Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

O lume in miniatura. Machete 4x4 si mai mult decat atat.


bogdan_g
 Share

Recommended Posts

Re: O lume in miniatura. Machete 4x4 si mai mult decat atat.

 

Sa inteleg ca nu erau total reversibile actionarile de la tractiune

 

corect, aveau limitator de cursa. (maneta jhonson se numea, si "conceptul" se regaseste pana tarziu, la camioane...dealtfel, inventia fiind a unui inginer care ulterior devine cunoscut in industria auto)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: O lume in miniatura. Machete 4x4 si mai mult decat atat.

 

Deci , daca ar fi simetrica pe osii , teoretic si dpdv al conducerii ar fi cu viteze egale fata/spate ?

La ce procent se ajungea la mersul cu spatele ( si de ce e atit de important la aceste agregate atit de grele ? )

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: O lume in miniatura. Machete 4x4 si mai mult decat atat.

 

teoretic, da. functioneaza pe baza excentricitatii, daca te apuci sa faci insa calcule (si ai in vedere ca nu poti sa pastrezi o presiune constanta ... sau temperatura apei, nu ai cum sa mentii unghiuri fixe la parghii, tremura toate pe acolo ...) o sa vezi ca ajungi intr-o zona de nesiguranta...(daca ma intrebi pe mine, era o smecherie s-o pui in miscare, indiferent de directie in conditiile date, iar despre viteza constanta ... nu mai zic)

Link to comment
Share on other sites

Re: O lume in miniatura. Machete 4x4 si mai mult decat atat.

 

La ce procent se ajungea la mersul cu spatele ( si de ce e atit de important la aceste agregate atit de grele ? )

 

nu stiu sa raspund ... dar am sa te rog sa te gandesti cum faci sa intorci o masina de 25m lungime ?

Link to comment
Share on other sites

Re: O lume in miniatura. Machete 4x4 si mai mult decat atat.

 

complicat oricum ... :) cert este ca nu toate statiile au pod rotativ sau triunghi de intors, iar daca era o cursa mai scurta intre 2 astfel de statii..., dupa ce lasa incarcatura, trebuia sa mai mearga un pic, pana gasea un loc de intors... cam scump... )

 

<later edit>

in plus, existau linii "interesante" (am mai spus pe undeva..., una dintre ele ar fi fost pe la brezoi-voineasa) si mai mult, masinile, in general, erau proiectate specializat pentru anumite configuratii de linii.

pe mine, spre ex., ma intereseaza masinile de viteza ... si cursa lunga (orient express, karwendell express...), sau altfel spus, BR03, 05, 12, 17... au anumite particularitati, dar, in egala masura, imi plac liniile grele de carbune (sau militare :grin: ), ascunse prin munti, cu pante mari ... ma rog, pe astea nu au ce sa caute cele de mai sus....

Edited by bogdan_g
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: O lume in miniatura. Machete 4x4 si mai mult decat atat.

 

@cos , tu zici bine, ce zici ... insa, trebuie sa privesti de sus, adica tot ansamblul (instalatii de cale, vagoane, incarcatura, personal ... [defectiuni, razboi, mecanici cu doua maini stangi] si cred, cel mai important la trenuri ... sinele :grin: ...

si revin la viteza si mers cu spatele

(stiai asta deja) cand impingi este cu totul altceva decat atunci cand tragi (ori astea aveau mereu ceva in spate :grin: )

 

la noi, "iuteala maxima" era de 30km/h

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Re: O lume in miniatura. Machete 4x4 si mai mult decat atat.

 

si softul este gata ... liniile ferate (CFBG) intra intr-o noua epoca ... full automatizate. sunt bucuros ca am reusit sa gasesc o varianta decenta de a culege informatii despre pozitia masinilor pe circuit, elimind toti senzorii (relee reed) montati intre traverse.

 

respect,

bogdan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Re: O lume in miniatura. Machete 4x4 si mai mult decat atat.

 

Locul 3 pe tara, cea mai buna performanta.

 

Campioana nationala

 

Hobby costisitor.....

 

Later edit: am postat ca am vazut 4x4....dar majoritatea postarilor se refera la...trenuri....daca este offtopic, se poate sterge.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link to comment
Share on other sites

Re: O lume in miniatura. Machete 4x4 si mai mult decat atat.

 

scara 1/10 sunt ambele...

 

Tot din colectia personala:

 

 

 

 

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link to comment
Share on other sites

Re: O lume in miniatura. Machete 4x4 si mai mult decat atat.

 

o pun si pe aceasta ...(desi nu face parte din colectia oficiala). merita insa prezentata pentru caracteristicile tehnice ale masinii

IMG01215-20130225-1715.thumb.jpg.3f5deae5c97a30dfe24f02c55ce28621.jpg

ER20 CF Hercules

 

Lungime peste tampoane: 19275 mm

Formula osiilor: Bo'Bo'

Masa: 137.5 t

Putere maxima la obada: 3500 kW

Forta de tractiune maxima: 450 kN (la demaraj cu un coeficient de aderenta μ0=0,3)

 

o "chestie" interesanta la masinile noi:

Dimetrul rotii in stare noua/complet uzata: 1100/1020 mm

Edited by bogdan_g
Link to comment
Share on other sites

Re: O lume in miniatura. Machete 4x4 si mai mult decat atat.

 

cred ca sunt mai interesante modelele decat formulele matematice. revin la poveste:

 

IMG01245-20130228-1137.thumb.jpg.6755384055f78b36bf917e7f257f6298.jpg

IMG01239-20130228-1134.thumb.jpg.73baee47571574098106a8621fede57b.jpg

IMG01247-20130228-1137.thumb.jpg.afd88edff6432f03773eff6de714c2e3.jpg BR18

IMG01244-20130228-1136.thumb.jpg.9c87b2228abf896e2ccf6a880c0947ab.jpg

[ATTACH=CONFIG]169621[/ATTACH]

 

locomotivele Badische IVh au fost proiectate pentru tractarea trenurilor rapide de persoane, fiind ultimele construite inainte de "standardizare". masinile au fost utilizate in special pe valea rinului intre frankfurt si basel unde au tractat si vestitul tren "Rheingold". odata cu aparitia locomotivelor Br 01, locomotivele Br 18.3 au fost transferate in nordul germaniei unde au fost in serviciu pana la sfarsitul razboiului.

 

Formula axelor: 2 C 1

Putere maxima: 1435 kW

Greutate: 97 t

Greutate aderenta: 53,4 t

Lungime: 23,23 m

Viteza max: 140 km/h

Diametru roata motoare: 2,1 m

Nr. cilindrii: 4

Data intrarii în serviciu: 1918

Nr. exemplare fabricate: 20

Link to comment
Share on other sites

Re: O lume in miniatura. Machete 4x4 si mai mult decat atat.

 

anul 1926.

pt ca economia este in plina dezvoltare, iar traficul pe liniile secundare devine aglomerat, caile ferate germane lanseaza o noua comanda pt dezvoltarea unei locomotive de tip tender, cu o greutate redusa pe osie, capabila sa tracteze trenuri de persoane pe aceste linii. ea face parte din seria de locomotive "standardizate" (Einheitslok), iar pt constructia ei s-au folosit de unele componente ale msinii BR24. (cazanul si transmisia)

 

IMG004444-20130301-1926.thumb.jpg.bdb7c6e3bd230f61cd9c24874b57bac9.jpg BR64

IMG004444-20130301-1927.thumb.jpg.4962d2e343fe192818f8a734c42fd3ed.jpg

 

Formula axelor: 1 C 1

Diametrul rotii motoare: 1,5 m

Viteza max: 90 km/h

Greutate: 75 t

Lungime: 12,4m

Nr.cilindri: 2

Presiune la cazan: 14 bar

 

a fost poreclita "Bubikopf", aceasta fiind o coafura la mare moda in anii '30 (http://de.wikipedia.org/wiki/Bubikopf_(Frisur))

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use