Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD


adrianfd
 Share

Recommended Posts

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salut Dragos,

 

Arata beton a ta cu bara si troliul si cauciucurile alea mari.

 

Din cate tin minte tu ai OME pe masina acum. Eu cred ca o sa pun BDS. Nu am numerele la indemana, dar cred ca e rated la incarcare mai bine decat ome. Plus are anti-sag warranty pe care ome nu il ofera.

 

Ma bate destul de tare gandul sa pun troliu. Momentan trebuie sa ii fac suspensia, termostatul, ABS-ul, simering de pe grupul spate, si sa vedem ce am mai stricat :)

Aaa, si sa o spal, cred cam am scos toate crengile pe care le-am adunat pe sub ea :-P

 

As tine bara fata originala pentru nenea in albastru si pentru greutate. E destul de rezistenta, am dat cu ea prin namoale si prin ce era pe acolo, se uita mirat soferul de pe tractor cum sta la locul ei (si la cum inoata jeep-ul prin namol :grin:).

 

Ce am observat e ca prinderea protectiilor de plastic de pe interiorul rotilor mai ales pe fata e foarte proasta, niturile de plastic zboara aproape instant.

 

Si comparand-o cu LC120-ul 3.0D din 2007 care fusese de fata, e muuuuuuuuuuult mai fun in teren, deh Jeep :ha1. Era agila, tipa dupa span si sa o arunci stanga-dreapta prin namol dupa aderenta, in drift printre copaci. In span se infigea si musca, era ca o mica fiara in ture inalte in low. LC120-ul era mai adormit, mai greoi.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 250
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salut Florin,

 

Pana una alta, sa fiu mai cuminte in continuare :ha:

 

Bafta!

 

Sa nu se mai intample pana data viitoare,ok?

:wink:

Ca sa fii respectat, incepe prin a te respecta tu insuti.

 

“Tudor Arghezi, citat despre respect”

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

I-ai dat ceva, nu te-ai jucat :))

 

Eu am mai fost cu un coleg cu un Pajero 2.5, cu 33-uri, inaltat, troliu etc. Altfel nu stiu daca m-as fii aventurat singur. Ai avut ceva curaj :). Acum, cand am fost cu motocicleta, era drumul ravasit de TAF... ma furau sleaurile alea, m-au umplut de nervi...

 

Arata criminal lacul ala mic, superb peisaj, nu am ajuns la el. Herghelia de cai am intalnit-o si eu, superb feeling.

 

P.S.: Eu, desi am Jeep, sunt fan LC V8. La masina asta, cand rupi o conducta de frana in teren, anuleaza etrierul cu pricina ca sa nu pierzi lichid si functioneaza in 3 etrieri.

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

lacul se afla aici:

https://www.google.com/maps/place/45%C2%B024'55.5%22N+25%C2%B041'03.0%22E/@45.4153902,25.684181,24842m/data=!3m2!1e3!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0

 

drumul coboara in tesila prin padure pe langa o stana (marcajul cu cruce rosie e pierdut pe la lac si pe creste, se regaseste in padure).

 

eu am ramas intepenit undeva mai sus de aici (nu aveam semnal unde am ramas infipt):

https://www.google.com/maps/place/45%C2%B023'44.9%22N+25%C2%B043'40.7%22E/@45.3958068,25.727969,6213m/data=!3m2!1e3!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0

 

finalul drumului era aici:

https://www.google.com/maps/place/45%C2%B022'48.4%22N+25%C2%B044'35.4%22E/@45.3801094,25.743176,3107m/data=!3m2!1e3!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0

 

eu am tinut marcajul cu cruce rosie. de asta sunt in laterala forestierului care se vede pe harta.

dupa spusele unui localnic trebuia sa fac dreapta undeva din traseul cu cruce rosie (inainte de locul unde am ramas blocat) si as fi stat pe forestierul de pe harta care este, aparent in stare buna (si as fi ocolit namoalele). jos pe acest drum am vazut ca era o bariera, dar era data la o parte si sfaraiau gratarele pe acolo.

nu prea era semnal prin padure asa ca am tinut marcajul.

jos pusesera niste panouri cu exploatare forestiera pe la inceputul traseului cu cruce rosie (nu chiar la drum, ci mai in padure) si cu interzis cica (fara bariera insa)...

sus la intrare in padure sau mai in jos pe traseu, nici un asemenea semn insa.

 

lc v8 e modelul "adevarat" nu prado :)

Edited by adrianfd
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

si am mai fost in bai acum vreo doua saptamani, tot intrand din secaria, dar am coborat in tesila:

https://www.dropbox.com/sh/l5wa342x4wnx7vj/AABF1dt2b3Pqy3ZFXFCy-JQXa

 

din pozele astea se vede mai bine pe unde am tinut drumul pe creasta spre orjogoaia/traisteni venind din secaria (cum spuneam, dupa ce se trece de indicatoarele alea, marcajul se cam pierde). nu am mai ajuns la lac, am fost undeva pe la 2km de el si m-am intors si am coborat tot pe langa o stana prin padure pe un drum de care mi-a zis un cioban (il foloseau si ei) in tesila. drumul asta e destul de nasol, stramt orintre copaci (daca il prinzi uscat la coborare cu reductorul e ok). pe ud pe urcare, e nevoie de o masina preparata.

ca sa intri pe cobararea spre tesila, din drumul de pe creste din bai se face dreapta pe drumul mic, care se vede serpuind pe google maps si duce la o stana (stana e in stanga intrarii in padure, drumul mic se infunda la stana, iar coborarea prin padure incepe pe undeva pe aici:

https://www.google.ro/maps/dir/45.3481018,25.6291393//@45.3451678,25.6326805,2761m/data=!3m1!1e3!4m4!4m3!1m0!1m0!3e0

 

drumul prin padure iese in forestierul care duce in tesila. forestierul e paralel cu raul (se si intersecteaza de cateva ori cu el) si este in stare buna.

Edited by adrianfd
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salut Dragos,

 

Mersi pt link. Ii vazusem si eu, apar primii la search-ul pe google. :)

Ce nu imi place la suportul lor e ca troliul ramane pe "afara", eu as vrea sa fie in bara, mai acoperit.

Cred ca la noi ar ajunge pe undeva pe la 400-500 euro cu toate taxele/transportul. La banii astia, incep sa ma orientez spre o bara tip arb facuta manual (si pastrez si bara originala intacta). Ce e misto la barile arb originale pt JK, pe langa unghiul de atac, e ca troliulul e incorporat in bara. Insa pretul unei bari arb originale la noi ajunge :old

Deh, si cu slana in pod si cu...

 

Pana una alta ma gandeam la un kit de Hi-lift jack pe care sa il folosesc la nevoie si pe post de troliu. Are si aplicatii multiple si e bun si de backup cand ai troliu, iar intr-o incurcatura mai nasoala poti trage si din spate masina.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salut,

Vezi ca un troliu ascuns iti poate cred probleme cand il folosesti, de obicei cei care au optat pentru varianta ascunsa , au cautat sa-l scoata la "suprafata"

Eu ti-am trimis link-ul in ideea ca il poti confectiona in tara la un pret relativ bun. Evident ca nu este rentabil sa-l cumperi din afara.

Spor la alegere!

Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

De acord cu Dragos legat de amplasare troliului.

Tine-l la vedere si daca vrei sa-l protejezi i-ai o husa. Utilizarea si mentenanta sunt cele care ma fac sa dau dreptate lui Dragos. Spor cu KJ-ul si iesiri cat mai faine (iti recomand sa mai iesi cu cel putin inca o masina in teren)!

2009 JKU, 2.8 CRD, NSG370, Rapoarte 3:73, Blocant Spate, Fox 2.0 & JKS 2.5", ARB Deluxe, Warn M8000, ASFIR 4x4, 9X17 MickeyThomson II, GY Duractrac

http://www.jeepromania.ro

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

@ipampu, mie cand imi vine, ma sui in Jeep si ma duc :grin:

si imi vine dorul de duca numai cand ma uit la masina, deh timpul material nu prea permite...

 

Nu am rezistat si am atentat la buget.

I-am comandat kit de inaltare OME cu amortizoare Nitrocharger Sport (arcuri HD pe fata, medium pe spate), bara fata ARB si troliu WARN M8000 (cablu otel deocamdata).

Am ceva de asteptat pana vine suspensia si bara (bara mai ales). intre timp mi-am luat un hi-lift. la ultimele iesiri m-am cam zbatut dupa aderenta cu AT-urile, am cam prins ud.

 

nu stiu daca s-a mai dezbatut pe forum pana acum la KJ:

http://en.wikibooks.org/wiki/Jeep_Liberty/Dana_30a

nu cred ca exista altceva din fabrica pe fata in afara de Dana 30a, adica aluminiu, adica face poc daca nu esti atent :)

http://www.4x4community.co.za/forum/showthread.php?t=23126

http://www.lostjeeps.com/forum/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=38660

http://www.lostjeeps.com/forum/phpBB3/viewtopic.php?t=11800

 

plus limitarea de inaltare maxima "sigura" pt lift kit:

http://www.ausjeepoffroad.com/forum/showthread.php?t=58714

http://www.4x4community.co.za/forum/showthread.php?t=65333

http://www.lostjeeps.com/forum/phpBB3/viewtopic.php?t=44037

 

Interesant, in state exista o solutie de inlocuire a aluminiului cu otel (se pare ca este inca la vanzare):

http://jeepinbyal.com/pages/jba-dana-30-steel-front-axle-swap-for-the-jeep-liberty-kj

http://jeepinbyal.gostorego.com/dana-30-steel-ifs.html

Edited by adrianfd
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

:wink::wink::wink:

 

Se pare ca pana la urma ..... te mananca .... da rau nu asa:twisted::twisted:

 

Oricum stai linistit cu carcasa de la D 30. Ce ai vazut tu in state fac referire la variantele benzinare de 3,7 l . Noi ce avem pe Diesel , nu ajungi tu sa o rupi . De fapt n-ai sa rupi nimic la ea daca stii sa conduci o masina si nu modifici substantial la ea.

deocamdata esti linistit in ceea ce priveste marimea rotilor (adica le-ai pastrat ca diametru)

Probabil ca dupa ce vei inaltya masina , vei dori sa ai ba si oarece stabilitate , atunci ai 2 variante si anume distantiere de -30 (nu mai groase pentru ca iti va atunge la flexari) sau jante cu ET 0 (nu alta varianta pentru ca iti va atinge la flexari)

Limitarea la inaltare este la 3 inch pentru ca dupa aceasta varianta trebuie sa treci la punte rigida pe fata si atunci ai ce modifica la ea.

Te mai poti gandi la un LSD pentru D 30 ca sa te bucuri mai mult si de ce nu un blocant spate

Cum stai cu scuturile masinii , mai ai scutul original la motor?

Sa-mi pui si mie , te rog, foto cu pozele de la kit-ul de inaltare , mai intereseaza mai mult amortizoarele

BAfta si tine-ne la curent !

Poate ne si intalnim pe la o ieseala in teren , ca sa nu te mai aventurezi singurel si sa cauti TAF-uri sa te scoata......:grin:

Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Adrian,

Am recitit posturile tale , poti sa-mi spui te rog cat au fost suportii de motor cu taxe cu tot?

Sau lasa-mi un numar de telefon sa te sun sa-mi povestesti.

Vreau si eu sa comand ceva din State si as vrea sa stiu unde ajung cu bugetul.

merci,

Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Dragos,

 

Suportii luati de la MoparAmerica:

 

Part Number Part Name Price Quantity Total

52129374AC INSULATOR-ENGINE MOUNT $66.70

(Not Taxable) 1 $66.70

52129011AD INSULATOR-ENGINE MOUNT $37.73

(Not Taxable) 1 $37.73

Subtotal : $104.43

 

+ 8$ Fedex local.

+ 120$ Fedex pana in Ro cu discount (venit in 10 zile). Era vreo 200$ Fed-exul fara discount. Mie mi le-au comandat si trimis o firma din US pentru care sunt contractor la jobul meu. Fedex-ul e scump, dar cu asta lucrau ei.

+ TVA-ul la vama.

Am asteptat o saptamana si in US, ca nu le aveau pe stoc.

 

Cel mai bine ar fi totusi sa gasesti o firma din US care livreaza international. I-am gasit pe acestia:

http://www.chryslerpartsdirect.com

nu i-am contact inca, dar vad ca livreaza international si numai de Venezuela spun ca nu livreaza (plata e prin transfer bancar). Preturile sunt bune, mai mici decat am dat eu.

 

Faza e ca la tine, fiind diesel din 2002, s-ar putea sa nu gasesti in US piese pentru ea. Doar din 2005 diesel-ul s-a oferit in US. La mine pe masina scrie "made in US for export".

 

Suspensia vine abia dupa jumatatea lunii septembrie, Cherokee KJ-ul nu e un model asa popular ca Wrangler, erau pe stoc doar amortizoarele Nitrocharger Standard. Le-am vrut pe cele Sport, fiind mai agresive = tinuta mai buna de drum, amortizare mai rapida in teren. diferenta de pret e mica.

Asa ca o sa mai curga ceva apa pe Dunare pana apuc sa le fac poze.

OME nu inalta asa mult ca BDS sau Skyjacker, dar astea schimbau doar amortizoarele de pe fata. Asa ca, cu OME o sa fie mai putina presiune pe punti. Ma bate gandul sa pun MT-uri, dar astept sa vina suspensia sa vad ce se intampla.

Si suspensia actuala are ceva flex, chiar si asa praf cu e ea. am bagat-o intr-o groapa, ca si comparatie a fost si un Duster in aceeasi groapa. imi pare rau ca nu am facut poze, Jeep-ul statea drept bine infipt pe toate 4 rotile, duster-ul....:ha1

cand e in flex la maxim, e la milimetri acum de contraripile interioare. nici o sansa pentru un cauciuc un pic mai mare.

 

Da, mai am scutul original, lovit bine (de mine) :ha:

Protectia de plastic de la burduful de planetara de pe dreapta am jumulit-o frumos de tot. :grin:

Astept sa vina bara ARB sa vad ce si cum (peste vreo doua luni si ceva, direct din Australia...)

 

Am fost mai cuminte la ultima iesire. Am tatonat la picior namoalele mari si m-am abtinut :ha:

Poate ne vedem pe undeva. Eu sambata/duminica am timp, mai mult de o zi, mai greu de doua zile momentan.

 

Fara inaltare de 10cm si 33-uri e cam greu pe namoale mari si grele. Masina nu e chiar usurica si e destul de joasa din fabrica.

 

Telefon: 0726155590

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Mda ... e altceva.

 

Stai tu linistit ca faci fata si cu inaltarea pe care ti-ai comandat-o si roti de 31".

 

In standard masina vine cu roti de 28,95 ".

 

Dar mai asteapta putin si vei vedea .

Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

i-am comandat bfgoodrich mud-terrain km2 245/75r16. le iau maine. o sa si le montez desi cred ca o sa frece bine. daca ar freca doar la unghi maxim, le-as lasa pe masina pana vine suspensia, slabe sanse insa.

o sa tin at-urile pentru iarna/zapada batatorita/gheata.

 

bara arb o sa schimbe putin "configuratia" contraripilor interioare in fata.

 

3450120.jpg.3e859e805521d155866bb3687bf9cda0.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salut ,

 

Mai bine mai stai linistit pana iti vine kit-ul pentru ca va trebui sa faci uz si de un ciocan in zona caroseriei pentru a face loc noilor roti la viraj . Acolo va freca cel mai tare . In partea din fata nu conteaza daca freaca , nu strica nimic , dar cand freaca in caoserie , posibil sa mai frezezi din anvelopa.

Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salut,

 

Initial am vrut sa iau 245/70r16, cea mai "sigura" combinatie. dar nu le-am gasit. montajul e gratis :)

Ome spune ca intra 31''. 245/75r16 sunt 30,6 si mai inalta un pic si masina, 245/70r16 erau doar un pic mai late.

am tot citit, unii spun ca 245/75r16 cu ome nu ating, altii ca ating putin dar se rezolva usor cu un ciocan sau o mica decupare la "pinch weld" la roata din partea soferului.

d-asta as vrea sa le pun acum sa vad ce si cum pana una alta. ca dureaza ceva pana se gasesc piese.

 

[edit]

din ce am citit 245/75r16 sunt cea mai populara alegere de cauciuc dupa inaltare pt KJ.

Edited by adrianfd
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salut,

Eu am avut 245/75/16 KM2 uri montate pe jantele stock 7j si imi atingea roata din fata in plasicurile din fata si in caroserie (am rezolvat problema caroseriei cu un ciocan dar mult mai tarziu) . De asemenea la flexari ale puntii spate, roata atingea in aripa interioara si am ciupit putin anvelopa, in plus niturile de plastic de la overfendere iti vor sari; acest lucru se poate rezolva cu un adaos pe punte pentru a limita cursa bump stoper-ului . Eu am prins 2 magneti de 1 cm grosime prinsi cu surub dar pe roti de 31 nu este suficient , trebuie cam 2 cm sa fie inaltatorul/adaosul.

Probabil daca montezi 245 urile pe jante 7,5 J sau 8 J , lucrurile ar sta cu totul altfel dar aici nu stiu ce sa-ti spun cu certitudine , este doar o banuiala , deoarece nu am gasit janta 8J pe care sa montez anvelopa de proba.

 

Bara ti-ai comandat- o neagra?

Uite cum arata masina mea cu 245 uri si inaltata

[ATTACH=CONFIG]222230[/ATTACH]

1867199449_DSC0365820(Copy).JPG.dcde85c791e8b033c516805de5f83aac.JPG

Edited by dragosh16z
Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

alta viata :)

 

da, bara e negrul standard de la ARB, din cate am inteles nu o poti comanda de la ARB in alta culoare. ulterior se poate revopsi. cred ca o sa o vopsesc in griul lateralelor de plastic.

 

destul de ciudat ca OME sa nu dea si alte bump stopere daca atinge la flex mai ales ca specifica in brosura ca merge cu roti de 31''.

 

interesant e ca 245/70/r16 sunt doar o idee mai mari, 1 cm la latime si 0.5 cm la inaltime. si totusi au probleme chiar si dupa lift. as putea sa le refuz maine (nu le-am platit inca) si sa iau standard, dar as vrea niste cauciucuri un pic mai mari, e alta viata cu ele.

 

e un pic cam frustrant acum ca a tot plouat si stau pe bara pana una alta.

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

am cumparat caucioacele. arata misto de tot.

l-am montat pe cel din stanga fata. nu atinge deloc nicaieri cand dau stanga-dreapta maxim. in flexare ar atinge acum.

 

am vrut sa dau jos si roata ca observasem ceva pete de ulei pe aripa interioara. am ciupit burduful de la planetara :)

intrase o craca pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salut ,

 

Sa le porti sanatos si sa te bucuri de ele! Ai facut o alegere foarte buna!

 

In mers iti va atinge , tu ce latime de jante ai?

 

Vezi sa schimbi repede burduful , eu am plecat in teren cu un burduf ciupit si am busit planetara.

Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salut,

 

Mersi. :)

 

Habar n-am :sm, sunt jantele standard de la modelul Sport. Tre' sa ma uit.

 

din cate am vazut, cel mai probabil sa atinga era in spatele rotilor din fata jos, acolo se apropia la milimetru cu volanul stanga-dreapta maxim, dar protectia de plastic se impinge usor cu degetul cam 2 cm in spate.

 

atingere.png.c066787f942296d4448450d0e3e23c04.png

 

Cred ca am mers ceva cu ea, am vazut stropit de grasime cand am spalat-o. Am ciupit-o in partea de sus, in teorie nu s-a scurs toata vaselina asa usor.

 

Ai schimbat planetara cu totul ?

 

piesa #2, 65$ in US, 52$ online, ar ajunge cam la 100 euro in ro. sper sa o gasesc, si sa nu trebuiasca sa o aduc din us.

 

http://www.trademotion.com/parts/2005/Jeep/Liberty/Sport?siteid=213764&vehicleid=189062&section=FRONT%20DRIVE%20AXLE&group=DRIVE%20AXLES&subgroup=AXLE%20SHAFTS%20%26%20JOINTS&component=OUTER%20BOOT

 

T043060.gif.bbec22268e9414975eed46df60d24365.gif

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Salut,

Unde ai marcat cu rosu , in spatele plasticului , este o imbinare metalica.

Trebuie sa decupezi plasticul si sa-i aplici o "corectie de amplitudine" imbinarii respective .

Daca mergi asa , in prima faza se va roade plasticul si vei ajunge la metal si-ti vei "pili"anvelopa.

 

In ceea ce priveste burduful , daca este spart , functioneaza ca un aspirator si exista riscul sa intre inauntru mizerie. Acea mizerie poate distruge capul de planetara.

Mie asa mi s-a intamplat , am intrat intr-un namol , am iesit si cand am plecat de pe loc am auzit "clamp" si mi s-a dus capul de planetara (au sarit bilele).

Pentru burduf poti lua legatura cu Razvan Hodea 0725562825, sau te uiti pe site:

http://rdr.crownauto.us/en_US/c/2005/jeep/45/kj-liberty/

 

Da , am schimbat planetara cu una second dar in aceeasi bani puteam sa cumpar cap de planetara si burduf noi. M-am gandit ca mai bine sa am una de rezerva.

 

Janta este cea stock , adica 7J

Edited by dragosh16z
Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use