Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

LADA NIVA IASI - "Natasha"


dan chiperi
 Share

Recommended Posts

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

deocamdata un pic de facelift pt natasha in noul an:grin:

IMG_1216.thumb.jpg.58f1b98af21f01824f8bce925afd947e.jpg

 

....apropo stateam si vb cu cineva, oare modificam masina pt ca are nevoie ea, sau modificarile is pentru noi insine(ma refer la posesori):ha:

P.S.: E retorica........:grin:

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

Ai grija sa nu ajunga prea grea, ca n-o sa mai fie asa distractiva. Eu in locul tau n-as mai face rollcage, ca doar nu mergi la Open cu ea... Si (din nou) iti recomand troliul cel mic la de Tmax, nu te complica cu trolii mai mari, doar daca te apuci de recuperat patroale :ha:

Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

.....pai astea mici se descurca singure:ha:, la noi cu patroalele avem probleme.

tare m-ar aranja ala de care vorbeam noi de 28,5 kg ca al tau decat unu mai mic de 34-38kg

.....ca sa nu mai spun ca i-ar sta bine si cu ceva galben pe ea:grin:

:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

Ala mic are ~32Kg din cauza sufei metalice, deci nu 34-38 :grin: si e cu 1000 mai ieftin, de aia ziceam :ha: A, si e si ceva mai rapid daca te uiti la rapoartele de demultiplicare, si iti trebuie si placa de troliu mai mica, deci inca un kg in minus :ha:

O sa trebuiasca sa te gandesti si la o baterie de calitate care da curent mare de pornire, ca o baterie anemica incetineste troliul pana la inutilitate. Eu aveam 2x bacterii 77Ah, romanesti, pt diesel, si au facut fata destul de ok.

Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

mai studiem problema atunci,:grin: de aceea mai vb si eu cu unii mai cunoascatori, dar inca nu sunt pe "+" cu finantele, dar fac si eu ca tine , daca "+-urile" unuia de 6500 fata de 9500 sunt viteza mai mare, lipsa unei a doua baterii, si evident 1000 lei, cred ca se ajudeca ideea :grin:

iar astia cu pajero sa-si aduca la purtator scripete ca sa putem face fata:ha:

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

mai studiem problema atunci,:grin: de aceea mai vb si eu cu unii mai cunoascatori, dar inca nu sunt pe "+" cu finantele, dar fac si eu ca tine , daca "+-urile" unuia de 6500 fata de 9500 sunt viteza mai mare, lipsa unei a doua baterii, si evident 1000 lei, cred ca se ajudeca ideea :grin:

iar astia cu pajero sa-si aduca la purtator scripete ca sa putem face fata:ha:

Salutare Dan

te vad ca vorbesti si te tenteaza troliu :)

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1.7-i-multipunct/page2

uite aici cum am facut eu,pentru orice alte detalii nu ezita sa ma suni si te hidez sau poate te ajuta informatiile mele pentru a iti face o idee mai clara,inainte sa te apucu de treaba.

 

ca idee al meu e cel de 5,9 tone pe prima spira si raport mare de demultiplicare...deci e lent dar parere personala mai bine mai incet si sigur decat repede si cu riscuri :) recuperez pe traseu timpul pierdut la troliere :)

montajul l-am facut singur intr-o zi iar daca mai ai pe cineva termini mai repede :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

neavand ce face pe "praful" asta de afara, si interesandu-ma cam cat ajung sa coste 2 lanturi bunute pt offroad, m-am hotarat sa fac ceva homemade(oricum fara manopera si fara vinul fiert baut la fabricare :grin:, tot e scumpel halatul , adica lantul:ha:), si ca sa fiu sincer chiar nu aveam nevoie de lanturi.

Dar ma gandeam asa ca poate e nevoie de vreo recuperare a cuiva din zapada troienita......sau daca te cauta garcea in portbagaj cand vrei sa parasesti orasu si nu stii cum sa-i explici ca nu iti trebuie lanturi:grin:, si ca DRUJBA ta merge si fara ele......:ha:

.....in fine paza buna trece primejdia rea si cum incercam sa avem "di tati" la noi in caz ca se intampla ceva, iar intotdeauna ca un facut se intampla ceva pt care nu avem nimic la noi.........:ha:(unii stiu despre ce vorbesc).... m-am apucat de ele

 

03022012(001).thumb.jpg.ccaa43da1051f628eaa3dcf334c191f5.jpgIMG_1243.thumb.jpg.c0af75780f608a5c751e176310547241.jpg

IMG_1245.thumb.jpg.797f0ca46de4eedf096c1114abd196e3.jpg, pe roata de rezerva merg unse:ha:, sa vedem cum merge montajul in teren........:grin:

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

masina exista, o vedeti in pozele de la ultima iesire la iasi de acum 2 saptamani si merge intr-un mare fel, cu simexurile alea...

Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

multumesc, multumesc, adevarul ca macar dupa zgomot sa intoarca lumea capu dupa ea :ha:

exista, insa numai nu prea mai am cu ce sa ma laud,

adica poate cu facutul a unei bucati din traseul de la open de anul asta :grin: nu am putut crede ca dihania face si chestii din astea :ha:, pacat ca nu prea avem filme

aaaa si am uitat , am bagat economiile si intr-un cabestan , numai ca de vreo 2 luni ma muncesc sa-l pun si nu am timp. pana una alta ceva poze cu jucaria in cutie

p.s.: tudor uitam aproape sa spun are 42 de kg :ha:

IMG_1706.thumb.jpg.d7b02f185d6fc879f4c4da46461ef3b7.jpg IMG_1707.thumb.jpg.2f3689ee6e622beb08c93c1463095fac.jpgIMG_1708.thumb.jpg.4ce908bbde6e1e9aa6f3667785a9a345.jpgIMG_1709.thumb.jpg.86f792c63e6f36ac0ee63aad598e1ddb.jpgIMG_1709.thumb.jpg.68d80d403aad29a35a5b5e4f5587e852.jpg

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

Daca esti obsedat de greutate mai scurteaza din cablu ( ... de plasma ....nu zic ...da' spun ... ) .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

inca nu ma deranjeaza, tinand cont ca deocamdata merg facra copilot, e ok :ha:, in functie de cate kg o sa aiba, vad la ce renunt :grin:

prima data arunc sticlele :ha:

:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

inca nu ma deranjeaza, tinand cont ca deocamdata merg facra copilot, e ok :ha:, in functie de cate kg o sa aiba, vad la ce renunt :grin:

prima data arunc sticlele :ha:

 

bravo :) da eu zic sa nu arunci sticlele arunci copilotul in mocirla ca el e cu sufele :)

apropo daca ai 42 de kg sa stii ca nu e mare diferenta intre al meu si al tau doar de vreo 4 kg :) la mine scrie cum ca ar fi de 46 :)

daca schimbi cablul metalic cu plasma castigi 7-8 kg la mine cablul avea cam 12 kg iar plasma cu fanta cu tot cam 4 kg.

 

daca ai nevoie de ajutor la montaj te ajut cu mare placere cu idei si pareri :)

inca o intrebare cat e halatul si de unde l-ai luat?:):):) ca ma tenteaza si pe mine tare unul de calitate ca al meu e o chinezarie care pana acum a mers foarte bine doar cu o interventie :)

Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

halatul e destul de scump 3000 de lei, de unde? in privat pt a nu fi tras de urechi pt reclama :wink:, desi nu e mare chestie, pt ca cred ca doar cei de la care l-am luat comercializeaza asa ceva, acest model. Ceilalti care comercializeaza tmax nu aduc acest tip nou de troliu, ori prea scump ori neintrebat. Dar daca citesti de pe cutia din prima poza ai sa vezi ca are 1 cp in plus, sufa e de 30 m telecomanda si fir si wireless, cu releul incorporat, deci scapi de efortul gasirii unui loc pt montat, etc :) tot ce-i mai bun pt natasa:grin:

P.S.: mi-ar fi prins bine o mana de ajutor ca am in cap schema de montaj, iar bullbarul l-am facut , trebuie doar prins in lonjeroane :) (asta trebuia sa fie secret :grin: ), dar apreciez Karol

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

halatul e destul de scump 3000 de lei, de unde? in privat pt a nu fi tras de urechi pt reclama :wink:, desi nu e mare chestie, pt ca cred ca doar cei de la care l-am luat comercializeaza asa ceva, acest model. Ceilalti care comercializeaza tmax nu aduc acest tip nou de troliu, ori prea scump ori neintrebat. Dar daca citesti de pe cutia din prima poza ai sa vezi ca are 1 cp in plus, sufa e de 30 m telecomanda si fir si wireless, cu releul incorporat, deci scapi de efortul gasirii unui loc pt montat, etc :) tot ce-i mai bun pt natasa:grin:

P.S.: mi-ar fi prins bine o mana de ajutor ca am in cap schema de montaj, iar bullbarul l-am facut , trebuie doar prins in lonjeroane :) (asta trebuia sa fie secret :grin: ), dar apreciez Karol

 

oaaaaa scump domle' scump :) e cam dublu fata de cat am dat eu pe al meu dar e drept face e tare tentant si pentru mine ceva de genul mai ales ca are cutiuta de conexiuni interioara fara sa ma mai complic cum am facut eu.

intradevar am citit specificatiile si are cu 1,1 cp mai mult dar ai si reductia de doar 218 la 1 parca asa ca e justificat eu am 265 la 1 cu 5,5 cp mai slab mai lent dar cu reductie mai mare :) pe cand al tau are numai avantaje mai rapid mai puternic dar cu o reductie adaptata nevoilor tale

daca nu ar fi considerentele de bani acum as lua si eu unul dar...cum bugetul nu permite aceasta investitie ma abtin si visez cand voi putea sa imi schimb troliul sau s amai pun unul si pentru spate :)

cu ajutorul oricand cu mare placere desi nu prea stiu cum as putea sa te ajut eu de aici dar oricum macar cu o parere un sfat o idee eventual ceva logistica o rezolvam :) te ajut si te sustin cu ce pot

acum fie vorba intre noi din toate iesirile off road din tot campionatul pe unde am tot participat cel mai bine m-am simtit si distrat cu voi la Iasi ca sa nu mai spun ca primirea pe care mi-ati facut-o voi a fost foarte placuta si calda cel putin la speciala Pavlov cand pe ploaia aia ati venit in gasca mare sa ne sustineti, asa ca profit de ocazie si iti spun ca o parte din faptul ca am castigat speciala se datoreaza sustinerii voastre, asa ca si la anul doamne ajuta sa fim sanatosi si sa fie totul bine ca mai vin :)

tare buni erau pestii aia cu mujdei si berea mama ce mai mergea...sper sa nu se desfiinteze bodega ca ar fi tare pacat ca mult mi-a placut.

 

acum revenind la trolii :) stiu ca am mai spus dar o mai spun odata; neaparat intareste lonjeroanele dubleaza-le cu o alta teava cu o bara cu ceva ca altfel nu tin.apropo de asta am vazut pe net un filmulet cu unii care vroiau sa scoata o niva din mocirla ci au tras cum au tras ca la un moment dat au smuls toata partea din spate de sub haion...cand am vazut asta am ramas cu gura cascata ...nu mai gasesc filmuletul ca il postam aici...asa cand am vazut m-am felicitat ca am demontat carligele de remorcare spate ca eram tentat sa le mai folosesc :)

 

scuze de off topic sper ca nu am suparat pe nimeni...apropo vezi ca se anunta ceva prin Noiembrie colegul Tudop (Tudorica :) ) stie mai multe cred vorbeste cu el poate vii si tu daca poti ca eu as vrea sa vin cu utilajul :)

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

filmuletul cu niva care a fost jumulita de partea din spate il stiu si eu,am studiat putin pe sub a mea ea si am vazut punctele unde se poate rupe si anume din imbinarile de la lonjeroane,sunt niste dungi perpendiculare pe lungimea lor,cu timpul de acolo cedeaza,eu o sa le imbrac dintr-un capat in altul cu un profil "u" de 2-2,5 mm{se aduna ceva kg,o sa fac un calcul ),de maine ma apuc de treaba,deja sudorul e tocmit...:wink: O sa pun ceva poze cu lucrarea in sine care cuprinde si intarirea suporului dif central si probabil o sa umblu si la unghiul puntii spate(o sa il dau putin de "mot" in sus sa nu mai rupa crucile cardanice,,,sa vedem ce o sa iasa).va tin la curent dar discutam pe topicul "lada niva diesel" Pana atunci sa ne auzim sanatosi!:banana

Land Niva Luci

WWOC-VALCEA

X-TREME OLANESTI

Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

Buna seara!

 

Azi am platit placa de troliu si catva maruntisuri de piese si urmeaza in viitorul apropiat sa-mi achizitionez si troliul. Karol,cred ca tie o sa-ti revina misiunea "ingrata" de a ma ajuta sa o montez pe masina intr-o sambata,cat mai este vremea frumoasa....:grin:

Intrebare: am vazut ca tu ai montat placa pe suportii de bara si te deranja ca-ti obtura fluxul de aer la radiator.Se poate monta sub suportii de bara? Sau alta prindere????

@ teopes,parca avea alt sistem de prindere, dar cand m-am intalnit cu el nu prea i-am luat seama la prinderi.Stiu doar ca avea ceva fiare sudate de placa si prinse direct de puntea fata....

Astept si alte idei,pt ca oricum o sa tai cate una alta din bullbar si vreau sa imi iasa treaba din prima!:x

Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

da, stiu variantele rusilor, le-am studiat inca dinainte sa-mi iau masina :grin: am foldere intregi cu ce am vazut interesant pe site-ul celor de la http://www.fdesign.ru :) si chiar va rog sa umblati pe acolo daca nu ati facuto inca.

 

@tudop - ai sa razi cam pe ce considerente am luat modelul asta de troliu :) : 1. trebuia unul de 9500 asta e clar; 2. am vrut si dupa discutiile cu tine, si dupa ce am vazut pe teren, unul cu sufa metalica, pt ca plasma stand la soare se degradeaza plus ca la unele trolieri se mai freaca de pamant, copaci, pietre si se poate rupe; 3. cred ca mi-a placut designul troliului in principal si cred ca galbenul nu ma aranja :grin: iar silver-ul da bine pe negrul masinii si scris alb(cu galben era cam chich). Am considerat ca o data iau troliu si merita, ca pt toate detaliile amintite mai sus, cat si pt datele tehnice un pic diferite, sa dau 100 eur in plus, doar e pt natasha :grin:

 

@karol - stiu ca lonjeroanele is varza la trolieri laterale, si probabil voi avea un sistem de prindere diferit de ce anume am vazut pana acum, sper sa nu fi uitat chiar toata mecanica si rezistenta materialelor(am fost bun pe la astea acum vreo 10 ani :wink: ) . Stii cum e daca tot se rupe macar sa fii propriul tau dobitoc :ha2 sa nu ai pe cine injura :)

 

Sa se termine sezonul in constructii si ma apuc, promit ceva poze. Cat despre bere hamsii, mici si mujdei, se rezolva Karol, doar tre sa dai o tura pe aici :)))))))

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

da, stiu variantele rusilor, le-am studiat inca dinainte sa-mi iau masina :grin: am foldere intregi cu ce am vazut interesant pe site-ul celor de la http://www.fdesign.ru :) si chiar va rog sa umblati pe acolo daca nu ati facuto inca.

 

@tudop - ai sa razi cam pe ce considerente am luat modelul asta de troliu :) : 1. trebuia unul de 9500 asta e clar; 2. am vrut si dupa discutiile cu tine, si dupa ce am vazut pe teren, unul cu sufa metalica, pt ca plasma stand la soare se degradeaza plus ca la unele trolieri se mai freaca de pamant, copaci, pietre si se poate rupe; 3. cred ca mi-a placut designul troliului in principal si cred ca galbenul nu ma aranja :grin: iar silver-ul da bine pe negrul masinii si scris alb(cu galben era cam chich). Am considerat ca o data iau troliu si merita, ca pt toate detaliile amintite mai sus, cat si pt datele tehnice un pic diferite, sa dau 100 eur in plus, doar e pt natasha :grin:

 

@karol - stiu ca lonjeroanele is varza la trolieri laterale, si probabil voi avea un sistem de prindere diferit de ce anume am vazut pana acum, sper sa nu fi uitat chiar toata mecanica si rezistenta materialelor(am fost bun pe la astea acum vreo 10 ani :wink: ) . Stii cum e daca tot se rupe macar sa fii propriul tau dobitoc :ha2 sa nu ai pe cine injura :)

 

Sa se termine sezonul in constructii si ma apuc, promit ceva poze. Cat despre bere hamsii, mici si mujdei, se rezolva Karol, doar tre sa dai o tura pe aici :)))))))

 

vin cu mare placere doar ca stau mai prost cu timpul si cu fondurile disponibile :) dar le rezolvam noi sanatate sa fie :)

 

in legatura cu lonjeroanele ai dreptate in ceea ce spui dar poti sa si corectezi asta daca iti amintesti ca am discutat noi despre subiect :)

daca nu iti zic ca deaia am adoptat eu solutia de dublare pe interior a lonjeronului cu teava patrata de 30 cu 30 si 4 in perete pe toata lungimea lonjeronului pana la curbura pe vreo 60-70 de centimetri lungime batuta cu ciocanul sa intre fix :) dupa care prinsa cu suruburi strapunse prin lonjeron :)

plus am folosit placa de troliu aia de la Cluj pentru rigidizare si inchidere cap de structura prinsa in 6 prezoane :)

la mine deocamdata tine bine acum daca nu faci lucrarea pana ne vedem mai vedem cum se comporta la mine solutia iar apoi daca nu te grabesti adopti varianta optima:)

Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

vin cu mare placere doar ca stau mai prost cu timpul si cu fondurile disponibile :) dar le rezolvam noi sanatate sa fie :)

 

in legatura cu lonjeroanele ai dreptate in ceea ce spui dar poti sa si corectezi asta daca iti amintesti ca am discutat noi despre subiect :)

daca nu iti zic ca deaia am adoptat eu solutia de dublare pe interior a lonjeronului cu teava patrata de 30 cu 30 si 4 in perete pe toata lungimea lonjeronului pana la curbura pe vreo 60-70 de centimetri lungime batuta cu ciocanul sa intre fix :) dupa care prinsa cu suruburi strapunse prin lonjeron :)

plus am folosit placa de troliu aia de la Cluj pentru rigidizare si inchidere cap de structura prinsa in 6 prezoane :)

la mine deocamdata tine bine acum daca nu faci lucrarea pana ne vedem mai vedem cum se comporta la mine solutia iar apoi daca nu te grabesti adopti varianta optima:)

 

stiu ca am vorbit, si ti-am spus ca eu am bucsat 2 tevi, una in alta, obtinant una cu diametru in carne de 6 mm, ceea ce e f ok, plus ca conlucreaza ca un tot unitar, mai pun eu acolo ceva intariri, ai sa vezi, ai uitat ce ti-am povestit:ha2

Edited by dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link to comment
Share on other sites

Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

 

 

Nu pot sa folosesc nicio solutie, pt ca o sa am deja placa de troliu de la cei din Cluj,care se prinde pe suportii de bara.:tk

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use