Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase


florin1
 Share

Recommended Posts

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

am si eu una de off topic, mai putin pe propria piele cat pe tabla masinii, cateodata te rogi sa nu te intorci pe unde ai venit. :grin:

 

era o regula mare si lata, nu stiu cine o fi zis-o, ai' mai batrani si harsaiti intr-ale offroad-ului poate stiu: "As Slow As Possible, As Fast As Necessary".

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

Am gasit si eu un flmulet . Urmareste-l si cand vezi roti suspendate in aer , inseamna ca masina si-a cam atins limitele . Urmareste in special cursa suspensiei . Vei vedea ca exista actori de filme porno cu obiectul muncii mai lung decat cursa suspensiei de Duster. Este o figura de stil ( sper sa nu iau avertizare pentru aceasta dar pot dovedi cu fotografii graitoare ca este reala comparatia ) si va rog sa o tatati ca atare.

[video=youtube;5xZk-tEUp4I]https://www.youtube.com/watch?v=5xZk-tEUp4I

Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

Fara suparare, dar filmuletul ala are elocventa fix 0 ... Faptul ca a ramas o rata in aer nu inseamna mai nimic, dat fiind ca a mers mai departe.

Elocvent este cam ce fac ei prin campionat, unde se dueleaza cu marci de prestigiu.

4x4MANIA is where we are !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

Nu discutam despre faptul ca a ramas cu o roata in aer ( orice masina poate sa ramana ) ci de cat de repede ( sau cat de usor ) a ramas cu o roata in aer . Traseul din film se face lejer cu un Matiz cu anvelope de sosea. :wink:. Eu nu desconsider Dusterul , dimpotriva . Incerc doar sa sugerez care ii sunt limitele, pentru ca cei care nu sunt experimentati sa inteleaga pana unde se pot baza pe capacitatile masinii .

Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

am vazut dusterul in trial la hunedoara,sunt limitate,au fost singurele masini care au abandonat prin depasirea timpului si unde mai pui ca erau echipe de uzina,cu buget de la altii frate nu din buzunarul propiu si degeaba

toyota bj 70
Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

@Felician si Feroza rămâne în 3 roți imediat depinde de suspensie, eu am câte 4 foi pe arc și nu prea flexează de cat dacă am greutate.Și eu am abandonat la un trial iar Dusterele au urcat lejer...discuția este off rău de tot.Pentru roată în aer la Dustere a apărut o chestie care se numește blocant si kituri de suspensie cine vrea și poate își pune pe mașină.

Edited by Caphonne

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

am vazut dusterul in trial la hunedoara,sunt limitate,au fost singurele masini care au abandonat prin depasirea timpului si unde mai pui ca erau echipe de uzina,cu buget de la altii frate nu din buzunarul propiu si degeaba

 

 

La alte concursuri, eu i-am vazut pe podium, asa ca ...

4x4MANIA is where we are !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

Nu discutam despre faptul ca a ramas cu o roata in aer ( orice masina poate sa ramana ) ci de cat de repede ( sau cat de usor ) a ramas cu o roata in aer . Traseul din film se face lejer cu un Matiz cu anvelope de sosea. :wink:. Eu nu desconsider Dusterul , dimpotriva . Incerc doar sa sugerez care ii sunt limitele, pentru ca cei care nu sunt experimentati sa inteleaga pana unde se pot baza pe capacitatile masinii .

 

 

Era un clip cu un tico care urca cu spatele nu stiu ce panta ... etc. ...

4x4MANIA is where we are !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

@Felician si Feroza rămâne în 3 roți imediat depinde de suspensie, eu am câte 4 foi pe arc și nu prea flexează de cat dacă am greutate.Și eu am abandonat la un trial iar Dusterele au urcat lejer...discuția este off rău de tot.Pentru roată în aer la Dustere a apărut o chestie care se numește blocant si kituri de suspensie cine vrea și poate își pune pe mașină.

 

feroza in trei roti inainteaza usor,problema e sa nu ramana in 2 in x ca atunci e bai si la duster daca ai pus blocant si mai ai si anvelope agresive patesti ca la aro 10,rupi planetare la greu,

toyota bj 70
Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

La alte concursuri, eu i-am vazut pe podium, asa ca ...

 

Si eu i-am vazut pe podium ! Pot insa sa fac un comentariu....la concursul despre care vorbesc am tras de dustere sa le scot din noroi ! Evident ca fiind niste masini foarte agile, cu niste piloti foarte motivati sa castige, au trecut pe langa noi in viteza. Masinile au ajuns descompletate la finish, insa au ajuns ! Noi n-am tras sa castigam in concursul ala, ci doar am vrut sa capatam experieta competitiei.

In urma experientei pe care am avut-o, dusterul NU este o masina de off road !!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

Prin comparatie directa cu unele masini consacrate - nu , chiar nu . Insa te scot basma curata din situatii care nu pot fi considerate usor de invins in lumea 4x4 ( n-am zis offroad de rupere prin rape ca nu e cazul ... si comparam masina stock nu cea la care s-a facut subsasiere sau/si echipari exotice ) - daca si numai daca conducatorul e capabil . De-o iarna si de-o padure sunt numai bune daca nu-ti bati joc de masina .

 

 

 

.. numai ca ar trebui facut ceva cu bucsaraia de masina , tot ce inseamna bucsa ... si poate si la brate ... nu de alta , doar pentru a fi mai sigura si mai fiabila ...asa cum e , cam mergi la risc de Doamne-ajuta ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

am vazut dusterul in trial la hunedoara,sunt limitate,au fost singurele masini care au abandonat prin depasirea timpului si unde mai pui ca erau echipe de uzina,cu buget de la altii frate nu din buzunarul propiu si degeaba

 

La asta te referi:

 

[video=youtube;-V9w-gejax0]https://www.youtube.com/watch?v=-V9w-gejax0

 

A fost mai mult nesansa si adrenalina. Totusi s-au plasat pe locul 11 (din 52!). Daca ar fi avut blocant treceau. Sau daca foloseau troliul la întoarcerea de jos, ca @ Dracula (Car 208) care a intrat în Trial cu cardanul fata rupt, doar pt. a nu abandona (a facut locul 25 din 52 :wink:)

 

[video=youtube;8m-WX_jCzpk]https://www.youtube.com/watch?v=8m-WX_jCzpk

 

Si noi cu "autobuzul" am avut probleme (de gabarit de data asta :grin:), din care cauza am facut "doar" locul 6.

 

[video=youtube;KZ-2oepM9y0]https://www.youtube.com/watch?v=KZ-2oepM9y0

 

Dar asta-i concurs, nu realitatea de zi cu zi.

 

Ia imaginati-va locul ala fara spectatori, fara benzi si gropi parsive pozitionate premeditat cît mai rau posibil. Crede cineva ca nu trecea Duster-ul?

 

Nemaivorbind de ziua precedenta de concurs, unde au mers Duster-ele de ziceai ca-s OZN-uri. :ooo

 

Continui sa-mi pastrez parerea ca Dusterul e masina Foarte OK. în clasa ei.

Edited by Patrolator

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

@ patrolator : toata lumea e de accord ca e o masina ok. dar partea 2-a a frazei n-o pricep : care e clasa ei ? skoda yeti ? pajero pinin ? lada niva ? in plus , la concursuri, Duster-ele de pe acolo sunt cam toate preparate de uzina, nici una nu e cu piesele comerciale, sau aia isi pun roll-cage-urile interioare doar de fitosenie ?...

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

daca ar fi sa raspund la intrebarea pusa in topic, catre cei tineri ( probabil in ale offroadului si nu numai) as zice asa:

 

- daca pe sosea mai conduci cu incheietura mainii stangi pe volan si vrei la fel "in offroad sau in zone muntoase", atunci e o chestiune de timp pana sa o belesti , la propriu.

- orice masina care intra "in offroad sau in zone muntoase" are limitarile ei, incearca sa le aflii cat mai siret, fara stricaciuni.

- ia-o usor cu trasee usoare, nu din prima

 

io din cate vad intrebarea e : cum conducem.. nu cu ce conducem, dar acu daca s-au terminat sarmalele, poate vad eu in crucis :)

XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7
Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

In urma experientei pe care am avut-o, dusterul NU este o masina de off road !!!!!!!!

 

avea cineva vreo urma de indoiala ? :ha:

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

tine de prea tine la diametru de 230mm,hai ca o dam in balari

 

vad ca te pricepi la multe treburi,daca tinea echipa si uzina cu pneuri mai mari si mai agresive

imi place sa vad ca esti atotstiutor dar mai bine opresc polemica asta aici cu tine

toyota bj 70
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use