Marius C alias Turagmes Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari verifica si termostatul de la motor...daca e blocat pe deschis...ai caldura in masina doar daca o lasi in soare Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_man Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Si eu am patit problema cu caldura. Nu pornea aeroterma. Rezolvarea aici http://www.wjjeeps.com/blower_motor.htm. Am mufa topita putin. Am ridicat lamelele sa faca contact mai bine si functioneaza. Sunt convins ca este o reparatie temporara. Sunt mai multe solutii...o mufa cu 3 fire, mufe pe fiecare fir, kit-ul de reparatie, sau cea a colegului ssrli(cea mai sigura cred). Alta figura...check engine - P0836(vazut ulterior), drum drept, gheata, o ridicatura, a fugit spatele si ma indreptam direct spre un stalp. Am redresat, dar...nu mi-a placut. Cred ca ramasesem doar cu tractiune spate. De atunci nu mi-a mai facut figura, dar se poate intampla oricand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Si eu am patit problema cu caldura. Nu pornea aeroterma. Rezolvarea aici http://www.wjjeeps.com/blower_motor.htm. Am mufa topita putin. Am ridicat lamelele sa faca contact mai bine si functioneaza. Sunt convins ca este o reparatie temporara. Sunt mai multe solutii...o mufa cu 3 fire, mufe pe fiecare fir, kit-ul de reparatie, sau cea a colegului ssrli(cea mai sigura cred). Alta figura...check engine - P0836(vazut ulterior), drum drept, gheata, o ridicatura, a fugit spatele si ma indreptam direct spre un stalp. Am redresat, dar...nu mi-a placut. Cred ca ramasesem doar cu tractiune spate. De atunci nu mi-a mai facut figura, dar se poate intampla oricand! Legat de reparatia mufei de aeroterma, cel mai probabil problema colegului Rohhan este mufa. Eu am eliminat mufa, am cositorit fire pe ea si le-am cositorit pe firele care vin din instalatie. Merge impecabil. Legat de P0836, nu ai ramas doar cu tractiune spate. Cauze posibile: senzorul de pe cutia de transfer defect, cablajul/mufa senzorului defecte sau manualul zice ca nu e reglat bine cablul manetei de la cutia de transfer. Misca cu masina pornita misca firele si mufele, manevreaza maneta cutiei de transfer si incearca sa reproduci eroarea. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_man Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Acum doua zile cand a aparut P0836, check engine-ul s-a stins dupa putin timp. Ieri s-a aprins iar, dar nu s-a mai stins, desi m-am dat cu ea toata ziua. Am fortat-o un pic pe gheata, trage si fata si spatele. O sa incerc sa fac ce m-ai sfatuit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 (edited) Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Acum doua zile cand a aparut P0836, check engine-ul s-a stins dupa putin timp. Ieri s-a aprins iar, dar nu s-a mai stins, desi m-am dat cu ea toata ziua. Am fortat-o un pic pe gheata, trage si fata si spatele. O sa incerc sa fac ce m-ai sfatuit. Din cauza asta iti va aparea un P0702, pentru ca transmisia se bazeaza pe pozitia manetei, senzorul din cutia de transfer, turatia motorului, turatiile rotilor si turatia senzorilor din cutia de viteze pentru a determina viteza axului de iesire, dupa care isi da seama daca sunt ceva probleme. Daca apar diferente de turatii, cutia intra in avarie ca sa se protejeze. Ma lupt de cateva luni cu un P0702, mai in detaliu P2502 - transmisie care patineaza, fara prea mare succes. Cutia nu patineaza, asta era evident. Masina merge, dar din cand in cand intra in avarie. Repornesc si toata lumea e fericita. Edited January 20, 2016 by ssrli '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_man Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari O sa incerc sa sterg erorile si mai vedem. Prin ce protocol comunica prin mufa OBD? Eu stiam ISO 9141, dar cand am fost la un tester, pe langa faptul ca a selectat chrysler(sunt asemanatoare), la protocol a mers cu J1850. Acum si acestea sunt doua: SAE J1850-PWM si SAE J1850-VPW. O sa achizitionez unul care sa le aiba pe toate. Am incercat zilele acestea cateva ELM 327. La toate - fake elm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 (edited) Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Singurul soft care merge pentru diagnoza e aici: http://jeepswj.com/ Eu folosesc o clona ELM327 pe USB, a fost 50 de lei pentru ca am cumparat-o local, nu am avut rabdare dupa transport din China. Clonele pe BT nu merg. ELM327 original pe BT merge (doar pe http://www.elm327.ro se gaseste). Protocolul e irelevant pentru diagnoza motorului, dar daca esti interesat, bus-ul PCI (prin care comunica o parte din module intre ele, printre care bordul, inchiderea centralizata, radio, comenzile de pe volan) e J1850 VPW Asa arata clona care o folosesc eu. Testat pe Windows 7, 8 si 10. http://www.icarobd.com/upload/pro/327%20orange.jpg Edited January 20, 2016 by ssrli '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_man Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari De soft stiam, am vazut ca a pus si o actualizare. Versiune veche daca nu comunica cu masina, dadea o eroare, cea noua spune ca testerul este o facatura. Nu stiam ca merge cel pe usb. Ca de obicei cautam bun si ieftin...nu exista. Ma gandesc ca daca scot o versiune pe android, ar fi mai ok si mai comod unul pe BT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_man Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Ca de obicei sfaturile colegului ssrli sunt excelente. Am comandat un elm 327 pe usb. Primit, sters erori...excelent. Am un laptop mic de 7, cu XP si a mers. Aveam pregatit si un Win 7, in caz de necesitate. Aveam ceva erori pe cutie, dar nu le-am retinut, am fost pe fuga. Legat de celelalte probleme, aeroterma functioneaza si la fel si releul de semnalizare. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rohhan Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Si eu am patit problema cu caldura. Nu pornea aeroterma. Rezolvarea aici http://www.wjjeeps.com/blower_motor.htm. Am mufa topita putin. Am ridicat lamelele sa faca contact mai bine si functioneaza. Sunt convins ca este o reparatie temporara. Sunt mai multe solutii...o mufa cu 3 fire, mufe pe fiecare fir, kit-ul de reparatie, sau cea a colegului ssrli(cea mai sigura cred). Alta figura...check engine - P0836(vazut ulterior), drum drept, gheata, o ridicatura, a fugit spatele si ma indreptam direct spre un stalp. Am redresat, dar...nu mi-a placut. Cred ca ramasesem doar cu tractiune spate. De atunci nu mi-a mai facut figura, dar se poate intampla oricand! S a rezolvat era doar clapeta prin care trage aer de afara era blocata de frunze si nu se inchidea si tragea aer de -20 de afara incontinuu. Curatat frunze si totul e cald si bine Mersi frumos colegutii ptr ajutor Drumuri bune CREDENDO VIDES Link to comment Share on other sites More sharing options...
florin radulescu Posted February 6, 2016 Share Posted February 6, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari buna ziua,am si eu o intrebare.Furtunul care iese din pompa de servo si intra in ventilatorul hidraulic se potriveste si de la 4.7 l V8 ca arata la fel. multumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_man Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Una buna, una rea. De cand am achizitionat ELM-ul si am sters erorile, nu mai am erori pe cutie(2 saptamani), iar pe motor mi-a aparut ieri P1270.Suspectez bateria. Aeroterma mi-a mai facut surprize, mufa cunoscuta, stiu... In schimb, cred ca un rulment se vrea schimbat, dreapta fata. De la 70 km/h in sus, incepe sa huruie si scade in intensitate daca virez dreapta. Pe drum drept si viraj stanga zgomotul este constant. Daca am folosit masina numai in oras nu prea l-am auzit. Ce marca de rulment recomandati? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari buna ziua,am si eu o intrebare.Furtunul care iese din pompa de servo si intra in ventilatorul hidraulic se potriveste si de la 4.7 l V8 ca arata la fel. multumesc Am inteles ca unul din furtunele de servo de 4.7 loveste in furtunul de intercooler. Nu stiu care din ele este, ale mele curg amandoua :ha: Una buna, una rea. De cand am achizitionat ELM-ul si am sters erorile, nu mai am erori pe cutie(2 saptamani), iar pe motor mi-a aparut ieri P1270.Suspectez bateria. Aeroterma mi-a mai facut surprize, mufa cunoscuta, stiu... In schimb, cred ca un rulment se vrea schimbat, dreapta fata. De la 70 km/h in sus, incepe sa huruie si scade in intensitate daca virez dreapta. Pe drum drept si viraj stanga zgomotul este constant. Daca am folosit masina numai in oras nu prea l-am auzit. Ce marca de rulment recomandati? P1270 e cod pentru motorasul flapsurilor de pe admisie. Se monteaza un rezistor de 4.7kohmi pe mufa motorasului (intre pinii 2 si 3, 12v si comanda) si scapi definitiv de problema. http://i52.photobucket.com/albums/g8/DAdrianD/12544130_10153449583483510_1084762662_o.jpg Reparatie detaliata aici: http://forums.mercedesclub.org.uk/showthread.php?t=97061 Pentru rulmenti, SKF si Timken. Vezi pe rockauto.com. Eu imi pregatesc un colet din SUA cu diverse, daca vrei, pot sa te ajut cu transport mai ieftin, dar va dura cel putin inca o luna pana ajunge. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_man Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Multumesc de oferta. M-am uitat pe rockauto, exact rulmentul care imi trebuie nu il au pe stoc. Sa imi fac un necesar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_man Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Ce spuneam? P0702 - P240D si P0836 in momentul cand am aprins farurile si proiectoarele(cred), imediat dupa ce am pornit motorul. Check engine-ul s-a aprins pentru o secunda, puteam sa nu il observ. Suspectez bateria. Nu mai tin minte daca ramasese si aeroterma pornita. Mai testez. Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctoru Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Incearca cu demontarea cardanului fata sa vezi efectul Mi-a luat 5 luni sa-mi conving bunul prieten si mecanic sa demonteze nenorocirea aia de cardan. Stam si la 20 km distanta, cand putea el nu puteam eu... si invers. Dar principalul motiv pt care a durat atat ar fi ca el era ferm convins ca masina nu va putea parasi nici service-ul, daca ii demontez cardanul... lucru care i s-a si intamplat cu un grand model dupa 2005. Deci, masina a inceput sa se screme din ce in ce mai tare in viraj, dar fiind iarna, zapada, ud si mult nisip pe strazi, nu am mai bagat-o in seama. Noile cauciucuri de pe fata NU se mai tocesc, directia e ok in continuare. Am demontat cardan fata. PROBLEMA A TRECUT!! L-am montat inapoi. Am schimbat uleiul din punti, uleiul uzat fiind ok, rosiatic si fara span. Efectul prezent. Am demontat grupul fata sa gasesc vinovatul. Totul ok, toate piesele ridica din umeri :cn Am demontat cardanul spate. Masina tremura chiar si in linie dreapta si viteza mica. L-am montat inapoi. Schimbat anvelopele cu cele de vara, 4 la fel si identice DOT 2014. Efectul inca prezent. Cardanele sunt ok, cel putin vizual. Am vb si cu RZV.. singura chestie care ne-a ramas neverificata in acest lant mai este reductorul. Comandat ulei potrivit.... sa vedem cum se poarta. Daca tot mai face, chiar nu stiu... cred ca ma apuc de imprumutat reductoare, diferentiale etc Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted February 11, 2016 Author Share Posted February 11, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Mi-a luat 5 luni sa-mi conving bunul prieten si mecanic sa demonteze nenorocirea aia de cardan. Stam si la 20 km distanta, cand putea el nu puteam eu... si invers. Dar principalul motiv pt care a durat atat ar fi ca el era ferm convins ca masina nu va putea parasi nici service-ul, daca ii demontez cardanul... lucru care i s-a si intamplat cu un grand model dupa 2005. Deci, masina a inceput sa se screme din ce in ce mai tare in viraj, dar fiind iarna, zapada, ud si mult nisip pe strazi, nu am mai bagat-o in seama. Noile cauciucuri de pe fata NU se mai tocesc, directia e ok in continuare. Am demontat cardan fata. PROBLEMA A TRECUT!! L-am montat inapoi. Am schimbat uleiul din punti, uleiul uzat fiind ok, rosiatic si fara span. Efectul prezent. Am demontat grupul fata sa gasesc vinovatul. Totul ok, toate piesele ridica din umeri :cn Am demontat cardanul spate. Masina tremura chiar si in linie dreapta si viteza mica. L-am montat inapoi. Schimbat anvelopele cu cele de vara, 4 la fel si identice DOT 2014. Efectul inca prezent. Cardanele sunt ok, cel putin vizual. Am vb si cu RZV.. singura chestie care ne-a ramas neverificata in acest lant mai este reductorul. Comandat ulei potrivit.... sa vedem cum se poarta. Daca tot mai face, chiar nu stiu... cred ca ma apuc de imprumutat reductoare, diferentiale etc La cel mai mic semn ai reductor de la mine .O idee buna diagnoza prin eliminare :wink: De multe ori nu ai de ales iar daca si ai de unde sa procuri piesele fara a le cumpara neaparat nu vad de ce ar fi o problema ... :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctoru Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari La cel mai mic semn ai reductor de la mine .O idee buna diagnoza prin eliminare :wink: De multe ori nu ai de ales iar daca si ai de unde sa procuri piesele fara a le cumpara neaparat nu vad de ce ar fi o problema ... :h5 Multumesc anticipat!! :tk Va tin la curent... sper sa o rezolv! Link to comment Share on other sites More sharing options...
danciucu Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Parerea mea e ca daca demontezi cardanul spate, este posibil sa ai un tremurat foarte usor la plecarea de pe loc ( in 4x4 hi), mai ales daca uleiul in cutia de transfer nu e cel recomandat, sau sunt ceva jocuri mici pe undeva. Ma gandesc ca daca faci un test de genul: puntea fata inaltata, puntea spate pe sol; invarti roata/rotile fata; se invarte cardanul fata ? sau sta pe loc si rotile se invart greu ? Adica sa ramana cumva cuplat sistemul ala din cutia de transfer ( chiar daca e in 4x4 hi ). Cred ca un usor cuplu exista ( initial ) transferat si pt puntea fata ( pana sa se blocheze cuplajul ) XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RZV Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Vom vede astazi cand ajunge uleiul.Asa am suspectat si noi -ulei neconform sau NESCHIMBAT din 2003.... Treansferul se pare ca-si face treaba uleiul insa nu. Eu unul sper sa fie doar uleiul nasol si transferul intreg. Astept curios si eu ceva noutati. PS: nu am citit topicul de 2-3 zile si uite ce se intampla cand chiulesti...pierzi chestii interesante :grin: Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată. Dream It, Do It, Live It.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctoru Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Sunt unele lucruri care imi depasesc puterea de intelegere... In cazul asta (vorbim vorbe pt ca nu stim inca motivul) sa zicem ca este reductorul. Cum naiba masina intra in low, iese usor, nu caraie, schimbarea e rapida, nu pute-nu incinge si totusi sa fie stricata partea asta cu transmiterea torqului catre fata. Masina mea are cuplata fata intotdeauna... SI NU ASA A FACUT-O MA-SA!! Revin luni cu amanunte... we placut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssrli Posted February 13, 2016 Share Posted February 13, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Reductorul nu are nici o treabă cu pachetul de ambreiaje care cuplează puntea față, deci poate face figuri doar partea aceea, poate pentru ca uleiul are x-sprezece ani. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danciucu Posted February 14, 2016 Share Posted February 14, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari As fi curios ce conditii au dus la functionarea defectuoasa a cuplajului pentru puntea fata. Eu credeam ca un ulei necorespunzator poate duce doar la "macinarea" sistemului si pierderea cuplajului , dar nu si blocarea lui. Eu aveam ulei necorespunzator ( atf +4 ) si cupla fata dar cu socuri, vibrati ( exista un TSB) , dar odata pus uleiul corect totul merge bine. Dar totusi, contaminarea cu apa sau folosirea unui ulei necorespunzator poate duce la lipirea , sudarea , topirea in asa hal a sistemului incat sa ramana blocat? Pare ar fi ca sistemul e cu un picior in 4x4lo (cuplajul pentru fata in locked - nu prin ambreiaje vari lock , etc ) si cu altul in 4x4hi ( nu e cuplata reductia ) si ar rezulta o transmisie locked fata-spate dar fara reductie , un fel de 4x4Hi de la 231. ( ceea ce un feature pana la urma :wink: Deci poate o parghie , o ceva pe acolo, e indoita, uzata , rupta. XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctoru Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari Asa cum am spus, revin cu noutati: Nu voi intelege niciodata cum naiba MASINA S-A REPARAT IMEDIAT DUPA CE AM SCHIMBAT ULEIUL!! Nu sunt asa mirat ca mi s-a reparat masina schimband uleiul, cat sunt de viteza in care s-a intamplat acest lucru. Zici ca am schimbat un bec, asa de rapid a avut efect noul ulei. Cum plm e posibil asa ceva??! @alin-jeep: Am facut o diagnoza prin eliminare, pt ca si in medicina de multe ori este la fel. Povestea asta, la cat de ciudata mi se pare, merita o atentie deosebita... Si cum am timp acum, o reiau de la inceput, ca merita.. :ha: Nume: Jeep GC WJ 2,7 CRD alias Jepulica Varsta: 11 ani. Sex: Aici inca nu stiu sigur... pentru ca o ia in gura de multe ori, dar si f_ute multe masini oriunde, atat pe autostrada cat si in teren Antecedente personale: Ceva probleme neurologice... cateva coduri de eroare aparute odata cu terminarea dupa 11 ani a bateriei originale inscriptionata Mercedes-Benz. In general clinic sanatos. Antecedente heredo-colaterale (adicatelea ale familiei): :ha: Cam multe... cam fragile, osteoporoza (isi frang planetarele, cardanele si crucile in deplasare), neurologice (placa de la schimbator), probleme circulatorii (O-ringuri-valvule imbatranite, injectorul 5 etc), deviatie de sept (clapetele de la aeroterma) si multe altele. La modelele benzinare apar si contractii ritmice ale rezervorului, cauzate de lipsa frecventa a carburantului :grin: Istoric: Dec. 2014 Jepulica intra in familia noastra direct "de la Italia" odata cu venirea frigului, dar cu afectiunea deja instalata. Zapada, poleiul si pietrisul pe strada au mascat simptomele. Prin vara au aparut primele semne. Simptome: 1. Masina se tarsaie in viraje stranse, dar parca doar in parcarile betonate si eventual seara. 2. In cateva luni ramane fara anvelope fata. Diagnostic prezumtiv: (adica ce ceredem noi ca are): LSD fata blocat. Investigatii suplimentare: conducem alte WJ-uri, punem intrebari, ne interesam de uleiuri punti, punem pacientul sub observatie etc Diagnostic diferential (adica ce ar mai putea fi pt ca are aceleasi simptome ca si alte defectiuni) 1. Unghi de fuga/ cadere dereglat 2. Bucse brate varza: schimbat cu altele noi, tot originale Tratament: 1. 3 reglaje unghi fuga/ cadere + inca ceva reglaj cand sunt rotile virate 3x30 adica 3 pe luna. 2. Schimbate bucsile spate si fata cu altele tot originale 3. Cumparate alte doua anvelope fata, la fel de tocite si acelasi profil cu cele din spate. Greu tare de gasit... Pacientul sub observatie. Dupa cateva luni, starea pacientului se agraveaza. Nu mai poate lua nici rondurile mici, iar parcarile din scurt devin un calvar. Proprietarul deja are insomnii pe tema asta mai ales ca sotia acestuia ii face capul calendar ca a achizitionat un automobil de cacat. Proprietarul ameninta pacientul cu moartea prin cadere de la inaltime de pe un pod sau cu varianta incendierii... Pacientul tace malc si se recompenseaza cu un consum de 9,4% si frecvent viteze de 170km/h pe autostrazi, sa-i ofere placeri proprietarului. WTF.. :wink: Incercam sa facem niste analize in Bucuresti la dr. RZV, dar astrele nu se aliniaza. In urma investigatiilor suplimentare se recomanda diferite tratamente cu uleiuri gen 75-90 in punti sau Atf +4 in reductor, dar proprietarul stie ca acestea ii vor induce coma. Investigatii suplimentare: cautam info despre transmisia acestui minunat automobil. Apare crudul adevar ca pacientul trage doar cu spatele, fapt infirmat de sustinatorii marcii, dar si de lingvisti care sustin ca 4-All-Time insemneaza ca e 4x4 permanent... iar de aici se mai divide un grup de analisti care sustin fara dovezi ca raportul e chiar 50-50 All-Time. Proprietarul (adica tot eu) este socat si nu-i vine sa creada ca toata relatia s-a bazat pe minciuna, Jepulica avand motor si cutie Mercedes, dar transmisie spate ca la BMW :bleah Se descopera ca practic reductorul are dublu rol. Clasicul Low, dar si transmiterea puterii catre puntea fata atunci cand este necesar. Normal Jeep Grand Cherokee WJ ARE TRACTIUNE SPATE 100% In regim de urgenta internam pacientul pentru a face diferite tratamente si analize: 1. Demontat cardan fata. Trimis pacientul la plimbare, acesta revine sanatos tun. E clar, nu e directia si nici bucsile 2. Demontat cardan spate. Trimis pacientul la plimbare, acesta lesina pe DN. Este resuscitat si adus inapoi fiind incoerent. E clar, grupul fata are ceva. Conform ultimelor investigatii suplimentare, CARE ARATA CLAR CA REDUCTORUL TRANSMITE PUTEREA CATRE FATA, il trecem si pe acesta pe lista suspectilor. 3. Desfacut grup fata, inspectat, palpat, gadilat, nimic inflamat. Schimbat ulei cu CASTROL 75-140 LSD. 4. Schimbat ulei grup spate tot Castrol LSD. Pe lista suspectilor mai ramane doar REDUCTORUL. 5. Verificam si cardanele. 6. Schimbat rotile cu altele si mai la fel, adica mai noi. Trimis pacientul acasa in we, in asteptarea uleiului pentru reductor. Incercam cu tratament, daca nu merge il punem pe lista de transplant. Schimbat uleiul din reductor. Uleiul uzat era ATF rosu bineinteles. Am pus ce trebuia, adica MOPAR pt reductor NV 245, 247 si 249. Pe al meu il cheama 247. Pacientul si-a revenit miraculos in 10m si fara sechele. Concluzii: Jepulica a primit acum cel putin 1 an, in Italia, un tratament cu ATF la reductor, fara sa se stie ca este alergic la asa ceva. Si-a facut treaba in continuare, fara prea mari semne, functia de Low range pe care stie toata lumea ca o are reductorul, indeplinind-o cu brio. Dar el mai are si un fel de ambreiaj cuplat la o pompa hidraulica cu care transmite puterea la puntea fata cand este nevoie. Altfel, repet pt a nu stiu cata oara, masina este 100% transmisie spate. La mine aceasta functie a ramas blocata si aveam singurul Jeep WJ cu 4x4 permanent ca sa zic asa.. :ha: Care o fi fost raportul..... nu ma mai intereseaza. :banana Multumesc tuturor, dar mai ales lui RZV care m-a ajutat cu multe info!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_man Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari In primul rand postarea(exprimarea) excelenta! Bine ca s-a rezolvat. In general problemele complicate ale marcii au rezolvari simple(cu unele exceptii). Numai bine! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts