Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Snorkel-ul ... da sau nu ?


Guest koala
 Share

Recommended Posts

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Eu aveam probleme la FORD cu capacul delcou care imi facea probleme tot timpul cind ploua.Rotile aruncau apa in spatiul motorului...Deh...model 1973.

La inceput il izolam in punga de plastic si apoi mi-a venit idea de a incerca ceva trasnit.

 

Cind ii faceam protectie la pasaje cu TEROSON am pulverizat pe capacul delcou cu tot cu fise un strat de 2-3 mm de teroson...Il aveam un pic diluat cu benzinasi s-a scurs un pic dar s-a solidificat si de vreun an ,nu mai am nici o problema.

Nu l-am verificat la imersiune.... :h5

 

Mai precis, care dintre produsele TEROSON?

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 239
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Substanta care se pulverizeaza cu pistolul in zona de sablare a rotilor :h5

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Insonorizant care se depune sub forma de solzi pe tabla....Pe capac s-a facut ca si cind se topeste luminarea in unele zone....Trebuie pulverizat de mai departe(appx 30 cm)si presiune mai mica.

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Pentru Unimog; solventii trebuie testati , iar la silicon m-am gindit la heat resistant gasket silicone ca fiind una din putinele care merita incercat. Voiam sa bag si ceva fibre poliesterice pentru intarirea stratului depus si pentru imbunatatirea tixotropiei (sa nu mai curga in strat mai gros , stiind ca sliconul rtv nu se poate reaplica) , dar asta complica un pic pulverizarea. Ideea a ramas invirtinduse in tornada dintre urechi si cred ca ma apuc de ea . Pentru Patrolator ; cum am mai spus , multumesc ca ma faci sa ma cred sanatos.....cind te duci in shop sa cumperi cauciuc la spray, cumpara la 5 litrii... ca sa ajunga ....

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

:hi Am fost ieri la Orion. Doamna de acolo a zis ca a auzit de prezervativ "spray-abil" si de latex fluid, dar ca de obicei articolele "lichide" vin din USA si nu le au pe stoc, dar se pot comanda (dureaza 3-4 sapt.), dar sa-ncerc la Beathe Use, ca poate acolo le gasesc. Ma duc azi. Am mai contactat niste cunostinte si firme, care de obicei "abia acolo incep, unde altii abandoneaza" cu urmatorul rezultat:

- Am primit (drept mostra pe de-a moaca) un spray de protectie pt. suspensii de competitii cu reglare cu filet (protejeaza filetul). Super promitator efectul.

- Am promisiune pe miine sa primesc (sau cel putin sa mi se arate) un spray cu, (virgula) care s-a preparat "electronica" unui tractor care cica se "srtaduie" pe unde alte "acarete" n-au nici o sansa.

- Am cumparat un spray cu o unsoare extrem de aderenta pe orice suprafata, folosita la tractiuni cu lant (senile), cabluri de otel, alunecari pe sine,etc. rezistent la presiuni mari si temp. pina la 180°C.

Edited by Patrolator

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

:hi Am fost ieri la Orion. Doamna de acolo a zis ca a auzit de prezervativ "spray-abil" si de latex fluid, dar ca de obicei articolele "lichide" vin din USA si nu le au pe stoc, dar se pot comanda (dureaza 3-4 sapt.), dar sa-ncerc la Beathe Use, ca poate acolo le gasesc. Ma duc azi. Am mai contactactat niste cunostinte si firme, care de obicei "abia acolo incep, unde altii abandoneaza" cu urmatorul rezultat:

- Am primit (drept mostra pe de-a moaca) un spray de protectie pt. suspensii de competitii cu reglare cu filet (protejeaza filetul). Super promitator efectul.

- Am promisiune pe miine sa primesc (sau cel putin sa mi se arate) un spray cu, (virgula) care s-a preparat "electronica" unui tractor care cica se "srtaduie" pe unde alte "acarete" n-au nici o sansa.

- Am cumparat un spray cu o unsoare extrem de aderenta pe orice suprafata, folosita la tractiuni cu lant (senile), cabluri de otel, alunecari pe sine,etc. rezistent la presiuni mari si temp. pina la 180°.

:ft

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Gata "sapaturile". :T

Uitati sex-schopurile. Am vazut latexul de facut mulaje. RAHAT PE BAT. De prezervativul spray-abil se pare ca auzit toata lumea, dar nimeni n-a vazut, auzit, sau stie de unde si cum.

Dar am SOLUTIA PROFESIONALA a problemei. Este spray de contact, acel "saciz" prezentat de un coleg mai inainte.

Se cunoaste bine in cercurile OffRoad de aici, si se si gaseste in cataloagele si magazinele de specialitate.

Este produs de mai multe firme dar compozitia chimica este in mare aceeasi. Eu am primit unul de la Würth (Würth Contact SL Schutzlack art. nr.: 893 70) , cu care s-a dat pe tractorul "ala" de care pomeneam ieri.

Lac izolator transparent, protejeaza, "sigileaza"si etanseaza.

Izoleaza legaturi de cabluri si steckere, protejeaza impotriva scurtcircuitelor in inalta si joasa tensiune, impiedica sau "rezolva" "furatul curentului" la bobine si transformatoare. "Sigileaza" kabluri de baterie si protejeaza impotriva coroziunii. Etanseaza impotriva infiltrarii umezelii. Realizeaza un "film" (pelicula) lucios si elastic. Protejeaza impotriva apei, acizilor diluati, sode, precum si actiunilor atmosferice.

Adera pe metale ca alama, cupru, otel, chrom, aluminium, etc. ca si pe piele, lemn si hirtie (carton)

 

Mo´dat gata tradusu`asta.

:ang2

Aici aveti amanunte:

 

http://www.wurth.co.uk/catalogue/pdfs/UK-CD_02_1105.pdf

 

Iar aici foaia technica:

 

http://www.wurth.com.au/msds/0893_70.htm

 

Si poze:

Edited by Patrolator

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Probe ,teste si incercari !!!, dupa aia distractie .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

salutare amarata mea pe unde respira???:( vad ca din carcasa filtrului de aer se duce inca un furtun indeva in aripa masini .Pe aripa nu am nici o fanta ...deci nu stiu cum isi trage aer.Ma gandesc sa-i tai aripain zona aia si sa-i pun momentan o grila pe unde sa intre aerul direct de afara.

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

salutare amarata mea pe unde respira???:( vad ca din carcasa filtrului de aer se duce inca un furtun indeva in aripa masini .Pe aripa nu am nici o fanta ...deci nu stiu cum isi trage aer.Ma gandesc sa-i tai aripain zona aia si sa-i pun momentan o grila pe unde sa intre aerul direct de afara.

 

 

Si la mine la Sami este la fel dar eu merg pe principiul : Daca merge si nu se incinge sau nu fierbe de ce s-o tai?

Daca nu ai probleme cu ea, eu zic sa n-o tai pt ca nu are rost.

:h5

Viata e scurta si plina de KKT

Samurai 2002

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

In maxim o saptamana o sa-mi vina mie snorkel-ul TJM AIRTEC si o sa fac poze cu intreaga operatiune de montaj.

Va arata exact ca in foto alaturata:

927488014_TJMsnorkel.jpg.ab2f24fe59f1c38feaadc968d805ca3a.jpg

Vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada? Fa-ti planuri...
Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

cum ai reusit sa-ti aduci snorkelul din australia?

multumesc :h5

 

 

L-am luat din Anglia, de la o firma care isi lichida stocul, cu 155 lire (pret f bun, pe alte site-uri se vand cu 250 lire).

Vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada? Fa-ti planuri...
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Ca si proaspat posesor de snorkel, dupa ce am citit si recitit acest topic am decis sa montez capatul orientat spre spatele masinii, pentru a evita praful, insectele, apa de ploaie in exces sau ninsoarea care se poate depune si ingheta obturand astfel orificiile de scurgere a apei... dar am o intrebare: la viteza mai mare, nu se creeaza in spatele "gurii" o portiune de vid care sa impiedice buna respiratie? Sper sa nu fie tampita intrebarea dar, si mai important, sper sa raspunda cineva mai "priceput" decat mine. Multumesc, La Multi Ani!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Ca si proaspat posesor de snorkel, dupa ce am citit si recitit acest topic am decis sa montez capatul orientat spre spatele masinii, pentru a evita praful, insectele, apa de ploaie in exces sau ninsoarea care se poate depune si ingheta obturand astfel orificiile de scurgere a apei... dar am o intrebare: la viteza mai mare, nu se creeaza in spatele "gurii" o portiune de vid care sa impiedice buna respiratie? Sper sa nu fie tampita intrebarea dar, si mai important, sper sa raspunda cineva mai "priceput" decat mine. Multumesc, La Multi Ani!

 

:hi

 

Ram-air (Ram=berbec, air=aer) cum se numeste capul ala, se indreapta INTOTDEAUNA!!! spre fata (inainte). Rolul sau este de a "prinde" aer, "baga fortat" ( cu sila, berbeceste), aer in snorkel. Singura exceptie cind se intoarce (spre spate), este cind te deplasezi prin "crengaris", caz in care diminuezi (dar nu excluzi) sa "agati" cu el crengi, ca si cu un cirlig. De apa si praf nu trebuie sa-ti fie frica, pt. ca alea se elimina automat datorita formei si constructiei Ram-air-ului.

 

http://www.safarisnorkel.com/docs/product.htm

 

Producatorul spune chiar, ca la viteze de peste 100Km/h, ai mai multi "cai" si consum mai mic, Ram-ul, "compresind" teoretic aerul in motor (ca un turbo).

 

Intors spre "spate" (in afara padurii), aduce, in afara de o functionare mai proasta a motorului, o imagine "nefavorabila" asupra celui de la volan.

Edited by Patrolator

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

L-am luat din Anglia, de la o firma care isi lichida stocul, cu 155 lire (pret f bun, pe alte site-uri se vand cu 250 lire).

 

Buna seara Maitre,

 

Ai facut o treaba foarte buna cu TJM-ul, si ai prins cu adevarat o ocazie, pretul uzual fiind pentru modelul NL (blister fender) de peste 400-450 Eu.

La batranica mea a fost montat un snorkel de V 73 si a fost "distractiv" la adaptare.

Pana la urma a mers... functioneaza ok, nu a impus renuntarea la antena, dar ...a cerut mutarea rezervorului de apa in compartimentul motor!

Asa ca asteptam noutati despre progrese!

 

Spor la treaba si LA MULTI ANI!

Rila

Pajero NL 3.0 LWB 1999
Link to comment
Share on other sites

Guest SERGHEI-ARO

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Am tot cautat pe aici dar nu am gasit (poate nu am cautat uunde trebuie )..si cum topicul asta este cel mai aproape de adevar vreau si eu sa aflu ceva :

 

-ce se intampla cu turbina daca trage apa motorul ???

-ce se intampla cu turbina daca-i faci ,,baie "

 

Daca la prima intrebare rezolvarea si pentru turbina si pt motor ramana snokel-ul..la urmatoarea care este rezolvarea ?? Oprim,racim motorul sau cruce si da-i inainte ??

Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

:hi

 

Ram-air (Ram=berbec, air=aer) cum se numeste capul ala, se indreapta INTOTDEAUNA!!! spre fata (inainte). Rolul sau este de a "prinde" aer, "baga fortat" ( cu sila, berbeceste), aer in snorkel. Singura exceptie cind se intoarce (spre spate), este cind te deplasezi prin "crengaris", caz in care diminuezi (dar nu excluzi) sa "agati" cu el crengi, ca si cu un cirlig. De apa si praf nu trebuie sa-ti fie frica, pt. ca alea se elimina automat datorita formei si constructiei Ram-air-ului.

 

http://www.safarisnorkel.com/docs/product.htm

 

Producatorul spune chiar, ca la viteze de peste 100Km/h, ai mai multi "cai" si consum mai mic, Ram-ul, "compresind" teoretic aerul in motor (ca un turbo).

 

Intors spre "spate" (in afara padurii), aduce, in afara de o functionare mai proasta a motorului, o imagine "nefavorabila" asupra celui de la volan.

 

L-am intors in fata. Si ca sa evit ca pe viitor sa intre frunze, ganganii sau alte prostii in snorkel o sa pun in spatele grilei pe care o are acum o bucata de grila din aceea de "tuning" ce se gaseste prin piete si magazine de accesorii auto, ca am pe acasa. O sa pun poze in zilele urmatoare.

Orientat inapoi scotea un suierat care se auzea destul de tare cu geamul din dreapta deschis in jurul a 2000 rot/min, acum nu se mai aude absolut nimic, si o simt ca trage mai bine, mult mai bine, mai ales la viteze mari. In schimb am observat un comportament ciudat la urcarea destul de "in forta" a unei pante la 80-90km/h in treapta a 4-a, sau poate fi doar o parere, nici nu stiu sa explic prea bine, sper sa ma fac inteles: motorul parea ca se tureaza sacadat cu o frecventa constanta (cam la 1-2sec), ca si cum ceva la motor se inchidea-deschidea, si la fel mi s-a parut ca iesea si fumul pe esapament, insa turometrul nu "simtea" nimic, si masina tragea de rupea, nu era influentata "constanta" puterii. Batea si vantul destul de tare. La drum drept nu se simte absolut nimic. Oare faptul ca intra aer mai puternic in admisie influenteaza ceva regulator de aer sau alta dracie electronica? Sa fie de la EGR care "simte" ca e mai mult aer si tinde sa se inchida, trimitand fumul in surplus pe esapament?

Edited by Tavi D.
completare
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

Ma tot tenteaza o astfel de jucarie, un snorkel, dar am o nelamurire legata exact de acest aspect, al "indoparirii" fortate cu aer. Chiar asa! Nu se intampla nimic cu motorul bagand aer cu galeata in el? Pe de o parte, inteleg ca se merge cu el doar orientat spre fata, dar sunt sigur ca destui vor spune ca la drum intins sa il intorci... Ma poate multumi cineva?Mersi!

"Umblati cu bine!"
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use