Irod Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Ma, Optimuse , tu iarasi ma faultezi :grin: . Cum ar Zice Elena Gheorgne si Naguale ( adica , Naguale Catre Elena Gheorghe ) : "Da-mi o secunda, as vrea sa dorm Dar timpul asta-nvarte creierii de zici ca-i metronom Si tu vii chiar atunci sa-mi amintesti ca Ca n-am facut, ca nu am fost, ca-s prea tacut, ca s-a vazut Si eu iti spun “Opreste-te, nu e momentul potrivit” Dar tu trezesti in mine un monstru imposibil de oprit, si ma agit Vorbesti rastit, dar timpul sta pe loc Chiar in momentu-n care te-am lovit" Este intre ghilimele , ca-i citat ! :old :ha: :ha::ha: am zis ca nu mai scriu pe topicul asta da nu ma pot abtine, Fordule tu nu esti normal :ha: Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT Natura si aventura Link to comment Share on other sites More sharing options...
Optimus Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase @Caphonne: Depinde ce inseamna pentru tine "la vale". Eu am fost in vreo 2 randuri "la vale", pe unde nu as cobori intr-un Duster nici sa ma platesti cu greutatea mea in aur. Cel mult, as cobori in spatele lui, dupa ce-i dau un vant cu mana. De aia zic, ca topicul asta a devenit unul de ras. Fara suparare. Eu inteleg ca este in sectiunea "Duster", dar subiectul s-a extins spre zona "extrem"... Deci, ori se discuta despre Duster, ori se discuta despre cum se piloteaza extrem cu rock-climbing, sleauri de TAF, coborari in bot pe noroi, samd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caphonne Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Hai sa iti dau un exemplu pentru ce inseamna la mine o coborare la vale cu Dusterul si anume coborarea de la cabana Ciucas zona cu dale de beton.Pare simpla, usoara ''de Logan'' doar ca in stanga ai un mare hau. Dacia Duster 4x4 Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgel Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Cum coboram cu Dusterul sau alta masina asemanatoare?Treapta unu pe lock sau auto si frana, treapta 1 pe lock sau auto fara frana? Astept un raspuns clar, daca il poate da cineva daca nu o sa va scriu un banc. 4WD lock, treapta 1, ajutam cu frana sa nu prinda viteza. Am avut Santa Fe automat, deci stiu cu ce se mananca Dusterul:ha:. Sper ca toata lumea este constienta ca acesta nu este raspunsul universal, sunt multi factori implicati. Astept bancul:h5 Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Optimus Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Pai raspunsul il ai fix sub filmulet: se poate cobori cu Dusterul fara probleme pe acolo. :grin: Daca vrei detalii suplimentare, pune-i o intrebare omului acolo, iti zice el fix pe ce butoane si pedale a apasat. Acum m-am linistit, credeam ca se face vorbire aici de treburi "serioase", care implica ceva "tehnici speciale". Acolo vad un drum uscat si nivelat ca in palma cu ceva utilaje. Aici se aplica la fix vorba cu "extremul fiecaruia". Gata, m-am tirat din sectiunea asta! :ooo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mishu33 Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Drumul din filmulet e destul de lejer, adica il faci si cu dacie 1310 :) deci poti sa il cobori cu dusterul cum vrei cu 2x4 cu 4x4 pe auto, clar nu lock ca nu are sens/nevoie...parerea mea cel putin:grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caphonne Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Drumul din filmulet e destul de lejer, adica il faci si cu dacie 1310 :) deci poti sa il cobori cu dusterul cum vrei cu 2x4 cu 4x4 pe auto, clar nu lock ca nu are sens/nevoie...parerea mea cel putin:grin: Serios ai coborat pe acolo vreodata ?Terminati cu aceste tampenii gen il faci cu Dacia pentru ca le da-ti unora idei.Multe turisme si-au prajit ambreiajul incercand sa urce la Ciucas. Dacia Duster 4x4 Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caphonne Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Astept bancul:h5 Este un banc ghicitoare: Doi prieteni urca la Ciucas, unul are Duster, altul are 4x4 ''adevarat'' (nu spus ce marca sa nu va supar).Sus 4x4 ''adevarat'' se strica iar cel cu Duster se imbata rau.Trebuie sa coboare urgent, cum conduce cel cu 4x4 adevarat Dusterul mai ales cand vede ca lipseste a doua maneta? Hahahha :D Dacia Duster 4x4 Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mishu33 Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Un scurt ghid de 4x4 driving pe slide-ul 8 are si downhill driving :grin: Dupa Dacia era un smiley....guide_to_4wd-1.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianfd Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 (edited) Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase eu cred ca toata chestia asta cu coboratul a plecat de la accidentul tragic din Bai. gen cum cobori za panta. oamenii au vazut grozavia si normal au aparut intrebarile. la duster e simplu, nu ai ce cauta pe acolo sau situatii similare. garda la sol insuficienta, rotile mici si treptele de nivel din teren pot duce inevitabil intr-o singura directie. acum si degeaba ai reductor daca nu ai reductiile care trebuie, compresia motorului, etc. tot la vale o iei. pe derdelusul de namol tot asigurat cobori daca e nevoie. iete cum coboara defender-ul "echipat" cu anti-stall, debraiat si pe frana :wink:: deh, se intampla si la case mai mari (desi dracia merge doar intr-a intaia si ar fi putut incerca si altceva pe coborarea aia, tot cu frana insa). Edited January 12, 2016 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelea Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Drumul din filmulet e destul de lejer, adica il faci si cu dacie 1310 :) deci poti sa il cobori cu dusterul cum vrei cu 2x4 cu 4x4 pe auto, clar nu lock ca nu are sens/nevoie...parerea mea cel putin:grin: Fa-l tu cu o Dacie 1310, dar nu uita sa si filmezi :ha: 4x4MANIA is where we are !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabau Gigel Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 (edited) Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase La min 2,28 o coborare asistata Edited January 12, 2016 by Sabau Gigel Membru club GTC Motosport: Link to comment Share on other sites More sharing options...
perca_felician Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Pai raspunsul il ai fix sub filmulet: se poate cobori cu Dusterul fara probleme pe acolo. :grin: Daca vrei detalii suplimentare, pune-i o intrebare omului acolo, iti zice el fix pe ce butoane si pedale a apasat. Acum m-am linistit, credeam ca se face vorbire aici de treburi "serioase", care implica ceva "tehnici speciale". Acolo vad un drum uscat si nivelat ca in palma cu ceva utilaje. Aici se aplica la fix vorba cu "extremul fiecaruia". Gata, m-am tirat din sectiunea asta! :ooo bravo toyota bj 70 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAROLOKW Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Bai Vorba lu' "Miron"a-I-a cu gazu la fund! DA!? "!!! e Clar? "!!! :):):) uneori se poate uneori nu,pe bune oameni buni ce tot aveti cu dusterul? va tot luati ca vaca in coarne, ma scuzati de expresie :) de Duster, pai de ce nu zice nimeni de rav4 sau de mitu outback sau de alte SUV-uri? vreti sa va amintesc(unora:)) cu acum vreo 5-6 ani parca la standard se mergea cu Subaru Forester??? si nu condus de "maestri"sau "zei"ai offroadului ci de un echipaj de Fete/Femei sa ma scuze :) pe aceasta cale le salut Adina si Piloata:) va povestesc iara cum era cu cocalarul in AMG 55 sau asa ceva cu 2 pitipoance in spate care abea se tineau pe toace dar el nu urca un damb la timisu de sus?:):):) Link to comment Share on other sites More sharing options...
