Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Snorkel-ul ... da sau nu ?


Guest koala
 Share

Recommended Posts

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Ai incercat unul de asta in capul snorkel-ului? (bineinteles ca pre-filtrare inainte de filtrul original al masinii, nu "in loc de")

 

Referitor la imaginea de mai sus...afecteaza cumva debitmetrul de aer ?

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 239
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Au incercat , cu clare rezultate - bune . Separa, praful , apa , chiar si fara ulei in vas . Am vazut si eu folosite uscat , cu o pelicula groasa de praf la interior - daca praful ala a fos retinut si nu a ajuns in filtru e foarte bine .

 

 

 

Daca e folosit fara ulei n-are nici o treaba .

Cu ulei ,in teorie ar fi ceva aspecte negative posibile dar nu am exact idee si nu stiu pe nimeni care sa fi incercat prefiltru cu ulei pe o masina cu debitmetru ...

 

Eu am vrut sa-l pun pe patrol dar am renuntat , dupa mai multi ani de stat in cutie capacul a ajuns sa fie caciula mantaua antivant la un cos de fum ... si asa a ramas ...

Edited by cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Referitor la imaginea de mai sus...afecteaza cumva debitmetrul de aer ?

 

Mu am auzit de probleme. Teoretic e o rezistența in plus fata de capetele "ram air" dar practic diferența e neglijabila.

Cind uitam sa ne jucam incepem sa imbatrinim...
Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Am asa ceva, sta in cutie. L-am folosit o singura data, si sa zic ca mi s-a parut un pic consumul marit. Am curatat debitmetrul, am dat jos jucaria si jos a ramas. Nu am sesizat efecte negative (si timpul de folosire foarte scurt), insa mi-e teama sa nu afecteze piesa mai sus amintita, caci costa o mica avere si nu merge decat original (am incercat si aftermarket, dar mi-a trecut repede).

 

PS. Pe durata folosirii am folosit ulei, afara era iad (vara lui 2012).

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Au incercat , cu clare rezultate - bune . Separa, praful , apa , chiar si fara ulei in vas . Am vazut si eu folosite uscat , cu o pelicula groasa de praf la interior - daca praful ala a fos retinut si nu a ajuns in filtru e foarte bine .

 

 

 

Daca e folosit fara ulei n-are nici o treaba .

Cu ulei ,in teorie ar fi ceva aspecte negative posibile dar nu am exact idee si nu stiu pe nimeni care sa fi incercat prefiltru cu ulei pe o masina cu debitmetru ...

 

Eu am vrut sa-l pun pe patrol dar am renuntat , dupa mai multi ani de stat in cutie capacul a ajuns sa fie caciula mantaua antivant la un cos de fum ... si asa a ramas ...

Numai uscat, cu ulei poate ajuta un pic mai mult dar nu as vrea sa il curat! Asa numai il golesti. Ba chiar am văzut la tractoare vechi un tub între camera de praf de la filtrul asta si un ajutaj (bănuiesc) in toba de eșapament, asa ca praful e supt afara si aruncat cu gazele de eșapament. Mai greu la mașini ca ar trebui un furtun luuuung ;)

Edited by Astral
Cind uitam sa ne jucam incepem sa imbatrinim...
Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Am asa ceva, sta in cutie. L-am folosit o singura data, si sa zic ca mi s-a parut un pic consumul marit.

 

Am si eu unul d'asta, sau aveam... ar trebui sa fie pe undeva prin pod, in vreo cutie.

L-am cumparat acum vreo 4 ani, dupa indelungi chibzuinte nu l-am mai montat.

Acest filtru ciclon este conceput pentru utilaje, stationare sau care se misca de colo-colo cu viteza extrem de mica.

Pentru mers in teren, ar fi ok si pe masinile noastre (exceptand circumspectia privind debitmetrul).

Dar masinile noastre circula si pe sosea destul de mult, iar in acest regim se duce pe apa Sambetei toata socoteala.

Daca va uitati la partea inferioara, observati lamelele inclinate care provoaca ciclonul. Aerul ascede printre lamele, este centrifugat, apoi descede prin tubul central catre motor.

Ce nebunie trebuie sa fie acolo, cand circula vant de 100 kmh pe sub lamele...

Practic eu cred ca apare o rezistenta suplimentara pe admisie, destul de mare si inutila, astfel incat motorul nu este alimentat corect cu aer si apare consum marit de combustibil.

 

Asta este parerea mea.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Eu unul asa cap de snorkel ma gandeam sa pun. Am tot vazut asa ceva la masini folosite prin zone cu mult praf (orient, australia, etc), la masini care merg si pe sosea cu viteza destul de mare. Daca provoca probleme nu cred ca il mai foloseau.

