Max Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Re: De ce troliu am nevoie ? Postul meu anterior a fost sters, si nu stiu de ce!? Ti-am explicat foarte clar in email de ce ti-a fost sters postul. Primul post pe acest forum TREBUIE sa fie in sectiunea de Prezentare a membrilor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
l_stoian79 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Re: De ce troliu am nevoie ? .... vreau sa pun pe unimogul u90 3500kg+1000lama si sararita, un troliu potrivit, dar nu un WARN..... acuma nu-s io un specialist in alte Unimog-urilor sau ale troliilor, dar daca stiu bine, pe utilajul asta exista cuple mecanice/hidraulice.... la asa o scula zic eu ca te-ar coafa mai bine un troliu mecanic sau hidraulic, nu electric. bafta! "Explore.Dream.Discover."-Mark Twain cele mai bune lucruri din viata mea: http://picasaweb.google.com/olivia.iris.stoian :n1 "my precioussssss" :jp1: http://picasaweb.google.com/stoian.l.m :bannana Link to comment Share on other sites More sharing options...
worldscape Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Re: De ce troliu am nevoie ? acuma nu-s io un specialist in alte Unimog-urilor sau ale troliilor, dar daca stiu bine, pe utilajul asta exista cuple mecanice/hidraulice.... la asa o scula zic eu ca te-ar coafa mai bine un troliu mecanic sau hidraulic, nu electric. bafta! ai perfecta dreptate... un troliu Mecanic e sfant !!! Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift http://www.ClubJeepRomania.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAM Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Re: De ce troliu am nevoie ? Revin, @Max, domnule imi cer scuze, am primit mailul, si m-am prezentat in topicul de prezentare:tk @worlscape, m-am gandit la hidraulic da cand am lama nu am prize pentru tot. am multe prize dar e de umblat . Mecanic, nu stiu exact cum functioneaza!? daca nu va este greu sa-mi spuneti unde il leg.. M-am gandit totusi ca hidraulicu nu merge cu motorul oprit(daca te rastorni). Si mi se pare mai complicat, sa imi cedeze un furtun am pus-o bine.:banana Pe de alta parte hidraulicu sub 750euro nu am gasit nimic, si pentru al folosi din an in paste nu justific suma si nu stiu daca ala la 750 din germania totusi rezista. Tot la electric ma bate gandul pentru ca il voi folosi rar, cred ca numai iarna, sa trag masinile din sant sa pot trece, poate maxim 30 folosiri pe an de masini de ~2tone. Iar doar de doamne fereste sa raman(in zapada) sa-l troliez si pe unimog la 4tone si ceva.. Aveti vreo recomandare de troliu?? 12000 -18000lbs? am vazut multe marci cu nume nu prea vestite, dar totusi unii le lauda, gen lift winch!? Ce marca sa iau, sau chiar si hidraulic pana la urma stiti pe unde as gasi ceva convenabil? Preparare Pajero Pinin : http://forum.club4x4.ro/showthread.php?75332-Preparare-Pajero-Pinin Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAM Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 (edited) Re: De ce troliu am nevoie ? ce ziceti de Dragon Winchu de 24v, 18000lbs ..................................... sa fie mai bun lift winchu? de 16800lbs? Edited December 23, 2011 by Max Preparare Pajero Pinin : http://forum.club4x4.ro/showthread.php?75332-Preparare-Pajero-Pinin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heavy D. Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Re: De ce troliu am nevoie ? Buna dimineata ! Indiferent de marca, un troliu electric de 24V injumatateste amperajul necesar unui troiu de 12V, ceea ce e foarte bine, pentru ca cruta bateriile, alternatorul and stuff. Dar Unimog-ul este conceput sa lucreze cu trolii mecanice, si asta nu degeaba, ci pentru ca greutatea lui si a diverselor agregate anexe ar pune in genunchi destul de repede un troliu electric. Care troliu electric poa' sa fie perfect, dar daca contactorii sunt dusi, tot nu va merge. Troliile mecanice sau hidraulice implica virgula ca motorul sa functioneze, pe cand la cel electric nu e nevoie neaparata de asa ceva, mai ales daca nu-l poti porni orice ai face. Dupa cum vezi, la toate combinatiile de trolii exista avantaje si dezavantaje, si tu esti singurul care va hotari asupra compromisului care trebuie facut. Stima, Dragos Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAM Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Re: De ce troliu am nevoie ? Salutare, Inteleg treaba cu troliu hidraulic si macanic, dar nu vreau sa dau foarte mult pe un hidraulic pentru a-l folosi iarna sa trag 5-6 masini de 1,5t. Pe el prin zapada si ajutat de roti sigur un troliu de 6t il scoate (asta sa fie de 2 ori pe an) Anul trecut cu ajutorul lamei am iesit din zapada pana la usi. Nu prea ii dau sanse sa doarma prin zapada e foarte energic :wink::x De aia si zic, daca era sa-l folosesc la off-road m-as fi bagat pe hidraulic sau mecanic. e cum sunt unii oameni de mers cu l200 si il pun acolo de folosit odata pe an. P.S: Vreau sa iau ceva in juru a 3000lei. Daca stii/stiti ceva hidraulic sau mecanic in banii astia (uzat cred ca doar) ca eu nu am gasit nimic, va rog sa-mi aratati. Inteleg utilizarea unui hidraulic pe unimog la cate prize am... dar fiindca il folosesc din an in paste nu vad rostu sa arunc banii. Preparare Pajero Pinin : http://forum.club4x4.ro/showthread.php?75332-Preparare-Pajero-Pinin Link to comment Share on other sites More sharing options...
l_stoian79 Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Re: De ce troliu am nevoie ? ... P.S: Vreau sa iau ceva in juru a 3000lei. Daca stii/stiti ceva hidraulic sau mecanic in banii astia (uzat cred ca doar) ca eu nu am gasit nimic, va rog sa-mi aratati. Inteleg utilizarea unui hidraulic pe unimog la cate prize am... dar fiindca il folosesc din an in paste nu vad rostu sa arunc banii. salut, daca te pricepi tu, sau daca ai un meserias cunoscut, poti face un troliu hidraulic cu ajutorul unui motor hidraulic de la escavatoare :wink:, ala s-ar putea sa-l gasesti mult mai ieftin in dezmembrari de escavatoare, tu pompa hidraulica si comanda o ai deja pe Unimog, cu un pic de imaginatie (un cabestan de la ceva camioane vechi) poti sa obtii un troliu "rusesc" cu care sa tragi orice sau sa te tragi de oriunde....dar e mai mult de munca. bafta! "Explore.Dream.Discover."-Mark Twain cele mai bune lucruri din viata mea: http://picasaweb.google.com/olivia.iris.stoian :n1 "my precioussssss" :jp1: http://picasaweb.google.com/stoian.l.m :bannana Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAM Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Re: De ce troliu am nevoie ? un motor hidraulic as gasi, am multe utilaje in curte. dar nu e "meseriasi", nu e timp etc.. zicetimi cu ce troliu sa ma descurc iarna asta, electric, ce capacitate, ce marca Dragon winch,lift winch, warrior winch, pe 24v tine , nu cred eu ca nu tine. apoi la anul vedem ce schimbam. dati-mi un sfat ce marca sa iau in bugetu expus, P.S: marti vreau sa-l comand deja si ma cam grabesc. Merci mult si astept raspunsuri cat mai multe. P.S: si hidraulic uzat daca stiti ceva. Preparare Pajero Pinin : http://forum.club4x4.ro/showthread.php?75332-Preparare-Pajero-Pinin Link to comment Share on other sites More sharing options...
calinvas Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Re: De ce troliu am nevoie ? Draga TAM , Ai in posesie un Unimog 90 din anul 2001 ? Este masina de dezapezire sau este pt distractie , genul expeditii in Africa ? Eu nu am mai auzit pe nimeni sa aiba un Unimog de distractie in Romania :grin: Parerea mea este ca la cum arata masina , la cat de capabila este in noroi , daca o intepenesti pana la portiere .... NU o scoti decat cu ceva troliu special (hidraulic , pe ax melcat , de mare tonaj) care asteapta-te sa coste peste 1500 Eur . Daca vreii sa o dotezi cu un troliu cu care sa ii scoti pe altii din noroi sau sa misti un copac din drum , orice troliu de 12'000 o sa se descurce . As alege un model de troliu cu o frana mai buna si l-as monta cu suruburile in "fata" ca sa descarce forta in ax pe flansele laterale ale troliului , sa nu se sparga acestea daca il suprasoliciti . Din ceea ce vand eu as sugera nr 1 Kingone si a doua optiune Best winch , oricare NU o sa scoata bestia din namol nici macar cu scripete daca afunzi Unimogul pana la punti . Poate ar trebui mutate posturile intr-un nou topic ceva de genul " Unimog U90 ce Troliu sa montez" este un proliect interesant si sunt curios sa vad rezultatul dupa 6 luni de utilizare orice model de troliu va alege TAM . http://bestwinch.ro/14-exemplu-de-montaj Trolii Kingone Trolii BestWinch Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Re: De ce troliu am nevoie ? Absolut corect . Daca spuneai ca ai partea hidraulica si mai trebuie doar sa le organizezi cu mecanica pentru a obtine un troliu adevarat , ai putea s-o rezolvi sub bugetul mentionat . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unimog Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Re: De ce troliu am nevoie ? Ma bag si eu in discutie 1. Unimogul echipat are 4 tone deci iti trebuie min troliu 8 tone (18000 lbs) 2. Ai priza de putere fata spate mecanic deci implicatiile pentru a monta troliu mecanic sunt mici 3. Troliu mecanic second se gaseste si in tara la 500-800 eur/buc 0747967945 kiss.zoltan@offroadmania.ro Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAM Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 (edited) Re: De ce troliu am nevoie ? Nu am reusit sa iau legatura cu domnu UNIMOG. Decizia a fost luata, troliul este pe drum. Este vorba de un LIFT WINCH 24V de 20000lbs:grin: :tkTin sa multumesc tuturor pentru sfaturi, daca o sa imi vina idei de off-roader o sa il schimb. Pana atunci abia astept sa-l testez macar O DATA pe asta. Edited December 28, 2011 by TAM gasit Preparare Pajero Pinin : http://forum.club4x4.ro/showthread.php?75332-Preparare-Pajero-Pinin Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Re: Incercam sa alegem un troliu? eu folosesc: Patrol Y60 SWB - WARN XP 9.5 Patrol Y61 LWB - WARN M 8000 (never used) Patrol Y60 SWB - WARN 8274 VW LT45 4x4 (3,3 to gol) - WARN M18000 ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
worldscape Posted March 9, 2012 Author Share Posted March 9, 2012 (edited) Re: Incercam sa alegem un troliu? Troliul care trebuie ales ar trebui sa fie la o capacitate de 2 x masa max a masinii pe care se monteaza ( ideal este 2.2x ), acuma trebuie avuta in vedere si viteza de troliere si puterea motorilui. Eu folosesc pe Jeep-uri trolii de 9500 LBS / 4.3 Tone cu motoare de 6.5 CP ( Warroir Winch ) si cu o viteza de troliere de cca 3 metrii / min Pt Samuraie si Vitare, trolii de 6000 LBS / 3 Tone; ...respectiv pe Patroale si Toyote recomand trolii de 12000 LBS / 5.45 Tone; pe masinile de concurs montez trolii Gigglepin ( sau Warn8272 cu conversie la 2 motoare de la Gigglepin ) cu 2 motoare de 6.9 CP si cu o viteza de troliere de 17 metrii /min; NU neaprat maca unui troliu este relevanta cat fiabilitatea lui in timp...lucru care se constata dupa cateva luni de folosinta, trolieri...sau dupa un concurs in care faci macar un 20 de trolieri in diverse situatii... ca la 1-2 trolieri merge orice troliu. .. am folosit si trolii de marca gen Superwinch sau Warn care in situatii de noroi si mlastini au cedat incredibil de repede, pe cealalta parte am folosit si trolii ieftine readaptate ( alte frane, montate garnituri de etansare si gresate serios ) care au facut fata cu success in situatii foarte dificile... deci nu neaparat MARCA sau PRETUL CONTEAZA !!! Edited March 9, 2012 by worldscape Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift http://www.ClubJeepRomania.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 (edited) Re: Incercam sa alegem un troliu? @worldscape...respectiv pe Patroale si Toyote recomand trolii de 12000 LBS / 5.45 Tone; domnu, nu offence, please ramai la tarapoantzele matali:old . Daca analizezi taloanele o sa constati ca un Patrol e mai usor decat un Jeep cu prelata...... De unde recomandarea ca troliul de Patrol sa fie mai mare decat cel de J--p ?:uameni. Ptiu, ptiu ...... Ha, ha .......:banana:ha: Edited March 9, 2012 by nissan4x4 ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
worldscape Posted March 9, 2012 Author Share Posted March 9, 2012 Re: Incercam sa alegem un troliu? @worldscape...respectiv pe Patroale si Toyote recomand trolii de 12000 LBS / 5.45 Tone; domnu, nu offence, please ramai la tarapoantzele matali:old . Daca analizezi taloanele o sa constati ca un Patrol e mai usor decat un Jeep cu prelata...... De unde recomandarea ca troliul de Patrol sa fie mai mare decat cel de J--p ?:uameni. Ptiu, ptiu ...... Ha, ha .......:banana:ha: i-a uite-te in talon... Jeep-u are 1.47 Tone masa lui si masa max 1.9 tone ... cat are un patrol...mai ales unu in 4 usi (5)...si care are mari sanse sa ramana pe burta daca nu e inaltat ? Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift http://www.ClubJeepRomania.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crihan Posted May 20, 2012 Share Posted May 20, 2012 Re: De ce troliu am nevoie ? Ei, uite aici m-am impotmolit eu.... pt o Toyota landcruiser, nu știu exact de care este ea.... este scurta, din 89, motor 2,4 diesel nu știu ce sa aleg: 9500 sau 13000 lbs? Din posturile unor înțeleg ca e suficient cel de 9500. Nu am posibilitatea momentan sa mă uit sa vad exact greutatea mașinii. Mi-ar fi de ajutor o părere. Multumesc! Cu stima, Marius Link to comment Share on other sites More sharing options...
macfero Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 Re: De ce troliu am nevoie ? Ei, uite aici m-am impotmolit eu.... pt o Toyota landcruiser, nu știu exact de care este ea.... este scurta, din 89, motor 2,4 diesel nu știu ce sa aleg: 9500 sau 13000 lbs? Din posturile unor înțeleg ca e suficient cel de 9500. Nu am posibilitatea momentan sa mă uit sa vad exact greutatea mașinii. Mi-ar fi de ajutor o părere. Multumesc! Cu stima, Marius e bun cel de 9500. acum daca vrei si ceva viteza la el trebuie sa scoti ceva mai multi bani din buzunar.:wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crihan Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 Re: De ce troliu am nevoie ? Am luat de 13000 pana la urma. Dacă îmi ajunge mâine, tot mâine va fi si montat. multam mcfero . Link to comment Share on other sites More sharing options...
edy_M Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 Re: De ce troliu am nevoie ? La o masina gen Nissan Patrol, Toyota HDJ/LJ, Jeep, etc. unde motorizarea este de la 2500 cm^3 in sus [adica putere/cuplu suficient(a)], iar puntile, planetarele si alte chestii care ar putea avea de suferit din cauza greutatii extra, la fel nu reprezinta o problema la aceste tipuri de masini. Parerea mea este ca nu ar trebui sa mergi la limita minima atunci cand alegi un troliu. :club: :j [fulgu] Link to comment Share on other sites More sharing options...
worldscape Posted May 24, 2012 Author Share Posted May 24, 2012 Re: De ce troliu am nevoie ? La o masina gen Nissan Patrol, Toyota HDJ/LJ, Jeep, etc. unde motorizarea este de la 2500 cm^3 in sus [adica putere/cuplu suficient(a)], iar puntile, planetarele si alte chestii care ar putea avea de suferit din cauza greutatii extra, la fel nu reprezinta o problema la aceste tipuri de masini. Parerea mea este ca nu ar trebui sa mergi la limita minima atunci cand alegi un troliu. motorizarea nu conteaza foarte mult...sau cateodata mai deloc... depinde mult unde te implanti cu masina, ci capacitatea/puterea troliului ( cateodata si viteza ) / greutatea masimii sau a malului de mal care trebuie sa il impingi :grin: Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift http://www.ClubJeepRomania.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
sylviu954 Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 Re: De ce troliu am nevoie ? deci pana la urma s a lamurit problema ..:br Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarruss Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Re: De ce troliu am nevoie ? Eu pe Vitara o sa-mi iau un troliu T-Max 9500, vreau sa ma scot si pe mine lejer si pe altii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
l_stoian79 Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Re: De ce troliu am nevoie ? Eu pe Vitara o sa-mi iau un troliu T-Max 9500, vreau sa ma scot si pe mine lejer si pe altii. indiferent de troliul care-l pui pe masina nu vei reusi sa scoti o masina mai grea ca a ta si care e si impotmolita... tine de fizica...singura varianta e sa te "ancorezi" si tu inainte de a incepe trolierea unui Patrol de exemplu, si e MUSAI sa fiti pe aceeasi linie, sau macar sa fii asigurat/ancorat si lateral ...parerea mea poti sa iei un troliu mai slab/usor si sa folosesti scripeti...iesi mai ieftin ... "Explore.Dream.Discover."-Mark Twain cele mai bune lucruri din viata mea: http://picasaweb.google.com/olivia.iris.stoian :n1 "my precioussssss" :jp1: http://picasaweb.google.com/stoian.l.m :bannana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts