Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD


adrianfd
 Share

Recommended Posts

  • Replies 250
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

 

termostatul inca nu l-am schimbat; original e pe la vreo 1200+ RON :old. l-am comandat.

 

Salut Adrian si sa o porti cu placere.

Intradevar este o masina deosebita, si eu ma bucur tot de un 2.8 CRD, doar ca e putin mai batranica ca a ta, poate cu juma de an, adica modelul precedent de facelift. A mea e cu cutie automata, 5 trepte, si pot sa zic ca ma distrez maxim, indiferent de situatie (asfalt, teren accidentat, noroi), cu un kit de inaltare profi, se schimba total masina. La mine arcurile stock fata erau asa calcate, incat la o flexare mai violenta sa spun, ajungeau sa fie spira pe spira, iar pe spate, daca o ridicam pe elevator, puteam scoate arcul afara fara sa mai dau drumu la amortizoare. Ce mai, era masina de liniute. Am schimbat pe un kit ironman, +50-100kg pe fata arcuri, si +0-200kg pe spate, masina s-a inaltat fata de stock cu aprox 7 cm. Tinuta de drum e cu totul alta, sta mult mai bine in curbe, si flexeaza destul de bine.

 

Acu, sa iti zic putin si de termostat. Aceasi problema am avut-o si eu, nu ajungea temperatura la lichidul de racire mai mult de 60 grade, si am dat vina pe termostat. Am gasit in Germania, pe comanda, la 80euro, transportul fiind asigurat de un coleg de servici care a avut treaba acolo. Deci, pretul de 1200 ron mi se pare exagerat de scump. Eventual, ai putea sa mai intrebi si aici de piese una alta, poate te mai ajutam cu sfaturi utile, suntem putini posesori de KJ si trebuie sa impartim informatiile intre noi.

 

Spor la ceea ce vei face cu ea in continuare!

Edited by symy139

Don't :dr1 faster than your angel can :pl1 .

symy139@yahoo.com

0766718187 - Service 4x4 Iasi

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

...... suntem putini posesori de KJ si trebuie sa impartim informatiile intre noi.

 

 

PAi atunci schimba si tu datele din semnatura .... :)))))

  • Like 1
Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Daca te referi la datele din profil (datele din semnatura is corecte zic eu, la aceleasi nr de tel ma gasesti :wink:), da trebuie sa actualizez. De mult am zis ca imi prezint si eu acaretul, doar ca de la servici e mai complicat, iar acasa nu am timp de PC, is satul din timpul zilei de el. :ang1

Don't :dr1 faster than your angel can :pl1 .

symy139@yahoo.com

0766718187 - Service 4x4 Iasi

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salut Symy,

 

Mersi pt info.

 

Intr-adevar masina imi pune si mie un zambet pe fata de fiecare data cand ma sui in ea, doar e Jeep (= fun) :grin:

 

Pana la urma termostatul a fost 500 RON pe crown nu pe original.

Nu stiu ce sa zic de preturi pe original; probabil ca variaza si de unde vine piesa respectiva si ce contacte au distribuitorii locali. spre exemplu suportii de motor pe original in sua au fost 112$, insa puteau fi si 140$. transportul pe fedex economy era 260$ sau 130$ daca imi veneau pe firma (pret redus al firmei din sua cu care colaboreaza firma mea, nu are nici o legatura cu masinile). fedex i-a adus in circa 9 zile. se mai adauga si tva-ul vamal.

masina mea dupa VIN e facuta in SUA, nu stiu ce fabrici pt piese pe original sunt in europa (motorul e italian totusi).

 

e o ideea buna cu shopping-ul daca sunt drumuri prin europa. :)

 

Suspensia cred ca o mai aman vreo cateva luni, pentru ca tre' sa schimb si volanta. Ambreiajul a fost luat, e Sachs.

 

La automata cred ca ai si 4x4 full time.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Felicitari pentru masina, acum am vazut topicul.

 

N-am stiut ca exista cutie manuala pe 2.8CRD. Cred ca e fun :)

 

Revenind la cateva lucruri citite mai sus...

- BFG AT 245/70/16 intra singur, am pus pe masina mea, dar sunt semnificativ mai grele fata de gumele 'originale' (GY wrangler)

 

- Varianta cu cutie AT are pe cutia de transfer si optiune de 4x4 Full Time (are 2wd, 4wd part time, 4wd full time, neutru, si 4wd low)

 

- Nu stiu cum e cu cu cutie manuala, dar cu automata, in 2wd, pe sosea umeda trebuie blandete cu gazul, pt ca altfel faci cerculete...

 

- cam toate CRD-urile sunt lasate de fata dupa atatia ani. Eu am visat la un kit OME, dar din lipsa de bani m-am rezumat la arcuri H&R HA 29203 (+35-40mm) combinate cu amortizoare stock (Kayaba). Sunt ok, dar cred ca pt 2.8CRD trebuiau arcuri ceva mai tari pe fata. (atasez o poza cu inaltimile fata de sol dupa ce am pus arcurile. Inainte n-am facut poza :( )

 

- in teren e ok, dar atentie, pt ca poate fi pusa si asta pe burta :) Am tras afara un camionas ramas pe un camp inundat, dar dupa aia am ramas eu pt ca n-am vazut santul sapat pe margine si umplut la loc cu pamant (moale si inundat). Am lasat masina acolo 3 zile pana s-au oprit ploile si au venii unii sa puna piatra pe drum.

 

- A mea are putini km, n-am avut probleme in afara de fulia alternatorului in care s-a rup arcul si zdranganea. In rest consumabile (filtre si multe lichide :) ) si niste bucsi de bara stabilizatoare care scartaiau.

 

- Ale voastre cat consuma? A mea ia 11-12 in afara (mers sprinten) si 13-14 vara / 15-17 iarna in Bucuresti (iarna a halit chiar si 21 cand a fost condusa de nevasta-mea)

 

Jeep-KJ.thumb.JPG.eb0204aaea8376cc16060348977ed890.JPGphoto.thumb.JPG.90fe4352b3c408ed83da1065e0ca9d4e.JPGracos.thumb.JPG.4479d24c7d217c4a479fd5f2be8b1364.JPGInaltare-KJ.thumb.jpg.b0de225ed77b65051911c20698a61302.jpginsant1.thumb.JPG.f8551a0dd14adc090b3e36c51c3f4b98.JPGinsant2.thumb.JPG.4a62cdd2a9aaf99381ef1fd8f8c4dd33.JPG

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salut,

 

Arata frumos masina ta pe culoare mai deschisa si cu A/T-urile.

 

Manuala e clasica, nu are 4wd full time. Pe ploaie nu m-a "stresat" mai deloc. Nu are ESP sau TC.

Motorul e puternic asa ca ajuta mult si nu e nevoie sa te agiti prea tare cu treptele pe sosea. In low, in treapta 1 cuplul e foarte mare (mai ales la coborare tine masina foarte bine), m-am jucat putin in teren cu ea pana acum, in low mai mult in treptele superioare.

Sunt curios cum o sa fie ambreiajul dupa schimbare; acum e tare si are cursa lunga (apesi pana in fundul gradinii).

 

A ta are LSD pe spate?

Din poze nu pare sa fi "intrat" cand masina era in sant.

 

De consum, nu sunt inca in masura sa comentez; dupa ce o sa fie schimbat termostatul si o sa merg mai mult cu ea.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Eu am facut consumul si la pompa si comparat cu ce arata pilotul automat. 100km de oras (Iasi) consum de 13.5%, si tot atat a aratat si pilotul, deci pot sa zic ca e cat de cat realistic. Inafara, consum facut doar cu pilotul, la o viteza de croaziera de 110-120km/h, consum de 8 mediu, variaza intre 7.8 si 8.3 in functie de terenul pe care se ruleaza. LSD ar trebui sa fie sigur, acu daca mai functioneaza sau nu e alta discutie. Cel putin la mine inca isi face treaba bine.

As fi vrut sa atasez o poza cu a mea grasana, dar nu pot de la scarbici, ce sa ii faci. :old

Edited by symy139

Don't :dr1 faster than your angel can :pl1 .

symy139@yahoo.com

0766718187 - Service 4x4 Iasi

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Ar trebui sa aibe LSD, oricum, desi invartea toate rotile si mai impingeau si 5 flacai de pe santier nu se misca nici macar 1cm, atat de bine s-a lipit in noroiul ala de la Potigrafu.

Dupa ce m-am dat jos, mi s-au lipit si pantofii de pamanat, de-mi iesau picioarele din ei :)

 

Adevarul e ca rotile din dreapta erau in aer, masina era suspendata si 'lipita' in noroi.

insant5.thumb.JPG.df46415369650d0c48e6dd47d37474fb.JPG

insant4.thumb.JPG.6018626b715bcd83f45be5238eb35b51.JPG

insant3.thumb.JPG.0c139a6fba14acb55df5d7568d142c7a.JPG

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salutari,

 

In pozitia in care te-ai "infipt" degeaba ai LSD pentru ca nu te va ajuta . LSD ul te ajuta doar in mers si rotile trebuie sa aiba turatie altfel forget-it . De pe loc nu te va ajuta sa pleci pentru ca LSD nu este blocant 100%.

 

Cand ai "infipt-o" in noroaie si e suspendata , in varianta "impins umanoid" nu o scoti neam . Are 2100 kg fara tine iar daca o mai tine si noroiul .... stai pe-aproape ca nu iese .... Un troliu sau o masina de cam acelasi gabarit te poate ajuta. Crede-ma ca eu am tot infipt-o prin namoale si m-am convins.

 

Sper sa intelegi nota umoristica a mesajului si sa nu te superi ci doar sa-ti "utilezi" masina cu cele necesare sa o scoti din astfel de situatii neplacute.

 

Legat de consum .... vezi cum stai cu noxele ..... si de acolo vei trage niste concluzii. Daca vrei ne mai auzim pe tema asta.

Ai curatat senzorul MAP?

Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Da' va consuma ceva CRD-urile astea baieti. Eu cu 3.7 benzina sunt mai norocos :))))).

 

Confirm si eu, pe 2wd, in situatia in care nu avem ESP, TC, "ASERE HE HA REHE" etc. pe ud, nu mai zic pe polei, e jale, usor cu gazul, eu am scapat-o periculos de tot anul trecut pe polei.

 

Cand mai ai belele pe aici prin Bucuresti, suna-ma ca poate reusesc sa te scot, pastreaza o sufa cinetica daca ai, in portbagaj.

0769/266/803 Jojo

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

dupa schimbarea ambreiajului, volantei (care era cam praf) si suportilor de motor, e alta masina. mult mai "linistita" ca sa zic asa.

 

termostatul inca nu a fost schimbat.

 

am dat o tura mica prin bran, magura, pestera cu ea duminica trecuta. suspensia e cam moala si obosita intr-adevar, pe denivelari un pic mai maricele "da in cap".

sunt multumit de cum merge cu bfgoodrich-urile la drum.

 

fiind mai cald am dat drumul la aer mai mult si acum am observat ca ventilatorul pe 1 si 2 nu merge (aerul e manual); pe 3 si 4 merge bine. s-ar putea sa fie de la niste contacte ceva. nu am avut timp sa incerc sa desfac bordul pe acolo sa ma uit.

 

de consum, nu zic nimic, ca talpa a fost grea :)

motorul trage bine si la 150-160 pe autostrada.

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

dupa o noua tura de vreo 460km m-am uitat putin si la consum.

i-am facut cam cu jumatate de rezervor (= 35-37l). asta inseamna in jur de 8 la suta. mers in functie de drum, mai tare (pana la 150-160 pe autostrada din cand in cand), mai incet, coloana bucuresti (strazi inchise, trafic deviat), forestiere mai usoare, mai grele (namoale de taietori de lemne unde cam ramaneam pe burta daca nu treceam in viteza). iar la intoarcere, pe seara (plecat cam pe la 9PM) dupa furtuna la munte, motorul fiind rece a intrat in temperatura abia dupa predeal aproape de azuga venind din pestera.

nu-i rau deloc data fiind starea termostatului.

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

dupa o noua tura de vreo 460km m-am uitat putin si la consum.

i-am facut cam cu jumatate de rezervor (= 35-37l). asta inseamna in jur de 8 la suta. mers in functie de drum, mai tare (pana la 150-160 pe autostrada din cand in cand), mai incet, coloana bucuresti (strazi inchise, trafic deviat), forestiere mai usoare, mai grele (namoale de taietori de lemne unde cam ramaneam pe burta daca nu treceam in viteza). iar la intoarcere, pe seara (plecat cam pe la 9PM) dupa furtuna la munte, motorul fiind rece a intrat in temperatura abia dupa predeal aproape de azuga venind din pestera.

nu-i rau deloc data fiind starea termostatului.

 

A mea la 150-160, nu o mai simt in siguranta...

Ai reparat treptele la ventilatie?

Daca nu ai rezolvat inca, cauta rezistenta de la ventilatie ( undeva sub bord in partea dreapta, la pasager ), da-o jos, fa-i o poza si iti spun cum sa rezolvi. Am patit si eu, la alt acaret, nu la actualul Cherokee.

http://www.bujia.ro/poze/TOF_GRA_DATA_15/122158.jpg cam asa arata rezistenta.

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salut Jojo,

 

weekend-ul asta ventilatorul a functionat pe 1 si pe 2. nu stiu cum, dar a mers. :sc

inainte se simtea cum intra usor caldura sau aer rece (in functie de setare) dar nu "sufla". sambata cand am plecat pe la 4 din bucuresti dupa amiaza, soare, coloana de masini pana la iesire pe dn1(venind dinspre gara, kiseleff-ul inchis) i-am dat drumul pe 3 la aer conditionat si pe urma l-am lasat pe 1. si pe la piata presei m-am trezit ca baga aer ventilatorul. i-am dat si pe 1, si a mers in continuare. si la intoarcere a functionat.

ramane de vazut ce o sa faca in continuare.

 

a mea la 150-160 pe a3 cand e gol e relativ ok. pe zonele mai virajate reduc viteza.

 

data trecuta cu mers agresiv (acceleratie/viteza, spre exemplu busteni-bucuresti zona 1 mai scos sub o ora si 30 min), a papat 11 la suta, consum la pompa.

 

Adrian

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

n-am mai avut timp sa postez. am mai dat cateva ture prin crai, barsa de fier si bai.

duminica trecuta am fost in bai. sa fac putin jgging pe creste, sa mai dau jos din burta de la birou :banana.

am luat-o pe o scurtatura prin secaria, nu cuplasem inca 4x4 si drumul era putin rupt de la un parau. am vazut ca e rupt pe stanga si prea tarziu pe dreapta. am redresat in ultima clipa, dar tot am dat urat in hau cu dreapta fata cumva. am zis ca am rupt ceva, s-a auzit urat, insa aparent totul e bine. :al

daca tot am pornit cu dreptul prin bai, pe culmi nu am pus gps-ul si m-am dus pe un drum care se infunda intr-o rapa si si era facut praf de suvoaie. garda la sol nu m-a ajutat si am "nivelat" putin toba :grin: , dar am scapt si de data asta.

 

cu pozele mai greu ca am fost singur.

 

20140615_155629.thumb.jpg.0c8f201d891ed0b736dafffe5036ba22.jpg20140615_160606.thumb.jpg.e3f259a3d7cfcfe10160981e251da173.jpg20140615_160650.thumb.jpg.00bfcfa12aa671c29b4fa3f6be44c08d.jpg20140615_160819.thumb.jpg.39cf1db4f79bd9d622c68450023346bc.jpg20140615_161801.thumb.jpg.a66f1ce82f73e07670f2dea65642a18e.jpg20140615_162748.thumb.jpg.535b33398793d6ca54e22c1e1b85cb4b.jpg20140615_104903.thumb.jpg.f2ae4eeeed973c8049b8684cb0a9c2f3.jpg20140615_163733.thumb.jpg.c266dd80f974df82115b32d91fb373ca.jpg20140615_164020.thumb.jpg.79a79fcc884d012378d1daf4a5ffb953.jpg20140615_110029.thumb.jpg.bd90e2c9b40646300fdb069567053a4d.jpg20140615_113954.thumb.jpg.14fbf3b85580f24723116a1da1d74f4b.jpg20140615_122337.thumb.jpg.a58bd394923c1d9f6556b848d04cc966.jpg20140615_122507.thumb.jpg.546ee0f37dab746cc59e9168c8efd340.jpg20140615_122518.thumb.jpg.dff6e0ff6fd1d3f4a08b1bc15dfb3607.jpg20140615_131618.thumb.jpg.cc2d222e17a7927f0c59458525071708.jpg20140615_142920.thumb.jpg.f2cbb84ab42daa095773ac70230b7e94.jpg20140615_151320.thumb.jpg.891266b397b0161a2a5b6727b3380263.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Foarte misto prin Baiului, am facut-o si eu in Noiembrie 2013, pornind tot din Secaria.

Iar acum o saptamana am fost din nou, dar cu motocicleta de enduro.

 

Am incercat sa adaug si poze, dar uploader-ul pe care il ofera forum-ul este cu vreo 20 de ani in urma, dupa ce am selectat cu greu pozele, mi-am luat teapa :))

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

da e minunat in bai. si drumul duce duce pe creste, prin munti, padure pana ramai ramai fara benzina. :banana

 

pe creasta la pas, intr-o zi senina de vara, privelistile sunt desebite impreuna cu mirosul ierbii si al diferitelor flori sau plante.

 

cu motocicleta de enduro senzatia cred ca e unica. plus ca putine obstacole te pot opri.

am facut si eu putin rally raid cu jeep-ul pe unde drumul era mai bun, si a fost misto de tot :)

 

weekend-ul asta am intrat iar prin secaria si am iesit mai departe, prin traisteni, prin padure. era un lac mic si o stana inainte de padure.

am facut si la picior o parte din creasta de pe acolo.

 

pe coborarea spre traisteni am comis-o :ypu

drumul incepe neted ca in palma, se strica usor-usor pana ajunge taf land.

 

am ramas infipt intr-un sant de namol in padure pe la vreo 5 km de drumul mocanitei. inca nu incepuse partea cu namol adevarat.

aveam doua variante, pe dreapta sau pe stanga. pe dreapta era mai faramat, si cu garda mea la sol am zis sa o iau pe stanga.

acolo era un sant care nu parea cine stie ce pe. prima greseala a fost ca nu am bagat si eu un bat sa vad cat de adanc e si a doua ca nu mi-am luat avant destul. santul avea lejer 75 cm de namol, am sapat in el cu ce am apucat, namolul moale parca era fara fund. am bagat pietre, lemne. nimic, am ramas pe burta. la un momemntspatele nu s-a mai miscat (se poate sa se fi blocat cardanul).

 

am plecat per pedes pana jos la drum. l-am sunat pe frate-miu. a venit cu un lc120 stoc, cu michelin-uri de suv. toyota nu a putut sa urce decat putin, si a avut probleme si la coborare cu cauciucurile alea. cat de mult conteaza cauciucurile, a doua zi, pe ud eu am coborat fluierand pe acolo (nici eu nu am cine stie ce cauciucuri, dar multe peste alea totusi).

 

am mers in traisteni dupa vreun localnic cu un tractor ceva. fiind duminica erau cam toti ametiti de niscaiva licori bahice :)

pana la urma am gasit un propietar de pensiune care ii cunostea pe cei din sat cu ceva utilaje mai solide. in cele din urma am gasit pe cineva cu un tarctor cu trolii si tot ce trebuie, dar aproape se intunecase.

ne-a prins noaptea in padure, a inceput sa ploua si a trebuit sa ne intoarcem desi nu mai aveam mult pana la masina.

azi de dimineata ne-am dus din nou dupa ea cu un baiat tanar cu acelasi tractor. in padure se udase bine de la ploaie si intrasera si utilajele deja. era o mare mlastina.

ca sa urce tractorul a avut nevoie sa fie troliat de vreo cateva ori. am ajuns insa la masina.

am scos-o de acolo in cele din urma. la coborare am ramas in cablu legat de tractor, si am mers la liber, m-a tras doar cand am ramas infipt. sincer m-a uimit masina cat de bine a inotat prin namoale, pe parcursul a vreo 2 km de namoale grele, doar de 4-5 ori m-a tras. tractorul s-a mai blocat o data pe coborare si de data asta l-am scos eu :tr

i-am dat span in draci km buni, motorul a tras fara nici un stres.

 

cred ca la vreun km dupa ce am plecat de unde fusesem infipt, am ramas fara frane (mai prindeau putin doar), s-a desfacut un surub de la frane de la roata dreapta fata si lichidul s-a scurs. s-a dus si abs-ul, cred s-a stricat vreun senzor ceva. nu prea am avut nevoie de frane avand reductorul cuplat.

jos, baiatul cu tractor m-a ajutat si cu franele. am spalat-o nitel, am curatat si strans surubul buclucas si am completat lichidul de frana si le-am aerisit manual.

 

abs-ul deocamdata e mort. vreau sa ii fac si suspensia cu ocazia asta.

 

dropbox rulez :B

niste poze in tura aceasta. din pacate pe la nomoale nu am apucat sa fac poze prea multe si alea cateva au iesit prost.

 

https://www.dropbox.com/sh/yjsx3cx4a70yhph/AABwK8yiXbqPqCaQWV3oW4Zya

 

 

2013951638_20140727_155925-Copy.thumb.jpg.0d69630e711f9d685ec351aff8f552e0.jpg20140727_102107.thumb.jpg.27e0e0694a5851e57497fb87122ad689.jpg20140727_145339.thumb.jpg.f23a435f75bd8b914dfe6a3ade6a0e76.jpg20140728_093023.thumb.jpg.d5003d0d42b98abdabb46cdee643ae1f.jpg20140728_093533.thumb.jpg.1db2de4b4e330baf63c52c59ff70c41e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salutare. Am citit topicul tau cap-coada...frumoasa masina,sa ai parte de ea!!!

Cat despre ramas in noroi,infipt in santuri,etc.,iti pot da un sfat:LANTURI!!

Am patit si eu la fel ca tine,m-am bagat pe unde nu eram sigur de suprafata de rulare (fiind noapte in padure pe la Muntele Rosu-Cheia) si am ramas in noroi. Dupa cateva minute de tentative de balans,morti si raniti,mi-am adus aminte de lanturile homemade ce le facusem ptr. iarna (model luat de aici de pe forum),le-am montat,m-am facut ca dracu pe maini de noroi,dar...am iesit relativ usor.Asta in primavara. Acum,dupa o inaltare facuta de cineva de pe acest forum,pot spune ca linistit si fara frica m-as baga din nou in acelasi loc,tinand cont ca am mai iesit o data.

Deci,daca vrei sa ai un as in maneca,ptr. momentele cand plimbarile soft se transforma in ceva neplacut,2 lanturi (bratari) pe roata,deci 8 in total te scutesc de multi nervi si suparari!

Bafta!!

:hi

Edited by teodorescu.florin

Ca sa fii respectat, incepe prin a te respecta tu insuti.

 

“Tudor Arghezi, citat despre respect”

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

P.S. : si o inaltare te-ar ajuta,fiindca nu mai tarai "burta" masinii,nu mai atingi la denivelari,bolovani,te ajuta si la flexare,etc.

Ca sa fii respectat, incepe prin a te respecta tu insuti.

 

“Tudor Arghezi, citat despre respect”

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salut,

 

da, ii pun un kit de inaltare acum.

intr-adevar lanturile ajuta si pe namol, iar in cazul meu ar suplini lipsa MT-urile.

 

in santul in care am ramas, faza e ca eram pe burta si pe stanga masinii unde era santul se dusese aderenta complet asa ca doar blocantii fata-spate puteau sa ajute la miscare masinii.

solul era unul relativ pacatos, pamant simplu fara o baza solida (cel putin nu era amestecat cu pietre, sa mai rup si ceva pe la masina). oricat am sapat, bagat lemne, bolovani, batuti cu toporul, toate se afundau si tot ramanea roata in aer fara aderenta. fara blocanti fata/spate, nu exista tractiune.

 

in poze nu se vede, dar initial pe spate a intrat lsd-ul si roata spate care nu era sant a incercat sa miste masina.

spatele nu s-a mai miscat deloc apoi dintr-un motiv sau altul si asta a fost.

 

troliul ar fi fost cea mai buna solutie. nu stiu cat de indicat e pe masina asta insa.

 

duminica inca era relativ uscat. totusi, chiar daca ieseam de aici, mai jos cred ca erau vreo 3-4 portiuni unde fara troliu nu treceam.

luni dupa ploaie si dupa ce trecusera deja cu utilajele forestiere era jale.

 

baiatul cu tractorul era de meserie si stia zona foarte bine. nici tractorul nu a putut trece netroliat.

in plus, terenul era inclinat prin anumite zone, masina/tractorul inaintau, dar o luau in lateral direct in rapa sau in copaci. troliul a ajutat si la mentinerea directiei/trasei dorite.

 

trebuie sa mai studiez/intreb referitor la optiunea troliului.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Nici eu nu am M/T-uri,am doar niste Toyo Open Country A/T,uzate cam 25%,dar in combinatie cu lanturi pot spune ca ma bag in zone cu zapada sau noroi unde doar cu M/T ar trebui...dar pana la o limita. Din cate ai zis tu,aventura ta nu se poate numi soft sau medium,ea tinde chiar catre hard...daca si tractorul trebuia troliat...atunci lucrurile au fost chiar aiurea.

Oricum,o asemenea experienta cu siguranta te-a facut sa iti cunosti limitele masinii si cam ce trebuie sa faci in continuare,nu? :sp

 

Bafta!

Ca sa fii respectat, incepe prin a te respecta tu insuti.

 

“Tudor Arghezi, citat despre respect”

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salut,

Poti sa-ti montezi troliu fara probleme pe masina .

la a mea am facut bara

[ATTACH=CONFIG]220912[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]220913[/ATTACH]

 

Daca vrei sa pastrezi bara originala iti pot da detalii cu privire la prindere/placa de troliu pe care trebuie sa o confectionezi .

Spune-mi daca esti interesat si iti trimit toate detaliile , eventual da-mi un mail.

 

Cea mai sigura varianta in cazul suspendarilor si nu numai.

 

Spor!

1779146057_IMG-20130613-004371.thumb.jpg.7643f9d30f793fe6da8973bfde5e620a.jpg

130198464_IMG-20130613-004361.jpg.2f64e8bf0015064d92800bd8affb93e5.jpg

Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use