Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Snorkel-ul ... da sau nu ?


Guest koala
 Share

Recommended Posts

Guest spatar ovidiu

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Acuma ca m-am uita mai atent mi se pare ca ar putea sa fie un tub care sa aiba rolul de a drena apa care intra pe gura snorkel-ului.Spun oare o prostie?Din felul in care arata ca se imbina asa mi se pare.Am incercat si o traducere nu stiu daca e cea mai reusita /foam pod=teaca spongioasa/.Ar putea fi un tub de cauciuc tras peste corpul snorkelu-lui care de la jumatate isi ingusteaza diametrul iar apa care ar intra pe gura snorkel-ului ar fi prinsa intre partea ingusta a acestui foam pod si peretele capacului snorkelu-lui :grin: si nu i-ar da voie sa se pralinga in jos prin snorkel deviind-o in afara snorkelului.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 239
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Foam pod-ul ala, avea rol de a reduce vibratiile ce apareau la o anumita viteza. Chiar daca nu mai vibra, prezenta neajunsul ca obtura fluxul de aer. Pentru a elimina ambele probleme, au redesenat forma capului.

Apa oricum se scurge prin locasurile lasate special in acest scop. Nu este nevoie de inca un filtru pentru asta.

I Have No Idea What You Are Talking About

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Da. Asa povesteau oamenii pe forum la http://www.4wdmonthly.com.au. Daca reusesc sa dau de topicul respectiv, bag un link.

 

Later:

Am gasit topicul

 

" My 2.8 D 4Runner has a Safari snorkel fitted and I feel it is a little better than the airtec I had on a previous Hilux - finish is better and the molded look fits in with the look of the vehical. Other wise it's great - and easy to fit yourself if you allow plenty of time. One thing to beware of with snorkels and Hiluxes though is that at about 2500 rpm you can get a loud vibration throuigh the dash, from new most of the poly brands supply a foam pod the fit in the snorkel throat, this cures the noise but blocks up the airflow - since factory turbos have apeared in hiluxes Safari now supply a large stainless washer instead of the foam pod, this cures the noise and maintaines airflow - contact Safari

Cheers"

 

Sursa: http://www.4wdmonthly.com.au/forum/sitemap/t-775.html

I Have No Idea What You Are Talking About

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Un sfat unde se gasesc snorkel-e mai accesibile .

 

Bafta!

 

 

Buna ziua si tie.

 

Ai folosit comanda de cautare pe forum inainte de a intreba?

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

daca ai tractiune buna, se poate trece prin apa si fara snorkel... :grin:

 

http://i450.photobucket.com/albums/qq221/yo2bt/FORUM/nosnorkel.jpg

73 de adi - yo2bt ...altfel spus - TOATE CELE BUNE :hi

ORCA - Off Road Club Arad

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re:

 

Aerisirile de la punti, cutia de viteze si cutia de transfer se pot trage pin carcasa de la filtrul de aer, in sus prin snorkel. Ca si la 70-ul lui Miron.

 

La masinile care au computer de exemplu, ca si Mitsubisi-ul lui Manole 3000 V6 benzina, se pot prelungi firele de legatura si se poate monta calculatorul pe plafonul masinii.

 

Pentru delco-uri , bujii si alte electronice, exista un spray special cu care se pulverizeaza pe conectori, fise, capac delcou si face o pelicula care nu lasa sa intre apa.

 

CE FEL DE SPRAY E ALA? CUM SE NUMESTE? UNDE SE GASESTE? PRETUL NU ESTE INTERESANT. DACA STIE CINEVA, VA ROG DATI INFORMATII.

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Re:

 

La cate s-au scris pe aici....mai dau si eu cu parerea.....pana la ,,periscop" mi-as pune un filtru separator....cum au tractoarele ....la cat praf intra in filtru ...am schimbat 2 de hartie pana acum, daca pun unu de-ala inaintea celui de hartie....se schimba treaba :grin: :grin: :grin:

 

Acum nu trebuie sa luati de buna ce zic eu

 

Interesanta intrebarea dar se pare ca nu a dat cineva un raspuns.Si eu sunt curios de acest aspect :grin:

 

Filtrele cu ulei filtreaza cel mai bine.

Sunt extrem de utile pentru cei care merg mult in zone uscat si cu mult praf, nisip.

Nu prea se justifica la mersul prin padure pentru ca, datorita marimii si formei sale, este foarte vurnelabil la lovituri de crengi.

La o expeditie prin desert sunt ideale.

 

Gasiti aici niste informatii despre ambele variante:

http://www.4x4connection.com/tech/snorkeltech.htm[/quote:3qf4ucxp]

 

Exact! "Filtrele cu ulei filtreaza cel mai bine". Din pacate nu se pot folosi in offroad datorita faptului ca atunci cind este inclinata masina, uleiul (inclusiv praful "filtrat" pina atunci) curge in teava de aspiratie si ajunge in motor.

Dar "Zyclonul" normal e OK.

Ram air-ul de la Safari, "aduce ceva" la cp. doar la peste 100Km/h

Tot de la Safari pt. performante mai bune (dupa parerea mea "fita") racitorul de aer: http://www.safarisnorkel.com

/intercooler/intercooler_product.htm

Profesionistii (cei care lucreaza in cariere, exploatare miniera si alte locuri "prafoase") folosesc TOP air:

http://www.eco-systeme.de/topair.htm

K&N nu este indicat pt. uz in mediu prafos pe durata lunga. Pt. competitii e OK. pt ca avind "porii" mai mari, lasa mai mult aer (si implicit mai mult praf), deci randament mai bun al motorului, dar nu uitati ca la competitii, motorul trebuie sa "tina" doar pina la sfirsitul cursei.

Solutia optima pt. iesiri in care ai toata gama de situatii (praf, ploaie, zapada, frunze, etc.) este filtrul de aer COMBINAT cu "Zyclon" (nu trebuie neaparat snorkel pt ca exista Zyclon orizontal: http://www.ctc-parts.de/12d.htm ).

Cui i se pare prea scump, isi ia cu el 2-3 filtre de rezerva si a rezolvat.

 

PATROLATOR

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Re:

 

Aerisirile de la punti, cutia de viteze si cutia de transfer se pot trage pin carcasa de la filtrul de aer, in sus prin snorkel. Ca si la 70-ul lui Miron.

 

La masinile care au computer de exemplu, ca si Mitsubisi-ul lui Manole 3000 V6 benzina, se pot prelungi firele de legatura si se poate monta calculatorul pe plafonul masinii.

 

Pentru delco-uri , bujii si alte electronice, exista un spray special cu care se pulverizeaza pe conectori, fise, capac delcou si face o pelicula care nu lasa sa intre apa.

 

CE FEL DE SPRAY E ALA? CUM SE NUMESTE? UNDE SE GASESTE? PRETUL NU ESTE INTERESANT. DACA STIE CINEVA, VA ROG DATI INFORMATII.

 

Nu mai stiu cum se numeste spray-ul pe care l-am folosit eu pentru ca au tracut cativa ani buni de atunci.

 

In schimb, la Wurth gasesti un spray de contact cu ulei. Adica curata contactele dar si lasa o pelicula de ulei care le protejaza impotriva apei si a oxidarii.

L-am cautat acum prin garaj dar nu l-am mai gasit. Probabil ca s-a consumat si l-am aruncat. Nu mai retin codul lui.

 

Am gasit in schimb un spray cu sacaz. Adica lasa o pelicula protectoare de sacaz pe suprafetele pe care dai.

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Nu stiu daca asta e spray-ul de care vorbiti, dar pe asta l-au utilizat cei din service cand au gasit apa in cutia calculatorului la un Renault Megane : au varsat apa, au uscat cu compresorul si apoi au dat cu spray-ul asta.

 

 

Asta e un spray de genul WD40. Degrivant si lubrifiant.

Link to comment
Share on other sites

Re: Re:

 

Aerisirile de la punti, cutia de viteze si cutia de transfer se pot trage pin carcasa de la filtrul de aer, in sus prin snorkel. Ca si la 70-ul lui Miron.

 

La masinile care au computer de exemplu, ca si Mitsubisi-ul lui Manole 3000 V6 benzina, se pot prelungi firele de legatura si se poate monta calculatorul pe plafonul masinii.

 

Pentru delco-uri , bujii si alte electronice, exista un spray special cu care se pulverizeaza pe conectori, fise, capac delcou si face o pelicula care nu lasa sa intre apa.

 

CE FEL DE SPRAY E ALA? CUM SE NUMESTE? UNDE SE GASESTE? PRETUL NU ESTE INTERESANT. DACA STIE CINEVA, VA ROG DATI INFORMATII.

 

Nu mai stiu cum se numeste spray-ul pe care l-am folosit eu pentru ca au tracut cativa ani buni de atunci.

 

In schimb, la Wurth gasesti un spray de contact cu ulei. Adica curata contactele dar si lasa o pelicula de ulei care le protejaza impotriva apei si a oxidarii.

L-am cautat acum prin garaj dar nu l-am mai gasit. Probabil ca s-a consumat si l-am aruncat. Nu mai retin codul lui.

 

Am gasit in schimb un spray cu sacaz. Adica lasa o pelicula protectoare de sacaz pe suprafetele pe care dai.

 

Gata, m-am prins, il stiu. :tk Il Avem la firma. Trebuie sa il testez. Cel din pozele lui astral e intr-adevar echivalentul lui WD40. Pt. "cutiute" cu electronica e OK (pt. interior), Pe exterior (ex. pe delco) nu, pt. ca se evapora in scurt timp. In rest sint mare fan de WD40. M-as spala si pe dinti cu el. Rezultate excelente obtin cu el pe "plasticurile" de la motocicleta, sau interiorul masinii. NU DATI CU EL PESTE INCRIPTII (ex. pe blocul de lumini)CA STERGE VOPSEAUA RESPECTIVA (cu vopselele uscate in cuptor n-are treaba)

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Protectia pe care o cautati probabil nu va asigura in totalitate punctele cheie ale instalatiei electrice, in special la MAS, pentru a deveni gondolieri de apa interioara. Are si Loctite un spray care spun ei ca depune un strat protector de lac ,semiflexibil, care la mine s-a cojit, insa este direct expus ,la motorul de la un exhaustor care sta in afara atelierului,totusi fiind relativ acoperit .Nu aveam sperante exagerate de protectie, dar se poate mai bine. De mult ma bate gindul sa incerc o pulverizare cu un silicon diluat cu un solvent compatibil ,care sa faca dupa uscare o protectie all-around ca un prezervativ extraterestru, peste toate apendicele si matele si bobinele , relee si alte faruri.

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

... De mult ma bate gindul sa incerc o pulverizare cu un silicon diluat cu un solvent compatibil ,care sa faca dupa uscare o protectie all-around ca un prezervativ extraterestru, peste toate apendicele si matele si bobinele , relee si alte faruri.

 

Sa imi spui te rog care ar fi solventul potrivit pt silicon. Ca ideea nu e rea.

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

protectie all-around ca un prezervativ extraterestru

 

Baaaa..., aia-i figura... . Am vazut o emisiune, cum ca ar exista prezervative de spray-at, si cit de bune sau nu, sint in comparatie cu "alea normale". Nu mai tin minte detalii dar ideea-i geniala. Si mai stiu ca exista prin sexshop-uri latex ca sa-ti faci mulaj dupa "organe". Tre`sa ma interesez mai deaproape ce si cum. O sa dau o raita pe la Orion si Beathe Use. Sint curios ce "moaca" face tipa de acolo, cind ma-ntreaba ce doresc, si-i spun ca vreau solutie de etansat delco pt. NISSAN PATROL K160, 2.8l-benzina :ha:

O sa creada ca-i vreo perversiune noua (ceea ce nici macar nu-i asa departe de adevar) :ha:

PATROLATOR

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Eu aveam probleme la FORD cu capacul delcou care imi facea probleme tot timpul cind ploua.Rotile aruncau apa in spatiul motorului...Deh...model 1973.

La inceput il izolam in punga de plastic si apoi mi-a venit idea de a incerca ceva trasnit.

 

Cind ii faceam protectie la pasaje cu TEROSON am pulverizat pe capacul delcou cu tot cu fise un strat de 2-3 mm de teroson...Il aveam un pic diluat cu benzinasi s-a scurs un pic dar s-a solidificat si de vreun an ,nu mai am nici o problema.

Nu l-am verificat la imersiune.... :h5

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use