FordRanger Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Am si eu o intrebare : Exista zei ai off-road-ului ? :ang2 Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgel Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Am si eu o intrebare : Exista zei ai off-road-ului ? :ang2 Da, si sunt contemporani. Adica fizici, ai putea sa-i pipai, pardon atingi. Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FordRanger Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Aha. Ca sa vezi ca era adevarat : " intre credinta si promiscuitate nu-i mare diferenta ". :uameni Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianfd Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Bai Vorba lu' "Miron"a-I-a cu gazu la fund! DA!? "!!! e Clar? "!!! :):):) uneori se poate uneori nu,pe bune oameni buni ce tot aveti cu dusterul? va tot luati ca vaca in coarne, ma scuzati de expresie :) de Duster, pai de ce nu zice nimeni de rav4 sau de mitu outback sau de alte SUV-uri? vreti sa va amintesc(unora:)) cu acum vreo 5-6 ani parca la standard se mergea cu Subaru Forester??? si nu condus de "maestri"sau "zei"ai offroadului ci de un echipaj de Fete/Femei sa ma scuze :) pe aceasta cale le salut Adina si Piloata:) va povestesc iara cum era cu cocalarul in AMG 55 sau asa ceva cu 2 pitipoance in spate care abea se tineau pe toace dar el nu urca un damb la timisu de sus?:):):) greseala e la Dacia. in loc sa mizeze pe calitatile masinii, fiabilitate, pret, etc., au plusat si pe calitatile ei in off road. au facut dintr-o masina cinstita in gama ei ce au facut. acu vreo' doua saptamani am tras de un Duster pe un forestier langa Predeal. ajunsese in sleau. nu iesea neam de acolo. la vale sleaul se adancea, abia cand l-am tras la deal a iesit. rotile prea mici sa se "salte" peste malul sleaului, lipsa reductii si blocanti la zapada cu gheata dedesubt, nu poti minti fizica elementara. omul era dezamagit, el cumparase altceva. daca ii pune lanturi, x i-a pus suspensie iron man, are si ea treapta intai pe post de reductor, mersese si saptamana trecuta pe acolo, goodyear-urile de iarna noi nu sunt asa bune, etc. eu i-am spus roti mari, reductii, blocanti, flex...conditiile se schimba...toate nu mai pot la un moment dat... dar dezamagirea era evidenta, dacia ii vanduse altceva, "pututul" se terminase prea repede. nu era ca la TV, campionate, dakar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Optimus Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase ...pe bune oameni buni ce tot aveti cu dusterul? Noi nu avem nimic cu el, Dusterul are ceva cu noi... Tot vrea sa ne scuipe cojile de la seminte in cap, dar ii intra tot lui in ochi. Partea proasta e ca nu-si da seama de ce e chior... si nu intelege de ce ceilalti vad altceva decat vede el. Colegul adrianfd a exemplificat foarte clar. Am povestit si eu ca la Tabla Butii era unul sa-si arunce planetarele peste munti si vai intr-o incordare inconstienta, chiar daca i-am zis prieteneste ca-l putem trage noi afara din groapa, dar el nu, ca avea masina de teren. Norocul lui a fost ca i-au ramas planetarele la locul lor pana la urma. Problema este fix la fel ca la Logan, cand pe la inceputuri, datorita reclamelor imbecile, multi au murit infipti in capete de pod sau copaci de pe marginea drumurilor, cand multi loganisti te provocau la semafoare numai ca aveau motorul de 1.6 cu care probabil faceau muci Trabanturile, si credeau ca pot face la fel si cu alte masini necunoscute pentru ei, cand pe autostrazi alergau ca disperatii numai sa-ti arate cat de tare poate merge Loganul lor, etc, etc... Pana la un punct sunt comici... dupa punctul ala doar erau... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAROLOKW Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Avea dreptate cine zicea ca asta ca si ala cu dusterul masina de teren va fi un topic perpetuu :):):) niciodata nu va ajunge nimeni la un consens Adrian pai ala cu dusterul ce cauta in sant ? a vrut sa vada cat de adanca e zapada? a ajuns acolo accidental? ca asa daca vrei iti dau contra exemple cu mitu si patrol in sant pe care doar din pura necunoastere sau ignoranta, sa nu spun imbecilitate a celor care o conduc nu au putut sa iasa de acolo apropos nu am Duster nu imi sariti in cap :) patrolul,mitu...etc su nt dedicate offroadului dusterul e un SUV cu capacitate 4x4 ca sa poti urca malul de la timisul de sus cand iesi la un gratar pe marginea drumului si trebuie sa treci prin parau,parca barsa se cheama, in rest e ca un logan putin mai inalt si cu 4x4 :) pe bune ca daca as putea sa inalt A6-le sufficient de mult as face cu el ce face si dusterul :):):) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irod Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Karol , io le-am zis ca nu ii cu nimica mai buna Dacia ca un A4 quatro sau Fiat Panda 4x4. tot asa is toate bune de asfalt ud :ha:. Da ei nu si nu ..... Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT Natura si aventura Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianfd Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Avea dreptate cine zicea ca asta ca si ala cu dusterul masina de teren va fi un topic perpetuu :):):) Adrian pai ala cu dusterul ce cauta in sant ? a vrut sa vada cat de adanca e zapada? a ajuns acolo accidental? ca asa daca vrei iti dau contra exemple cu mitu si patrol in sant pe care doar din pura necunoastere sau ignoranta, sa nu spun imbecilitate a celor care o conduc nu au putut sa iasa de acolo Karol, Omul era cu familia, tragea cu sania copilul sau asa ceva. mai fusese si cu o saptamana inainte din ce zicea. nu am fost de fata. dar banuiesc, ca a fost zapada mai multa decat a anticipat el. spunea ca a intors masina, inapoi era o mica rampa. neavand reductor probabil a turat masina. sub zapada era gheata lucie. era un pic de inclinare spre stanga unde era santul. si daca a rupt aderenta in ture aia a fost. dadusera la lopata, etc, fara folos. ningea bine, spre final nici eu nu mai faceam fata pe anumite zone dar pataniile mai vechi imi spuneau unde sa ma bag si unde nu. si eu atunci a trebuit sa intru in sant. dar am dat un pic la lopata si m-a ajutat masina sa ies, pe el nu il ajuta neam. pana la urma la asta se reduce totul, toate nu mai pot pe undeva. faci ce faci si iesi daca te ajuta si masina. conditiile se schimba/variaza pe traseu, trebuie sa te poti baza pe masina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERR Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Salutare Ca incepator in ale off-roadului (si mai demult si acum) : in 2013 cand am luat Maverick 2-ul din dotare am mers pe ideea ca am nevoie de o masina ma inalta si cu 4x4 cat sa pot merge cu familia la plimbare pe un forestier oarecare. Cat sa ajung vara in Poiana Pelegii fara stres samd. Citisem ca SUV + cauciucuri decente e "ce trebe". No guess what: pentru asta chiar e! Eu sunt de acord ca un SUV te duce "relaxat" unde te duce o masina de strada dar "cu stress". Pentru asta au fost facute. Intr-o lume tot mai mica si mai asfaltata SUV-urile se vand pt imagine, pentru ideea poate falsa de siguranta ("e inalta si mare") , pt performanta de sosea ("zici ca esti in berlina, merge 130 pe autostrada , consum mic" , pt zapada.....aaaa si "abilitatea de a iesi de pe drum". Mare parte din SUV-uri si cross-overe se vand 4x2... Cine ia 4x4 de multe ori crede ca poate rupe muntii (conform brosurii de vanzare). Discutia despre Duster porneste din faptul ca - asta chiar e mai potent decat suratele SUV sau cross-over (gen noua vitara): unghiuri bune de atac si degajare, treapta 1 mai redusa, 4x4 lock, diesel cu cuplu mare la turatie mica. - in majoritatea review-urilor din reviste Dusterul e laudat chiat pentru performanta off-road - 95% din omenire chiar crede ca 4x4 inseamna ca tot timpul toate cele 4 roti primesc cuplu - "cum adica bre am ramas intepenit la incrucisare de punti? De aia am luat io 4x4? Lasa-ma bai cu diferentiale deschise si alte prostii, eu am traction control si 4x4" - e de-al nostru si sunt destul de multi posesori Dracu stie , ca posesor de SUV nu ma astept la sfaturi off-road de la patrolisti / toyotari / samuristi samd - sunt in alta clasa si nu se pot pune in pielea mea. Dar poate colegii cu Freelander samd chiar pot aduce niscai contributii interesante. Sanatate sa fie Robert 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAROLOKW Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase total deacord cred ca ar fi foarte ok ca cei cu SUV/crossover sau cum rahat se cheama sa isi dea cu parerea cand vine vorba de Duster dealtfel sfaturi si pareri sunt binevenite de la toti,si asta e tot parerea mea:) in schimb ce nu imi place e "blamarea"unei masini nationale desi facuta de alt concern(din pacate ce am avut nu am fost in stare sa pastram sau sa dezvoltam) personal am detinut mai multe ustensile si cu autoportanta ca si dusterul dar si cu sasiu si benzinare si diesel totul se reduce la acomodarea si preferinta pe care o ai tu si cerintele pe care le ai tu fata de acea masina si de la ce vrei sa faca ea. daca bugetul mi-ar permite as lua un Jeep GC cu V8 benzina si automata, a fost masina in care eu m-am simtit cel mai bine si comfortabil, comod, mergeam pe forestier pietruit dar liber, pustiu cu 60-70 la ora si familia mea dormea in masina fara nici un stress, suspensia era superba in amortizarea denivelarilor, cemai pt mine asta a fost "za car" :) in schimb am condus mult mai multe cotete decat am avut in posesie si printer care destul de mult Dusterul personal singurele obiectii pe care le am impotriva lui sunt ca nu poti sa te bagi cu roti mai mari de 31 pe el,ca e scump si ca suspensia e destul de moale (dealtfel de inteles ca trebuie sa fie comfortabila la drum) dar cel mai mult ma deranjeaza pretul :) una second e minim pe la 8000 euro :) deci e acra tare odata cu varsta :) si offroadul capata alta valoare si importanta:):):) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vsebas Posted March 17, 2016 Share Posted March 17, 2016 Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase Pt. initiatorul topicului: - ai grija sa nu faci balans ca dai cu burta ( scut, spoiler si... a 3-a prindere de motor); - balans poti face la drum cu denivelari pasnice ( pamant, noroi) si nu e asa grav sau la trasee cu multa piatra; - la piatra e groasa ca poti sparge si/sau indoi chestii gen cadru motor, brate(bascule) si mai greu diferential spate; - mare grija in padure pe drum necunoscut ( chiar si cunoscut) ca sub frunze pot fi cioate de radacini de copaci taiati => risc de indoit amortizoare daca mergi repede imbiat fiind de drumul destul de lin; - la urcari sanatoase ( adica acolo unde 2WD nu urca nici cu avant) cupleaza 4WDLCK si ESP off. Nu folosi AUTO ca se incalzeste cuplajul electromagnetic si intra in protectie => ramai in 2WD degeaba. Modul AUTO e pt. alte intrebuintari. - orice ai face, pe orice teren, evita cat poti de mult sa pui masina pe burta, chiar si numai pe fata => vei iesi doar tras/troliat; - la coborari mai complicate/abrupte, recomand ESP ON si AUTO, pt. ca ABS+ESP te vor tine pe traiectoria indicata din volan si AUTO va da exact cat ai nevoie de propulsie pe spate; - la urcari cu iarba uda si/sau mazga si noroi apreciaza corect viteza si turatia pana la limita aderentei; daca totusi ai ajuns aproape de varf si rotile se invart in gol - NU INSISTA mai mult de 1 minut(poate mai putin), ai abordat gresit urcarea ( avant, viteza/turatie); dai cu spate perpendicular pe panta asistat de frana si incerci cu avantul potrivit - pe o panta pe care nu ai urcat NU INTOARCE MASINA, e pericol de rasturnare daca o pui de-a latul, cobori cu spatele cat mai drept si usor - pe drum cu zapada evita turatii mari ale rotilor in gol/pe loc => poti face gheata si nu mai iesi; poti roti usor de volan stanga-dreapta ( e valabil si la noroaie daca nu esti pe burta); - la treceri prin apa ( vad maxim 35cm) incearca sa mergi constant si fara valuri foarte mari dar suficient de repede ca sa nu creezi oportunitatea de a pierde aderenta in albia raului; daca raul e gen "viitura" evita trecerea sau cauta un loc cat mai scurt si in prealabil masurat cu un bat sa nu ai surprize; - foloseste cauciucuri potrivite ( iarna, vara sau AT daca ai posibilitatea la iesiri cu pietre ascutite); - pe autostrada uscata, vara recomand 2WD, iarna AUTO; 4WDLCK pe asfalt strica cutia de transfer ( scrie si in manual) - in caz ca una din cele 2 roti de pe "puntea" spate pare ca se invarte in gol si una sta, actioneaza frana de mana, vei bloca diferentialul spate cat sa traga ambele roti; chestia asta o face si ESP off dar mai finut; - cand cobori o panta si nu stii ce te asteapta, asigura-te o poti urca daca traseul nu va permite continuarea; Ce am scris e din experienta personala cu Dusterul propriu( si cateva inchiriate) mai putin intoarcerea in panta. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts