Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

De care troliu am nevoie ?


worldscape
 Share

Recommended Posts

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Incerc sa plasez intrebarea mea intr-o perioada de acalmie :) pe thread, dar de 2-3 zile nu am avut noroc :D. So:

Am luat de curand un Touareg V10, care are ~2500Kg (la gol, probabil); cu rezervorul plin, sofer + copiloata si alte acareturi (inclusiv troliul..), cred ca ajunge la 2800-2900Kg

 

Masina nu va merge la concursuri, dar estimez ca vor fi situatii in care va fi nevoie de un troliu; intrebarile sunt:

- ce marca / model sa cumpar

- ce specificatie / lbs sa aiba

 

Buget: maxim 800-1000E, cu tot cu placa, montaj, baterie suplimentara & circuit etc

 

- un troliu de min 9500 Lbs, recomandat 10500 lbs, max: 12000 lbs ... marca pe care ti-o doresti.... incepand de la cele low cost cca 320-350 euro Primetech, Warrior... cele medii de marca cca 450-600 E Rugged Ridge, Smittybilt .. si cele scumpe: Warn, Superwinch peste 550 euro ...

 

- iti mai trebuie o placa universala + montaj custom ( masina are cutie automata sau este manuala ? ) ... costuri de montaj de la 150 euro in sus dar doar dupa ce se vede masina si se stabileste cum se monteaza caci sunt cateva variante.

 

- baterie suplimentara nu iti va trebui la ce vrei sa faci cu ea.

 

ai mai jos o lista de preturi cu diferite modele de trolii:

 

http://www.jeepmania.ro/156-Trolii---Cabestane/

 

asiguram si montaj in orice varianta de pozitionare.

 

tel: 0722-306.000 / 0751-306.000

Edited by worldscape

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 263
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Cutia este automata (tiptronic), V10-le diesel are 750Nm stock si nu s-a pus decat automata..

 

Am uitat sa specific faptul ca, daca nu sunt contraindicatii, as vrea plasma (mai usoara, mai safe..)

 

Ma gandesc ca poate e mai bine sa iau un troliu ceva mai scump, care sa nu se defecteze cand ai mai mare nevoie de el - poate vor fi momente cand voi fi singur / cu sotia in masina, prin nu-sh ce coclau (da, stiu ca nu e bine sa iesi singur :D)

ex-Iulika0069
Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

asta e una din variantele care le recomand pt masina ta... dar poti alege ce doresti ca ti-am trimis linkurile in PM:)

 

http://www.jeepmania.ro/156-Trolii---Cabestane/443~Trolii-SuperWinch/3128-Troliu-Superwinch-Tiger-Shark-TS11500---5216-kg-cu-Cablu-Sintetic---Plasma.html

 

 

sau poti merge pe un model ieftin si achizitionezi plasma si fanta de aluminiu separat cca: 1250 ron + 160 ron

Edited by worldscape

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

daca iti permiti, ia-tu un troliu din clasa superioara: un warn powerplant sau zeon. daca nu, eu as merge pe asta, superwinch tiger shark 9.5. e la limita inferioara a bugetului dar cu plasma inclusa si e superwinch si are 32kg. cel de 11.5 pare ca are 10kg in plus.

 

http://www.jeepmania.ro/156-Trolii---Cabestane/443~Trolii-SuperWinch/3127-Troliu-Superwinch-Tiger-Shark-TS9500---4309-kg-cu-Cablu-Sintetic---Plasma.html

 

mai exista un troliu smecher, compact, de circa 30kg, dar are doar 15m de cablu: Talon 98 Rock.

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Nu e cam underpowered unul de 9.5? Ma gandesc ca la 2800-2900Kg cam ar trebui unul de 12-15.000lbs..

ex-Iulika0069
Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Nu e cam underpowered unul de 9.5? Ma gandesc ca la 2800-2900Kg cam ar trebui unul de 12-15.000lbs..

 

Este ok pt nevoile tale, gandest-te ca la aplicatii similare daca nu chiar mai serioase Vodafone-ul are pe patroale trolii de 8000 lbs

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Salut,

 

Daca imi permiti un sfat, eu personal nu as pune un troliu pe Touareg. Ai vorbit cu cineva care are troliu si ai vazut ce se intampla cu tinuta de drum si suspensia masinii (impreuna cu restul componentelor in timp) cand adaugi 50kg in fata?

Ai nevoie de troliu daca, chiar vrei sa tavalesti masina. Si un Warn de 8000 o sa iti scoata masina mai ales daca il ajuti cu rotile, doar daca te infigi bine de tot ai nevoie de mai mult (dar atunci o sa te ingrijoreze altceva).

Intr-adevar te scoate si iarna din sant daca forestierul e plin de zapada si te-ai aventurat prea departe, dar sunt alte metode de a recupera masina (mai ales cand nu ai de ce sa te troliezi).

 

Eu as lua (si as avea in masina in functie pe unde umblu):

- un high-lift impreuna cu suportul de roata sa poti ridica masina de roata cu high-liftul.

- ceva de genul maxtrax de bagat sub roata.

- un set de lanturi bune gen RUD (le poti folosi la namol pentru tractiune, si sa iti pastrezi gumele de SUV pentru confort si siguranta pe sosea). "Cauciucurile" dau diferenta de capabilitate a masinii in teren.

- gume bune de suv, nu AT/MT, pentru ca altfel nu te mai bucuri de masina pe drum (si nu cred ca transmisia de Touareg e facuta pt MT).

- poate un troliu manual gen Tirfor sau Bushranger (Tirforul are pana la 3.2t rate-ul). Impreuna cu cativa scripeti.

- experienta nu poti cumpara, dar se castiga usor-usor in timp:grin:. Ea o sa te ajute sa duci masina departe de tot. Masina e un mic monstru cu V10 si motorul o sa o ajute mult in teren.

Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

@adrian:

 

toate bune si frumoase in ce spui tu , cu urmatoarele observatii:

 

- un troliu gen M8000 / 9500 cu plasma il duce la un max de 30 Kg pe fata ceea ce este acceptabil.

 

- lanturile necesita timp de montare, demontare...iar daca mergi mult cu ele pe tuareg, risti sa maresti uzura in articulatiile de la directie.

 

- troliul manual este greu de folosit, am avut experienta asta si nu este de loc placut, pe langa faptul ca sunt in anumite momente necesare 2 persoane.

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

...

- un troliu gen M8000 / 9500 cu plasma il duce la un max de 30 Kg pe fata ceea ce este acceptabil.

....

 

placa de troliu cate kg are?

o baterie mai mare (sau o a2a baterie adaugata) cate kg au?

nu vorbesc de prinderea fantei ptr plasma...6 suruburi M12 cu care prinzi placa de troliu, cantaresc doar alea cam 500grame ....astea intra la maruntisuri...

 

in rest de acord cu totul...

"Explore.Dream.Discover."-Mark Twain

cele mai bune lucruri din viata mea: http://picasaweb.google.com/olivia.iris.stoian :n1

"my precioussssss" :jp1: http://picasaweb.google.com/stoian.l.m :bannana

Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

folosirea in teren mai indelungata a touareg-ului o sa dauneze masinii :wink:, care nu a fost gandita pentru asa ceva.

masina a fost facuta preponderent pentru mersul pe asfalt, are o tinuta foarte buna de drum. ii place si putina tavaleala, zapada mai mare, etc.

de mers in teren merge si inca, cum. nu e neaparat vorba de factura dupa turele de off road (cine si-o permite, si-o permite), ci de faptul ca exista riscul destul de mare sa cedeze ceva in teren (in special la partea de electronica). si atunci ce faci cu troliul fiind singur pe munte?

lanturile montate odata pe an cativa km, eventual dupa o furtuna ceva, nu cred ca ar face mult rau masinii. exista niste riscuri de la aderenta extra intr-adevar.

lanturile dureaza 10-15 minute sa le pui (depinde de model), plus sunt bune si iarna.

troliul nu se pune singur pe copac si se strange cu puterea mintii.:grin: daca folosesti un troliu poti sa pui si niste lanturi zic eu.

troliul manual, nici eu nu as folosi (si costa si ceva). l-am pus ca sugestie.

 

parerea mea e ca troliul e de doua feluri:

cel care arata bine pe masina si e misto sa il ai ca ti-l permiti dar slabe sanse sa il folosesti pe bune.

cel care il folosesti pe bune, si atunci ai nevoie si de o masina de tavaleala cat de cat.

Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Subscriu la cele spuse de adrianfd.

Offroad-ul pentru care este facut Touareg-ul, este cel in care nu ajungi sa ai nevoie de troliu. Insa asta depinde absolut de constiinta soferului.

AJUNGE!

Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

- de exemplu un M8000 cu cablu sintetic, fanta, suruburi de prindere, comanda , cabluri, ambalage ... TOT cantareste 55 Lbs adica 25 kg.

 

- placa de troliu ( se ia o placa universala din care se decupeaza cca 1 treime ... este 6-8 kg cu sistem de fixare cu tot....hai sa zicem ca ajunge la 10 KG

 

deci rezulta un max de 35 kg.

 

- de a 2-a baterie nu mai este nevoie, o baterie de 55 Ah deja este ok...dar se poate merge fara pb pe una de 75 Ah.

 

Omul a mentionat mai sus ca destinatia masinii nu este de concursuri, ci doar pentru iesiri ocazionale !

 

 

Revenind la Tuareg, nu intamplator este un SUV de success.... este fiabil si am vreo 8 clienti care o folosesc de ani de zile ca masina de vanatoare... din punctul meu de vedere ramane tot un SUV... dar cu aptitudini mai bune de offroad decat multe altele.

 

O comparatie insa ca sa va dea de gandit... nu apare aici problema greutatii, de ex sunt multe Cherokee-uri sau grand Cherokee-uri care au montate trolii cu cablu de otel si cu bari ARB sau tip ARB .... si se ajunge la 80/100 kg pe fata... si nu afecteaza decat minor conduita masinii.

Edited by worldscape

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Salut,

 

Daca imi permiti un sfat, eu personal nu as pune un troliu pe Touareg. Ai vorbit cu cineva care are troliu si ai vazut ce se intampla cu tinuta de drum si suspensia masinii (impreuna cu restul componentelor in timp) cand adaugi 50kg in fata?

Ai nevoie de troliu daca, chiar vrei sa tavalesti masina. Si un Warn de 8000 o sa iti scoata masina mai ales daca il ajuti cu rotile, doar daca te infigi bine de tot ai nevoie de mai mult (dar atunci o sa te ingrijoreze altceva).

Intr-adevar te scoate si iarna din sant daca forestierul e plin de zapada si te-ai aventurat prea departe, dar sunt alte metode de a recupera masina (mai ales cand nu ai de ce sa te troliezi).

 

Eu as lua (si as avea in masina in functie pe unde umblu):

- un high-lift impreuna cu suportul de roata sa poti ridica masina de roata cu high-liftul.

- ceva de genul maxtrax de bagat sub roata.

- un set de lanturi bune gen RUD (le poti folosi la namol pentru tractiune, si sa iti pastrezi gumele de SUV pentru confort si siguranta pe sosea). "Cauciucurile" dau diferenta de capabilitate a masinii in teren.

- gume bune de suv, nu AT/MT, pentru ca altfel nu te mai bucuri de masina pe drum (si nu cred ca transmisia de Touareg e facuta pt MT).

- poate un troliu manual gen Tirfor sau Bushranger (Tirforul are pana la 3.2t rate-ul). Impreuna cu cativa scripeti.

- experienta nu poti cumpara, dar se castiga usor-usor in timp:grin:. Ea o sa te ajute sa duci masina departe de tot. Masina e un mic monstru cu V10 si motorul o sa o ajute mult in teren.

 

am vazut touareg ramas intr-o balta ordinara. la fel si la zapada. deci un troliu ar fi necesar. asa cum a zis si worldscape: 35-40kg maxim, troliul se mascheaza in bara.

cu un suv poti face multe, totul e sa ai ouale necesare.

 

pe touareg nu poti pune high-lift-ul din causa formei masinii si a faptului ca roata este inauntrul aripii, deci nu poti folosi nici ancora de roata. ai pus high-lift pe touareg, adio forme. daca o modifici cum o are Yonutz, da. la fel, nu poti trage cu tirforul, n-ai de unde.

 

daca ai lanturi proaste si se rup, adio contra aripi si aripi.

 

pentru price chestie la touareg: Yonutz. el are unul, de 5000cmc parca, si stie.

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Incerc sa plasez intrebarea mea intr-o perioada de acalmie :) pe thread, dar de 2-3 zile nu am avut noroc :D. So:

Am luat de curand un Touareg V10, care are ~2500Kg (la gol, probabil); cu rezervorul plin, sofer + copiloata si alte acareturi (inclusiv troliul..), cred ca ajunge la 2800-2900Kg

 

Masina nu va merge la concursuri, dar estimez ca vor fi situatii in care va fi nevoie de un troliu; intrebarile sunt:

- ce marca / model sa cumpar

- ce specificatie / lbs sa aiba

 

Buget: maxim 800-1000E, cu tot cu placa, montaj, baterie suplimentara & circuit etc

 

de banii aia mi-as lua in primul rand un set de roti ptr teren... macar profil AT, daca nu MT .... te vor duce unde nici nu visezi.... fara troliu ;-)

"Explore.Dream.Discover."-Mark Twain

cele mai bune lucruri din viata mea: http://picasaweb.google.com/olivia.iris.stoian :n1

"my precioussssss" :jp1: http://picasaweb.google.com/stoian.l.m :bannana

Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

"Animalul" :D oricum va primi un set de gume AT, cat mai usoare insa (BFG cam pica..)

Gumele de strada nu sunt ok in offroad (chiar si cu lanturi) pt ca nu au 3-4Ply - si degeaba ai lanturi, daca o piatra/buturuga ti-a taiat cauciucul..

 

Cred ca alegerea va fi Mickey Thompson STZ 265/60.18 - http://www.cauciucuridirect.ro/product/R-207512

Am pe RAV gume Cooper Discoverer AT3 si sunt superbe (si pe soft offroad - descarca binisor, si pe strada), dar STZ-urile de mai sus par si mai bune din review-uri

265/60.18 in loc de 255/55.18 pt un plus de garda, iar pe sosea o sa o tin doar pe Sport (treapta a 2-a air-suspension), sa compensez centrul de greutate mai ridicat

 

Revenind la troliu :D (ca sa nu fiu [doar] off-topic), nici nu ma gandesc sa nu pun (si chiar inaintea gumelor!)!

As fi dispus chiar sa accept o solutie cu montare in spate + tzeava pana in fata si plasma care trece prin teava - dar cred ca e cam SF..

 

Inteleg problema greutatii si as fi dispus sa pun un troliu mai mic si mai usor, care sa vina cu restrictia de a folosi scripete - pt dublarea fortei cu care poate trage..

Ma astept ca auto-levelingul suspensiei pneumatice sa isi faca treaba si sa nu se lase nici macar un centimetru de fatza

 

Inca ceva: cutia de pe V10 este diferita de cea "normala" de pe V6, cu 7 ambreiaje in loc de 4 si alte ranforsari - pare sa fie identica cu cea de pe Audi RS6; ar trebui sa nu apara pb, chiar si cu MT-uri

Nu am blocant spate, ma astept ca EDL-ul sa isi faca treaba (vedem, daca nu isi face, cautam un blocant spate original)

Edited by YCE
ex-Iulika0069
Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

la ceea ce spui tu as incepe sa ma uit la un Jeep GC mai nou, un 4.7 eventual. touareg-ul nu va rezista niciodata la ce rezista GC-ul. si blocant, troliu, gume, scuturi la touareg fac mai mult decit un gc+bfg+troliu...

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

asa sa fiu si eu putin carcotas:)

la cati bani vrei sa bagi in accesorii pentru tuareg :) mai bine iei o masina ca suzi sau ceva de genul de care sa nu te doara ca o freci de boscheti :)

legat de strict dorinta ta cu troliul :)

un tiger shark 9500 cred ca ar fi mai mult decat ok

iti dau exemplu personal, nu am tuareg dar am avut jeep GC ZJ o masina superba ca si comfort si comportament pe forestiere,repet forestiere,adica noroi de maxim 10cm grosime pe loc plan sau usor inclinat,drumuri cu pietre ca macadamul,sau mai exact cam cum e drumul de la zarnesti la plaiul foii,pe acest tip de drum GC-ul si suspensia se comporta excelent,parca plutesti ,nici nu simti acel tip de drum.

acum calaresc un patrol scurt cu toate acareturile aferente,si inafara ca am folosit troliul la o iesire unde clar era de troliu si am mai scos pe unul sau altul din sant,de aproape un an la altceva nu am folosit troliul :) car cu mine un tmax 9500pew adica trebuie sa te gandesti daca vrei mereu sa plimbi dupa tine acele 35kg de troliu :)

eu iti dau alta idee :)

pui o placa de troliu,un suport...si pui un troliu demontabil,care atunci cand stii ca pleci la munte il pui in portbagaj,iar cand nu,il lasi acasa in garaj sau unde vrei tu :):):)

Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

"Animalul" :D oricum va primi un set de gume AT, cat mai usoare insa (BFG cam pica..)

Gumele de strada nu sunt ok in offroad (chiar si cu lanturi) pt ca nu au 3-4Ply - si degeaba ai lanturi, daca o piatra/buturuga ti-a taiat cauciucul..)

 

stai linistit ca nu tai nimic asa usor.

gumele de suv nu sunt chiar gume de strada. in conditii de vreme prielnice, pe strategica, transbai, lacul vulturilor, etc au urcat multi cu gume de "strada".

unii mai curajosi s-au aventurat si cu turismul destul de departe (printre care si subsemnatul).

 

off topic, nu prea conteaza cate pliuri laterale are, ci din ce sunt facute si cum. pot fi din carpa (bumbac), nylon, otel, kevlar, etc. e "multe" de povestit cu pliurile alea.

un cauciuc de suv premium, gen michelin suporta destule, mai ales daca lasi presiunea si mergi cu cap.

si mai off topic, STZ-urile alea sunt 80% strada si 20% off road, rezistenta laterale e din povesti cu zane. cu cat guma e mai intarita pe lateral, si implicit mai rigida e mai proasta pe strada, pentru ca, caldura.

spre exemplu, BFG MT, eu le-am dus pentru testul de strada pe transfagarasan. si masina mea are ceva putere, 130+ zbura pe transfagarasan. insa e nimic cu v10-le tau. intr-un minut-doua, BFG MT s-au incins, au fumegat, rezultata aderenta zero si au lasat cativa mm pe transfagarasan. de aici si faptul ca unii se plang de uzura lor rapida, depinde unde si cum au performat gumele.

BGF AT-urile, sa vii sa iti arat crestaturile de pe laterala, singurul motiv pentru care nu s-au transformat in taieturi a fost ca am intors masina si am luat-o prin alta parte. iar BFT AT pe masina ta ar fi o alegere foarte proasta pentru ca pe asfalt in special pe cel ud sunt foarte proaste, acvaplaneaza de la viteze foarte mici. sau poate ai luat v10-le pentru span in teren si viteza de descarcare la roata...

 

daca tie ti-e frica, ca tai gumele, sa vezi cum la un namol mai adanc si serios scoti tu cracile si pietrele dintre roti, planetare, etc. exact unde ai senzorii de electronica...

 

[edited to add]:

Iar pe STZ-uri sau alte AT-uri, fara lanturi, cu 2.5t+ cat zici ca are masina, cu troliul in bot, pe o coborare mai abrupta si alunecoasa (gene iarba uda sau namol), sa vezi ce senzatii tari o sa experimentezi :wink:

 

@air_wolf

la mine la jeep in fata am overfenderele super iesite. cu lift mate-ul original hilift nu am nici o problema sa ridic roata (decat daca insist sa o ridic prea mult)...

Edited by adrianfd
Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

exact ceva similar

stiu ca am vazut undeva o prindere pe un fel de patrat de 1 inci sau pe acolo ,ce imi amintesc e ca era acelasi patrat ca la carligele de remorcare alea care se scot :)

mie mi se pare cea mai buna varianta pentru SUV-uri :)

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

exact ceva similar

stiu ca am vazut undeva o prindere pe un fel de patrat de 1 inci sau pe acolo ,ce imi amintesc e ca era acelasi patrat ca la carligele de remorcare alea care se scot :)

mie mi se pare cea mai buna varianta pentru SUV-uri :)

 

E de 2" sau 5x5 cm ... Si e pe barele americane :)

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Sunt proaspat posesor de Samurai si un novice in ale off-road-ului.

 

 

Nu am de gand sa folosesc masina la concursuri la off-road extrem, dar un troliu consider ca este necesar.

.....

 

Am ales un Best Winch de 6800lbs.

In weekend sper sa il montez.

Revin cu pareri despre el dupa ce il voi folosi...

1975 Dacia 1300 1.3 8v / 1988 BMW E30 2.5 12v / 1988 Nissan Patrol Y60 LWB 2.8 12v / 1989 Suzuki Samurai SJ500 1.3 8v / 2001 Smart ForTwo W450 0.6 TURBO 6v.
Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

Am ales un Best Winch de 6800lbs.

In weekend sper sa il montez.

Revin cu pareri despre el dupa ce il voi folosi...

 

6800 lbs ... sau ... 16800 lbs ?

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: De care troliu am nevoie ?

 

pentru patrolul meu oare ajunge asta? http://www.house4x4.ro/produs/252-troliu-superwinch-tiger-shark-ts-9500

 

nu ca m-as baga eu pe unde stiu ca nu voi putea iesi , dar poate ajut un prieten sa iasa de undeva:)

 

 

sau asta : http://www.jeepmania.ro/156-Trolii---Cabestane/339~Trolii-Rugged-Ridge/1271-Troliu-Rugged-Ridge-Heavy-Duty-8500-LBS---12V--3856-KG-.html

 

 

 

care e mai bun ca si marca?

Edited by timberland0910
Natural Disaster Response Operations
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use