Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase


florin1
 Share

Recommended Posts

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

sigur ca da dar asta pe un circuit de viteza,unde au avantaj dar daca circuitul este mai tehnic pauza

 

Nu stiu unde dracu vezi tu ca am facut referire la macadam sau alte circuite de viteza!!! M-am referit stric la concursurile de offroad de la noi, ca despre asta discutam aici.

Cat despre faptul ca merg la rupere ... pai am vazut si Patroale la aceeasi clasa mergand la fel. Aici e vorba de buget si daca unii isi permit sa-si rupa masinile ca sa castige, altii vor ca a doua zi sa merga la serviciu cu aceeasi masina si atunci sunt mai precauti. Asta nu inseamna ca unii sunt mai putin priceputi decat ceilalti sau ca masina nu e capabila.

Iar pentru o "sosea de munte", nici macar de Duster n-ai nevoie, e suficient orice 4x1 :wink:

4x4MANIA is where we are !!!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

ne contrazicem degeaba aici,fiecare are alte pretentii de la o masina,totul e de gust si asteptari

 

Bineinteles, ca doar nu te-a pus nimeni sa-ti iei Duster, la fel cum nici eu n-o sa-mi iau niciodata Duster sau orice alt model al uzinei Dacia. Insa de aici si pana LA a desconsidera modelul e cam mult, mai ales ca a facut unele figuri frumoase pe la unele concursuri si prietenesti (un exemplu de prieteneasca, pentru cine isi mai aduce aminte de trialul de la Tintea :wink: )

 

Edited by Astral
4x4MANIA is where we are !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

@ patrolator : toata lumea e de accord ca e o masina ok. dar partea 2-a a frazei n-o pricep : care e clasa ei ?.

 

Cîteva performante Dacia Duster:

 

- Dec. 2009- Jan. 2010 - Trophée Andros - Franta (pe Gheata) - dupa 13 curse - Alan Prost în Dacia Duster: vicecampion

 

- 2010 - Rallye Aïcha des Gazelles - Maroc (doar femei) - Dounia si Isabelle în Dacia Duster: locul I, coechipierele Nathalie si Dorothée tot în Duster: locul V.

 

- 2011 - Pikes Peak International Hill Climb - USA - Jean-Philippe Dayraut (triplu campion Trophée Andros) în Dacia Duster: locul III.

 

Clasificarea autovehicolelor:

 

https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzeugklasse

 

Subcategorii:

 

http://www.suv-cars.de/herstellermodelle/98-dacia/dacia-duster/153-uncategorised/fahrzeugklassen.html?device=mobile

 

Concurenti directi (ADAC Test): Peugeot 2008, Opel Mokka, Skoda Yeti

Edited by Patrolator

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

Chiar nu cred ca sunt reprezentative Pikes Peak si Trophee Andros pentru Duster, eu nu am vazut in oferta lor motorizare de 850 cp. Singura legatura cu Duster e logo-ul din bot.

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

Pai asta e de fapt marea problema pe care eu n-o vad deloc inteleasa . Masinile de competitie nu mai aulegatura cu modelul standard dar sunt mereu ridicate la fileu , in mod inutil si doar din orgoliul unei pareri unilaterale chiar daca se aduce argument nefondat in situatia reala ( incerc sa nu jignesc pe nimeni , a nu se interpreta ca o jignire ci doar asa cum am scris ) .

 

Asta e de fapt ideea principala - masinile stock .

Di pacate s-a ajuns iar la comparatia sculelor si la idea una e mai mare si mai tare .

Revenim la prima intrebare - cum conducem ?

Pai cum altfel decat la bunul simt - Dusterul nu trebuie ( in nici un caz , niciodata ) abuzat prin abordarea in forta cu elan a unui obstacul solid si mai inalt decat o treime din diametrul rotii - bolovan , prag , bordura inalta ) . Urmarile sunt relativ grave si pot afecta ( in ordine a numerelor de pe tricou ) : bratul inferior cu pivotul lui , amortizorul , bucsa cap amortizor , bieletele de directie + caseta de directie .

- ... nu trebuie niciodata ( in nici un caz , niciodata ) cazut in bot sau coborat agresiv de pe un mal abrupt cu oprire in bot sau percutat un obstacol frontal cu scut sau fara scut ( da , scutul ala faimos de 6 mm din aluminiu care contrar asteptarilor protejeaza doar la impacturi minore si doar cele venite de dedesubt ) . Urmarea invariabila este miscarea de pe pozitia initiala a jugului fata care aduce intodeaunaschimbarea geometriei trenului de rulare cu imposibilitatea reglarii ulterioare , schimbarea pozitiei ansamblului motor/transmisie , deformarea caroseriei in punctele de acrosare a jugului fata ( pot fi afectate doua pe fata si patru pe spate ) . Remedierea nu e ieftina si presupune inlocuiri de repere mari si scumpe cu multa manopera , deci NU percutati cu fata masinii , ganditi de doua ori , inspirati adanc aere in pept sa oxigenati creerul si alegeti variante de pilotare sigure si nedureroase .

- ... contrar unor pareri cum ca se poate baga maneta de gaze la fund si regla corespunzator ajutajul la motorul turboreactor si folosi la maxim efectul tunel + ground-efect ... si alerga ca dementul pe forestiere si drumuri desfundate ( cei care-l stiu pe @Lucian Munteanu si pe @doctoru isi pot face o oarece idee de ce as vrea sa zic io ... cam asa dar numai la jumatate din ce fac susnumitii cu masinile lor pe care nu le amintim acum ) ... aaa ... ce naiba ca m-am pierdut in manglii ... revenim ...contrar unor pareri ce zic ele ca Dusterul se poate blanari pe forestiere cu 50 kmh ... se poate dar nu prea mult .Urmarea invariabila este afectarea garantata a bucselor de cap amortizor fata + spate ( si a punctelor de reazem pe caroserie care ( in pereche cu bucsele de cap amortizor ) sunt de inspiratie si destinatie pur rutiera ... si afectarea amortizoarelor , dereglarea geometriei fata + spate .

- nu scriu mai mult ca e mult de scris dar nu stiu a zice altfel mai bine decat mosu Caragiale : ' a nu se da masina cu burta de pamant ' ... si daca asta totusi s-a intamplat ... ' a nu se trage masina cu burta pe pamant in special daca rotile sunt suspendate si in particular special daca ambele roti de spate sunt suspendate ' . Urmarea e ca masina lasa in urma amintiri de genul unor cosmare mici sau cosmare mari , bratele spate nu trebuie atinse in nici un caz , scutul de diferential e o gluma inutila spusa de o curva unui popa la botez ...

 

 

Astea fiind vazute cu ochii mei proprii si personali si trecute prin manutele astea doo , zic asa ... adica nu zic , da spun ...

Edited by cos
  • Like 1

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

Pana la urma ce legatura are Duster cu titlul acestui topic?

Sau cu offroad ? Filmuletul postat mai sus dovedeste ca este egal cu 0 in offroad. Sa nu ma intelegeti gresit,nu denigrez Dusterul dar locul lui este

pe asfalt si pe drumuri forestiere dar in nici un caz in offroad.

Si acum poate revenim la titlu si cei cu experienta in offroad ne mai impartasesc cate ceva din experienta lor,la cum sa conduci in off si cum sa fii echipat. Ca si incepator sunt foarte interesat sa citesc cele scrise de oameni cu experienta in acest domeniu. :tk

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

Pana la urma ce legatura are Duster cu titlul acestui topic?

Sau cu offroad ? Filmuletul postat mai sus dovedeste ca este egal cu 0 in offroad. Sa nu ma intelegeti gresit,nu denigrez Dusterul dar locul lui este

pe asfalt si pe drumuri forestiere dar in nici un caz in offroad.

Si acum poate revenim la titlu si cei cu experienta in offroad ne mai impartasesc cate ceva din experienta lor,la cum sa conduci in off si cum sa fii echipat. Ca si incepator sunt foarte interesat sa citesc cele scrise de oameni cu experienta in acest domeniu. :tk

 

Daca ai fi citit de la inceput tot ce s-a scris, ai fi vazut ca l-am intrebat pe initiatorul acestui topic despre ce anume vrea sa se discute, dar nu a catadicsit sa-mi raspunda, drept pentru care am lasat topicul aici, la "Duster'.

Cum cele scrise pana acum, cu mici exceptii, nu-si au nicio utilitate pentru nimeni, cat de curand topicul va fi mutat la "Discutii diverse", desi initial intentionam sa-l duc in sectiunea "Off-road".....

 

Cat despre aprecierile tale despre Duster si filmuletul in cauza, daca vei avea rabdare, vei gasi pe youtube mai multe filmulete cu masini care nu au reusit sa depaseasca acea groapa decat cu ajutorul troliului.....

Nu spune nimeni ca Duster-ul e "miezul in off-road", dar tu gresesti profund considerand ca este o masina limitata doar la asfalt ! Ti-am spus asta pentru ca, incepator cum te declari, nu-mi dau seama cum deja poti emite niste pareri cu atata aplomb si poate te-ar ajuta mai mult sa experimentezi cu propria masina ceva gropi similare ca sa realizezi ce poate masina ta si mai ales ce poti tu ca sofer.....

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

Deci pana la urma Fusteru asta e bun pe zone muntoase sau nu? Sau e mai bun in offroad? Nu inteleg...

 

Concluzia: vand Taf impecabil ...nebagat in padure doar asa putin de proba ... :ha:

 

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

Astral imi cer scuze,am fost superficial si nu am vazut ca este vorba de Duster..

Dar totusi parerea mea asta este si ramane neclintita,stiu ca parerea mea nu conteaza dar am simtit nevoia sa o fac publica.

Despre ce poate masina mea si eu ca sofer... Nu prea multe dar sunt convins ca nu exista Duster care sa se descurce in offroad ca Niva(sa nu sariti iar pe mine nu vreau sa compar sau ceva de genul,este o parere strict personala)

Daca ai rabdare sa vizionezi filmuletul pana la sfarsit ai sa vezi ca ma straduiesc sa capat experienta si vreau sa fac offroad adevarat nu excursie cu masina 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

Tocmai pentru ca am vazut ca este postat la subcapitolul Duster am postat si eu impresiile mele ( de neexperimentat in off-road :grin: ). Acum , daca este sa fim corecti , un singur bolovan mai mare pus pe traseul ala ar fi incheiat aventura Dusterului . Facusem un topic cu privire la minciunile producatorilor cand arata masini celebre gen Toyota Land Cruiser , in niste asa-zise conditii de off-road , cu anvelope de sosea , care fac legea prin niste trasee de Matiz sau Scoda Fabia. Daca pentru entuziastii care fac experimente off-road cu masini total inadecvate pentru asa ceva ,merge sa dai cu burta de pamant ( eu suspectez si faptul ca se primesc bani de la producator pentru a face o buna promovare a produsului ) , pentru cei care au trecut de la Logan la Duster este bine sa le arate cineva ca de fapt si-au luat o masina gandita pentru altceva , nu pentru dat cu burta ei firava de pamant si bolovani .

Pe unele trasee ( si doar pe acelea ) Dusterul poate face unele chestii datorita tractiunii . Cum i-ai plantat un bolovan pe mijloc , acolo a murit Dusterul .

Incepatorul poate crede ca a facut afacerea secolului si ca de acum va da clasa japonezelor si americancelor care costa de 7 ori mai mult. De aceea putem sa fim baieti fini si sa ii explicam incepatorului ca are o masina mult mai potenta decat un Logan , dar nicidecum nu si-a luat Hummer H1 . Eu am un "autotren" care nu se preteaza la off-road , desi solutiile contructive sunt partial dedicate ( mai putin puntea fata pe McPherson ) . Hai sa punem un bolovan de 25 de cm inaltime in mijlocul unei sosele asfaltate si marginim o banda de mers . Eu trec si nu ating , Dusterul se rupe in doua . Si masina mea nu este off-roader dedicat .

Dusterul este bun la ce a fost gandit. Probabil pilotat cu inteligenta si multa grija rezista si la solicitari putin mai neconforme cu specificatiile producatorului. Dar nu are capabilitati off-road . Merge in anumite trasee care sunt alese . Cum iesi prin zone unde nu a stat nimeni sa masoare cat poate Dusterul , se cam opreste.

De aceea , posibilitatile masinii sunt clar limitate in off-road , adica acolo unde doreste initiatorul sa mearga cu masina . De aceea aparem noi sa fim luati de baieti rai si invidiosi , pentru ca incercam ca inainte sa dam lectii de pilotaj , sa il lamurim ca este absolut indicat sa nu depaseasca niste limite constructive al masinii.

Astral , tu ai experienta si vezi lucrurile cumva. Nu cred ca ai incaleca cu Dusterul un bolovan pe care il incaleci cu Toyoya ta cu punti fixe. Neexperimentatii nu stiu asta. Ei vad filme de promovare in care Dusterul zboara prin noroaie si cred ca i-a pus Dumnezeul masinilor 4x4 mana in cap. Cred ca ii facem un bine colegului nostru daca il lamurim ca nu este bine sa faca asa minuni cu masinuta lui , ca nu mai ajunge acasa cu aregatul pe roti.

A pus colegul care si-a luat Jimny nou o fotografie astazi . Na , aia este cursa de suspensie pentru o masina dedicata off-road . I-a ridicat fata cu elevatorul si toate rotila masinii stau pe ceva nici una nu este in aer .

Edited by FordRanger
Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

@ patrolator : desigur ...sunt alea dustere asa cum e mini-ul lui fii-mea...a castigat Dakar-ul de citeva ori.... ASTRAL are dreptate...vorbim pe langa intr-un topic al carui nume n-are nimic de-a face cu continutul...

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

Dustere preparate de uzina, pfiuuu si ce au astea in plus fata de alte masini?

Cand o sa intelegeti ca sunt oameni care se plimba 200-300 de km la o tura si combina diferite drumuri si oameni care prefera sa urce o zi un deal in padure agatati in troliu, scripeti si sufe, activitati diferite, masini diferite.

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

Dustere preparate de uzina, pfiuuu si ce au astea in plus fata de alte masini?

 

4 link si punte rigida pe spate, bascule cu uniball-uri si coil-overe nu este suficient?

3x Suzuki Jimny

1x Suzuki Samurai

Dacia DoubleCab 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

4 link si punte rigida pe spate, bascule cu uniball-uri si coil-overe nu este suficient?

 

Suna bine doar ca nu am stiut ca Papucul si cealalta alba cu albastru au asa ceva :)

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

.......... Nu prea multe dar sunt convins ca nu exista Duster care sa se descurce in offroad ca Niva(sa nu sariti iar pe mine nu vreau sa compar sau ceva de genul,este o parere strict personala)

.......

 

Fiecare este liber sa-si considere propria masina ca fiind "cea mai cea de pe planeta", dar mai important este ca fiecare sa-i cunoasca exact limitele.

Daca vrei sa pasesti cu dreptul in ale off-road-ului, renunta la astfel de comparatii pentru ca e de-ajuns "razboiul perpetuu" Nissan versus Toyota......:ha:

 

 

Tocmai pentru ca am vazut ca este postat la subcapitolul Duster am postat si eu impresiile mele ( de neexperimentat in off-road :grin: ). Acum , daca este sa fim corecti , un singur bolovan mai mare pus pe traseul ala ar fi incheiat aventura Dusterului . Facusem un topic cu privire la minciunile producatorilor cand arata masini celebre gen Toyota Land Cruiser , in niste asa-zise conditii de off-road , cu anvelope de sosea , care fac legea prin niste trasee de Matiz sau Scoda Fabia. Daca pentru entuziastii care fac experimente off-road cu masini total inadecvate pentru asa ceva ,merge sa dai cu burta de pamant ( eu suspectez si faptul ca se primesc bani de la producator pentru a face o buna promovare a produsului ) , pentru cei care au trecut de la Logan la Duster este bine sa le arate cineva ca de fapt si-au luat o masina gandita pentru altceva , nu pentru dat cu burta ei firava de pamant si bolovani .

Pe unele trasee ( si doar pe acelea ) Dusterul poate face unele chestii datorita tractiunii . Cum i-ai plantat un bolovan pe mijloc , acolo a murit Dusterul .

Incepatorul poate crede ca a facut afacerea secolului si ca de acum va da clasa japonezelor si americancelor care costa de 7 ori mai mult. De aceea putem sa fim baieti fini si sa ii explicam incepatorului ca are o masina mult mai potenta decat un Logan , dar nicidecum nu si-a luat Hummer H1 . Eu am un "autotren" care nu se preteaza la off-road , desi solutiile contructive sunt partial dedicate ( mai putin puntea fata pe McPherson ) . Hai sa punem un bolovan de 25 de cm inaltime in mijlocul unei sosele asfaltate si marginim o banda de mers . Eu trec si nu ating , Dusterul se rupe in doua . Si masina mea nu este off-roader dedicat .

Dusterul este bun la ce a fost gandit. Probabil pilotat cu inteligenta si multa grija rezista si la solicitari putin mai neconforme cu specificatiile producatorului. Dar nu are capabilitati off-road . Merge in anumite trasee care sunt alese . Cum iesi prin zone unde nu a stat nimeni sa masoare cat poate Dusterul , se cam opreste.

De aceea , posibilitatile masinii sunt clar limitate in off-road , adica acolo unde doreste initiatorul sa mearga cu masina . De aceea aparem noi sa fim luati de baieti rai si invidiosi , pentru ca incercam ca inainte sa dam lectii de pilotaj , sa il lamurim ca este absolut indicat sa nu depaseasca niste limite constructive al masinii.

Astral , tu ai experienta si vezi lucrurile cumva. Nu cred ca ai incaleca cu Dusterul un bolovan pe care il incaleci cu Toyoya ta cu punti fixe. Neexperimentatii nu stiu asta. Ei vad filme de promovare in care Dusterul zboara prin noroaie si cred ca i-a pus Dumnezeul masinilor 4x4 mana in cap. Cred ca ii facem un bine colegului nostru daca il lamurim ca nu este bine sa faca asa minuni cu masinuta lui , ca nu mai ajunge acasa cu aregatul pe roti.

A pus colegul care si-a luat Jimny nou o fotografie astazi . Na , aia este cursa de suspensie pentru o masina dedicata off-road . I-a ridicat fata cu elevatorul si toate rotila masinii stau pe ceva nici una nu este in aer .

 

 

Experienta mea in off-road este fix-pix si nici nu pretind altceva, atata doar ca imi stiu propriile mele limite pentru ca masina mea poate mult mai mult decat pot eu duce, dar nu caut asta !

Daca am invatat ceva, de aici de pe forum sau din intalnirile cu prietenii, a fost faptul ca e bine sa-i asculti pe altii mai experimentati !

.......

Exact de aceeasi parere sunt si eu : Duster-ul a fost gandit si construit pentru exact ce se poate vedea in reclamele de promovare, respectiv drumuri forestiere, relativ accidentate pe care le poti parcurge mai usor cu un Duster decat cu o masina de strada.

Faptul ca exista posesori de Duster care cer mult mai mult de la aceasta masina denota faptul ca fie sunt mai ambitiosi din fire si vor sa sublinieze rolul celui de la volan, fie traiesc cu impresia ca Duster-ul este "the ultimate" in materie de off-road.....

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

Cred eu ca-i on-topic....

 

"De cati forumisti e nevoie sa schimbi un bec?

1 sa puna intrebarea

2 sa raspunda rapid si pe scurt

14 sa povesteasca experientele lor si noi modalitati de schimbare a becului

6 sa-i avertizeze pe restul de pericolele ce apar la schimbarea becurilor

8 sa posteze linkuri cu articole despre schimbarea becurilor

3 sa zica ca unele din linkuri sunt nefunctionale

19 sa puna poze cu becurile lor si/sau cum le-au schimbat

22 sa spuna ca acesta nu este un forum despre becuri

4 sa aduca argumentul ca schimbarea becurilor este o chestie de interes general totusi

1 fata sa se bage în seama si sa zica ca si fetele pot schimba becuri

1 expert care sa dea detalii foarte exhaustive despre schimbarea becurilor

32 care sa-l ia pe expert la rost si sa-l intrebe de calificari

27 pentru a corecta greselile gramaticale

44 care sa-i ia la misto pe cei care au corectat greselile gramaticale

10 care sa porneasca o disputa aprinsa despre cele mai bune firme de becuri

11 care sa povesteasca cum s-au curentat

1 incepator care sa zica ca el nu a schimbat nici un bec vreodata dar el stie mai bine

19 care sa-l ia pe incepator la misto

23 care sa reaminteasca ca toti au inceput la un moment dat cu schimbatul primului lor bec

2 care sa poarte o discutie total paralela cu subiectul de parca ar vorbi pe PM

13 care sa sara in sus de off-topicul celor 2

1 care vrea sa scrie un ghid oficial despre schimbatul becurilor

9 care sa dea bump

5 care sa sustina ca termenul corect este „lampa”

4 care sa sustina ca in DEX se accepta si „bec”

6 care sa atraga atentia sa se foloseasca functia Search data viitoare

39 care sa citeze ce au scris altii si sa adauge doar „Misto”, „beton” etc

3 care vor avertiza ca vor parasi forumul definitiv datorita controverselor

1 care sa posteze gresit

87 care sa-l mustruluiasca pe cel care a postat gresit

7 care sa adauge „Me too”

1 care sa adauge „Me three”

1 moderator care ii avertizeaza pe toti ca se inchide topicul si se lasa cu ban-uri daca nu se termina circul

… si….

1 user nou care sa redeschida subiectul dupa 15 luni de inactivitate"

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

(...) Hai sa punem un bolovan de 25 de cm inaltime in mijlocul unei sosele asfaltate si marginim o banda de mers . Eu trec si nu ating , Dusterul se rupe in doua .. (...)

 

Esti sigur ca nu lovesti cu grupul spate de bolovan? Ai peste 25 cm de la grup la asfalt?

4x4MANIA is where we are !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

Da sunt sigur. Partea de jos a grupului este la 23 cm masurati. Puntea este cu 7-8 cm mai sus. Intrucat cunosc pozitia carterului grupului spate , pot beneficia local de o garda la sol mai mare decat cel mai coborat punct al diferentialului . Dusterul nu poate beneficia de asta. Toata burta lui este la 215 mm .

Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

4 link si punte rigida pe spate, bascule cu uniball-uri si coil-overe nu este suficient?

 

asa sa fie ? parca arata a bascule la ala de 4x4....http://www.awdwiki.com/images/dacia-duster-rear-axle.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

domnu' ranger tare iti mai place sa bagi batul prin gard. :wink:

si cu ford-ul tau stai si te uiti cum merge un duster prin niste trasee stramte gen ac de par ca fizic nu ai loc pe acolo.

ia aminteste-ne cum ai rupt planetara aia. :ha:

cati dintre noi au iesit cand nu aveau 4x4 cu turismul prin niste locuri care mai de care, si ce bun ar fi fost un duster atunci pe acolo. acum cu sacii in caruta, aia nu e buna, si nici aialalta.

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

23 h la grup la masina lui Ford Ranger eu la Feroza am vreo 19 si uitandu-ma la Dusterul nepreparat al vecinului meu observ ca fix pe centru este "mai inalt" si nu are nici un element expus :D si l-am tot studiat si comparat daaa daca imi iau Duster e clar ca nu mai am ce sa caut pe aici :D

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

asa sa fie ? parca arata a bascule la ala de 4x4....http://www.awdwiki.com/images/dacia-duster-rear-axle.jpg

 

Eu ziceam de ale noastre din campionat, chiar au ce spune Minitech ?

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

... daaa daca imi iau Duster e clar ca nu mai am ce sa caut pe aici :D

Pe aici vei avea ce cauta, fara probleme, doar in teren nu vei mai avea ce cauta. Sau vei cauta plastice si alte fieratanii desprinse... :ha:

Link to comment
Share on other sites

Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

 

Cred eu ca-i on-topic....

 

"De cati forumisti e nevoie sa schimbi un bec?

1 sa puna intrebarea

2 sa raspunda rapid si pe scurt

14 sa povesteasca experientele lor si noi modalitati de schimbare a becului

6 sa-i avertizeze pe restul de pericolele ce apar la schimbarea becurilor

8 sa posteze linkuri cu articole despre schimbarea becurilor

3 sa zica ca unele din linkuri sunt nefunctionale

19 sa puna poze cu becurile lor si/sau cum le-au schimbat

22 sa spuna ca acesta nu este un forum despre becuri

4 sa aduca argumentul ca schimbarea becurilor este o chestie de interes general totusi

1 fata sa se bage în seama si sa zica ca si fetele pot schimba becuri

1 expert care sa dea detalii foarte exhaustive despre schimbarea becurilor

32 care sa-l ia pe expert la rost si sa-l intrebe de calificari

27 pentru a corecta greselile gramaticale

44 care sa-i ia la misto pe cei care au corectat greselile gramaticale

10 care sa porneasca o disputa aprinsa despre cele mai bune firme de becuri

11 care sa povesteasca cum s-au curentat

1 incepator care sa zica ca el nu a schimbat nici un bec vreodata dar el stie mai bine

19 care sa-l ia pe incepator la misto

23 care sa reaminteasca ca toti au inceput la un moment dat cu schimbatul primului lor bec

2 care sa poarte o discutie total paralela cu subiectul de parca ar vorbi pe PM

13 care sa sara in sus de off-topicul celor 2

1 care vrea sa scrie un ghid oficial despre schimbatul becurilor

9 care sa dea bump

5 care sa sustina ca termenul corect este „lampa”

4 care sa sustina ca in DEX se accepta si „bec”

6 care sa atraga atentia sa se foloseasca functia Search data viitoare

39 care sa citeze ce au scris altii si sa adauge doar „Misto”, „beton” etc

3 care vor avertiza ca vor parasi forumul definitiv datorita controverselor

1 care sa posteze gresit

87 care sa-l mustruluiasca pe cel care a postat gresit

7 care sa adauge „Me too”

1 care sa adauge „Me three”

1 moderator care ii avertizeaza pe toti ca se inchide topicul si se lasa cu ban-uri daca nu se termina circul

… si….

1 user nou care sa redeschida subiectul dupa 15 luni de inactivitate"

 

:ha::ha:

 

Super tare. :rsp

 

Si acum pun eu paie pe foc si-i întreb pe "spezialisti":

 

Care este suma totala a persoanelor mentionate citatul lui @Big.Ursu?

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use