor difera de la un model la altul (unul are o conducta cu diametrul capatului care intra in compresor considerabil mai mare).

 

Asadar am cumparat (dupa lupte seculare...) o ragalie de compresor nou (Nissens) - una dintre conducte nu intra in compresor din motivul mai sus enuntat. Dus inapoi, recuperat bani etc. Cautat altul si nu am gasit decat SH. Luat, schimbat, bagat ulei si freon - compresorul merge (cupleaza, presiune in sistem, nicio pierdere pe nicaieri). Dar tot cald baga. Clapetele din bord (si motorasele aferente) sunt OK. Dar baga cald ca in povesti.

 

Mai are cineva si alte idei?

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Clapetele din bord (si motorasele aferente) sunt OK.

 

Cum ai verificat clapetele ? Ai ceva cod de eroare ? Ma gandesc ca daca decupezi acolo la torpedo bagi mana in animal si vezi daca radiatorul acela e rece. De asemenea vezi daca dai pe rece clapetele se misca in sensul corect

XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

eu ma refer la codurile de eroare ale sistemului de aer conditionat http://www.wjjeeps.com/climate.htm

"depress the a/c and recirc buttons at the same time and hold. Rotate the left temperature control knob clockwise (CW) one detent."

 

baga mana in decupajul acela si verifica daca e rece acolo ; daca nu sau este foarte putin inseamna ca respectivul radiator e infundat , daca da si e rece atunci mai vedem.

XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

... compresorul merge (cupleaza, presiune in sistem, nicio pierdere pe nicaieri)....

Teava care merge pe langa marginea capotei, e rece?

Intreb intrucat si al meu compresor "mergea", cupla, nu avea pierderi, avea presiune in sistem, doar ca nu racea...

__________________________________

JEEP GRAND CHEROKEE 2,7 TD '03

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

eu ma refer la codurile de eroare ale sistemului de aer conditionat http://www.wjjeeps.com/climate.htm

"depress the a/c and recirc buttons at the same time and hold. Rotate the left temperature control knob clockwise (CW) one detent."

 

baga mana in decupajul acela si verifica daca e rece acolo ; daca nu sau este foarte putin inseamna ca respectivul radiator e infundat , daca da si e rece atunci mai vedem.

 

Este correct - la aceleasi coduri ma refeream si eu. In decupaj este cald ca in Sahara.

 

 

Teava care merge pe langa marginea capotei, e rece?

Intreb intrucat si al meu compresor "mergea", cupla, nu avea pierderi, avea presiune in sistem, doar ca nu racea...

 

Teava pe langa margina capotei este calda. Se raceste cand ii bagi freon pe cca 1 metru. Dupa care se incalzeste si aia.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use