Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016


Mtbkid

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 351
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016

 

 

Si acum asteptam cu nodu-n gat ce vor pune in loc.....ca sigur vor pune, scarbele ! :uameni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016

 

Da,..., mai asteptam cateva zile sa apara in Monitorul Oficial, ...

 

Daca mein fuhrer o duce la monitor atunci o sa fie 1 februarie la anu.Ala se misca asa cum vorbeste...fie isi bate joc fie e mai lent..."run Forrest run!!!!"

 

 

Acum urmeaza impozitul pe aerul din cilindree sa fie modificat.

 

Si acum asteptam cu nodu-n gat ce vor pune in loc.....ca sigur vor pune, scarbele ! :uameni

 

 

Daca pleaca Renault nu o mai pune.Zero lobby zero taxa.

Editat de Marius_Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016

 

Baga jivinele astea alta taxa ca sunt in foame! :oc

 

Sa vedem, ca pana acum au renuntat ca au fost obligati si au introdus alta, dar acum au renuntat de buna voie, fara sa fie obligati. Insa si fara o modificare a grilei de impozitare, pentru motoare peste 2 litri nu e o rezolvare ...

4x4MANIA is where we are !!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016

 

Sa vedem, ca pana acum au renuntat ca au fost obligati si au introdus alta, dar acum au renuntat de buna voie, fara sa fie obligati. Insa si fara o modificare a grilei de impozitare, pentru motoare peste 2 litri nu e o rezolvare ...

 

Pai daca raman la ideea ca un BMW i8 trebuie sa plateasca impozit mai mic decat unu cu Aro sau ca 10 Loganuri polueaza mai putin ca un motor pe benzina de 3.5 Bulgarii or sa primeasca bani in continuare.Nu mai spun ca impozitul nu e pentru poluare ci parcari/drumuri locale deci e nebunie curata sa spui ca unu cu un Camaro din 92 trebuie sa plateasca de 22 ori (am un prieten cu un Camaro modelul ala) cat unu cu Loganu.Daca platesti asa mult fata de unu cu Loganu eu cred ca ala cu Camaro ar trebuie sa aiba prioritate in trafic....cand platesti de 22 ori mai mult pentru o masina care valoreaza mai putin ca un Logan.

Editat de Marius_Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016

 

Ce am inteles eu din toate taxele si timbrele si normele si ce vrea fiecare sa inteleaga,este faptul ca statul vrea sa colecteze niste bani gramada de la fiecare contribuabil care doreste sa-si ia un acaret,dar nu poate sa stabileasca o norma nediscriminatorie,pentru simplul motiv ca in ceea ce priveste masinile si motoarele, sunt prea multe variabile,pe care nu le poti cuantifica printr-un simplu algoritm matematic. Prin urmare,statul ia banii gramada si ii restituie in 5 ani esalonat. Una dintre problemele taxei asteia,este ca banii colectati nu se regasesc macar in replantarea padurilor sau ce tine de mediu,ci doar se plimba de la un minister la altul. Sunt multe de spus,dar de cel putin 10 ani,statul colecteaza niste taxe, de care stie din principiu ca sunt abuzive si totusi le inacaseaza si totusi pierde,dar timpul trece si visteria e plina.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016

 

..... Prin urmare,statul ia banii gramada si ii restituie in 5 ani esalonat. .....

 

O secunda !

Taxa de dinainte de 2013 se restituie esalonat in 5 ani, dar timbrul actual (fost, ca tocmai ce l-au abrogat) se restituie ad integrum imediat ce se pronunta decizia instantei (cam in 4-6 luni), deci statul, nu doar ca nu se foloseste de acei bani, dar ii inapoiaza cu o dobanda imensa : dobanda propriu-zisa plus toate cheltuielile de judecata !

 

In concluzie, nu doar cei care au platit taxa sunt jefuiti, dar si restul contribuabililor pentru ca din banii lor se restituie cheltuielile de judecata si dobanda la acea taxa !

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016

 

Urmaresc si eu cu interes acest forum si televiziunile din tara,referitor la viitorul acestor taxe inutile...si fara sa gandesc prea mult ma intreb : oare de ce mirobolantul stat Roman nu copiaza (ca doar suntem buni la plagiat) ce fac vecinii nostri de la sud?

De ce cap de creta asta de pseudo-presedinte nu ar da o idee parlamentului,sa aprobe o lege asemanatoare celor deja existente in Bulgaria?

Adica : cine vrea sa isi aduca masina dintr-o tara anume,sa o poata inscrie pe numele lui in tara unde isi are resedinta fiscala,aducand astfel bani multi la "caciula" pe care se bat precum cainii pe osul cu carne?

Sunt sigur ca multi dintre cei care isi au masinile inscrise in BG,UK,FR...etc,vor veni frumos la RAR,finante...vor sta la cozi interminabile sa plateasca ca tot romanul taxele pentru a avea numere romanesti,evitand astfel a mai fi vanati in trafic,blamati...astfel statul roman va castiga de la o masina nou inscrisa : taxa (sa zicem 3-400 euro) + taxe RAR + taxe CEC si finante + TVA-ul la asigurare + impozit auto.

Oare de ce...chiar nu se vrea?

Din punctul meu de vedere,acest minister al mediului ar castiga muuult mai multi bani astfel,decat daca ar baga costul taxei de mediu in pretul combustibilului si al rovinietelor.

 

 

P.S.:nu cumva sunt nedreptatiti cei care au platit taxa o data sau cei care si-au inmatriculat acum cativa ani cu taxa vamala,platind inca o data o extra-taxa bagata in pretul combustibilului sau al taxei de drum?

Ca sa fii respectat, incepe prin a te respecta tu insuti.

 

“Tudor Arghezi, citat despre respect”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016

 

@teodorescu,eu cred ca se face lobby la guvern,pentru a proteja firmele constructoare de masini de la noi din tara,in detrimentul masinilor sh din import. Atata vreme cat Renaultul produce masini la noi si unii din guvern au firme importatoare ,este normal pentru ei sa-si protejeze afacerile. De aceea se tot incearca sa se bage bete-n roate la achizitia unui autoturism sh,prin orice mijloace(fie ele si ilegale),atat timp cat afacerile le merg.Pana incepe lumea sa dea statul in judecata si sa-si recupereze prejudiciul, trec cel putin 3 ani, timp in care statul se foloseste de banii incasati.Unii dau statul in judecata, altii renunta la demers iar statul tot ramane cu taxe incasate. Poate pt taxa de 100E,cetateanul nu se mai streseaza un an sau doi sa stea pe la tribunale. In ceea ce priveste pe cei care au platit vama la masina si nu o pot vinde,pentru ca trebuie platit timbrul de mediu,evident ca este discriminatoriu,dar pentru asta trebuie/trebuia sa te judeci. Spre exemplu, eu detin o masina la care s-a platit vama iar daca vreau sa o vand,nu pot, pt. ca viitorul proprietar trebuie sa plateasca timbrul,care cred ca depaseste valoarea masinii. Nu cred ca acum se poate inmatricula o masina fara plata timbrului,chiar daca s-a renuntat la acest bir. Pana sa apara in monitorul oficial, se va inventa alta taxa,care va aparea inaintea abrogarii acesteia si tot se va plati....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016

 

Urmaresc si eu cu interes acest forum si televiziunile din tara,referitor la viitorul acestor taxe inutile...si fara sa gandesc prea mult ma intreb : oare de ce mirobolantul stat Roman nu copiaza (ca doar suntem buni la plagiat) ce fac vecinii nostri de la sud?

De ce cap de creta asta de pseudo-presedinte nu ar da o idee parlamentului,sa aprobe o lege asemanatoare celor deja existente in Bulgaria?

Adica : cine vrea sa isi aduca masina dintr-o tara anume,sa o poata inscrie pe numele lui in tara unde isi are resedinta fiscala,aducand astfel bani multi la "caciula" pe care se bat precum cainii pe osul cu carne?

Sunt sigur ca multi dintre cei care isi au masinile inscrise in BG,UK,FR...etc,vor veni frumos la RAR,finante...vor sta la cozi interminabile sa plateasca ca tot romanul taxele pentru a avea numere romanesti,evitand astfel a mai fi vanati in trafic,blamati...astfel statul roman va castiga de la o masina nou inscrisa : taxa (sa zicem 3-400 euro) + taxe RAR + taxe CEC si finante + TVA-ul la asigurare + impozit auto.

Oare de ce...chiar nu se vrea?

Din punctul meu de vedere,acest minister al mediului ar castiga muuult mai multi bani astfel,decat daca ar baga costul taxei de mediu in pretul combustibilului si al rovinietelor.

 

 

P.S.:nu cumva sunt nedreptatiti cei care au platit taxa o data sau cei care si-au inmatriculat acum cativa ani cu taxa vamala,platind inca o data o extra-taxa bagata in pretul combustibilului sau al taxei de drum?

 

 

In primul rand asta nu e republica prezidentiala.Mein fuhrer nu a citit niciodata constitutia dar nu e doar vina lui,majoritatea in Romania cred ca presedintele face legile.Romanii au ramas cu fetishul pentru un tatuc care sa dicteze ce trebuie si nu trebuie.Stai sa vezi cand or afla romanii ca Merkel nu e presedintele Germaniei.

 

Majoritatea tarilor din UE nu au impozit.TOt pentru ca romanii sunt buimaci habar nu au ca Road Tax e de fapt taxa de drum.In nici o tara nu platesti impozit la cilindree nediferentiat ,nu mai pun ca nu se plateste cand nu folosesti masina.In Germania impozitul scade pe masura ce masina se invecheste .

 

Cel mai bun sistem de taxare auto e in SUA.Taxele la masini sunt in functie de valoarea masinilor.Nu se poate ca unu cu BMW i8 sa plateasca mai putin ca unu cu Aro.Valoarea masinilor e in functie de asigurarea casco.In felul asta se stie si deprecierea.Taxa de mediu in SUA se plateste de producator pentru fiecare masina vanduta.Americanii considera ca nu tu cumparatorul esti de vina ca masina polueaza ci producatorul.Statul roman are impresia ca tu construiesti masini si ca le faci poluante.Felul asta de taxare a dus la aparatia Tesla si alte masini electrice.In UE unde omoram oamenii cu taxele au aparut ceva mai multe motoare diesel si softuri de trisat testele.

 

 

Oricum vad ca site-uri ca 3tiuning sau cum se numeste, urla in fiecare zi ca trebuie sa punem taxa la loc.Tara de masochisti lingatori de moaste .E singura tara de pe Terra unde oamenii ,mai bine spus talambii ,vor mai multe taxe.Ba chiar am vazut pe unii care spun "dar daca nu mai e taxa toti tiganii or sa isi cumpere masina" ....capra vecinului iar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016

 

...mda...nu stiu ce sa zic.Am tot citit pe niste site-uri cunoscute niste abnegatii si ineptii de ti se ridica parul pe mana...realitatea este ca parlamentul inca e confuz la acest subiect delicat,mult mai important decat altele carora li s-a facut valva...sper totusi ca in viitorul apropiat sa detoneze vreun kamikaze niste roabe pline cu C4 in plina sedinta electorala.

 

Dar pana atunci,asteptam cuminti sa vedem ce ne aduce...cine ne-o aduce...Mos Craciun nu mai avem,primavara inca n-a venit...o veste buna pentru toti romanii.

 

:wink:

Ca sa fii respectat, incepe prin a te respecta tu insuti.

 

“Tudor Arghezi, citat despre respect”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016

 

...mda...nu stiu ce sa zic.Am tot citit pe niste site-uri cunoscute niste abnegatii si ineptii de ti se ridica parul pe mana...realitatea este ca parlamentul inca e confuz la acest subiect delicat,mult mai important decat altele carora li s-a facut valva...sper totusi ca in viitorul apropiat sa detoneze vreun kamikaze niste roabe pline cu C4 in plina sedinta electorala.

 

Dar pana atunci,asteptam cuminti sa vedem ce ne aduce...cine ne-o aduce...Mos Craciun nu mai avem,primavara inca n-a venit...o veste buna pentru toti romanii.

 

:wink:

 

Eu sunt sigur ca o sa avem o taxa mult mai rea.Ma uit la ce debiteaza aia pe 5tiuning...cica comunitatea auto urla ca trebuie suprataxate masinile.Gretoasa specie de omulet ...Asta porneste din ura fata de capra vecinului.

 

Mai tii minte pe antrenorul bulgar care spunea "cand eu aveam Mercedes voi mergeati cu bicicleta" si apoi a zis "mamalichi go home" .Nu numai ca avea dreptate dar e inca valabil.Noi mergem la el in tara sa ne inmatriculam masinile.

 

 

Cica APIA spune ca scade productia cu 30%.Habar nu aveam ca daca aia din BG isi inmatriculeaza masinile in Romania scade productia Renault sau ca 30% din productie era cumparata de romani.Aia de la APIA fac un lobby jegos incredibil ,oricum este exact ce merita majoritatea.Ca eu sunt prins la mijloc e altceva dar mare parte din romani traiesc mult mai bine decat merita.

Editat de Marius_Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016

 

Iaca ce am mai gasit...oricum e la nivel de proiect:

"Timbrul de mediu pentru autovehicule va fi transformat în impozit anual, cu un cuantum mai mare al taxei pentru mașini noi și, în principal, second-hand, dar plătit eșalonat în timp, pe durata de utilizare a mașinii, cu o tranșă mai mică la început, dar a cărei valoare va crește în fiecare an, potrivit unui proiect de lege.Suma finală de plată nu va mai fi calculată cu un coeficient de reducere, ci, dimpotrivă, va fi ajustată în creștere cu un coeficient a cărui valoare va crește în fiecare an în care mașina funcționează și poluează, potrivit profit.ro.

 

În prezent, timbrul de mediu este calculat în funcție de nivelul emisiilor de dioxid de carbon, dar cu o cotă de reducere cu atât mai mare cu cât mașina este mai veche, în ideea că o mașină veche, deși poluează mai mult decât un autovehicul nou, funcționează pentru o perioadă mai scurtă și, astfel, poluează mai puțin în timp.Proiectul, care va fi discutat de Parlament, menține regula conform căreia suma de plată este calculată în raport cu emisiile de noxe, dar elimină posibilitatea de acordare a unei reduceri. Mai mult, timbrul de mediu, care la acest moment este plătit o singură dată în anumite cazuri – precum la momentul înmatriculării, la reintroducerea în parcul auto național a unui autovehicul, dacă proprietarul a primit înapoi valoarea reziduală a timbrului atunci când a scos mașina din parcul auto și la transcrierea dreptului de proprietate asupra mașinii pentru care nu a fost achitată o taxă – va fi transformat într-un impozit anual, pe care proprietarii de mașini vor fi obligați să îl plătească în fiecare an, odată cu taxele și impozitele locale.Proiectul precizează și situația proprietarilor de mașini care au achitat deja integral timbrul de mediu. Astfel, aceștia vor avea posibilitatea să opteze între restituirea diferenței dintre suma plătită și timbrul anual datorat pentru parametrul de ajustare corespunzând perioadei scurse în ani de la dobândirea dreptului de proprietate a autovehiculului sau înscrierea sumei plătite cu titlu de timbru anual achitat anticipat, urmând ca autoritatea fiscală să deducă în fiecare an cuantumul timbrului datorat, până la concurența celor două sume.Timbrul de mediu a fost introdus în martie 2013, majorând atunci cu circa 10% suma de plată pentru mașini Euro 4 și Euro 3 și reducând cu 60-90% taxa pentru mașini Euro 2, Euro 1 și non-euro."

 

Deci...imi sustin ideea cu kamikaze.

 

:wink:

Ca sa fii respectat, incepe prin a te respecta tu insuti.

 

“Tudor Arghezi, citat despre respect”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016

 

S-a publicat in Monitorul Oficial Partea I nr. 15 din 06.01.2017, Legea nr. 1/2017.

Art. XII abroga ordonanta 9/2013 aprobata si completata prin Legea 37/2014.

Intra in vigoare incepand cu 01.02.2017.

Daca inmatriculezi un vehicul pe 31.01 platesti timbru:ha:

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016

 

Nu ca nenorocitul de la mediu a zis ca o sa faca o alta taxa ce o sa fie introdusa in buget.Cand fac astia bugetul ca habar nu am? Daca bugetul o sa il faca pe 1 feb atunci topicu ramane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016

 

Majoritatea tarilor din EU nu au taxa dar te obliga sa inmatriculazi masina in tara lor dupa o anumita perioada de timp si daca spui ca in Romania este mare RCA-ul si ca taxa e mare ... nu ai vazut RCA in Anglia, Germania, limitari puse de Grecia la detinere auto si impozite ce au acolo.

 

In Franta taxa de poluare este simpla: 2 euro/gram pentru masinile ce emit noxe intre 200 si 250g/km si 4 euro pe gram ptr masinile ce emit noxe peste 251g/km plus o taxa suplimentara de 160 euro la inmatriculare. Au un tabel in care spun ce nivel de poluare are masina in functie de anul primei inmatriculari.

 

In Germania (de la 01.01.2012) se calculeaza asa:

- motor: 2 euro / 100 cc la benzina si 9 euro /100 cc la motorina

- taxa ptr co2: masinile ce emit noxe peste 110 g/km platest 20 euro / 10g/km

Se ia in calcul emisia de noxe inregistrata la efectuarea TUV-ului. Se permite schimbarea normei de poluare unei masini (montare catalizator, filtru de particule, schimbare motor etc) indiferent de anul de fabricatie al masini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016

 

S-a publicat .....

Intra in vigoare incepand cu 01.02.2017.

......

 

si daca ma duc sa inscriu masina pe 01.februarie imi primesc actele fara chitanta de taxa ??

Am in curte un englez si un american

:F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Timbrul de mediu este ‪incompatibil cu art. 110 TFUE- 2016

 

presupun ca tu nu ai vazut fluturasul de salariu in tarile mentionate de tine ?

 

Treaba cu taxele la masina in alte tari sunt adevarate...si sunt mari.Dau exemplul real : Rover 75 2.0 CDTI an 2004 - asigurare 60 lire/luna (fiindca asiguratorul mi-a luat in calcul dovada pe ultimii 5 ani ca nu am avut accidente),taxa de drum 190/an (in functie de norma de poluare si cilindree),ITP 30/an,pret motorina 1.25/litru.

In UK ai voie sa conduci cu permisul romanesc maxim 12 luni/an,iar dupa aceea este obligatia ta sa il preschimbi...indicat e sa faci asta daca intentionezi sa achizitionezi masina cu nr de UK,fiindca ai reducere de 10-15% la asigurare.

In UK ai voie sa circuli cu masina inmatriculata in alta tara din afara regatului maxim 6 luni/an,dupa aceea esti obligat sa o scoti afara din tara restul de 6 luni.In caz contrar asigurarea din tara de inmatriculare devine invalida...iar o masina ce nu este asigurata nu are dreptul de circulatie...iar daca in trafic esti prins,ai mari sanse sa iei o amenda uriasa...iar acum cireasa de pe tort : daca valoarea amenzii reprezinta un cuantum mai mare decat masina de catalog-costurile de uzura,masina va iti fi transformata intr-un mare cub de metal/cauciuc/plastic...etc.Oricum,englezii au suflet si te lasa sa iti iei lucrurile personale din masina inainte de aceasta operatiune.

Dar toate acestea sunt puse pe fundalul unui salariu net minim de 6.4 lire/ora x 8 ore pe ziua lucratoare + inca 20% sau 50% in plus pentru overtime ori weekend sau chiar 100% cand e bank holidays.

Ca sa fii respectat, incepe prin a te respecta tu insuti.

 

“Tudor Arghezi, citat despre respect”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare