cernescucosti Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Si eu zic ca i-ar trebui niste roti mai mari la ce ampatament are. Oricum felicitari pentru proiect,arata bine jucaria :h5 Intradevar ar trebui niste roti mai mari , dar asta ar implica si o alta trasmisie cu alte rapoarte , daca voi avea bani voi face transformarea , deocamdata ajunge , ma bucur pentru aproape tot ce am reusit sa fac , chiar daca deja ma bate gandu sa ma apuc de un alt proiect , la care sa aplic lucrurile invatate . :hw Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfantana Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Cum e vizibilitatea de la postul de conducere? Mi se pare foarte lung botul masinii,se vede bine de la volan? Zi-ne de motor cum impinge ? Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006 KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Cum e vizibilitatea de la postul de conducere? Mi se pare foarte lung botul masinii,se vede bine de la volan? Zi-ne de motor cum impinge ? Nu stiu care ar fi vizibilitatea la un traseu impus ca in cazul unui concurs , dar deocamdata nu mi-sa parut greu de condus , chiar in locuri intortochiate , motorul nu am reusit sa il fortam ,merge foarte bine , am o oarecare frica sa ii dau maxmum , deocamdata mai testam , nu avem ocazia sa iesim prea des , dar cu prima ocazie vom face un filmulet , si atunci o sa va puteti face o parere . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Am urmarit topicul si am vazut de unde s-a plecat si unde s-a ajuns ...FELICITARI! Uitandu-ma la platforma ...care cred ca are 4.2 m ...deduc un ampatament de cca 3.6-3.8 m ...destul de maricel ... Dar la felul cum flexeaza, ca un sarpe, se pare ca ampatamentul nu mai conteaza! Dezavantaj veti avea insa la teren stancos cu masina vazand cat de expuse sunt elementele de directie ... Habitaclul ...daca faceai buzele de sus (unde s-ar termina asazisul parbriz) mai spre interior adica undeva deasupra capului cred ca aveai o vizibilitate mai buna! Cred de asemenea ca daca ati pune niste roti mai mari (42-uri de exemplu) ati ridica burtica de pe asfalt si ati da un alt aer jucariei ... Interesant este cum sta pe o coborare in cap de 3-4 m ... In rest ma baieti, imi scot basca in fata voastra ... inca o data RESPECT, ptr timpul consumat, banii cheltuiti , efortul depus ... ati facut un lucru extraordinar! BRAVO! consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted August 17, 2010 Share Posted August 17, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Multumesc ca apreciati efortu , vreau sa dau cateva date despre masina -L=4090 (rotile fin cap si coada ), l=2000 , h=1830 , diametru cauciucurilor 940 ampatarmentu 3150 , un pic mai mare decat al unei toyote ori patrol lung , care cred ca de la bara la bara depaseste 4500 . Greutate estimata la ~ 1250 kg , Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfantana Posted August 17, 2010 Share Posted August 17, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Problema cu ampatamentul mare e ca nu vireaza,in rest are multe avantaje. Daca ai avea directie spate atunci chiar nu ar fi probleme :) Noi la proiectul nostru am micsorat ampatamentul de la 2.88 la 2.68,pentru ca ni se parea mare ampatamentul la rotile de 38. Asteptam filmuletul :grin: Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006 KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfantana Posted August 17, 2010 Share Posted August 17, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Ar trebui sa o cantariti,daca intradevar are 1250Kg e foarte tare!! Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006 KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
worldscape Posted August 17, 2010 Share Posted August 17, 2010 Re: Se naste o TUBULARA arata foarte bine, felicitari.... nu v-ati gandit sa mutati radiatorul in spate ? Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift http://www.ClubJeepRomania.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu-2lgp Posted August 17, 2010 Author Share Posted August 17, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Pun si doua filmulete. Imi cer scuze pentru calitatea lor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 Re: Se naste o TUBULARA http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DrScBuz43wHo&h=7f9c0 continuare iesire la teste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unimog4x4 Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Re: Se naste o TUBULARA A iesit super TUBULARA... Felicitari Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomitza Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Super tare TUBULARA. Felicitari:br:br:br 0723358877 Un om bogat NU este acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai puţin. (Octavian Paler) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marocico8 Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Felicitari pentru munca si efortul depus! Impresionant proiectul chiar as putea spune!:y Spor in continuare la munca!:h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIK4X4 Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Re: Se naste o TUBULARA foarte foarte tare. felicitari AB16NIK...AB23NIK Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Ar trebui sa o cantariti,daca intradevar are 1250Kg e foarte tare!! Am cantarit masina la un centru de colectare fier vechi , dar cu cantar clasic , daca pot sa zic asa , si a aratat 1350 kg , dar vom cauta si un cantar electronic , sa vedem... care zice mai putin pe ala il cred :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Re: Se naste o TUBULARA multumesc pentru .... ca va place ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted August 26, 2010 Share Posted August 26, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Am iesit la joaca ...:ypu Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinti Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Foarte misto balta aia mare. P.S.ce a mai distrus Adi masina:ha: ARO M461 din '65 Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinchiuloasa Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Re: Se naste o TUBULARA frumos proiect:brflexarile sunt f f marfa din ce se vede Martinica Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu-2lgp Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Foarte misto balta aia mare. P.S.ce a mai distrus Adi masina:ha: Adi incet, incet ramine fara tabla pe masina. Costi il tot ameninta cu flexu :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Pare foarte potenta jucaria insa in filmuletele postate parca se observa lipsa de putere.Nu sunt suficiente reductiile sau este doar o parere?[/QUOT Masina are putere destula , am incercat-o la la Geoagiu , sunt multumit . In primele probe nu aveam esapament , si era prea zgomotoasa , si nici nu stiam sa folosim vitezele , acum stiu ca pot urca cu a 3-a pante destul de abrupte . Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu-2lgp Posted September 30, 2010 Author Share Posted September 30, 2010 Re: Se naste o TUBULARA [/QUOT Masina are putere destula , am incercat-o la la Geoagiu , sunt multumit . In primele probe nu aveam esapament , si era prea zgomotoasa , si nici nu stiam sa folosim vitezele , acum stiu ca pot urca cu a 3-a pante destul de abrupte . Costi, acum ca masina e gata, testata, nu ne povestesti concluziile la care ai ajuns dupa testul de la Geoagiu? Care-i urmatorul concurs unde o sa apari? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cernescucosti Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Re: Se naste o TUBULARA [/QUOT Masina are putere destula , am incercat-o la la Geoagiu , sunt multumit . In primele probe nu aveam esapament , si era prea zgomotoasa , si nici nu stiam sa folosim vitezele , acum stiu ca pot urca cu a 3-a pante destul de abrupte . Costi, acum ca masina e gata, testata, nu ne povestesti concluziile la care ai ajuns dupa testul de la Geoagiu? Care-i urmatorul concurs unde o sa apari? prima concluzie ar fi ca treba geamuri :grin: , iar a 2-a ar fi... ca vreau sa ma dau cat mai mult cu ea ...:ypu, Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicolae mindrila Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Re: Se naste o TUBULARA Cum se comporta cutia de transfer? Rezista la puterea motorului? Nu sunt vibratii cand se urca in ture la legatura dintre cutia de viteze si de transfer? Intreb asta pentru ca vreau sa montez un motor de ford 2000 cmc 150 CP cu cutie de siera pe un samurai. Multumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
zep Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Re: Se naste o TUBULARA americanii au v8 5000 cmc pe cutia de transfer de samurai or fi ele mici dar sunt rezistente Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts