Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

De care troliu am nevoie ?


worldscape

Postări Recomandate

Re: De care troliu am nevoie ?

 

 

Un Patrol incarcat cu "de toate" (bullbaruri, troliu, scuturi, gume de 35", alte accesorii de prin portbagaj) poate ajunge la 2800 - 3000 kg. Urmand regula generala unde de obicei se recomanda ca forta troliului sa fie de 1.5 ori greutatea masinii, un troliu de 9500 lb ar fi prea mic.

 

Pentru mai multe date despre formula de calcul a unui troliu corespunzator (cu coeficienti, inclinatii, tip de teren, etc.) poti intra pe siteul http://www.firstfour.co.uk/p/which-winch-do-i-need

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 luni mai târziu...
  • Răspunsuri 263
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Va salut colegilor,

 

vreau sa echipez cu troliu un Suzuki Grand Vitara 1.6 16V 3 usi din 2001. Am rugamintea sa-mi spuneti si mie cate lbs. trebuie sa duca si daca imi puteti sugera o marca de troliu cu un bun raport calitate pret.

 

Cu stima!

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: De care troliu am nevoie ?

 

vreau sa echipez cu troliu un Suzuki Grand Vitara 1.6 16V 3 usi din 2001. Am rugamintea sa-mi spuneti si mie cate lbs. trebuie sa duca si daca imi puteti sugera o marca de troliu cu un bun raport calitate pret.

 

Am vazut si montat multe pe Samuraie. Si le-am desfacut cam pe toate.

NU iti trebuie troliu full size.

 

Din experienta din teren si din garaj, cel mai spalat troliu pentru "astea mici" este T-Max EW-6500.

Ieftin si bun este LiftWinch S6000.

 

Parerea mea.

3x Suzuki Jimny

1x Suzuki Samurai

Dacia DoubleCab 4x4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 luni mai târziu...

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Pentru Mazda B2500 ma tenteaza sa cumpar un Ironman de 12000lbs cu cablu metalic in valoare de cca. 3000ron.

Am ales 12000lbs si nu 9500lbs deoarece este mica diferenta de pret si greutate si prefer sa am siguranta in exploatare. Are viteza mica dar cred ca ar trebui sa consume si sa se incalzeasca mai putin.

Alte recomandari de trolii in aceeasi marja de pret si fiabilitate?

Problema mea ar fi ca nu stiu unde sa merg pentru montaj deoarece as fi vrut sa fie montat in bara pentru a fi cat mai putin vizibil. Acest lucru presupune ridicarea intercoolerului si deci coturi si tevi pentru conectarea acestuia pe noua pozitie. Am aflat ca ar trebui sa existe un kit de montaj special pentru B2500 care sa contina si aceste elemente pentru mutarea intercoolerului dar nu am gasit nicaieri.

 

Puteti sa-mi recomandati pe PM, pentru a nu face reclama, un atelier din Bucuresti care sa poata face o astfel de lucrare? :pl

S. Maugham: „Psihologia proletarului este următoarea: cu cei mari este slugarnic, celor mici li se pişă în cap.“
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: De care troliu am nevoie ?

 

.........

Puteti sa-mi recomandati pe PM, pentru a nu face reclama, un atelier din Bucuresti care sa poata face o astfel de lucrare? :pl

 

Suna-l pe Nike :

http://forum.club4x4.ro/member.php?4520-nike-amp-patrol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: De care troliu am nevoie ?

 

adica NIKE: 0722-230.583

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 2 luni mai târziu...

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Salut,

Sunt in cautarea unui troliu ptr Pajero 2.8, iar in urma cautarilor, deocamdata m-am oprit la cele de mai jos.

Ce se stie despre fiabilitatea lor?

 

SMITTYBILT - X2o - Gen.2 - 10000 LBS, Waterproof IP68,,6,6 HP, reductie 218: 1,intre 9.5-2.25 metri/minut, frana in tambur, 30Kg, Consum 76-415Amperi,Lifetime mecanical Warranty (5 year electrical warranty) Pret. 550$

IRONMAN MONSTER 9500 LBS,,100% waterproof motor,5,5 HP, reductie 256 : 1, intre 8-1,95 m/min ,frana in tambur, 26 Kg, consum 70-415Amp,Garantie 3 ani, Aprox 800Euro

Noul T-Max X-Power Series 9500 LBS,Waterproof IP67(motor, solenoid, gear box)se lauda ca merge la un metru sub apa timp de 30 minute,6,6 HP, Reductie 161,28 : 1, intre 11,8-2,4 m/min, cam 29 Kg, consum 60-335 Amp. Aprox 1100-1150 $ (cam scump totusi)

1262579527_9500plasma.thumb.jpg.c6991b2f90aa5677d3c657fc1b693b7a.jpg

images_ashx.jpg.acfa4e17b6686e4af51f23002b438735.jpg

TMAHEW9500PR.png.923c9500509a68a9611b6b2672b93faf.png

Editat de adisan77ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: De care troliu am nevoie ?

 

iti recommend modelul: SMITTYBILT - X2o - Gen.2 - 10000 LBS ... pretul gasit de tine este un pret extraordinar de bun 550$ = aprox 500 Euro la cel cu cablu sintetic, esti sigur de pret ?, ca noi il aver mult mai scump, nici macar nu ne putem apropia la Smittybilt de pretil asta la achizitie :)

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Salut,

Sunt in cautarea unui troliu ptr Pajero 2.8, iar in urma cautarilor, deocamdata m-am oprit la cele de mai jos.

Ce se stie despre fiabilitatea lor?

 

SMITTYBILT - X2o - Gen.2 - 10000 LBS, Waterproof IP68,,6,6 HP, reductie 218: 1,intre 9.5-2.25 metri/minut, frana in tambur, 30Kg, Consum 76-415Amperi,Lifetime mecanical Warranty (5 year electrical warranty) Pret. 550$

IRONMAN MONSTER 9500 LBS,,100% waterproof motor,5,5 HP, reductie 256 : 1, intre 8-1,95 m/min ,frana in tambur, 26 Kg, consum 70-415Amp,Garantie 3 ani, Aprox 800Euro

Noul T-Max X-Power Series 9500 LBS,Waterproof IP67(motor, solenoid, gear box)se lauda ca merge la un metru sub apa timp de 30 minute,6,6 HP, Reductie 161,28 : 1, intre 11,8-2,4 m/min, cam 29 Kg, consum 60-335 Amp. Aprox 1100-1150 $ (cam scump totusi)

 

ironmanul il am eu pe patrol si face fata cu brio indiferent de situatie

Natural Disaster Response Operations
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: De care troliu am nevoie ?

 

De pret sunt sigur si are cine sa mi-l cumpere, mai trtebuie sa vad cum rezolv cu transportul...de dincolo de marea apa:shrk :wink:

La SMITTYBILT X20, se poate monta cutia cu solenoizi in alta parte, in asa fel incat sa fie mai usor de integrat ansamblul in bara fata? Voi unde ziceti ca este cel mai bine de montat cutia cu solenoizi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: De care troliu am nevoie ?

 

De pret sunt sigur si are cine sa mi-l cumpere, mai trtebuie sa vad cum rezolv cu transportul...de dincolo de marea apa:shrk :wink:

La SMITTYBILT X20, se poate monta cutia cu solenoizi in alta parte, in asa fel incat sa fie mai usor de integrat ansamblul in bara fata? Voi unde ziceti ca este cel mai bine de montat cutia cu solenoizi?

 

depinde de ce masina ai, la untel masini poti pune cutia de comanda in habitaclul motor, grila fata .... etc

 

cu transportul e cam naspa .... in jur de 5-6 $ / kg si are vreo 40 Kg aprox.....

Editat de worldscape

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: De care troliu am nevoie ?

 

De pret sunt sigur si are cine sa mi-l cumpere, mai trtebuie sa vad cum rezolv cu transportul...de dincolo de marea apa:shrk :wink:

La SMITTYBILT X20, se poate monta cutia cu solenoizi in alta parte, in asa fel incat sa fie mai usor de integrat ansamblul in bara fata? Voi unde ziceti ca este cel mai bine de montat cutia cu solenoizi?

 

La Vitara eu o montasem in compartimentul motor, cat mai in spate si mai sus posibil, ca sa fie protejata de eventuale bai. Iar priza pentru telecomanda o prelungisem si integrasem in bord, ca sa nu deschid capota de fiecare data cand ma troliam.

- O | | | | | | | O -

 

- O IIIIIII O -

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: De care troliu am nevoie ?

 

De pret sunt sigur si are cine sa mi-l cumpere, mai trtebuie sa vad cum rezolv cu transportul...de dincolo de marea apa:shrk :wink:

La SMITTYBILT X20, se poate monta cutia cu solenoizi in alta parte, in asa fel incat sa fie mai usor de integrat ansamblul in bara fata? Voi unde ziceti ca este cel mai bine de montat cutia cu solenoizi?

 

da-mi un link cu ce vrei de peste apa cea mare , si iti spun cat te va costa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Salut,

Sunt in cautarea unui troliu ptr Pajero 2.8, iar in urma cautarilor, deocamdata m-am oprit la cele de mai jos.

Ce se stie despre fiabilitatea lor?

 

SMITTYBILT - X2o - Gen.2 - 10000 LBS, Waterproof IP68,,6,6 HP, reductie 218: 1,intre 9.5-2.25 metri/minut, frana in tambur, 30Kg, Consum 76-415Amperi,Lifetime mecanical Warranty (5 year electrical warranty) Pret. 550$

IRONMAN MONSTER 9500 LBS,,100% waterproof motor,5,5 HP, reductie 256 : 1, intre 8-1,95 m/min ,frana in tambur, 26 Kg, consum 70-415Amp,Garantie 3 ani, Aprox 800Euro

Noul T-Max X-Power Series 9500 LBS,Waterproof IP67(motor, solenoid, gear box)se lauda ca merge la un metru sub apa timp de 30 minute,6,6 HP, Reductie 161,28 : 1, intre 11,8-2,4 m/min, cam 29 Kg, consum 60-335 Amp. Aprox 1100-1150 $ (cam scump totusi)

 

daca as fi in fata aceleasi decizii eu as merge pe Ironman.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Vineri noapte, am facut comanda ptr SMITTYBILT X20, 10000 LBS. 549 $, fara tansport, urmand ca in 24-48ore sa imi trimita si o oferta de shipping. Probabil,ca or fi lucratoare ca inca nu a venit nimic pe mail. Sunt curios ce shipping vor propune. daca imi convine se va finaliza comanda daca nu...nu. Am mai gasit o varianta ieri cu cineva care trimite in tara calculatoare ptr o firma din Sibiu si care teoretic ar putea sa il puna si pe el in acelasi container. Mai ramane de vazut in continuare. Nu e mare stres....de fapt deloc ca acum vine caldura si avem prioritati :mici:

Produsul este acesta:

images_ashx.jpg.a45fd3267ae0064ce1475ec090ed7493.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Vineri noapte, am facut comanda ptr SMITTYBILT X20, 10000 LBS. 549 $, fara tansport, urmand ca in 24-48ore sa imi trimita si o oferta de shipping. Probabil,ca or fi lucratoare ca inca nu a venit nimic pe mail. Sunt curios ce shipping vor propune. daca imi convine se va finaliza comanda daca nu...nu. Am mai gasit o varianta ieri cu cineva care trimite in tara calculatoare ptr o firma din Sibiu si care teoretic ar putea sa il puna si pe el in acelasi container. Mai ramane de vazut in continuare. Nu e mare stres....de fapt deloc ca acum vine caldura si avem prioritati :mici:

Produsul este acesta:

 

 

cu transport aerian prin DHL mi-e mi-au dat o cotatie de 220 $ .... adica 5.5 $ / Kg ... pe pret bun iese undeva la max 3 $ / Kg dar dureaza 1 luna.

 

... la pretul asta teorética mai pui vama si TVA in vama.... ( 549 + 220 ) + vama + 20% TVA in vama = ?

Editat de worldscape

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: De care troliu am nevoie ?

 

E clar acum ca singura varianta prin care merita sa il iau de acolo este daca gasesc sa il pun alaturi de alte marfuri care oricum vin de acolo in container, asa incat sa nu am costuri cu transportul. Altfel, in final, diferenta de pret fata de ce gasim la noi nu va fi "un pont" care sa merite stradania. Mai astept iar daca nu va fi sa fie cred ca voi merge pe Ironmann 9500 cu plasma.

Poate n-ar fi rau nici sa ma limitez la Lift Winch, da' asta nu-mi prea face cu achiu' sa fiu drept, mai ales ca am inteles ca si huruie nitel. Da macar are cam 25kg , si cred ca asta e singurul lucru ce ma atrage la el (recunosc ca sunt cam necunoscator in materie de trolii) :grin:. Macar ca pe forum am citit postari cum ca a cam dus greul chiar si atunci cand altele mai galonate au clacat.

Mai vedem,... acum incepem curatatul si coafatul si machiatul masinii. Deocamdata am achizitionat grundul Epoxidic bicomponent EMEX, vopseaua poliuretanica EMEX, terason si ceara ptr cavitati de la NOVOL. Sper ca in weekend sa ma pot apuca si pana inainte de saptamana mare sa ispravesc (ca nu prea am timp). Sunt curios cum ii voi gasi seria pe sasiu cand il voi curata.

Asa ca mai am timp de cugetat la troliu. Sper ca nu voi cugeta prea mult si in final sa iau decizia cea mai putin inspirata, ca sa nu zic ... proasta :ha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Asa ca mai am timp de cugetat la troliu. Sper ca nu voi cugeta prea mult si in final sa iau decizia cea mai putin inspirata, ca sa nu zic ... proasta :ha:

Hai sa-ti dau si eu un pont, avand deja experienta alegerii unui troliu:

1. daca ai de gand sa-l folosesti intensiv, adica te dai destul de des prin noroaie si/sau teren greu, iti recomand un troliu cu frana in afara tamburului si cu cablu de otel. Va fi mai greu de manuit, dar te bazezi pe el, intretinerea cablului de otel este mai usoara decat a plasmei, tine mai bine la utilizare prelungita datorita sistemului de franare care reduce considerabil supraincalzirea troliului. Exista unele astfel de trolii care au si o viteza mare de rulare/derulare a cablului "pe liber", adica nu in sarcina, dar trag repejor si in sarcina. Si aici ai ca variante Kingone, Superwinch Talon, Warn, in functie de bugetul tau sau de pretentiile tale. La astea le poti pune si plasma daca vrei neaparat, dar o vei uza destul de tare, vei fi nevoit sa o speli si coafezi des, altfel riscul sa se rupa va fi mai mare.

2. daca ai de gand sa sezi bland in teren si vrei doar sa ai o asigurare in plus pentru situatii exceptionale, mergi pe un troliu usor cu plasma, dar sa fie totusi de calitate cat mai buna, astfel incat sa nu-ti rugineasca aiurea si sa se degradeze degeaba "de la sine". Aici, cele mai "calificate" ar fi Ironman (pe care l-am vazut/pipait si arata bine facut, finisari de calitate, se mentine bine in timp) si Superwinch TigerShark (despre care am auzit ca sunt ok, dar nu le-am vazut personal). Ar mai fi si Warn dar costa o caruta de bani.

 

Pe fosta masina am avut Kingone 9.5, pe care l-am muncit in cateva randuri si nu a facut nici o figura, iar daca voi mai pune troliu pe masina actuala, care nu va mai vedea "aventuri" ca cealalta, voi merge pe un troliu cu plasma, probabil Ironman. Asta a fost experienta mea, si alegerea mea, bazata pe sfaturile primite pe aici, si adaptate la nevoile mele, foste si viitoare.

 

Alegere buna iti urez! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Ma bate gandul la un Superwinch TigerShark 9500, si as fi curios sa stiu daca exista vreo diferenta constructiva intre cel normal si cel SR. Cel normal vine cu sarma, iar cel cu SR cu plasma, dar mai sunt alte diferente? Stie cineva?

Editat de abunea

- O | | | | | | | O -

 

- O IIIIIII O -

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Eu as merge pe un Warn M8000 desi e cu frana in interior si incinge bine in sarcina

dar e un troliu pe care l-am abuzat la greu si mie nu mi-a cedat niciunul

altul calarit de mine a fost un Tmax pew 9500 da nu se mai fabrica de vreo 3-4 ani:)

altul a mai fost un wogear chinezesc care a fost nu doar abuzat :) a fost dea dreptul batjocorit de folosinta dar nu a cedat neam, odata s-au oxidat platoul cu carbunii care dupa o desfacere si o spalare buna du benzina/motorina si mermelit bine cu zemuri trebuincioase a facut si Siberia dar dezavantajul e ca era lent, tragea ca bivolul da lent rau de tot si mai sugea si o gramada de curent

pe toate le-am folosit legate cu un releu HD de la Gigglepin luat de la RazvanGTC si toate troliile dupa cumparare le-am folosit cu plasma de diverse forme,culori si dimensiuni :)

cablul de otel o fi el mai bun la trolierile prin bolovani, pietris noroaie si alte cele dar daca nu ai manusi sau manusa e subtire si o spira e rupta sa vezi ce te agati mereu si ai rani pe mana, iar daca se blocheaza intre carcasa troliului si o ia troliul invers la infasurat sa te tii atunci :)

apoi avantajul la plasma e ca o poti spala cu rufele in masina de spalat :) eu asa am facut la 30 de ggrade fara detergent :) si iese perfect:) plus c anu mai pun ca pluteste pe apa plasma si are 1,8-2kg in comparatie cu 8-10 kg cablul metalic si rolele aferente...

dar fiecare alege ce vrea cum vrea dupa preferinte buget si mai ales dupa cum crede el sau se lasa sedus de unul sau altul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare