Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

insa turbo? ce parere aveti?


pit ciprian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

Ati folosit Insa Turbo Dakar? Cum se comporta pe asflat umed/uscat?

Maine imi sosesc un set 195/80/15.

 

alea sunt o copie ale bfg km1 se comporta ok pe uscat dar pe ud aluneca oricum trebuie sa tii cont ca e un mt deci nu e un cauciuc care sa exceleze pe asfalt.

Link to comment
Share on other sites

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

Multumesc de sfaturi. Am si distantiere am si chit OME si o s ainalt 5 cm si caroseria! Cauciucurile au sosit astazi. Imediat le punem sus :D

 

Sigur va arata mai "macho".

Sunt curios cum vei aprecia demarajul, cu diferenta de greutate adaugata.

Toate cele bune!

Edited by ctinu
Sa cunosti, sa vrei - vei putea face !
Link to comment
Share on other sites

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

Ati folosit Insa Turbo Dakar? Cum se comporta pe asflat umed/uscat?

Maine imi sosesc un set 195/80/15.

 

pe uscat ok, dar cu distanta de frinare marita. pe umed... groaznic. ai senzatii tari daca mergi cu viteza. la fel si pe gheata, in schimb pe zapada sint ok.

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

Ati folosit Insa Turbo Dakar? Cum se comporta pe zapada ,gheata sau asfalt pe timp de iarna?

Am suzuki vitara 2000 v6 si acum folosesc pe masina Michelin 215/65/16 XPC care mai au circa 5-6 mm profil si zilele trecute am fost prin sudul tarii si am mers mult pe zapada batatorita ,moale,mazga si m-am descurcat destul de greu in sensul ca peste 60km la ora nu prea mai prezenta stabilitate iar la franare cu tot abs-ul am trecut de vreo 2 ori pe galben ca n-am putut opri in timp util pe zapada uda,mazga avand o viteza de 30-40 km/ora.

Deci cei care au folosit Insa Turbo Dakar ma pot ajuta cu niste sfaturi.

multumesc anticipat.

Edited by petricaiancu

:cl

suzuki vitara 2.0 v6

vw jetta 1.6

Link to comment
Share on other sites

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

Ati folosit Insa Turbo Dakar? Cum se comporta pe zapada ,gheata sau asfalt pe timp de iarna?

Am suzuki vitara 2000 v6 si acum folosesc pe masina Michelin 215/65/16 XPC care mai au circa 5-6 mm profil si zilele trecute am fost prin sudul tarii si am mers mult pe zapada batatorita ,moale,mazga si m-am descurcat destul de greu in sensul ca peste 60km la ora nu prea mai prezenta stabilitate iar la franare cu tot abs-ul am trecut de vreo 2 ori pe galben ca n-am putut opri in timp util pe zapada uda,mazga avand o viteza de 30-40 km/ora.

Deci cei care au folosit Insa Turbo Dakar ma pot ajuta cu niste sfaturi.

multumesc anticipat.

 

Azi a nins la noi, am facut cam 35km prin oras/imprejurimi, iar iinsa turbo dakar m-au uimit. S comporta fff bine pe zapada afanata. Cand zapada e batatorita e o alta discutie, dar cu atentie iti faci trebaba cu ele iarna fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

ne repetam, ai putea si tu sa citesti mai in spate...

zapada - bune

gheata - proaste

asfalt ud - proaste

asfalt uscat - bune

 

se echilibreaza. sint grele.

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

Salut !Pe un duster am din fabrica continental dar pe zapada nu sunt foarte bune .Singurele care se potrivesc sunt Insa Turbo Dakar .Din fabrica am 215 65 r 16 cum se comporta in zapada ?

Link to comment
Share on other sites

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

Salut !Pe un duster am din fabrica continental dar pe zapada nu sunt foarte bune .Singurele care se potrivesc sunt Insa Turbo Dakar .Din fabrica am 215 65 r 16 cum se comporta in zapada ?

 

pe zapada sint bune. pe gheata in schimb este distractie. si pe asfalt umed trebuie sa reduci din viteza. oricum o sa reduci din viteza pentru ca sint grele si uruie. a mea era poreclita troleul, din cauza zgomotului de la roti. parerea mea: daca vrei sa te dai ceva mai mult cu masina, ia-ti insa. daca mergi mai mult pe asfalt si iesi ocazional, ia-ti bfg mt-uri. daca ai si wifi+kid, ia bfg-urile.

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

Vreau niste anvelope noi , le voi folosi 5-6 km/zi pe asfalt + iesiri in weekend pe dealuri cu deplasarea pe asfalt aferenta , nimic extrem , si m-am gandit sa trec Samuraiul de pe anvelopele stock 195/80R15 pe 215/75R15 Insa Turbo Sahara .

Ce parere aveti , sunt niste copii reusite dupa Yokohama Geolandar MT ?

Link to comment
Share on other sites

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

Vreau niste anvelope noi , le voi folosi 5-6 km/zi pe asfalt + iesiri in weekend pe dealuri cu deplasarea pe asfalt aferenta , nimic extrem , si m-am gandit sa trec Samuraiul de pe anvelopele stock 195/80R15 pe 215/75R15 Insa Turbo Sahara .

Ce parere aveti , sunt niste copii reusite dupa Yokohama Geolandar MT ?

 

 

Pai, din cele 83 de raspunsuri si pareri ale colegilor nu ti-ai facut nicio parere.....?

Link to comment
Share on other sites

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

Pai, din cele 83 de raspunsuri si pareri ale colegilor nu ti-ai facut nicio parere.....?

 

Incerc sa nu intorc ironia , am mai recitit o data cele 83 de raspunsuri si singurele mentiuni despre ce am intrebat eu sunt astea :

 

 

Profil non agresiv! Restul tragi tu concluzia!

Cred ca ambele se incadreaza la M+S dar nu sunt bune pentru iarna mai ales daca mergi pe asfalt. Au cauciucul dur iar cele Sahara chiar nu au acele taieturi mici specifice gumelor de iarna. Daca mergi pe asfalt ia unele de iarna gen winter grip de la Insa.

Am ales Insa turbo Sahara profil MT si sunt multumit.Azi am facut un drum cu ele asflat si ceva drumuri de tara printre tarlale spre dunare si sunt ok sau echilibrat bine masina merge ca, cu gumele de vara.

 

Cam putine pana la urma , nu-i asa ? Consider ca intrebarea mea , nu a fost chiar asa , pusa de lene , pana la urma .

Link to comment
Share on other sites

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

N-a fost nicio intentie ironica, dar fiecare intelege ce vrea....

 

Despre Insa Turbo, din tot ce s-a mai scris pe forumul nostru iti pot spune in cateva cuvinte ca majoritatea colegilor care le folosesc sunt multumiti de acest producator de anvelope resapate pentru ca sunt acceptabile la pret versus alte resapate, se echilibreaza mai bine decat alte resapate, dar pana la urma raman tot niste anvelope resapate care sunt mai grele decat originalul, sunt mai dure si mai zgomotoase pe asfalt decat originalul (pe cei care au muntele in fundul curtii ii lasa rece acest aspect, dar pentru restul care fac macar 100km pana la prima poteca, e un aspect pe care nu-l poti ignora).

 

Cat despre modelul de care esti interesat, nu este unul foarte cautat/utilizat pentru ca este un MT si fie cine vrea sa se dea zdravan isi pune model Simex, sau cine vrea ceva mai 50-50% isi ia MT-uri originale (BFG, Cooper, etc).

Se pare totusi ca descarca mai bine decat alte MT-uri, ceva peste MT, dar sub Simex.

Link to comment
Share on other sites

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

eu nu am citit :) dar sunt sigur ca am scris in mai multe locuri despre profilul asta:)

eu am avut acest profil si chiar l-am folosit in conditii diverse

pe noroi si pamant moale se descurca foarte bine-in comparatie cu federal couragia alt MT care nu descarca lafel de bine.

pe zapada moale sau deaia fleasca se descurca bine -cam la fel ca federal couragia

pe asfalt uscat...aici e poveste :) ambele sunt ok doar ca federal couragia e mai silentios si parca nici nu vibreaza asa de mult.

pe asfalt ud...e praf de tot e ca si roata de caruta,aici mai bine sta federal couragia

e rezistent tine cam 40 000 km eu atat le-am folosit pe ale mele si mai era cam 40% material la crampoane.

dezavantaje,sunt cam cu 7 kg mai grele decat un federal couragia de exemplu

se echilibreaza binisor,mai bine ca altele asta e clar dar tot bagi cam 100 grame pe roata

comparativ cu 30 la federal couragia

personal daca as avea nevoie nu as mai lua acest model,pentru ca mie mi-a placut si ma incantat mai mult modelul Dakar de la ei,ala de seamana cu KM1

eu fiind oricum un fan al KM1-lui :)

sper sa te ajute cele scrise in decizia ta.

Link to comment
Share on other sites

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

Va multumesc frumos pt. ambele raspunsuri , sunt chiar opiniile pe care le asteptam . :tk

Si mie imi place profilul Dakar , insa am vazut ca nu au 215/75R15.

Acum am de ales , 400 lei un Insa Sahara , cred ca in jur de 700 e un BF MT , Yokohama nu fac dimensiunea asta , sau ar mai fi alternativa in jur de 500 lei MT-urile de la Hancook sau Kumho .

Link to comment
Share on other sites

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

in 450-500 ron cred ca gasesti Matador MT care nu sunt resapate,raspunsuri multe legat de Insa nu sunt pentru ca nu au multi asa ceva adica cum spunea un coleg ''gogosari'' :D.Eu sunt multumit dar nu pot sa spun ca le-am folosit asa abuziv.Sunt un compromis bun daca esti constrans financiar.Am mai scris tot pe aici pe undeva ceva de genul ''sunt bune dar cu alta ocazie as lua altceva''.

Kumho imi plac le-am vazut la treaba tot pe o Feroza au profil misto, de Matador vorbesc pentru ca are un coleg de vreo 2 ani si este foarte multumit.

Edited by Caphonne

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

in intervalul ala financiar cred ca te incadrezi cu un federal couragia

eu pe 205 80 R16 am dat parca 535 lei bucata

si eu cred ca 50 in plus pe roata si un minus de 35 kg per total merita,nemaipunand aici si uzurile asociate.

intre insa resapat si altceva neresapat la aceeasi bani as lua neresapat atata timp cat profilul ma incanta :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

in bucuresti, cine le comercializeaza la cel mai bun pret ?

daca vorbim de insa turbo e Cristi de la Delta

daca vorbim de couragia eu am luat de la RAzvan GTC

nu strica un telefon pentru o oferta

eu la preturi in jur de 500 pe guma as merge clar pe ceva neresapat si singura in zona mi se pare a fi Federal couragia,cu variatiile in functie de dimensiune desigur.

daca ar fi sa ma invart la pret per guma undeva la 700 as merge clar pe BFG

 

legat de ce se spunea mai sus de insa ca nu prea sunt folosite :) nimic mai gresit :) sunt folosite eu chiar am un set luat de la Delta acum vreo 4 ani si mai bine si sunt super ok,si nu atat eu cat am vazut la mai multa lume insa si sunt multumiti de ele,eu am profilul Dakar dar am avut si sahara dar mai mult imi place Dakar ca sapa mai bine :) si e defapt copie a lui KM1 de la BFG al carui profil eu sunt fan :)imi place chiar mai mult decat KM2 care mie mi se pare o porcarie ca profil dar e parere personala :) si chiar folosesc acest profil cu aceste gume de vreo 8 luni si vreo 15 000 km si ma declar total multumit de comportamentul pe sosea,asfalt,forestiere,piatra sparta...etc dar sunt un jeg pe lut :)nu descarca deloc :)

Link to comment
Share on other sites

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

Am luat la inceputul lui decembrie 4 inse de iarna pentru o duba (din cauza bugetului gaunos)...unul din ele cu defect de fabricatie,cred ca il resapasera lunea - masina vibra din toate incheieturile.

Dupa permutari,echilibrari si drumuri am lasat guma la ei ca sa o vada un "expertu' lu' peste"...nici pana acum nu a ajuns si nu am rezolvat nimic - normal ar fi fost sa schimbe guma cu alta fara discutii....or fi ele resapate ieftine dar totusi...

Eu m-am lecuit de resapate!:uameni

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link to comment
Share on other sites

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

neplacut aspectul,

total deacord cu tine legat de resapate deaia si spuneam mai sus ca prefer pentru un plus la guma sa iau noi nereapate.

decat sa dau 400 pe resapat mai bine dau 500 pe nou :)

sumele sunt aleatorii doar cu scop de a ilustra ideea.:)

tinand cont de patania ta cred ca importatorul sau cel care ti-a vandut guma ar fi trebuit sa iti schimbe cauciucul fara discutie in baza garantiei cel putin,

Link to comment
Share on other sites

Re: insa turbo? ce parere aveti?

 

Cele mai ieftine Insa Turbo le gasiti la baietii astia: http://anvelope-off-road.ro/ (nu-i reclama, dar eu de acolo am cumparat... 3 seturi)

 

Personal consider ca sunt cele mai bune resapate in cazul in care masina este folosita mult si pe asfalt - se uzeaza greu pe asfalt, comparativ cu altele.

In teren, cu presiune corespunzatoare, n-au dezamagit niciodata comparand direct cu marci de renume.

 

Raport pret/calitare foarte bun dupa parerea mea.

 

LE: legat de diferente de greutate, defecte de fabricatie: cantariti-le pe toate si faceti un set cu valori cat mai apropiate, verificati sa fie din acelasi lot, sa aiba carcase identice (resapeaza pe mai multe tipuri)... baietii de mai sus au cooperat de fiecare data in sensul asta. Am facut chiar si retur la o anvelopa cu o greutate ce nu mi-a fost pe plac, n-au comentat nimic, au suportat toate cheltuielile de curierat.

 

Sumele or fi ele aleatorii... dar nu ilustreaza prea bine diferentele de pret dintre resapate si "noi"... pretul in sine e "mic" la ambele variante, dar procentual vorbind diferenta e mare.

Edited by rockshox
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use