 

Just my 2 cents.

- O | | | | | | | O -

 

- O IIIIIII O -

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Consumul de combustibil ,nu cred ca poate fi influentat foarte mult de capul de snorkel tip Ciclon . Depinde de foarte multe Variabile . Cert este ca atunci cand il folosesti cu ulei am sesizat ca ,colecteaza foarte mult praf (deci , o pre filtrare a aerului mai buna ) . Si apropo de consum ,am un 9,8 -10 maxim la un nissan 4.2 diesel ,cateodata gandindu-ma ca sa stricat indicatorul din bord si a ramas blocat . Martori sunt cativa colegi de forum cu care fac traseele .Nu cred deci ca Ciclonul ar fi vinovat de cresterea consumului ,poate alte bube functie de masina pe care acum nu le luam in calcul si pot influenta sistemul

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

La mine, diferenta (d.p.d.v. al consumului) dintre "cu snorkel" (egal daca cu cap Ram Air sau cap "Zyklon") si "fara snorkel" (asta însemnînd un filtru sport gen K&N pus direct pe galeria de admisie) este de pîna la 2 litri de motorina la o suta de km (la viteze de 80-120km/h) - cu cît mai repede, cu atît mai mult.

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Si eu imi doresc un snorkel pentru Jimny... recunosc mai mult pentru aspect... Ma roade insa un gand... daca la spalatorie din nestiinta sau rautate se arunca vreun jet doua de apa pe "burlan" ? Sau poate o furtuna cu ploaie razanta care sa bage apa in mers... Exista solutii la aceste ( presupuse de mine ) probleme?

Edited by Astral
VREUN / VREO ....FARA CRATIMA ! http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=822865&viewfull=1#post822865
Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Si eu imi doresc un snorkel pentru Jimny... recunosc mai mult pentru aspect... Ma roade insa un gand... daca la spalatorie din nestiinta sau rautate se arunca vreun jet doua de apa pe "burlan" ? Sau poate o furtuna cu ploaie razanta care sa bage apa in mers... Exista solutii la aceste ( presupuse de mine ) probleme?

 

De obicei, e bine sa citesti ce s-a mai scris inainte pentru ca aproape sigur au pus si altii intrebarea ta si au primit si raspunsuri....

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?36996-Snorkel-ul-da-sau-nu&p=851881&viewfull=1#post851881

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Stai linistit nu ai fi primul si eu am gasit pe unii la spalatorie ca-mi spalau capul snorkel,dar nu e mare bai,in"fundul"cutiei filtrului exista o supapa pe unde trebuie sa se scurga apa intrata accidental

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Eu folosesc ciclon cu ulei combinat cu K&N de vreo trei ani si e foarte OK...

Bre Excelenta,problema turbionarii aerului pe aripioarele alea la 100 la ora e prea complexa pentru mine si drept urmare o ignor...toroapa merge si cand curat uleiul ala ma ia groaza de ce gasesc.:banana

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Salutare colegi.

 

Am parcurs acest topic dar nu am gasit un raspuns la nelamurirea mea asa ca vin si eu cu o intrebare poate ma ajutati :)

 

Am vazut la cateva masini (Nive) folosite in competitii snorkeluri home made la capat cu filtru aer tip sport (https://m.aliexpress.com/item/32806547182.html?pid=808_0000_0109&spm=a2g0n.search-amp.list.32806547182)

 

Car-Air-Filter-Free-Shipping-Performance-Air-Filter-3-76mm-Air-Intake-Filter-160mm-Height-High.j.jpg.34fb16ed6a97efb55c9b780569f58d7c.jpg

 

Si aici intervine intrebarea :

In caz ca ploua nu poate intra apa in motor daca pun filtru de acest gen la capatul snorkelului?

Oricum l-am pus de proba dar nu cred ca va tine mult daca intru intre copaci sau pun masina pe partea cu snorkel :)))

Dar treaba asta cu ploile ma deranjeaza mai mult deocamdata .

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Pai, nu te supara, acel filtru este pentru interior, undeva in compartimentul motor, nu are ce cauta afara !

Evident, ca-ti va intra apa si-n bocanci cu el pus in capu` la snorkel !

 

Deci clar :)

Multumesc de raspuns. Asa m-am gandit si eu dar vroiam sa fiu sigur.

Atunci am sa renunt la acel filtru,pun un capat la acel “snorkel” si pun inapoi filtrul original al masinii in locasul lui.

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use