Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari


alin-jeep
 Share

Recommended Posts

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Intamplator am dat de un nou proprietar de Jeep GC . Cu service in Bucuresti.

Cum orice JEEP GC care se repecta are probleme cu celebrele clapetele de la caldura-clima ,dupa intrebari,consultari si sfaturi omul si-a rezolvat problema local.

Strungarul casei a refacut clapetele din AL....stanga-dreapta plus recirculare dupa cotele celor rupte.

A desfacut constiincios bordul si le-a schimbat.Munca de chinez batran.

 

Sustine ca poate face toata operatiunea pentru eventualii doritori pentru 650 lei.

 

Avand in vedere ca eu personal am luat via e-bay doar clapetele de banii astia- 650lei- ,fara munca si manopere desfacut bord,consider ca poate fi de ajutor pentru alti colegi.

 

Detalii pe PM daca sunt doritori. Fara prea multa reclama gratuita.

Probabil ca poate sa faca/vanda si doar clapetele daca sunt cereri,asta nu am intrebat.

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Buna seara. Astazi a venit un baiat care se ocupa de resoftari, chip ceie, refaceri chei si s-a ocupat putin de masina. A scos calculatorul, l-a desfacut a dezlipit ceva si apoi l-a pus pe masina. Masina nu a pornit. L-a desfacut iar, a dezlipit si a lipit iar pe acolo l-a pus si degeaba. A zis ca de fiecare data cand il pune ia aceeasi eroare. A desfacut imlbilizatorul de la contact, la fel masina nu a pornit dupa care a facut o diagnoza si a dat ca "nu exista legatura intre calculator si imobilizator". Solutia ar fi ca sa iau toata instalatia la verificat sa vad unde este intrerupta legatura, sau daca imi poate spune cineva care este firul (sau pinul cre intra in calculator) care ajunge de la imobilizator la calculator ca sa il pot verifica (sa verific toata instalatia e jale- este foarte inghesuita). Orice idee, solutie este binevenita. Va multumesc

 

Vă Salut! Am rezolvat problema cu pornirea. De vina a fost BCM care avea un circuit defect, pe care băieții la care am dus masina l-au refăcut. Acum masina pornește f bine. Băieții la care am dus masina fac diagnoza, cipuri de chei, chei auto, chei după contact, electronica auto sunt meseriași.

Acum as vrea sa va întreb unde pot găsi bucși pentru trac bar, la mine au joc mare și nu am găsit.

Edited by RONIN
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Vă Salut! Am rezolvat problema cu pornirea. De vina a fost BCM care avea un circuit defect, pe care băieții la care am dus masina l-au refăcut. Acum masina pornește f bine. Băieții la care am dus masina fac diagnoza, cipuri de chei, chei auto, chei după contact, electronica auto sunt meseriași.

Acum as vrea sa va întreb unde pot găsi bucși pentru trac bar, la mine au joc mare și nu am găsit.

 

In sfarsit....credeam ca nu mai vrei sa impartasesti nimic....:top

 

Lasa o adresa de mail. iti trimit catalogul de piese in PDF. Cadou.

de acolo iei coduri de piese, si pe urma cauti la cele 2-3 magazine specializate in Crown din Ro- calitate slabuta dar piese pe stoc sau in 3-4 zile sau varianta recomandata apelezi E-bay sau magazine din UE sau SUA..............

 

La schimb,spune exact cine-s baietii cu cheile,unde sunt ,eventual niste costuri ca de rezolvat am inteles,sunt specialisti...

Asta in ideea ca poate cineva foloseste informatia direct la nevoie,fara sa apeleze la tine si PM...(rapid si fara asteptare)

 

Multumesc de intelegere :grin:

Edited by RZV

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Bucsi de trackbar se gasesc la Daystar, sunt pentru trackbar de TJ spate. Eu mi-am comandat din Germania, de pe ebay. Codul este Daystar KJ07001BK

Edited by ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Baietii care au rezolvat problema masinii mele sunt in zona Petre Ispirescu vis-a-vis de liceul Bolintineanu. Toata treaba a costat 800 lei, masina a stat la ei 5 zile, timp in care au verificat instalatia electrica- mufe, cabluri... a durat pana i-au dat de cap, dar sunt seriosi si constiiciosi. Ii recomand. Tel 0767237271 Sefan, poti spune ca ai nr de la Alex cu Grand Cherokee.

Adresa mea de mail malbarbu_80@yahoo.com

O seara buna

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Baietii care au rezolvat problema masinii mele sunt in zona Petre Ispirescu vis-a-vis de liceul Bolintineanu. Toata treaba a costat 800 lei, masina a stat la ei 5 zile, timp in care au verificat instalatia electrica- mufe, cabluri... a durat pana i-au dat de cap, dar sunt seriosi si constiiciosi. Ii recomand. Tel 0767237271 Sefan, poti spune ca ai nr de la Alex cu Grand Cherokee.

Adresa mea de mail malbarbu_80@yahoo.com

O seara buna

 

 

Eu nu am nevoie de nimic si nici nu imi doresc :))

Dar info poate fi de folos altor useri ce au ..

 

Ai mail cu catalogul. si detalii tot pe mail.

 

Spor

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Bunaziua

 

Azi m-am apucat sa schimb filtrul de motorina la mootor 2.7crd

Am inlocuit filtrul, am aerisit (metoda sticlei cu motorina agatate si desfacut surubul de pe filtru). Totul ok , am pornit-o dar dupa 1 minut de functionare observ ca filtrul se goleste si motorul se opreste, pe furtunul transparent care vine de la filtru spre motor incepe sa vina cu aer in ultimele 10 secunde de functionare inainte de a se opri.

 

Cred ca nu vine motorina din rezervor, are vreo pompa undeva in rezervor ?

 

Am repetat operatiunea, am umplut filtrul de motorina , am aerisit si simptomul se repeta: dupa consumul motorinei din filtru motorul se opreste, parca nu as avea motorina in rezervor

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Arunca filtrul standard si treci la unul de Sprinter, fara senzor de apa si dop de scurgere. Motorul trage aer pe acolo (sau pe la conectorul furtunului de tur).

Furtun nou filtru spre pompa de joasa presiune, cod Mercedes (pret aprox 90 lei la reprezentanta in Cluj, omul era surprins, era prima comanda facuta din Cluj pentru codul respectiv): A 665 070 05 32

Cod filtru Sprinter: Mahle KL 100/2

Daca tot vrei sa fii 110% sigur, poti schimba si o-ringul de pe valva de retur de pe filtru, nu stiu dimensiunile, o valva costa 40 de lei la reprezentanta. A 611 078 02 49

 

Filtrul fara gauri e fix aceeasi branza in rest si scapi de 2 locuri pe unde poate prinde aer. Eu am schimbat filtrul cu unul "corect" cand am luat masina, am avut aceleasi probleme ca si tine, l-am returnat si l-am pus inapoi cel vechi. Dupa un an, cand a venit vremea rea, motorul pornea, mergea 5 secunde si se oprea. Combinatia frig, o-ringuri vechi undeva pe filtru, filtru vechi facea ca sistemul sa prinda pe undeva aer.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Incercasem sa montez ieri un filtru ASHIKA (Italian) dar probabil ca poate sa traga aer pe la senzorul de apa si mai ales pe la dopul de scurgere din lateral, o inventie inutila acel dop de cauciuc pt ca oricum nu prea ai acces sa-l golesti de apa (daca are)

 

Acum am comandat un filtru MAHLE de Sprinter, intradevar nu are senzor si dop de scurgere.

 

Sub masina am vazut un radiator in care intra conducta de motorina, probabil pentru racirea combustibilului.

 

In rezervor am pus motorina aproape plin acum, mi-a spus cineva ca rezervorul trebuie sa fie minim 50% ca sa pot face operatiunea de schimbare a filtrului.

 

Am o intrebare: daca bag presiune de aer pe retur nu ar trebui sa vina motorina pe tur ? Ar usura mult munca de aerisire.

 

Practic cum vine motorina din rezervor ? are acolo vreo pompa electrica ?

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Gata am rezolvat.

 

Am facut plinul cu motorina

Cumparat un filtru de Spinter marca MAHLE

Am schimbat furtunele de tur si retur , cele vechi erau practic din plastic ,, asa de vechi erau.

Am montat furtune panzate , cumparate de la magazin de piese de Dacia, de acelea model vechi cum erau candva

 

In sfarsit functioneaza ok.

 

Urmeaza sa mai comannd furtunul transparent intre filtru si motor , clipsul de pe filtru este cam uzat

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Incercasem sa montez ieri un filtru ASHIKA (Italian) dar probabil ca poate sa traga aer pe la senzorul de apa si mai ales pe la dopul de scurgere din lateral, o inventie inutila acel dop de cauciuc pt ca oricum nu prea ai acces sa-l golesti de apa (daca are)

 

Acum am comandat un filtru MAHLE de Sprinter, intradevar nu are senzor si dop de scurgere.

 

Sub masina am vazut un radiator in care intra conducta de motorina, probabil pentru racirea combustibilului.

 

In rezervor am pus motorina aproape plin acum, mi-a spus cineva ca rezervorul trebuie sa fie minim 50% ca sa pot face operatiunea de schimbare a filtrului.

 

Am o intrebare: daca bag presiune de aer pe retur nu ar trebui sa vina motorina pe tur ? Ar usura mult munca de aerisire.

 

Practic cum vine motorina din rezervor ? are acolo vreo pompa electrica ?

 

Undeva langa rampa de presiune o sa vezi ceva dop pe un furtun de plastic, pe acolo tragi combustibil cu o pompa de mana ca sa amorsezi sistemul. Eu n-am folosit asa niciodata sincer...

 

Pe motor ai 2 pompe, cea de inalta presiune si cea de joasa presiune. Cand motorul functioneaza, in sistemul de alimentare pana la pompa de joasa presiune este presiune negativa si orice problema de etanseitate apare ca si bule in furtune si cauzeaza probleme, mult mai mari decat la sistemele care au pompa electrica in rezervor. 3.1TD are pompa in rezervor

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salutare tuturor ma poate ajuta si pe mine cineva?

 

Am un Grand Cherokee 2.7 WG 2004 si nu cupleaza fata.

In 4 all time trage doar spatele, iar in low nu face nimic, nici macar nu se tureaza

E posibil sa fie cutia de transfer de vina?

Astept nerabdator sfaturi sau pareri.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Va salut!

In ultima perioada de timp GC nu mi-a facut probleme, fiind utilizat zilnic.

De cateva zile, nu mai functioneaza semnalul de pe partea stanga, iar acum partea dreapta ramane aprinsa, in momentul cand dau semnal. Banuiesc ca releul(4866130), dar pentru siguranta as vrea sa il testez.

Aveti vreo schema electrica a acestuia? Sa stiu cum trebuie alimentat.

Exista piesa echivalenta ca si consumabila?

Este foarte deranjant sa nu functioneze semnalul, desi altii nu il folosesc...:grin:

Edited by alex_man
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Mai bine iti iei releu sh din dezmembrari

Sunt multe parcuri care dezmembreaza GC , practic cine aduce o stfel de masina acum prefera sa o vanda parcurilor de dezmembrari pt ca inmatricularea e f scumpa

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Bineînțeles ca nu am avut stare. M-am uitat la colegii de la jeepforum și am încercat și eu.

Este un releu cu 9 pini si doua bobine. Bobina de langa soclu este pentru partea stanga, cealalta pentru dreapta.

Am refăcut lipiturile pe placă circuitului. Pe un pin era o fisură, eu nu am vazut inițial. Am curățat cele două bobine cu acetonă și problem solved...for now. De câteva zile funcționează.

Va țin la curent.

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salutare tuturor!

 

A venit frigul si pompa de inalta presiune a inceput sa picure...presupun ca e eterna combinatie frig-oringuri vechi.

E vreun confrate de suferinta care ma poate indruma catre cineva serios si cu preturi decente ptr inlocuirea tuturor oringurilor de pe pompa???

Sau e cineva care a facut chestia asta singur ca sa mi spuna ct de complicat e?

;Bafta si un an nou mult mai bun si cu preturi mici la diesel!!!!

CREDENDO VIDES
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Daca te aajuta, in Sibiu Bogdan Ionac 0748-377-293 ( si el e posesor de Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD )

 

Salutare tuturor!

 

A venit frigul si pompa de inalta presiune a inceput sa picure...presupun ca e eterna combinatie frig-oringuri vechi.

E vreun confrate de suferinta care ma poate indruma catre cineva serios si cu preturi decente ptr inlocuirea tuturor oringurilor de pe pompa???

Sau e cineva care a facut chestia asta singur ca sa mi spuna ct de complicat e?

;Bafta si un an nou mult mai bun si cu preturi mici la diesel!!!!

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Mersi frumos ......scuze ca nu am mentionat : ma intereseaza prin Bucuresti...

Dar inca o data mersi frumos ptr raspunsul prompt

Numai bine va doresc

CREDENDO VIDES
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

S a rezolvat.

Am comandat kitul de Bosch care e universal l-am dus la un service ptr pompe unde bineinteles ca nu au facut treaba buna...rezultat masina nu vroia sa porneasca pentru ca tragea aer exact pe la pompa.....

Asa ca cu manutele mele amandoua am desfacut pompa,am rearanjat garniturile ca un chinez batran si masina a luat o din prima....

Sunt satul de profesionisti pana in gat:al :al.

Ok! Acum alta problema :nu mai merge incalzirea!!! Si nu! nu sunt clapetele

Astea le am inlocuit merg brici....Are vreun frate de suferinta vreo idee sa ma lumineze si pe mine? Nu de alta dar afara sunt -11 grade aproape ca imi ninge in masina

Mersi anticipat

CREDENDO VIDES
Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Ok! Acum alta problema :nu mai merge incalzirea!!! Si nu! nu sunt clapetele

 

Cum ti-ai dat seama ca nu sunt clapetele de vina? Uita-te daca se invart motorasele, cand pui contactul... Pentru ca din experienta frig in masina = clapetele vietii...

Oricum, da un ochi la procedura AZC, poate iti este de folos: procedura WJ climate controls.doc

Edited by SorinD

__________________________________

JEEP GRAND CHEROKEE 2,7 TD '03

Link to comment
Share on other sites

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Eu ma refeream la motorase/actuatoare. Personal am trecut prin fazele astea: frig in masina, dat jos bordul, clapete cu balamalele coapte/rupte; facute clapete din aluminiu, pus la loc, montat bordul, totul ok pentru 3 saptamani; iar frig in masina, am coborat toti sfintii din cer, degeaba... dat jos bordul, clapetele ok, motorasele nu se invarteau... inlocuit cu kit mopar, pus sus bordul, totul ok. De 2 ani nu mai am frig iarna si cald vara ...

De aceea ziceam sa verifici daca se invart motorasele. Si am atasat documentul cu procedura de verificare...

__________________________________

JEEP GRAND CHEROKEE 2,7 TD '03

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use