Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD


adrianfd
 Share

Recommended Posts

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salut Dragos,

Poti sa postezi un certificat de garantie ca sa vedem in ce conditii se acorda garantia la produsele Crown?

 

Eu am avut odata o problema cu un intanzator care mi-a stricat motorul iar service-ul care mi-a facut lucrarea mi-a reparat motorul in baza facturii de achizitie piese .

 

Deci ?

Edited by dragosh16z
Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 250
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

si cine ar vrea sa schimbe pe garantie ceva ce nu are o reputatie foarte buna (mai ales ca masinile astea umbla prin locuri nu prea umblate)?

 

 

pompa de apa si kitul complet de distributie pe original, preturi estimative 3500 RON fara manopera (cei de la gtc au scotocit ceva dupa cele mai mici in ro).

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

si cine ar vrea sa schimbe pe garantie ceva ce nu are o reputatie foarte buna (mai ales ca masinile astea umbla prin locuri nu prea umblate)?

 

 

pompa de apa si kitul complet de distributie pe original, preturi estimative 3500 RON fara manopera (cei de la gtc au scotocit ceva dupa cele mai mici in ro).

 

 

Piesele care le-am aratat eu mai sus costa max 1000 lei . Asa ca las-o balta cu ,,scotocit-ul "

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Alin,

 

ramanem pe topicul acesta , cum procedezi in cazul in care o piesa din cele ce compun setul de 1000 ron de care ai vorbit in topicul de mai sus cedeaza ?

Trebuie sa repari tot pe a cui cost ? al tau sau pe costul furnizorului piesei care a generat situatia?

 

Concret!

 

Si apoi vorbim de garantie (certificat)

 

Adrian ,

 

Si eu am gasit variante mai acceptabile la pret pentru distributie.

Edited by dragosh16z
Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Aline, vorbim de piese originale nu vapor made.

 

pompa in sua e 200$, iar kit-ul de distributie complet undeva pe la 400$.

asta inseamna 2200 ron cu oarece variatii.

 

fiecare pune ce vrea acum. si eu am pus ce-am pus si rezultatele putea fi mult mai grave.

ca, costul la piese e umflat in ro, e alta treaba.

 

da si eu ii cred pe cei de la gtc ca au cautat cat au putut. pana la acuze gratuite...

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

pt cei lenesi sa dea click pe video:

"This Crown water pump failed immediately, barely made just over 1,500 miles & 2 months. This failure has now caused over $800 in damages, just in parts alone."

si astea sunt preturi sua. daca te lasa si in mijlocul muntelui, devine chiar distractiv.

 

cum am spus, fiecare pune ce vrea pe barba lui si unde vrea.

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

pt cei lenesi sa dea click pe video:

"This Crown water pump failed immediately, barely made just over 1,500 miles & 2 months. This failure has now caused over $800 in damages, just in parts alone."

si astea sunt preturi sua. daca te lasa si in mijlocul muntelui, devine chiar distractiv.

 

cum am spus, fiecare pune ce vrea pe barba lui si unde vrea.

 

Salut,

Ai inteles gresit sau eu nu m-am exprimat cum trebuie.

 

Ce am vrut sa spun legate de oferta pentru distributie la 3500 ron este ca la acest pret firma GTC isi asuma lucrarea (adic ei achizitioneaza piesele de la un furnizor cu care are un contract de garantie care ii acopera eventualele daune in caz de defecte ascunse)

Ceea ce ai montat tu (Crown ) ai facut-o pe barba ta , adica firma care ti-a montat ti-a oferit garantie pe manopera iar garantia de materiale ti-ai asumat-o tu.

In acest caz al tau , in care Crown ul a crapat inainte de 60000 km sau 80 cat este garantia, tu ar trebui in baza certificatului de garantie al pompei precum si factura de maniopera , materiale noi pentru remedierea situatiei sa o incasezi (pe barba ta nu prin intermediul service-ului ) de la furnizorul pompei .

 

Dar tu nu ai acel certificat de garantie si ceea ce poti face este sa mai scoti inca odata bani din buzunar ca sa schimbi din nou distributia..

 

 

Iar daca schimbul distributiei CU GARANTIE 80000 km costa 3500 ron atunci este CEA MAI BUNA OFERTA.

Edited by dragosh16z
Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Aline, vorbim de piese originale nu vapor made.

 

pompa in sua e 200$, iar kit-ul de distributie complet undeva pe la 400$.

asta inseamna 2200 ron cu oarece variatii.

 

fiecare pune ce vrea acum. si eu am pus ce-am pus si rezultatele putea fi mult mai grave.

ca, costul la piese e umflat in ro, e alta treaba.

 

da si eu ii cred pe cei de la gtc ca au cautat cat au putut. pana la acuze gratuite...

 

 

Eu vad treaba cu originalul in acest caz in felul urmator : motor italian -piese de origine facute (poate) in Italia , duse in Sua , reambalate si vandute ca ,, original " .Cumparate din Sua si transportate in Europa , cand in Romania unii furnizori vand piese OE VM sau echivalente (poate chiar mai bune) dar la care se ofera factura cu Tva si garantie ...

da astea nu-s bune daca nu-s din ,, state" si nu stai o gramada de timp dupa ele.

 

Asta-i punctul meu de vedere

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salut,

 

nu tin minte, dar cred ca as fi putut sa iau factura.

ceea ce vreau eu sa spun e ca nu ma incalzeste nimic ca, crown o sa imi dea garantie. in cod galben sau ce era era sa raman in noapte in drum.

mai devreme fusesem pe munte noaptea intr-o zona fara semnal cu zapada unde nu urca decat un 4x4. cat ar fi fost factura sa ma scoata cineva de acolo?

din nou, ce garantie poate sa imi dea crown sau gtc sau oricine daca se intampla asa ceva:

"http://www.lostjeeps.com/forum/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=66469

the water pump has completely failed, shaft bent into the rear timing cover shaving off aluminum until it bent enough to slip a tooth and fubar the engine."

 

Razvan de la GTC mi-a spus ca pot sa nu schimb kit-ul complet, doar cureaua pe care a curs antigel dar sunt riscuri chiar daca ei verifica restul pieselor. una e cand stii exact ce ai pus si de und si unde.

eu personal am vrut si insistat sa il schimb complet si pe original. e decizia mea. erau si alte variante.

 

in sua tot schimbul ar fi undeva pe la 600-650$ pe original. tva vamal + transport si sare si mai mult in ro. pana la 3500 mai e ceva, dar asta e piata.

 

Aline, asa o fi, cei de gtc mi-au spus acelasi lucru (luk spre exemplu daca nu ma insel face ambreiajul pe original pt kj si e vandut si pe luk si pe "original") dar eu nu ma mai risc cu pompa de apa. la 1000 ron in ro cu tot cu transport/etc vs minim 2200 ron in sua toata distractia, greu sa ma convinga cineva de calitatea pieselor.

parerea mea personala, probabil nu cea mai avizata dar mi-o mentin.

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Aline, vorbim de piese originale nu vapor made.

 

pompa in sua e 200$, iar kit-ul de distributie complet undeva pe la 400$.

asta inseamna 2200 ron cu oarece variatii.

 

fiecare pune ce vrea acum. si eu am pus ce-am pus si rezultatele putea fi mult mai grave.

ca, costul la piese e umflat in ro, e alta treaba.

 

da si eu ii cred pe cei de la gtc ca au cautat cat au putut. pana la acuze gratuite...

 

 

Nu-i vorba de acuze .In mod sigur daca tu le-ai cerut pret la marfa din America o fi fost cel mai bun pret dar daca le cereai pret la marfa la care pot sa ofere garantie altfel se punea problema .

 

Cred ca ai inteles ca sunt pro piese din Romania cu garantie si factura montate in service autorizat .

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

nu le-am cerut preturi din america, le pot vedea si eu sau pot pune pe cineva din sua sa le vada pe live :wink:

lucrez pentru o companie din sua. daca mi se pune pata ma sui in avion pe banii lor si le vad si eu live :grin:

 

mi-am mai adus piese din sua si le-am montat in ro la service (ca eu nu am unde, de priceput la niste chestii mai simple m-as mai pricepe si eu).

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

@all:

 

Haide-ti sa lamurim niste lucruri: Producator piese - Fabricant masina - Furnizor - Service - Garantii ( si aici nu vorbim numai de Crown, ci te toti furnizorii de piese ) far o sa va fac referire punctuala si la CROWN.

 

 

1. - Producatorul de piese si componente le fabrica dupa specificatiile Constructorului / Fabricantului auto. Fiecare Fabricant de masini are in general o serie de Producatori / Furnizori de piese agreeati.

 

2. - Furnizorii de piese ( ma refer la cei mari ) ambaleaza cu eticheta lor piese fabricate de X producatori. Ex: Mopar, Crown, Omix...etc, foarte rar un furnizor general de piese le si fabrica, iar daca si fabrica, reperele sunt putine comparativ cu numarul de repere pe care le comercializeaza.

 

3. - ca vorbim de piese pt. americane, la toti Furnizorii din SUA o sa gasiti termenele de Garantie intre 6.000, 12.000 miles...si pana la max. 1 an sau pana se defecteaza ( Limited lifetime warranty ).

Tot la ei, Garantia se acorda prin schimbarea componentei/piesei daca se probeaza ca este in perioada de garantie si daca a fost montata corespunzator, nici un Furnizor de piese NU acopera daunele colaterale.

 

4. - Garantia acordata de Service-uri este de X zile de la data iesiri masinii din Service ( in parte din service-urile din romania este de 30, 60 sau 90 zile si se acorda pt manopera de montaj si pt piesa NUMAI DACA este achizitionata de la ei, dar aici si functie de perioada de garantie a piesei si functie de utilizarea masinii pe baza de constatare a service-ului respectiv ).

 

Ca poate or exista si Service-uri care acopera daunele colaterale, le fac ori pt. a-si pastra imaginea pe piata, ori pt ca in anumite situatii au comis-o ei grav la montaj, ori pt. ca clientul in cauza este important pt ei ... motivele sunt multiple, DAR NU EXISTA VREO CONVENTIE de aceasta natura cu Furnizorii de piese )

 

In situatia concreta, Mopar, Crown, Omix sint Furnizori de piese agreeati si autorizati de catre Chrysler si din acest motiv au si codul Fabricantului auto pe piesa / ambalajul piesei respective... daca ar fi un Furnizor indoielnic atunci NU numai ca si-ar pierde licenta de comert in SUA, ci ar fi si exclus de catre Fabricantul auto pe toate pietele civlizate incepand cu SUA.

 

Si aici va pot da niste exemple de Fabricanti de piese care NU au obtinut acceptul Chrysler cu toate ca fabrica piese pt masinile respective si le comercializeaza cu cod propriu de produs si cu specificatia de "compatibil" sau "afer market" ... si cel mai la indemana caz este fabricantul de planetare Ultra Heavy Duty: RCV Performance, Punti: Dynatrac, rapoarte: Yukon, Performance Gear ... si lista poate continua.

 

In acelasi timp NU poti acuza un Furnizor autorizat de piese ca toata gama lui de produse este slaba calitativ, cand aceleasi piese le foloseste si fabricantul auto, de Ex. toti furnizori de rulmenti pt Chrysler livreaza rulmenti Timken.... ( ce rulment este in rola de ghidaj de la distributie ? ... Timken ) ... iar unii , de Ex. crown livreaza rulmenti de roata SKF care unii au in componenta lor si rulmenti Timken cu carcase SKF ... deci ? )

 

Concret CROWN:

 

- cu o activitate in Furnizarea de piese pt americane de mai bine de 50 ani, agreeat de toti fabricanti auto din SUA, nu numai de Crysler );

 

- garantia acordata la piese intre limited lifetime warranty, 3 si 6 luni, 1 an SUA / 2 ani pt piata Europeana, si respectiv sunt si la 2 ani/SUA, respectiv incepand de la 12.000 miles... , functie de incadrarea piesei respective.

 

- calitativ ( parerea mea persomala ) se incadreaza pe toata gama de piese la un 8 din 10 puncte, dar au si f. multe piese de top.

 

"Crown Automotive™ is the premiere manufacturer and distributor of quality replacement parts for Jeep™, CJ-5™, CJ-6™, CJ-7™, CJ-8™, Wrangler™, Cherokee™, Grand Cherokee™, Liberty™, Compass™, Commander™ also for Vintage models like Willys MB™, M38™, M38-A1™, CJ-2A™, CJ-3A™, CJ-3B™.

 

From humble beginnings in 1963 in a small Boston storefront, Crown Automotive has consistently maintained its commitment to offering only quality parts and exceptional service. Today, with warehouses in Massachusetts, Georgia, Nevada, Spain, and the Czech Republic, totalling over 160,000 square feet, Crown Automotive continues to be the leader in quality replacement parts for Jeep® vehicles.

 

With over 8,000 different parts in stock for Jeep® vehicles from 1942 on up, Crown has the largest stock of replacement parts for Jeep® vehicles, including factory-discontinued parts. In fact, many of the older Jeeps are still on (and off) the road thanks to Crown parts. The Crown line consists of axle, body, brake, clutch, cooling, driveline, electrical, engine, exhaust, fuel, steering, suspension, transmission and transfer case components. Crown Automotive also offers an exclusive line of component kits and accessory products.

 

Because we know that Jeeps are driven harder than most other vehicles, we emphasize offering only quality parts. In fact, we test parts on Jeeps before distributing them to our dealers to insure that they meet our standards for quality. Crown also supports its entire line with a 24 month / 12,000 mile warranty to insure our dealers and their customers of our commitment to offering quality parts.

 

We know from experience that Jeep® owners would rather pay a little more for a good quality part that's backed by a strong guarantee. But we know that price is important as well. So, not only will you find Crown parts to be of exceptional quality, but you'll find them at a great price too!"

 

 

Preturi:

 

toti am vrea sa cumparam la preturile din SUA, dar aici avem niste probleme maricele ca suntem in Europa si trbuie sa platim la unele si dublu... si ca si o Exemplificare:

 

- 100 USD - prêt in SUA, la care adaugam:

 

+ transport ( sa zicem ca Greutatea Fizica = Greutatea Volumica, media de 8-12 USD / KG cu transport pe avion ) ... in medie transportul ajunge undeva la 30-40 % din valoare;

 

+ taxe vamale ( intre 3 si 15 % din suma valorii piesei in SUA si transport );

+ comision vamal ( fix sau 0.5% din valoarea cumulata a celor de mai sus );

 

+ comisionar vamal ( fix pt 5 repere dupa care intre 5-15 euro / reper suplimentar )

 

+ TVA 24% ( ca asta este in Romania )

 

= 166.87 USD ( asta calculand la minim taxele )

 

Deci dintr-o data in Europa / Romania ajung cu min 70 % mai scumpe, fara sa luam in calcul si Adaosul Comercial al importatorului local, comisioane bancare, firme de curierat locale ... etc.... la care vine pasul 2 si anume Adaosul Comercial al Furnizorului / Service-ului de unde achizitionati piesa in cazul in care nu este acelasi cu Importatorul ei...si mai creste cu 20-30% min peste valoarea deja totala.

 

Tot la prêt mai apare o problema si anime ca in Europa nr. de masini americane este insignifiant de mic comparativ cu piata americana ( sub 3% ), si din acest motiv foarte putini Furnizori de piese fac stocuri in Europa ca sa putem avea preturi competitive datorita reducerilor de transport ( cu treansport pe mare ).

 

si uite asa ajunge la Clientul final o piesa din SUA de 100 USD la 100 EURO sau mai mult ( daca imi aduc un set de overfendere din SUA ...ajung si la triplu ).

 

Si acum ca sa ne ofticam:

 

Un set complet de 4 pivoti MOPAR pt.puntea fata de Jeep Wrangler JK, se fabrica in Malaezia si costa 7 USD / set la o cantitate minima de 10.000 seturi.

 

Mici un Importator European nu se risca sa dea comanda de asa ceva... doar Mopar, Crown, Omix adica cei care sunt prezenti pe o piata globala.

 

Sper ca nu v-am stricat seara.

 

Cu stima,

 

Laur

 

http://www.JeepMania.ro

Edited by worldscape

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Si ca si concluzie la obiect, Crown la KJ, pot sa trag ca Toma necredinciosul in sfanta zi de Boboteaza: :ha:

- pompa de apa e cu probleme.

- bucsaria la fel.

- opinii pozitive alte piese Crown la KJ lipsa la apel (nu dati cu pietre dar nu vad nici o opinie de utilizator pe aici)?

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Si ca si concluzie la obiect, Crown la KJ, pot sa trag ca Toma necredinciosul in sfanta zi de Boboteaza: :ha:

- pompa de apa e cu probleme.

- bucsaria la fel.

- opinii pozitive alte piese Crown la KJ lipsa la apel (nu dati cu pietre dar nu vad nici o opinie de utilizator pe aici)?

 

Deci ai varianta sa le schimbi ( poate ai nimerit o piesa cu ghinion ) daca mai ai cum, sa incerci sa comanzi sau Mopar sau Omix sa compari calitatea... iar unele se pare ca numai Crown-ul le furnizeaza ( tampoane de CV de ex ).

 

Eu am schimbat pe TJ 4 pompe de apa in 9 ani...si Crown si Mopar si PSC ... si toate crapa inevitabil la 10 - 15.000 km, la TJ de extrem am o pompa de apa Crown din 2009 si in conditii dure de Campionat inca nu a cedat inca :) ... se pare ca asta este durata lor de viata.

 

- la KJ, nu am avut pb de care sa se planga cineva pe pivoti si bucsaraie cu poate 2-3 exceptii in 6 ani, si atunci le-am schimbat imediat.

 

- am avut de ex, la JK un lot in 2011 de pivoti cu probleme, care a fost retras de pe piata si s-a inlocuit producatorul lor ( si se pare ca aceeasi problema a fost si la Mopar )

 

Pe de alta parte CROWN furnizeaza deocamdata putine piese de schimb pt CRD / Diesel ... aici producatorii sunt cei ai lui VM.

 

Jeep Story:

 

Jeep-ul in sinea lui este o platforma motorizata care suporta X variante de upgrade functie de ce destinatie de folosire ii dai, din acest motiv vanzarile de piese si accesorii pt aceasta marca sunt mult mai mari ( pestre triplu ) decat valoarea vanzarilor masinilor in sine ... cu alte cuvinte:

" It's a Jeep Thing, ... you wouldn't understand." :wink:

 

Noapte buna.

Edited by worldscape
  • Like 1

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Toate bune și frumoase, până aici. Dar obsesia asta de a fi super-mega-extraasigurat împotriva-a-orice a românului, nu pot s-o înțeleg. Și nu înțeleg de ce, cu atâta ușurință, unii oameni aruncă cu banii (poate munciți din greu) pe fereastră, plecând urechea la povești nemuritoare. Iar un inginer/șef de service auto - care ar trebui să aibă și puțină moralitate și decență, ar trebui să explice că nu trebuie schimbată o distribuție pentru atâta lucru. Asta doar dacă omul nu:

 

1. Urmărește doar profitul;

2. Te simte că ești prea disperat de viață, că nu ai habar despre mecanică/mașini și că ești în bani ori se gândește “lasă nebunul/obsedatul să schimbe totul nou la ea, că dacă-i zic să le păstreze așa și i se bulește altceva - ăsta vine pe capul meu ... etc”. Așa, omul preferă să nu se lege la cap dacă nu-l doare. Și, în același timp, speculează fără scrupule slăbiciunea ta.

 

Adică voi vreți să-mi spuneți că off-road-erelor serioase, care traversează bălți, mlaștini sau râuri, cu distribuțiile scufundate prin ape cu mâl și particule de nisip și caca de crocobauri, a doua zi li se înlocuiește kit-ul de distribuție că s-a udat cureaua? Sau grupurile cu totul, că a intrat apă în ele? Îmi vine să râd.:ha:

 

Oricum ar fi, toată treaba asta cu siguranța e iluzorie, mai ales la off-road care prin natura sa, implică imprevizibilul, necunoscutul etc. Poți să ai distribuția schimbată săptămânal și să te oprești cu carcasa punții/carcasa diferențialului față într-o piatră și s-o faci căcat. Sau să te răstorni cu mașina, sau s-o îneci puțin și să-ți tragă apă pe admisie. Și atunci la ce te mai ajută faptul că distribuția era nouă? Sau că aveai Metabond/Duralube în motor? Atunci cât te costă recovery-ul și cine-l plătește?

 

Reiterez - obsesia asta cu garanția, mă dă peste cap. Păi câte lucruri pe care le cumperi noi ți se strică în garanție într-o viață? Câteva, poate. Mie niciunul până acum. Și am luat și noi, dar și second-hand-uri cu garanții de 3-6 luni. Câte lucruri cumperi noi sau second și nu se strică în garanție într-o viață? peste 90%, cred eu. Deci oricum ar fi, ești în câștig! De ce vrea românul să fie TOT TIMPUL câștigător? Adică mori dacă mai și pierzi uneori?

 

Stiți vorba aia: - “Dacă e să ai ghinion și-n p1z*ă dai de cuie!”???

 

Asta nu înseamnă că de fiecare dată, trebuie să o verifici cu magnetul.:ha: :ha: Or fi și din ăștia, dar deja e vorba de fetish-uri și alte ălea și nu mă bag!:ha: :ha:

 

Și referitor la asigurarea că totul va fi bine ... un banc să vă mai descrețiți frunțile:

 

Un milițian urcă în tramvai și compostează 2 bilete. Un pasager îl întreabă:

– Domn`e, de ce ai compostat 2 bilete?

– Păi dacă îl pierd pe primu` să-l am pe celălalt.

– Și daca le pierzi pe amândouă?

– Să fii tu liniștit! Am abonament! :ha: :ha: :ha:

 

Toate cele bune!:h5

Edited by mita31
All-Wheel Drive - it`s all we'll drive! lllllll
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

vorba lunga saracia romanului.

 

OEM MOPAR WATER PUMP

10 Year Warranty

This item is backed by a 10 Year Warranty. In the event this item should fail due to manufacturing defects during intended use, we will replace the part free of charge (excludes shipping charges) for the original purchaser.

 

Crown Water Pump

12 month / 12,000 Mile Limited Warranty.

 

La CRD distributia OEM se schimba la 100k mile; sunt multe CRD-uri care au dus peste.

Cam pe toate forumurile din afara, cei care au pus pompa Crown pe KJ, le-a cazut foarte repede comparativ cu Mopar OEM si s-au intors la OEM.

Foarte rar pompa oem a cazut sub 50k mile.

 

distributia se schimba complet pentru ca nu stiu de unde sunt restul pieselor in ea.

 

e masina de tura, nu de off-road pur. merge si 1000km pe zi. evident ca vreau sa am oarecare siguranta.

timpul va lamuri ce piese sunt mai fiabile.

pompa crown a cazut in 5 luni si nu prea am avut eu timp sa umblu cu masina.

 

off topic, parerea mea personala e ca d-aia e romania unde e, ca merge si asa.

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

@mita31 - cred ca parerea ta este alterata de zona in care te afli .... in UK (daca acolo stai) numai daca indraznesti sa nu definesti clar cuvantul garantie stai la racoare (exagerez bineinteles )

 

@Laur ca sa inteleg : daca eu cumpar de la magazinul jeepmania un kit de distributie si rola intinzatoare crapa si imi strica motorul, tu imi vei inlocui doar rola aia , nu-i asa?

 

@ adrian - imi pare rau ca spui asta : nu asta-i Romania , ci astia sunt oamenii din ea printre care si tu si eu , dar daca avem putina vointa , putem sa schimbam lucrurile si poate ca si altii vor mai schimba ceva....

 

@Alin .... ce stpui legat de problemele potentiale in garantie?

Edited by alin-jeep
Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Dragos, daca rola intinzatoare crapa in perioada de garantie se schimba.

 

- daca crapa rola intinzatoare la cureaua de accesorii, pe bord ti se aprinde un bec care se numeste "check gauges" de atentionare, daca continui sa mergi cu masina si iti faci praf motorul asta deja este chiar problema ta.

 

- la cea de distributie, ti se aprinde becul cu "check engine" ...

 

NICI un furnizor / fabricant de piese de pe lumea asta NU iti acorda garantie pe daunele colaterale !

 

Un caz simplu, un fabricant de kituri de inaltare a gandit un kit care schimba barile de directie cu unele care se prind prin marirea unei gauri la bratul fuzetei, dupa 6 luni de vanzari si cateva accidente grave datorate ruperii bratului fuzetei, au retras kitul respectiv de pe piata... iar la partea cu daunele colaterale au spus clar ca kiturile de inaltare se folosesc in regim de offroad si nu la mers pe asfalt cu 150 km/ora.

Edited by worldscape

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Laur nu mi-ai raspuns la intrebare motiv pentru care o repet:

daca rola cumparata de la Jeepmania are un defect de fabricatie (posibil) si se strica (ipotetic vorbind) imi sare motorul de la punct si mi se aprinde "check gauge" si imi beleste motorul (stii ce se intampla la un motor cu 2 axe cu came ce sare de la punct) , Jeepmania imi va deconta contravaloarea rolei , nu-i asa?

Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

revenind:

 

- la cea de distributie, ti se aprinde becul cu "check engine" ...

 

NICI un furnizor sau fabricant de piese de pe lumea asta NU iti acorda garantie pe daunele colaterale !

 

e la fel cu o planetara cu dedect de fabricatie care se poate rupe, iti face praf grupul si eventual de dai si peste cap cu masina din acest motiv ... ti se inlocuieste planetara.

Edited by worldscape

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

@Dragos: iar daca vrei sa fi super asigurat, sa sti ca exista Firme de Asigurari care iti asigura ce vrei tu ... inclusiv silicoanele vecinei :wink: ... sau spitalizarea ta in caz ca iti pica o piatra din cer in cap cand te plimbi pe plaja la mare :wink:

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Bine , am inteles punctul tau de vedere dar nu este un lucru general valabil in RO ,

o sa-ti dau adresa de la un service la care mi-am schimbat distributia la o masina si dupa 30000 km rola intinzatoare s-a gripat si mi-a sarit de la punct cureaua si mi-a busit motorul (chiuloasa) .

 

Mi-au desfacut motorul au constat ca piesa s-a defectat si a generat defectiunea , au facut poze si au trimis producatorului rolei impreuna cu documentele ce atestau schimbul distributiei (factura de piese si data la care s-a efectuat acest lucru) , furnizorul rolei a incuviintat reparatia si a platit dauna (materialele si manopara catre service ).

 

Sper ca si clienti sa inteleaga si sa ceara acest lucru daca (sper sa nu) li se intampla un necaz in garantie.

 

L.E. daca vreau sa ma asigur ..... o sa incerc sa ma informez cat mai bine de unde cumpar si o sa cer toate detaliile inainte de a plati pretul respectiv - e cel mai bine zic eu

 

L.L.E. poate nu ai negociat suficient conditiile de garantie cu furnizorii tai (nu am de unde sa stiu asta si e bucataria ta interna)

Edited by dragosh16z
Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use